quote:Maar wat eet je dan zoal op een dag?
Want ik heb de afgelopen tijd gemerkt dat ik echt genoeg eet, en ik heb een flinke eetlust, maar toch afval. Ik zit echt niet te hongeren. Wel moet ik overdag genoeg eten, en gezonde keuzes maken, maar honger lijden hoef ik echt niet.
kwarkdarmen, nooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 24 februari 2013 22:57 schreef PriemGirl het volgende:
Omnomnom kwark![]()
blijft nu alleen eeuwig in m'n darmen bummer
Niet lullig bedoeld, maar jij merkt het toch ook direct als je ook maar een beetje meer eet dat alles er weer bij komt?quote:
Mjah, de avond was dus tonijnsalade, stokbrood, kwark en de rijstewafels. Eigenlijk zou het beter zijn als ik 's avonds later zou eten, maar mijn eetschema is sowieso fucked omdat ik vaak tot 19 of 20 uur werk.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef BBQ-kip het volgende:
ziet er best ok uit Dwyn, misschien meer richting de avond verdelen qua zwaarte, dan heb je minder "omnomnom" gevoel 's avonds misschien.
ik ben uiteraard een slecht voorbeeld, maar ik weet het altijd o zo goed voor anderen
ik eet nooit een beetje meer, ik eet gargantuar veel meer met tien blikken bier meer. Maar dat pis ik ook snel weer uit, dat is geen vet.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar jij merkt het toch ook direct als je ook maar een beetje meer eet dat alles er weer bij komt?
truffels zijn toch een soort groente? Nee?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:04 schreef BBQ-kip het volgende:
vandaag 3 bruine boterhammen met walnoten en goudse kaas
2 bakken koffie met melk
halve zak kroepoek
bordje matigen nazi
stuk of 10 truffel bonbons
ik eet doordeweeks uiteraard wel anders hehehehehehquote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Dwyn het volgende:
En maar roepen over mijn rijst met wortels.
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag 3 kaashapjes, 1 koekje, halve zak wokkels, 2 boterhammen kaas en jam, vanillekwark.
It was a fail today![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
Vandaag 3 kaashapjes, 1 koekje, halve zak wokkels, 2 boterhammen kaas en jam, vanillekwark.
It was a fail today![]()
ik vind het een prima lijstje. Al zijn dieetboeken per definitie stom.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Dwyn het volgende:
Maar goed, op de rijstewafels na is dit dus het bodieboost boek.
ik had ze gisteren zelf gemaakt dus ik weet ook nog precies wat er in zit hehehehe, velen chocolade en boterquote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
truffels zijn toch een soort groente? Nee?
zelf maken ook nogquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik had ze gisteren zelf gemaakt dus ik weet ook nog precies wat er in zit hehehehe, velen chocolade en boter
ik heb er gisteren denk ik stuk of 25 op....quote:
Maar vind je mijn lijstje crashen dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Mss het volgende:
Mja, jullie moeten het natuurlijk zelf weten, en ik ben wel de laatste van wie je aidsadvies moet aannemen, maar ik snap crashen gewoon echt niet.
ik crash ook niet extreem hoor. Ik zit alleen iets onder het geadviseerde.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:07 schreef Mss het volgende:
Mja, jullie moeten het natuurlijk zelf weten, en ik ben wel de laatste van wie je aidsadvies moet aannemen, maar ik snap crashen gewoon echt niet.
Nee, je lijstje is prima. Maar ik had dat idee omdat je dus super veel aan het drinken was om een vol gevoel te krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar vind je mijn lijstje crashen dan?
en de mijne, gecombineerd met om 12 uur opstaan?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar vind je mijn lijstje crashen dan?
Mjah, ik had gehoord dat trek ook wel eens kon komen door dorst hebben, maar dat is bij mij dus niet zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, je lijstje is prima. Maar ik had dat idee omdat je dus super veel aan het drinken was om een vol gevoel te krijgen.
failbros before bodieboost hoesquote:Op zondag 24 februari 2013 23:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zal maar niet vragen wat men van mijn lijstje vindt
* PriemGirl gaat naast kip staanfails united
Prima toch.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:12 schreef Stormqueen het volgende:
Normale dag:
Kwark met muesli
2-3 fruit (appel, peer, kiwi...)
1 komkommer of paprika
2-3 boterhammen kaas
100g vlees
100-150 gram pasta, rijst of aardappelen
300-400 gram groenten
quote:
Ik had gewoon brood gegeten ipv crackers denk ik. Maar wat doet het ertoe wat ik ervan vind?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de mijne, gecombineerd met om 12 uur opstaan?
ik vind het ook wel, maar heb al van meerdere mensen hier gehoord dat ik crash en mijn lichaam zou mollen enzo.quote:
quote:
Ik probeer maar gewoon niet meer naar andere mensen te luisteren. Vooral als ze je proberen te ontmoedigen van het gezonde eten.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het ook wel, maar heb al van meerdere mensen hier gehoord dat ik crash en mijn lichaam zou mollen enzo.
brood was op. En omdat ik proef dat je vindt dat ik het verkeerd doe. En benieuwd ben naar wat ik dan verkeerd doe. Daaromquote:Op zondag 24 februari 2013 23:15 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had gewoon brood gegeten ipv crackers denk ik. Maar wat doet het ertoe wat ik ervan vind?
Ik heb nooit gezegd dat je je lichaam aan het mollen bent. Wel had ik idd het idee dat je aan het crashen was omdat ik je vaak zie posten dat je honger bent en aan het aftellen bent voordat je weer mag eten. Ik krijg daar wel crash ideeen van, maar als ik je lijstje zie valt het wel mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het ook wel, maar heb al van meerdere mensen hier gehoord dat ik crash en mijn lichaam zou mollen enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |