ik zie het inderdaad, ze hebben knoppen toegevoegd aan de bedieningskantquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:10 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Niet geheel waar.
Er was nog een andere afstandsbediening, die is op beurzen en in andere landen gebruikt.
Deze is echt 100% nieuw en krijgen de mensen in Ierland nu bij de Horizon geleverd.
Kans is vrij groot dat wij deze dus ook gaan krijgen.
Ik zap gewoonquote:Op dinsdag 7 mei 2013 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Denk het wel. Als je favorieten instelt en je wil daar tussen zappen, dus niet de rest van de bagger, hoe doe jij dat dan?
En als je kanalen als favoriet hebt ingesteld staat er een * en geen kanaalnummer meer, dus moet je maar gokken welk nummer je moet hebben om er rechtstreeks heen te gaan.
Maar het kan dat ik het fout doe hoor, enlighten me.
Folder ontvangen over een software update en de komst van de nieuwe afstandsbediening in juli, en daarin staat idd die afstandsbediening.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 00:08 schreef Rainesz het volgende:
Hier ga ik echt lastig aan kunnen wennen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat dacht je van kijken hoeveel % ruimte je nog hebt..quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:09 schreef DroogDok het volgende:
Ben goed gewend ondertussen.
De DVR functie blijft erg omslachtig, vooral het verwijderen van opnames vergt erg veel klikken, hoop dat dat flink verbetert in de komende updates.
Vroeg ik me pas ook af, heb best veel opnames staan, maar geen idee waar ik kan zien wat ik nog aan ruimte vrij heb eigenlijk. Ik merk het wel als ie vol isquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat dacht je van kijken hoeveel % ruimte je nog hebt..
Je kan het wel zien!quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:24 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vroeg ik me pas ook af, heb best veel opnames staan, maar geen idee waar ik kan zien wat ik nog aan ruimte vrij heb eigenlijk. Ik merk het wel als ie vol is
Ja, dat doe ik nu ook, krijg vanzelf wel een meldingquote:Op donderdag 23 mei 2013 08:24 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vroeg ik me pas ook af, heb best veel opnames staan, maar geen idee waar ik kan zien wat ik nog aan ruimte vrij heb eigenlijk. Ik merk het wel als ie vol is
Oke. Die muts zijn binnen 4 uur.quote:Op donderdag 23 mei 2013 07:48 schreef Folkwin het volgende:
Het activeren van internet op je Horizon duurt max 48 uur, vaak vele malen sneller.
Vooral als je 's avonds belt wordt er vaak een case van gemaakt, dus moet het naar een andere afdeling.
Je oude modem werkt hoogstwaarschijnlijk nog. Zodra deze eruit klapt, dan pas zal de Horizon geactiveerd zijn.
Indien ook je oude modem het niet doet.. dan zou ik nog een keer bellen.
Ja, en als je per ongeluk een hele serie programma's hebt opgenomen, en deze wilt verwijderen dan kan het ook zijn dat je dat een paar dagen later weer mag doen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:09 schreef DroogDok het volgende:
Ben goed gewend ondertussen.
De DVR functie blijft erg omslachtig, vooral het verwijderen van opnames vergt erg veel klikken, hoop dat dat flink verbetert in de komende updates.
Wil je zeggen dat de Horizon geen schema heeft zoals zijn voorganger waar je boven kon zien in percentages hoeveel ruimte er nog was? Apart....quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:24 schreef DroogDok het volgende:
Maar hij neemt dan wel alle afleveringen op. Neem bijvoorbeeld Fifth Gear op Discovery, ook alle herhalingen worden dan opgenomen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je kan toch een reeks opnemen? als je een programma opneemt kan je kiezen uit alleen deze uitzending of de hele serie
Ja, en Thomas de trein 3 keer daags 2 afleveringen op Nick Jr.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:06 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Maar hij neemt dan wel alle afleveringen op. Neem bijvoorbeeld Fifth Gear op Discovery, ook alle herhalingen worden dan opgenomen.
Bij mij neemt ie ze niet op.quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
Je kan toch een reeks opnemen? als je een programma opneemt kan je kiezen uit alleen deze uitzending of de hele serie
quote:Op donderdag 23 mei 2013 14:01 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat de Horizon geen schema heeft zoals zijn voorganger waar je boven kon zien in percentages hoeveel ruimte er nog was? Apart....
quote:Op donderdag 23 mei 2013 08:28 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kan het wel zien!
Menu - Toolbox - Settings - Recordings & Reminders - Recordings - Used disk space
Vandaar, lichtelijk omslachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |