quote:Maar wat eet je dan zoal op een dag?
Want ik heb de afgelopen tijd gemerkt dat ik echt genoeg eet, en ik heb een flinke eetlust, maar toch afval. Ik zit echt niet te hongeren. Wel moet ik overdag genoeg eten, en gezonde keuzes maken, maar honger lijden hoef ik echt niet.
kwarkdarmen, nooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom kwark![]()
blijft nu alleen eeuwig in m'n darmen bummer
Niet lullig bedoeld, maar jij merkt het toch ook direct als je ook maar een beetje meer eet dat alles er weer bij komt?quote:
Mjah, de avond was dus tonijnsalade, stokbrood, kwark en de rijstewafels. Eigenlijk zou het beter zijn als ik 's avonds later zou eten, maar mijn eetschema is sowieso fucked omdat ik vaak tot 19 of 20 uur werk.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
ziet er best ok uit Dwyn, misschien meer richting de avond verdelen qua zwaarte, dan heb je minder "omnomnom" gevoel 's avonds misschien.
ik ben uiteraard een slecht voorbeeld, maar ik weet het altijd o zo goed voor anderen
ik eet nooit een beetje meer, ik eet gargantuar veel meer met tien blikken bier meer. Maar dat pis ik ook snel weer uit, dat is geen vet.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar jij merkt het toch ook direct als je ook maar een beetje meer eet dat alles er weer bij komt?
truffels zijn toch een soort groente? Nee?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
vandaag 3 bruine boterhammen met walnoten en goudse kaas
2 bakken koffie met melk
halve zak kroepoek
bordje matigen nazi
stuk of 10 truffel bonbons
ik eet doordeweeks uiteraard wel anders hehehehehehquote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Dwyn het volgende:
En maar roepen over mijn rijst met wortels.
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag 3 kaashapjes, 1 koekje, halve zak wokkels, 2 boterhammen kaas en jam, vanillekwark.
It was a fail today![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag 3 kaashapjes, 1 koekje, halve zak wokkels, 2 boterhammen kaas en jam, vanillekwark.
It was a fail today![]()
ik vind het een prima lijstje. Al zijn dieetboeken per definitie stom.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, op de rijstewafels na is dit dus het bodieboost boek.
ik had ze gisteren zelf gemaakt dus ik weet ook nog precies wat er in zit hehehehe, velen chocolade en boterquote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
truffels zijn toch een soort groente? Nee?
zelf maken ook nogquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had ze gisteren zelf gemaakt dus ik weet ook nog precies wat er in zit hehehehe, velen chocolade en boter
ik heb er gisteren denk ik stuk of 25 op....quote:
Maar vind je mijn lijstje crashen dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Mss het volgende:
Mja, jullie moeten het natuurlijk zelf weten, en ik ben wel de laatste van wie je aidsadvies moet aannemen, maar ik snap crashen gewoon echt niet.
ik crash ook niet extreem hoor. Ik zit alleen iets onder het geadviseerde.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Mss het volgende:
Mja, jullie moeten het natuurlijk zelf weten, en ik ben wel de laatste van wie je aidsadvies moet aannemen, maar ik snap crashen gewoon echt niet.
Nee, je lijstje is prima. Maar ik had dat idee omdat je dus super veel aan het drinken was om een vol gevoel te krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar vind je mijn lijstje crashen dan?
en de mijne, gecombineerd met om 12 uur opstaan?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar vind je mijn lijstje crashen dan?
Mjah, ik had gehoord dat trek ook wel eens kon komen door dorst hebben, maar dat is bij mij dus niet zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, je lijstje is prima. Maar ik had dat idee omdat je dus super veel aan het drinken was om een vol gevoel te krijgen.
failbros before bodieboost hoesquote:Op zondag 24 februari 2013 23:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zal maar niet vragen wat men van mijn lijstje vindt
* PriemGirl gaat naast kip staanfails united
Prima toch.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Normale dag:
Kwark met muesli
2-3 fruit (appel, peer, kiwi...)
1 komkommer of paprika
2-3 boterhammen kaas
100g vlees
100-150 gram pasta, rijst of aardappelen
300-400 gram groenten
quote:
Ik had gewoon brood gegeten ipv crackers denk ik. Maar wat doet het ertoe wat ik ervan vind?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de mijne, gecombineerd met om 12 uur opstaan?
ik vind het ook wel, maar heb al van meerdere mensen hier gehoord dat ik crash en mijn lichaam zou mollen enzo.quote:
quote:
Ik probeer maar gewoon niet meer naar andere mensen te luisteren. Vooral als ze je proberen te ontmoedigen van het gezonde eten.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het ook wel, maar heb al van meerdere mensen hier gehoord dat ik crash en mijn lichaam zou mollen enzo.
brood was op. En omdat ik proef dat je vindt dat ik het verkeerd doe. En benieuwd ben naar wat ik dan verkeerd doe. Daaromquote:Op zondag 24 februari 2013 23:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had gewoon brood gegeten ipv crackers denk ik. Maar wat doet het ertoe wat ik ervan vind?
Ik heb nooit gezegd dat je je lichaam aan het mollen bent. Wel had ik idd het idee dat je aan het crashen was omdat ik je vaak zie posten dat je honger bent en aan het aftellen bent voordat je weer mag eten. Ik krijg daar wel crash ideeen van, maar als ik je lijstje zie valt het wel mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het ook wel, maar heb al van meerdere mensen hier gehoord dat ik crash en mijn lichaam zou mollen enzo.
Mja, ik krijg soms het idee dat jullie jezelf aan het uithongeren zijn, vandaarquote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
brood was op. En omdat ik proef dat je vindt dat ik het verkeerd doe. En benieuwd ben naar wat ik dan verkeerd doe. Daarom
ik heb gewoon altijd honger. Als ik daaraaltijd aan toe zou geven kon ik zo meedoen aan Obesequote:Op zondag 24 februari 2013 23:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je je lichaam aan het mollen bent. Wel had ik idd het idee dat je aan het crashen was omdat ik je vaak zie posten dat je honger bent en aan het aftellen bent voordat je weer mag eten. Ik krijg daar wel crash ideeen van, maar als ik je lijstje zie valt het wel mee.
slaap/bats lekker wijffie!quote:
Maar is dat echt fysieke honger of meer 'honger in je hoofd'?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb gewoon altijd honger. Als ik daaraaltijd aan toe zou geven kon ik zo meedoen aan Obesedaarom moet ik ook op mijn eten letten voor de rest van mijn leven. Tisook erger ggeworden sinds ik niet meer rook.
Ja, maar waarom maakt het zoveel uit wat ik er van denk?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:22 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik crash dus niet zwaar. En zal niet meer zo vaak zeggen dat ik honger heb want dat geeft kennelijk de verkeerde impressie
omdat wijvenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar waarom maakt het zoveel uit wat ik er van denk?
oh, beide. Ik heb honger naar consumeren. Vroeger ging ik dan roken en dan was het weg. Nu ga ik aan eten denken en tsja...quote:Op zondag 24 februari 2013 23:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar is dat echt fysieke honger of meer 'honger in je hoofd'?
ga dan denken aan make-up, nagellak of schoenen kopenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, beide. Ik heb honger naar consumeren. Vroeger ging ik dan roken en dan was het weg. Nu ga ik aan eten denken en tsja...
Ja, dat is lastig, dat heb ik ook nog best veel en ik vind het moeilijk om daar mee om te gaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, beide. Ik heb honger naar consumeren. Vroeger ging ik dan roken en dan was het weg. Nu ga ik aan eten denken en tsja...
omdat jij professionele begeleiding krijgt en wellicht over nuttige kennis beschikt?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar waarom maakt het zoveel uit wat ik er van denk?
ja, die gevolgen kennen wequote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ga dan denken aan make-up, nagellak of schoenen kopen
Oh wait.....
en zeker als ik op zo'n moment hier in de sc lees over subways en chocolade en alles. Dan lijkt die komkommer ook meteen veel minder lekkerquote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat is lastig, dat heb ik ook nog best veel en ik vind het moeilijk om daar mee om te gaan.
Ja oke, dat wel. Maar ik word ook begeleid met als doel een halve kilo per week af te vallen. Ik weet dat jij sneller wil gaan, dus dan heb je misschien niet zoveel aan die kennis.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat jij professionele begeleiding krijgt en wellicht over nuttige kennis beschikt?
nee hoor, voor een halve kilo doe ik het!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja oke, dat wel. Maar ik word ook begeleid met als doel een halve kilo per week af te vallen. Ik weet dat jij sneller wil gaan, dus dan heb je misschien niet zoveel aan die kennis.
En ik vind het van mezelf een beetje hypocriet om te zeggen dat je dingen verkeerd doet, terwijl ik zelf ook niet compleet volgens dat schema eet.
vandaag ff een rondje over het bakelandplein gelopen. Ik kon het nietquote:Op zondag 24 februari 2013 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens google is dat een "Erotisch Centrum Boulevard"quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vandaag ff een rondje over het bakelandplein gelopen. Ik kon het niet
maar jij bent ook niet echt bezig met afvallen toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had als hobby koken en bakken, zeeeer handig als je een vetklep de luxe bent
Dus nu kook ik alleen gewoon redelijk normaal, kijk niet meer in CUL en ik bak alleen voor anderen.
En toen ben ik maar met make-up begonnen.... waarin ik dus ook hoard
maar goed, beter dat dan elke 2 dagen een cake of koekjes bakken enzo
Ik ben nu iets meer dan 5 kilo kwijt in iets minder dan 3 maanden. Wat dat betreft lig ik op schema, maar het gewichtsverlies ging niet geleidelijk. Ik ging in het begin heel hard, toen kreeg ik het moeilijk rond mijn tentamens en feestdagen en alles, en toen kwam die relatiebreuk. Het is dus een eerst heel snel gegaan, toen heel langzaam en de laatste twee weken gingen weer vrij snel. Dus niet iedere week een halve kilo. Wel ben ik sinds ik begonnen ben niet aangekomen. Ik ben geloof ik de enige van die groep die niet schommelt, die alleen afvalt, ook al is dat maar 100 gram. Wel vallen die anderen vaak meer af in een week, maar schommelen ze dus ook meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, voor een halve kilo doe ik het!
Maar je valt wel volgens schema af?
ja, een soort Disneyland voor raamprostitutiequote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
volgens google is dat een "Erotisch Centrum Boulevard"
die naam![]()
![]()
Laat ik meteen uitleg geven trouwens, heh. Er moest 35 ml melk bij. Raad eens hoeveel wij hebben gedaan?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ging cupcakes bakken vandaag. Gewoon zo'n Action pak, kan je weinig aan verpesten zou je zeggen. Ik heb het gepresteerd.
Waar Minnie Mouse met jarretels rondlooptquote:Op zondag 24 februari 2013 23:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, een soort Disneyland voor raamprostitutie
derpquote:Op zondag 24 februari 2013 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Laat ik meteen uitleg geven trouwens, heh. Er moest 35 ml melk bij. Raad eens hoeveel wij hebben gedaan?
Velen bloem, poedersuiker en chocoladepoeder later hebben we 24 cupcakes ipv 12 gemaakt, en nog 2 kleine cakes.
nee dat klopt, alleen met beetje de extremen weg halen (al een tijdje) en gezondere keuzes maken in wat voor soort voer ik eet. meer kwaliteit van eten dan hoeveelheid. Dat moet nog...quote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar jij bent ook niet echt bezig met afvallen toch?
die pakjes cupcakes zijn gewoon ranzig, en die mislukken altijd, ligt niet aan jouquote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ging cupcakes bakken vandaag. Gewoon zo'n Action pak, kan je weinig aan verpesten zou je zeggen. Ik heb het gepresteerd.
klinkt prima! Ga zo door!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik ben nu iets meer dan 5 kilo kwijt in iets minder dan 3 maanden. Wat dat betreft lig ik op schema, maar het gewichtsverlies ging niet geleidelijk. Ik ging in het begin heel hard, toen kreeg ik het moeilijk rond mijn tentamens en feestdagen en alles, en toen kwam die relatiebreuk. Het is dus een eerst heel snel gegaan, toen heel langzaam en de laatste twee weken gingen weer vrij snel. Dus niet iedere week een halve kilo. Wel ben ik sinds ik begonnen met niet aangekomen. Ik ben geloof ik de enige van die groep die niet schommelt, die alleen afvalt, ook al is dat maar 100 gram. Wel vallen die anderen vaak meer af in een week, maar schommelen ze dus ook meer.
ok het lag wel aan jou nu ik verder leesquote:Op zondag 24 februari 2013 23:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Laat ik meteen uitleg geven trouwens, heh. Er moest 35 ml melk bij. Raad eens hoeveel wij hebben gedaan?
Velen bloem, poedersuiker en chocoladepoeder later hebben we 24 cupcakes ipv 12 gemaakt, en nog 2 kleine cakes.
dat scheelt vast al vijf kilo die je er nu niet bij hebt!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee dat klopt, alleen met beetje de extremen weg halen (al een tijdje) en gezondere keuzes maken in wat voor soort voer ik eet. meer kwaliteit van eten dan hoeveelheid. Dat moet nog...
al eet ik bijna geen suiker meer (mijn faalmoment qua bonbons van dit weekend uitgezonderd) en halfvolle melk i.p.v. volle en dat soort dingen.
Ik heb ook nog een periode gehad dat ik door elke pastasaus een bak slagroom gooide "want lekker" en dat doe ik ook niet meer sinds ik mijn hersens ietsjes meer gebruik hehehehe
Oh ja hoor, dat lag aan ons.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ok het lag wel aan jou nu ik verder lees
Goed he.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
derpklinkt als bb die een recept leest
ruim 15 scheelt het vanaf mijn zwaarste momentquote:Op zondag 24 februari 2013 23:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat scheelt vast al vijf kilo die je er nu niet bij hebt!
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ruim 15 scheelt het vanaf mijn zwaarste moment
ja, maar dat ben ik nog steedsquote:Op zondag 24 februari 2013 23:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]dan was je ook wel een gevalletje morbide obees?
ene k.....okje?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
Huisgenootje kan helemaal niet mee naar die premiere trouwens.Maargoed, bestel wel gewoon 2 kaartjes, weet zeker dat ik wel iemand vind die mee wil.
ik weeg tegenwoordig iets van 110 bij 1.70 dus ik denk het wel.quote:
Jou kan geen 18 kilometer gaan lopen op zondagmiddag. Dat is echt ruk.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik eet net zoals skjoe, als ik jouw lijstje zo eens zie. Alleen ik val er niet mee af
Gelukkig kom ik er ook niet bij aan, is tenminste iets
bedoel je die gevulde mini-zakjes van de AH uit de koeling?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een makkelijk recept met perline met rauwe ham. Want die moet ik morgen gebruiken, maar ik ben pas om 5 uur klaar met stage en wou eigenlijk ook nog bij m'n zus d'r verjaardag langs. Iemand tips?
zoveel?? Dat zou ik je niet geven?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weeg tegenwoordig iets van 110 bij 1.70 dus ik denk het wel.
BMI van 38 zie ik netquote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik weeg tegenwoordig iets van 110 bij 1.70 dus ik denk het wel.
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
bedoel je die gevulde mini-zakjes van de AH uit de koeling?
yepquote:Op zondag 24 februari 2013 23:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zoveel?? Dat zou ik je niet geven?
koken, potje saus opwarmen, eten.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een makkelijk recept met perline met rauwe ham. Want die moet ik morgen gebruiken, maar ik ben pas om 5 uur klaar met stage en wou eigenlijk ook nog bij m'n zus d'r verjaardag langs. Iemand tips?
zak italiaanse roerbakgroenten bakken, pot tomatensaus met olijven (AH merk) erbij, opwarmen. Perline koken, op bord scheppen en klaar.quote:
Ik lust geen olijven. Zeikerd die ik ben.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zak italiaanse roerbakgroenten bakken, pot tomatensaus met olijven (AH merk) erbij, opwarmen. Perline koken, op bord scheppen en klaar.
Eventueel nog beetje parmezaanse kaas (grana padano) erop knallen.
Grana padanoquote:Op zondag 24 februari 2013 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
zak italiaanse roerbakgroenten bakken, pot tomatensaus met olijven (AH merk) erbij, opwarmen. Perline koken, op bord scheppen en klaar.
Eventueel nog beetje parmezaanse kaas (grana padano) erop knallen.
mijn foto man, ik voel me beledigdquote:
neem je de andere variant, genoeg soorten, goedkoper en duurderquote:Op zondag 24 februari 2013 23:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lust geen olijven. Zeikerd die ik ben.Verder een goede, thanks!
nermnermquote:Op zondag 24 februari 2013 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb zo'n lekkere blubberpens![]()
[ afbeelding ]
Ja, dat had ik al bedacht idd.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neem je de andere variant, genoeg soorten, goedkoper en duurder
onzinquote:Op zondag 24 februari 2013 23:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Grana padano
Parmeggiano heeft veel meer smaak
niet mijn navel prikken he, even de moeite nemen om mijn rollen op te tillen en dan batsen, dan vind ik het goedquote:Op zondag 24 februari 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
Sorry babe. Volgende meet batsen om het goed te maken?
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh ja. Het vegetarische recept waarbij je moet beginnen met de spek bakken.
slaap lekker!quote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, bedtijd!
Of ja, daar lig ik al. Slaaptijd!
Geen batstijd?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
Goed, bedtijd!
Of ja, daar lig ik al. Slaaptijd!
Get in mah bellehquote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
deze lijkt me trouwens ook lekker Bami
http://www.ah.nl/allerhan(...)-en-parmezaanse-kaas
en snel klaar
Klinkt ook goed ja! Eens kijken of we een rasp hebben.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
deze lijkt me trouwens ook lekker Bami
http://www.ah.nl/allerhan(...)-en-parmezaanse-kaas
en snel klaar
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Klinkt ook goed ja! Eens kijken of we een rasp hebben.
Ooh, we hebben zo'n vier-kanten rasp en een soort van kaasschaafvormig raspding. Komt goed dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
eventueel kan een kaasschaaf en daarna met scherp mes dunne reepjes snijden ook, maar rasp is wel makkelijker
ja tuurlijk is dat ook prima.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ooh, we hebben zo'n vier-kanten rasp en een soort van kaasschaafvormig raspding. Komt goed dus.
En ik vind dat mijn jumbo olijfolie ook wel goed genoeg is.
Dinsdag eten we met de huisgenoten. En ik houd niet zo van 2 dagen achter elkaar hetzelfde eten.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja tuurlijk is dat ook prima.
waarom zou je invriezen? gewoon dag erna weer eten?
En de sla kun je natuurlijk ook nog er uit weg laten voor de portie die je invriest
Over die basecoat; gooi het in de DM of PM, ik heb niet echt meer terugleestijd tegenwoordig.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Amerikaanse zegt nu trouwens ook voor mijn nagellakjes en de extra verzendkosten te betalen omdat ze zo langzaam is met verzenden. Hoeft echt niet, maar zou wel tof zijn.
Oh trouwens, die basecoat die Spees en Miss zo fijn vonden heb ik er nog 2 van gevonden in de uitverkoopbak ergens. Is er interesse?
De smaak is anders hoor, die parmigiano reggiano is veel pittiger, ik vind grana padano te slap van smaak.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
onzin
en ik ben in de fabrieken geweest in Parma en in de omgeving van reggio Emilia
Ik mag kinderen van groep 3 en 4 gaan interviewen, misschien zelfs voor jan lul want hoeren groepsgenoten en ik ga echt niet alles voor dit vak zelf doen. Dat is echt fantastischquote:Op maandag 25 februari 2013 07:39 schreef Diconnected het volgende:
Wat een boutnacht qua slaap zeg, pfffstraks naar de dokter om hechtingen eruit te halen, misschien dat ik dan terug m'n bed in duik want bweuhhh
Allemaal extra spieren gekweekt jonguhquote:Op maandag 25 februari 2013 07:32 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je de halve marathon gelopen, kom je 100 gram aan....
Oh das ook wel feest jaquote:Op maandag 25 februari 2013 07:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik mag kinderen van groep 3 en 4 gaan interviewen, misschien zelfs voor jan lul want hoeren groepsgenoten en ik ga echt niet alles voor dit vak zelf doen. Dat is echt fantastisch
Neem een borrel ter voorbereidingquote:Op maandag 25 februari 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd. Beoordelingsgesprek om tien uur. Ik leek er nuchter onder, maar voel me nu toch wel licht in mijn hoofd
nee man, dat is een blob met handjes en voetjes!quote:Op maandag 25 februari 2013 09:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
Obese terugkijken.
Die vent is gewoon vierkant
Deze is wel heel extreemquote:Op maandag 25 februari 2013 09:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee man, dat is een blob met handjes en voetjes!
ik weet het al!!!!quote:Op maandag 25 februari 2013 09:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze is wel heel extreem![]()
Benieuwd waar dat heen gaat... (DE SPANNING!).
En hoe hij er uit ziet als hij wat slanker is, kan me er nu geen voorstelling van maken.
35 issiequote:Op maandag 25 februari 2013 09:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar hij kan ook echt helemaal niks meer.
Ik heb even gemist hoe oud hij is, maar nog onder de 30 toch?
Alsnog erg jong voor wat hij kan.quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Jij en fotoboeken.
Ik merk dat ik mijn beeld van mensen van rond de 30 echt nog even aan moet passen, had aan de hand van de foto's ook een jongere leeftijd geschat. Ziet er leuk uit Danielle!
Dat is zo, vetjes trekken je rimpels strak/quote:Op maandag 25 februari 2013 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alsnog erg jong voor wat hij kan.
Hij ziet er wel jong uit. Da's het voordeel van blob zijn, weinig ruimte voor rimpels![]()
Nee?
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Alsnog erg jong voor wat hij kan.
Hij ziet er wel jong uit. Da's het voordeel van blob zijn, weinig ruimte voor rimpels![]()
Nee?
Dat vind je niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Mijn bmi is nu 31, en dat is dan ernstig overgewichtterwijl dat niet eens bij mij ernstig is (vind ik).
die BMI-meters mag je niet eens gebruiken onder de 16quote:Op maandag 25 februari 2013 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgens het voedingscentrum had ik toen ik 13 was ook overgewicht![]()
Mijn lichaam![]()
Ik heb de leeftijd aangepast, dat kan bij het voedingscentrumquote:Op maandag 25 februari 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die BMI-meters mag je niet eens gebruiken onder de 16
Oh dat weet ik ook wel, maar der staat dan ernstig overgewicht/zware obesitasquote:Op maandag 25 februari 2013 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat vind je niet?
Ik zeg dit niet om je te kwetsen, maar jij hebt vooral veel buikvet. Net als ik overigens. Buikvet is bijzonder gevaarlijk in vergelijking met andere plekken. Dus ik durf wel te zeggen dat het vrij ernstig is. Het voordeel is dat je met een gewichtsverlies van zo'n tien kilo al gigantische winst kan boeken op je gezondheid
quote:Nogmaals bedankt voor je bestelling bij shopVIP.com! We hebben je bestelling inmiddels verzonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik dacht nog om erachter te zetten NEE PRIEM JE KLIKT NIETquote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik dacht nog om erachter te zetten NEE PRIEM JE KLIKT NIET
Gij voorspelbaar persoon![]()
![]()
![]()
daar wordt je buikvet niet minder vanquote:Op maandag 25 februari 2013 10:02 schreef Diconnected het volgende:
En ik moet echt velen buikspieroefeningen doen
TOF!! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd boven verwachting opslag vast contract dit dat alles!!
Jeeeeeeujquote:Op maandag 25 februari 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
BUY NOW KOOP DIT DAT ALLES NU FALEN!!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:04 schreef Stormqueen het volgende:
neen, dat extra geld, wat na aftrek van de belastingen veel minder oplevert dan stoppen met rokenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:13 schreef Mss het volgende:
[..]
BUY NOW KOOP DIT DAT ALLES NU FALEN!!
Nee?
Maar tof zeg!
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
eindelijk erkenning, na al die jaren van alleen maar "sorry, het budget is op" etc
* Stormqueen pinkt een traantje weg
Logisch ook wel toch? Als je bekijkt hoeveel tijd je in de week met je werk bezig bent en hoeveel er vanaf hangt.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
ja, het klinkt een beetje idioot maar het doet best veel met me
Ik wist wel dat ik het in me had, ik heb het alleen nog nooit eerder zwart op wit gekregen
nou vooral dat laatste. Geld verdienen kan op vele manieren, erkenning krijgen is me ook wat waardquote:Op maandag 25 februari 2013 11:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Logisch ook wel toch? Als je bekijkt hoeveel tijd je in de week met je werk bezig bent en hoeveel er vanaf hangt.
En uiteraard de persoonlijke voldoening
Das niet idioot, logisch juistquote:Op maandag 25 februari 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
ja, het klinkt een beetje idioot maar het doet best veel met me
Ik wist wel dat ik het in me had, ik heb het alleen nog nooit eerder zwart op wit gekregen
Ja ik weetquote:
Stampt ze het ook in je mond?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik weetdiscipline dit dat. En schoonmoeder die vindt dat je al lang niet bent geweest dus feed al the things
![]()
Maar avondeten is daar wel altijd super gezond, velen groenters enzo
Bootyquote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb wel het idee dat mijn kont wat 'forser' is geworden overigens![]()
Baggy broek die ik vaak in het weekend draag als we nergens naartoe moeten; zat strak om m'n reet
+1quote:
Lekker late reactie maar we gaan een app maken voor kinderen en moeten nu user research doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh das ook wel feest jawat moet je ze vragen dan?
Irritantquote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben vrijdag uitgenodigd door iemand uit de buurt om ff te komen borrelen voor het eten...
Ik postte gisteren enthousiast mijn wandelscore, kreeg ik al antwoord van haar: als je vrijdag maar lekker los gaat op de borrel!
Nou, nee. En ze wilde dan maar speciale hapjes gaan halen. Nou, ook niet. En maar doorgaan daarover he. Echt very annoying. Als ik het niet wil eten / drinken, dwing me er ook niet toe
Pff, dat is toch altijd zo irritant! Laat iedereen ff lekker voor zichzelf bepalen wat ze wel of niet eten sjezus... Maar het is altijd beter goed te praten voor jezelf om eens lekker los te gaan als er iemand anders is die meedoet hequote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben vrijdag uitgenodigd door iemand uit de buurt om ff te komen borrelen voor het eten...
Ik postte gisteren enthousiast mijn wandelscore, kreeg ik al antwoord van haar: als je vrijdag maar lekker los gaat op de borrel!
Nou, nee. En ze wilde dan maar speciale hapjes gaan halen. Nou, ook niet. En maar doorgaan daarover he. Echt very annoying. Als ik het niet wil eten / drinken, dwing me er ook niet toe
Datquote:Op maandag 25 februari 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar het komt niet bij iedereen als muffin top boven de broek uit
Ja dat had ik gezienquote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Niet op reageren, en als je daar bent het niet eten. Dan leren ze het wel af.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Doe je nog zwaids trouwens? Niks meer over gehoordquote:Op maandag 25 februari 2013 11:44 schreef Mss het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)haktballen-ikea.html
Het gaat ook maar door he. Lekker knållenvleesch in je bållen
.
Neequote:Op maandag 25 februari 2013 11:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Doe je nog zwaids trouwens? Niks meer over gehoord
Ah oke, dit is wel beter toch? Zwaids is minder belangrijk dan je gezondheidquote:Op maandag 25 februari 2013 11:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee. Ik kwam met de aanwezigheidsplicht in de knoei vanwege therapie. Ik zou meer dan de helft van de werkgroepen missen en dat kon niet. Volgend jaar opnieuw
Serieusquote:Op maandag 25 februari 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Mss' tettenquote:
En dat. Tenzij je 15 bent... Dan was alles nog strakquote:
Daarom moet ik nu van die aidsvakken doen, want dan heb ik geen uitloop. Maar het is idd wel een verstandige keuze geweest.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ah oke, dit is wel beter toch? Zwaids is minder belangrijk dan je gezondheid
dan moet je een maat kopen die pastquote:Op maandag 25 februari 2013 11:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja maar het komt niet bij iedereen als muffin top boven de broek uit
Deze maat past normaal ookquote:Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan moet je een maat kopen die past
Oh dat geloof ik absoluut!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Maar Miss_C, een jaar geleden was ik ook echt serieus kapot na 5 kilometer, dus training loont zeker!
Heb jij verkansie?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:58 schreef Diconnected het volgende:
Straks proberen op de hometrainert te fietsenmaar eerst even Dexter afkijken
Vorige weekquote:
je kan je eigen foto er in plempen toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:15 schreef Diconnected het volgende:
http://www.brillen24.nl/v(...)campaign=1211_criteo
Zou dit mij staan? Vind hem best tof namelijk.
Ojaquote:Op maandag 25 februari 2013 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan je eigen foto er in plempen toch?
Ik zat ook te kijkenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dat werkt toch helemaal niet, een bril online bestellen?
Leuk montuur, denk ik. Maar daar kun je pas iets van zeggen als ie op je neus staatquote:Op maandag 25 februari 2013 12:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oja
Maar jullie mening horen is ook wel leuk
ja maar jouw bril is superleuk!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zat ook te kijkenIk vind het onhandig iig
Ik moet hem echt op m'n snoet hebben om écht te kunnen zien of ie wel past.
Naja ik ga nog wel een x-aantal door met de bril die ik nu heb; daar was ie te duur voor namelijk
ik denk ook wel dat de qualitat en afwerkingsniveau een beetje vergelijkbaar zijn met schoenen van de Actionquote:Op maandag 25 februari 2013 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
Alhoewel ik er echt van opkijk dat je gewoon een bril; mét sterkte en alles.. voor maar 35 euro hebtJeetje
![]()
Ja naja ik weet ongeveer welke monturen me leuk staan. En ja voor die prijs, why notquote:Op maandag 25 februari 2013 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Dat werkt toch helemaal niet, een bril online bestellen?
Ja daar ben ik dus benieuwd naar. Een extra bril is altijd handig, en mijn brillen kosten gauw 250 euro per stuk. Dus dan is dit wel leuk zegmaarquote:Op maandag 25 februari 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat de qualitat en afwerkingsniveau een beetje vergelijkbaar zijn met schoenen van de Action
Neem groen 2 als glaskleur ofzoquote:Op maandag 25 februari 2013 12:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja naja ik weet ongeveer welke monturen me leuk staan. En ja voor die prijs, why notkan altijd proberen toch
.
da's ook weer zo!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:23 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja naja ik weet ongeveer welke monturen me leuk staan. En ja voor die prijs, why notkan altijd proberen toch
.
Ja preciesquote:Op maandag 25 februari 2013 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat de qualitat en afwerkingsniveau een beetje vergelijkbaar zijn met schoenen van de Action
Ja ze moeten m toch verstellen enzoquote:Op maandag 25 februari 2013 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja preciesDat ie half scheef op je snoet staat; of irritant zit of of of
Kan me er niks bij voorstellen.
Naja liever een bril die gewoon goed staat
En helft van het jaar draag ik toch lenzen
Wacht op aanbiedingen waarbij je een zonnebril op sterkte gratis krijgt bij een bril. Die zijn er altijd genoegquote:Op maandag 25 februari 2013 12:27 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet ook een nieuwe bril eigenlijk, ik ben denk ik blinder geworden
En ik wil een zonnebril op sterkte. Wie sponsort?
Moet je bij Hans Anders gaan kijken, die hebben vaak acties van zonnebril gratis oid. Had ik vorig jaar ook, 2 brillen (gewone en zonnebril op sterkte) voor 200 euroquote:Op maandag 25 februari 2013 12:27 schreef Miezziej het volgende:
Ik moet ook een nieuwe bril eigenlijk, ik ben denk ik blinder geworden
En ik wil een zonnebril op sterkte. Wie sponsort?
Klinkt goedquote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je bij Hans Anders gaan kijken, die hebben vaak acties van zonnebril gratis oid. Had ik vorig jaar ook, 2 brillen (gewone en zonnebril op sterkte) voor 200 euroterwijl 1 normale bril van mij al vaak 250 is
heb je dan speciale glazen nodig? Die vind je vast niet op brillen24.nlquote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moet je bij Hans Anders gaan kijken, die hebben vaak acties van zonnebril gratis oid. Had ik vorig jaar ook, 2 brillen (gewone en zonnebril op sterkte) voor 200 euroterwijl 1 normale bril van mij al vaak 250 is
nee dat niet, maar vanwege groot verschil tussen de sterktes vd glazen en dun glas en ditdat alles zijn ze altijd duurquote:Op maandag 25 februari 2013 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je dan speciale glazen nodig? Die vind je vast niet op brillen24.nl
Mhehehehequote:Op maandag 25 februari 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
alle lelijke Theo-monturen op bb's neus prikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |