Klopt, ik heb gewoon geen zin om naar Amsterdam te karrenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kun je toch benzine/treinkaartje betalen?
Huiliequote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Klopt, ik heb gewoon geen zin om naar Amsterdam te karren.
Lolzquote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er komt een bepaald K-persoon ookwinkwinknudgenudge
Die kwam ermee.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Er komt een bepaald K-persoon ookwinkwinknudgenudge
Been there, done that. Hihahoquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen die brum ook maar met 1 vinger aanraakt zal het berouwen
Kuthoerquote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Been there, done that. Hihaho
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Die kwam ermee.
Ik had dat heel nog niet gezien joh, zit voor het eerst in anderhalve week achter een laptop.
Oh gewoon ff gezellig? Katten kijken, drankje doen? Als het niet uitkomt kan ook een andere keer hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat wil je dinsdag trouwens precies doen? Wij moeten terug naar Boxtel dus kunnen niet heel laat terug, woensdag met mama naar ziekenhuis dit dat alles.
Ze heeft een verzakking en ze was vrijdag al geweest, toen hebben ze iets gedaan maar dat hielp niet na 1 uur alquote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh gewoon ff gezellig? Katten kijken, drankje doen? Als het niet uitkomt kan ook een andere keer hoor.
Wat gaan ze doen?
Neenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:39 schreef AlbinoBambi het volgende:
Kost dat nog wat trouwens? Want dat kan ik zo snel niet vinden.
En misschien sleep ik m'n huisgenootje wel mee.
Oh minderquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze heeft een verzakking en ze was vrijdag al geweest, toen hebben ze iets gedaan maar dat hielp niet na 1 uur alDus nu woensdag doorspreken wat de andere optie is - operatie. Dus dan wil ik graag mee
Mja hopelijk kunnen ze het snel verhelpen, ze mag iig 6 weken niks doen dus dat wordt veel thuisblijven. Brum vond het ook niet erg om vaker in boxtel te zijn dus komt wel goedquote:
Sjonquote:Op zondag 24 februari 2013 17:40 schreef Diconnected het volgende:
Sjon: Oz als in Oz the wizard of Oz als in Ozzy Osbourne?![]()
Oh dat scheelt inderdaad een hoop. Wel een zware operatie danquote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja hopelijk kunnen ze het snel verhelpen, ze mag iig 6 weken niks doen dus dat wordt veel thuisblijven. Brum vond het ook niet erg om vaker in boxtel te zijn dus komt wel goedDan heb ik iig iemand die met de auto mee boodschappen kan doen.
Yaay! En Intro ontmoeten!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sjon
Sjon ontmoeten
Oh en SF ontmoeten
Ik neem mijn huisgenootje mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef Diconnected het volgende:
Sjon is wel de enige niet-fokker ermahgerd
Ermahgerd heel de tijd foktermen roepen!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:47 schreef Diconnected het volgende:
Sjon is wel de enige niet-fokker ermahgerd
Wij hadden het over leuke mensen jaquote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik neem mijn huisgenootje mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hadden het over leuke mensen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij hadden het over leuke mensen ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sorry mevrouwquote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom lach je, zie je mij lachen? Het was geen grapje
JA HALLO DE 11DE BEN IK ERBIJ JAquote:Op zondag 24 februari 2013 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maaareee als ik de 12e al moet afreizen naar a'dam en jullie zie dan weet ik niet of ik de 11e wel kom hoor
Ja klopt, maar het is niet alsof het voor mij 30min reizen isquote:
Naja ik vind het gewoon teveel gedoe voor 2 dagenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:56 schreef Mss het volgende:
Nee, ik kan de 12e niet.
EN ERMAHGERD HOE KUN JE DE GRIEK NOU WILLEN MISSEN!
JA MAAR IK BEN ER!!!!!!1111quote:Op zondag 24 februari 2013 17:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja ik vind het gewoon teveel gedoe voor 2 dagen
Misschien bedenk ik me nog, zoals altijd
Okquote:
Of hij liegt.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou Sjon zegt net dat z'n broer ook een fokker is, dus misschien was het wel kaneel. Maar kaneel is een stuk jonger
En tetten betasten.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee, geselecteerde mensen (na uitvoerige selectie uiteraard) gaan dan eten bij de griek.
Haha, was wel vermakelijk geweest denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ok![]()
Nou Sjon zegt net dat z'n broer ook een fokker is, dus misschien was het wel kaneel. Maar kaneel is een stuk jonger
Als ik een hele mooie rode bh aan doe, kan ik dan nog doro de selectie komen?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nee, geselecteerde mensen (na uitvoerige selectie uiteraard) gaan dan eten bij de griek.
NEINZquote:Op zondag 24 februari 2013 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, was wel vermakelijk geweest denk ik.
[..]
Als ik een hele mooie rode bh aan doe, kan ik dan nog doro de selectie komen?
vermakelijk??? dude je wilt die kerel echt nietquote:Op zondag 24 februari 2013 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
vermakelijk??? dude je wilt die kerel echt niet
quote:
Smaken verschillen.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
vermakelijk??? dude je wilt die kerel echt niet
wat dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:07 schreef Debsterr het volgende:
Vakantie gevondennu nog vrij vragen.
Iets tofs op Elizawashere, op Zakynthosquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
OMG A ENGLAND IS EINDELIJK BINNEN![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 24 februari 2013 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Iets tofs op Elizawashere, op Zakynthos. 8 dagen lang Grieks eten
.
Omnomnomnom!quote:
gaafquote:Op zondag 24 februari 2013 18:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
OMG A ENGLAND IS EINDELIJK BINNEN![]()
![]()
[ afbeelding ]
Bami, die selectie is onzin natuurlijk, maar we hadden al met een clubje afgesproken om te gaan, volgende keer doen we gewoon met meerderen ok?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bami, die selectie is onzin natuurlijk, maar we hadden al met een clubje afgesproken om te gaan, volgende keer doen we gewoon met meerderen ok?
door de sniel?quote:
buuuuh!quote:
jij hebt die fuchsia gekocht toch? van maybelline. Bevalt het een beetje?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef Diconnected het volgende:
Ja ik had gister dus mandje gevuld bij feelunique, maar nu zit ik weer te twijfelen. Morgen maar even naar de stad als de bussen rijden
Bij MUA, met die naked 2 dupe. Ik zal ze morgen eens even mailen. Het dopje is kapot, dus het potlood droogt direct uit.quote:
Neee heb nog niks gekocht, wil ze toch eerst ff in het echt zienquote:Op zondag 24 februari 2013 19:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
jij hebt die fuchsia gekocht toch? van maybelline. Bevalt het een beetje?
oh ik dacht dat je die op had in die foto die je door whatsapptequote:Op zondag 24 februari 2013 19:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Neee heb nog niks gekocht, wil ze toch eerst ff in het echt zien
hendig!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Bij MUA, met die naked 2 dupe. Ik zal ze morgen eens even mailen. Het dopje is kapot, dus het potlood droogt direct uit.
ik heb gisteren de halve dag in de koud doorgebracht, ik vroor echt mijn reet eraf, had je niet zin in een potje zwemmen ofzo, da's tenminste wat warmerquote:
je moet ook doorlopen, no way dat er dan iets af vriestquote:Op zondag 24 februari 2013 19:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb gisteren de halve dag in de koud doorgebracht, ik vroor echt mijn reet eraf, had je niet zin in een potje zwemmen ofzo, da's tenminste wat warmer
Waarom ga je dan niet kijken bij de Kruidvat voor een Essence of Catrice?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:10 schreef Mss het volgende:
Ja, hij was echt niet duur hoor, maar 1 pond, maar ik heb nu alsnog geen roden liplinert. Ik wil er wel graag een hebben, want ik heb vooralsnog het idee dat lipcote niet heel veel voor mij doet.
neinzzzquote:Op zondag 24 februari 2013 19:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je die op had in die foto die je door whatsappte
ik ben een koukleum dus ik heb het dan nog koud en doe het lekker nietquote:Op zondag 24 februari 2013 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je moet ook doorlopen, no way dat er dan iets af vriest
ik heb nog steeds een schrale bek dus ik begin nog maar even niet aan lipcote met rode lipstickquote:Op zondag 24 februari 2013 19:10 schreef Mss het volgende:
Ja, hij was echt niet duur hoor, maar 1 pond, maar ik heb nu alsnog geen roden liplinert. Ik wil er wel graag een hebben, want ik heb vooralsnog het idee dat lipcote niet heel veel voor mij doet.
dan weet je het dus ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 19:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ben een koukleum dus ik heb het dan nog koud en doe het lekker niet
Omdat ik echt idiote KV's in de buurt heb. Een grote puinhoop altijdquote:Op zondag 24 februari 2013 19:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Waarom ga je dan niet kijken bij de Kruidvat voor een Essence of Catrice?
ik heb uiteraard heus weleens door de kou gelopen, zoals ik zei gisteren de halve dagquote:Op zondag 24 februari 2013 19:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan weet je het dus ook niet
Ah well, ik hou gewoon van lopen
Je moet dus eerst je lippen inkleuren met potlood, dan lippenstift, blotten, lippenstift, blotten en dan lipcote?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een schrale bek dus ik begin nog maar even niet aan lipcote met rode lipstick![]()
*auw auw auw*
oh, zeg dan niet dat je het dus niet doet, dat is toch verwarrend dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb uiteraard heus weleens door de kou gelopen, zoals ik zei gisteren de halve dag
niet volgens de gebruiksaanwijzing toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Je moet dus eerst je lippen inkleuren met potlood, dan lippenstift, blotten, lippenstift, blotten en dan lipcote?
Leugenaarquote:Op zondag 24 februari 2013 18:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bami, die selectie is onzin natuurlijk, maar we hadden al met een clubje afgesproken om te gaan, volgende keer doen we gewoon met meerderen ok?
dan moet je beter lezen, ik ga niet voor mijn lol uren door de sneeuw banjeren, ik weet prettigere manieren voor bewegingquote:Op zondag 24 februari 2013 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, zeg dan niet dat je het dus niet doet, dat is toch verwarrend dan.
sorry hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan moet je beter lezen, ik ga niet voor mijn lol uren door de sneeuw banjeren, ik weet prettigere manieren voor beweging
Hoeeeee dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
niet volgens de gebruiksaanwijzing toch?
Ohquote:Op zondag 24 februari 2013 19:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat ik echt idiote KV's in de buurt heb. Een grote puinhoop altijd.
ik zet het een paar posts ervoor neer, das toch niet zo moeilijkquote:
Ja hier ook vellen galorequote:Op zondag 24 februari 2013 19:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een schrale bek dus ik begin nog maar even niet aan lipcote met rode lipstick![]()
*auw auw auw*
quote:
Dat is lief van je, maar mijn fiets is weer gemaakt dus ik kan nu naar een betere want ik ga velen fietsen komende weekquote:Op zondag 24 februari 2013 19:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohmoet je een rode hebben? Dan kan ik morgen evt wel kijken als ik naar de kruidvat ga
gaat ie, of heb je pms? Ben al weg, doei hequote:Op zondag 24 februari 2013 19:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zet het een paar posts ervoor neer, das toch niet zo moeilijk
ik heb bij mijn weten geen PMS hoor en sacho ben ik ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaat ie, of heb je pms? Ben al weg, doei he
Ja, dat zeg ik toch? Maar dan nog met potlood eronder dus?quote:
ja hier ook trouwens, fuuquote:Op zondag 24 februari 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hier ook vellen galoreecht verschrikkelijk
Okidokiquote:Op zondag 24 februari 2013 19:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat is lief van je, maar mijn fiets is weer gemaakt dus ik kan nu naar een betere want ik ga velen fietsen komende week.
oh op die fiets, ja dat kanquote:Op zondag 24 februari 2013 19:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Maar dan nog met potlood eronder dus?
Oh en na de lipcote nog een beetje lippenstift dus.
Lui zijnquote:Op zondag 24 februari 2013 19:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh op die fiets, ja dat kan
ik doe alleen die stap lipliner niet dus, want lui
she lurvs yaquote:
Fietsenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:21 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Okidoki
Ik wil ook weer fietsenmorgen maar proberen of het op de hometrainert lukt
nee johquote:Op zondag 24 februari 2013 19:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Na de lipcote geen lipstick meer toch? Alleen de lipcote over de lipstick aanbrengen en iets daarbuiten. Of zo lees ik het on ieder gevalquote:Op zondag 24 februari 2013 19:20 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch? Maar dan nog met potlood eronder dus?
da's kunst jonguhquote:Op zondag 24 februari 2013 19:24 schreef Mss het volgende:
Oh ja, op die manier. Maar dat is toch gek, je halve bakkes ondersmeren?
Hoeft ook niet johquote:Op zondag 24 februari 2013 19:24 schreef Mss het volgende:
Oh ja, op die manier. Maar dat is toch gek, je halve bakkes ondersmeren?
Yeah ik vind fietsen best lekker als er niet teveel wind staat en het niet regentquote:Op zondag 24 februari 2013 19:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Fietsen. Vooral als je geen OV hebt
.
Als de wind zo koud is dat je voorhoofd zo'n pijn doetquote:Op zondag 24 februari 2013 19:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah ik vind fietsen best lekker als er niet teveel wind staat en het niet regent
Ja datquote:Op zondag 24 februari 2013 19:27 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Yeah ik vind fietsen best lekker als er niet teveel wind staat en het niet regent
ja dat is ook wel hatelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 19:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als de wind zo koud is dat je voorhoofd zo'n pijn doet
Boeiend, ik ging ook nergens heen en had/heb ook lippenstift opquote:Op zondag 24 februari 2013 19:28 schreef Mss het volgende:
Ik kan wel weer even een poging doen met rode lippen, maar dan loop ik thuis met rode lippon en dat is ook raar.
Ja maar huisgenotenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Boeiend, ik ging ook nergens heen en had/heb ook lippenstift op
kun je met ze bekken en kijken of het af geeftquote:
dan zeg je dat je je makeupjes aan het testen bentquote:
Mwah, nee, het is hier al incestueus genoeg zonder dat ik ook nog mee ga doenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kun je met ze bekken en kijken of het af geeft
whutquote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah, nee, het is hier al incestueus genoeg zonder dat ik ook nog mee ga doen.
klinkt als een standaard studentenhuis welquote:Op zondag 24 februari 2013 19:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Mwah, nee, het is hier al incestueus genoeg zonder dat ik ook nog mee ga doen.
Meer dan de helft van de mensen hier heeft eens of vaker iets met een huisgenoot gedaan.quote:
Ohzoquote:Op zondag 24 februari 2013 19:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de mensen hier heeft eens of vaker iets met een huisgenoot gedaan.
Als je dan de vrienden van huisgenoten die hier zo vaak over de vloer komen dan iedereen met ze bevriend is ook mee gaat tellen wordt dat aantal veel hoger.
Ik grap vaak dat ik daar nog eens een diagram van wil maken en op wil hangen, maar dat wordt niet altijd op prijs gesteld. Zelf kom ik er best gunstig vanaf, omdat ik het overgrote deel van mijn tijd hier bezet was.
"best" gunstig, dat intrigeert me. Vertel!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de mensen hier heeft eens of vaker iets met een huisgenoot gedaan.
Als je dan de vrienden van huisgenoten die hier zo vaak over de vloer komen dan iedereen met ze bevriend is ook mee gaat tellen wordt dat aantal veel hoger.
Ik grap vaak dat ik daar nog eens een diagram van wil maken en op wil hangen, maar dat wordt niet altijd op prijs gesteld. Zelf kom ik er best gunstig vanaf, omdat ik het overgrote deel van mijn tijd hier bezet was.
Met niemand, maar je weet natuurlijk niet of dat zo blijftquote:Op zondag 24 februari 2013 19:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"best" gunstig, dat intrigeert me. Vertel!
Met wie heb je gemuild/gebatst/gefriemeld/geprelaat?
dat weet je inderdaad nooit. Wie weet kom je een hete vent/vrouw tegenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:49 schreef Mss het volgende:
[..]
Met niemand, maar je weet natuurlijk niet of dat zo blijft.
kan ik me voorstellen, gaat vrij rap met geldquote:Op zondag 24 februari 2013 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
Neuh, nog geen nood aan en nog geen geld voor
Gewoon 'batsen' invullen. Op een eco-houtvlot!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gaat u iets op de noordzee doen?wat een bizarre vraag
ja, ik kreeg net ook een vraag hoeveel mensen er in die ruimte gingen komen en hoeveel omzet ik ermee ging genereren, maar dat was omdat ik het verkeerde aangeklikt hadquote:Op zondag 24 februari 2013 20:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Gaat u iets op de noordzee doen?wat een bizarre vraag
met wildroosterquote:Op zondag 24 februari 2013 20:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon 'batsen' invullen. Op een eco-houtvlot!
2 in wisselende samenstelling. Nee?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, ik kreeg net ook een vraag hoeveel mensen er in die ruimte gingen komen en hoeveel omzet ik ermee ging genereren, maar dat was omdat ik het verkeerde aangeklikt had
maar echt, wat een gezeik....
vloeroppervlak heb ik van immospy gehaald, ik ga toch niet alles zitten meten man
ja zoiets, whehehehe.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
2 in wisselende samenstelling. Nee?
Glas met max 15 cl, maar wel alles opdrinken. Dus na 9 voel je het best.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef BBQ-kip het volgende:
dus steeds slokje en dan spugen? Of is het juist weinig voor bier? (ik drink dat nooit dus weet het niet)
hahaha, ja dat geloof ikquote:Op zondag 24 februari 2013 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Glas met max 15 cl, maar wel alles opdrinken. Dus na 9 voel je het best.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hahaha, ja dat geloof ik
Wel tof! was je met Joop?
oh lachen, das wel leuk jaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En nog een paar anderen, die vonden het een mooi moment om hun verjaardag te vieren.
quote:Uw aanvra(a)g(en)/melding(en) zijn ingediend. Per e-mail ontvangt u hiervan zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging.
Was gezellig.quote:
jouw oud scharrel dan neem ik aanquote:Op zondag 24 februari 2013 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Was gezellig.
Al denk ik dat het maar goed is dat Joop zich niet bewust is van de oud-scharrel die daar ook was.
Leuk! Ik heb luipaard printquote:Op zondag 24 februari 2013 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Die Tweezerman is trouwens echt geweldig![]()
Nu al heeeeel blij mee![]()
Ik heb dit gezellige kleurtje
[ afbeelding ]
hehehehe, ik ben niet zo van de tijger/luipaard/panterprintjes, maar hij valt wel op danquote:
wel relaxed dat je er een van je zus kreegquote:Op zondag 24 februari 2013 21:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een saaie zilveren en een zebra
Ja.quote:
heerlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 21:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Hij heeft er heel gezellig mee staan babbelen.
Jup, speelt ook veel met linux enzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heerlijk![]()
een eckten nerd is het dus wel, die Joop van joumijn vent zou dat ook hebben kunnen doen
Geen idee nooit gedaanquote:Op zondag 24 februari 2013 21:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wel relaxed dat je er een van je zus kreeg
hoe gaat het met laten scherpen eigenlijk?
In enveloppe naar de VS sturen ofzo?
Ze komen trouwens uit de Solingen fabriek in Duitsland, daar heb ik ook briljante messen van, heerlijk scherp![]()
Eckten qualität
die van mij deed dat ook, maar nu weinig tijd meer voor. Hij zit wel vaka te hobby-en, maar das meer java geloof ik, meer wek gerelateerd ookquote:Op zondag 24 februari 2013 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup, speelt ook veel met linux enzo.
alkmaarse matrasquote:Op zondag 24 februari 2013 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar het is best extreem ons-kent-ons hier, dus niet verbazingwekkend ofzo.
denk aan de troep die daar in zit en doe het niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiietquote:Op zondag 24 februari 2013 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
OVERAL SNOEP
Kast vol met chocolade, chips, nootjes, whatever
op tafel een bakje met mini snickers en mars, op een ander tafeltje een pot met van die colaflesjes enzo. Op een ander tafeltje nog een pot met snoepjes in papiertjes
* SpaceInvaders kauwt stiekem doorquote:Op zondag 24 februari 2013 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
denk aan de troep die daar in zit en doe het niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiet
yep, net als kroepoek...quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
ook al ben je misselijk, gewoon doorkanen
Ligt ook nog in de kast, maar dat eet ik eigenlijk alleen bij nasi/bamiquote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep, net als kroepoek...
* BBQ-kip bijna lege zak naast zich checkt
we hadden hier smakeloze nazi, dus daarom kaan ik dit nu maarquote:Op zondag 24 februari 2013 21:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ligt ook nog in de kast, maar dat eet ik eigenlijk alleen bij nasi/bami
nopequote:
ja dat kan ik me wel voorstellen, net zoals supersize me, toen heb ik ook echt een week lang alleen maar groenvoer gegeten en WTF gedacht als ik iets vettigs/zoets zagquote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef Stormqueen het volgende:
Dat is zo'n sterke afslank motivator voor mij
Jup. Vriendinnetje heeft het als vriendje gehad ooit. (Niet Joop dus)quote:
Koos is een echte keukenprinses of niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
we hadden hier smakeloze nazi, dus daarom kaan ik dit nu maar
supersize me kijk ik idd ook altijd als ik even in een afslankdip zitquote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat kan ik me wel voorstellen, net zoals supersize me, toen heb ik ook echt een week lang alleen maar groenvoer gegeten en WTF gedacht als ik iets vettigs/zoets zag
hij kan redelijk goed koken, hij moet alleen van Aziatische recepten afblijven en eigenlijk gewoon niks nieuws proberenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Koos is een echte keukenprinses of niet?
oh dat ken ik niet, ik heb de film als sneak preview gezien, ik dacht "oh leuk, verrassingsfilmpje kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:41 schreef Stormqueen het volgende:
Vooral dat bonusmateriaal op die dvd
Naja altijd als hij kookt vind jij het niet te kanenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hij kan redelijk goed koken, hij moet alleen van Aziatische recepten afblijven en eigenlijk gewoon niks nieuws proberen![]()
gelukkig kan ik het wel tegen hem zeggen, zo krijg ik het ook te horen als hij mijn eten niet te kanen vindt
dat laatste vrees ik, hij kookt vaak genoeg wel lekker gelukkigquote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja altijd als hij kookt vind jij het niet te kanenOf je meld het hier alleen als het niet te kanen is
lollerquote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh dat ken ik niet, ik heb de film als sneak preview gezien, ik dacht "oh leuk, verrassingsfilmpje kijken" en toen was het van
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was ook nog in de tijd dat je mac kortingsbonnen bij je bioskaartje kreegquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zit je in bad, gaat bb er bij zitten. Gaat bb vervolgens mopperen dat ik zijn bad inpik.
zo van "ik man, mijn bad"?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zit je in bad, gaat bb er bij zitten. Gaat bb vervolgens mopperen dat ik zijn bad inpik.
volheid neemt geen trek weg.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou ja, na drie liter water verwacht ik toch wel een beetje een vol gevoel te hebben.
dat spoelt vrij snel door naar je plasgaatje zonder verzadigingsgevoelquote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou ja, na drie liter water verwacht ik toch wel een beetje een vol gevoel te hebben.
dat is het ook, daarom heb je ook vezelpillen. die slik je dan door met veel water erachteraan en dan zwelt het pas in je maag op.quote:
Mweh, ik wil liever niet zo laat eten.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
maar waarom neem je niet gewoon een boterham ofzoiets?
Why?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Mweh, ik wil liever niet zo laat eten.
schijt all the thingsquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb trouwens nog vezelpillen staan, maar die werkten bij mij iets te enthousiast.
als je eet terwijl de klok 11 uur slaat blijft je eten in je darm zitten en zul je voor altijd een dikke buik hebbenquote:
Dat verklaartquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als je eet terwijl de klok 11 uur slaat blijft je eten in je darm zitten en zul je voor altijd een dikke buik hebben
Herkenbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Schoon bed
Zo lekker altijd, wanneer ik dan bij de kapper ben geweest en m'n haar zit weer goed, dan wil ik ook altijd lekker douchen en scrubben en scheren en dan is alles weer 'als nieuw'. En met schoon bed als bonus moet dat haast wel lekker slapen zo![]()
dronk je er dan niet te weinig bij?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nou bij mij was het meer, spaar alles op. Heel apart.
gewoon neuken/masturberen en dan slapen, dan heb je heul geen zin meer in eten inderdaadquote:
Ik heb nog een bak kwark gehad om 7 uur en net om 9 nog drie rijstwafels. Het is dus niet alsof ik sinds 5 uur niks meer gegeten heb.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
Maar dat het slecht is om na je avondeten nog te eten is bullshit. Ik moet het zelfs van de aidstoornismensen.
dat ligt eraan hoe laat je avondeten is, wat ej doet op een dag etc etc. Maar dat standaard verhaaltje van niet meer eten na 7 uur ofzo, bullcrap iddquote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
Maar dat het slecht is om na je avondeten nog te eten is bullshit. Ik moet het zelfs van de aidstoornismensen.
Ik drink eigenlijk altijd standaard 2+ liter op een dag. Maar ik merk dat ik het nu gewoon niet meer nodig heb om die pillen te slikken.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dronk je er dan niet te weinig bij?
Alsof je lichaam stopt met verbranden om 18.00 uurquote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe laat je avondeten is, wat ej doet op een dag etc etc. Maar dat standaard verhaaltje van niet meer eten na 7 uur ofzo, bullcrap idd
Yup, zelfgemaakte tonijnsalade en een meergranen stokbroodje.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:47 schreef Mss het volgende:
Heb je ook een fatsoenlijke avondmaaltijd gehad?
dat kan ook inderdaad, nou Dwyn, weer wat geleerdquote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef Stormqueen het volgende:
Vezelpillen? Eet gewoon wat wortels
Ik doe het ook nooit. Maar tussen avondeten en slapen zit bij mij zo'n 3 uur, in die tussentijd krijg ik ook gewoon geen trek meer. Ja, lekkere trek somsquote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
kutjequote:Op zondag 24 februari 2013 22:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat kan ook inderdaad, nou Dwyn, weer wat geleerd
en je kan de andere helft van de winterwortel dan door je zilvervliesrijst (bevat auch vielen vezelsch) knallen
shit, je was me net voorquote:
het was dan ook wel een errrrrg mooie open deurquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
het was dan ook wel een errrrrg mooie open deur![]()
![]()
ik wilde het al eerder roepen toen ze het had over een niet volle buik en vezels, maar toen hield ik me nog inquote:
het is gewoon té grappigquote:
Hoezo?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:51 schreef Mss het volgende:
Ja maar come on, je vraagt er ook wel een beetje om
Omdat je zelf ook wel snapt dat het idioot is om 3 liter water te gaan drinken als je honger hebt.quote:
Dat is thee, over de hele dag genomen....quote:Op zondag 24 februari 2013 22:52 schreef Mss het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook wel snapt dat het idioot is om 3 liter water te gaan drinken als je honger hebt.
Oh is het thee, nou dan zit ik er natuurlijk compleet naast. Dat vult als een malle, al die kruiden erin!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is thee, over de hele dag genomen....
Sorry, maar wat is er ongezond aan tonijnsalade? Ijsbergsla, tomaat, komkommer, 2 eitjes, zilveruitjes, tonijn, een beetje dressing?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef Mss het volgende:
En omdat ik het gek vind dat je dus nu loopt te hongeren en rijstwafels loopt te kanen omdat je wil afvallen, maar dan wel tonijnsalade als avondeten hebt. Kook dan een normale gezonde maaltijd, dan heb je ook geen honger meer in de avond.
decaf jongequote:Op zondag 24 februari 2013 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Koffie met melk daarentegen
3 liter daarvan, dan heb ik geen honger meer
(en geen slaap)
Ahhh, dan is het prima. Ik dacht zo'n tonijnsalade met velen mayo! En daarom vond ik het al raar.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Sorry, maar wat is er ongezond aan tonijnsalade? Ijsbergsla, tomaat, komkommer, 2 eitjes, zilveruitjes, tonijn, een beetje dressing?
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh is het thee, nou dan zit ik er natuurlijk compleet naast. Dat vult als een malle, al die kruiden erin!
das habe ich nicht... wel een goed idee trouwens, ik ben dol op koffie 's avonds, maar kan het thuis nooit nemen omdat ik dan niet meer slaapquote:
Naturlich nicht!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahhh, dan is het prima. Ik dacht zo'n tonijnsalade met velen mayo! En daarom vond ik het al raar.
velen mayoquote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef Mss het volgende:
[..]
Ahhh, dan is het prima. Ik dacht zo'n tonijnsalade met velen mayo! En daarom vond ik het al raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |