Afgekickt of had je ze allemaal gevangen?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef _Misty_ het volgende:
ik kijk geen pokemon meer,
ben al afgekickt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Mogen we die bepaalde redenen weten?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef _Misty_ het volgende:
Ik ben 21, en uitgaan gaat wat moeilijk om bepaalde redenen,
alle andere tips zijn welkom.
Als je van je strenge ouders niet uit mag gaan, kan je dan niet in de stad wat mensen aanspreken?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef _Misty_ het volgende:
Ik ben 21, en uitgaan gaat wat moeilijk om bepaalde redenen,
alle andere tips zijn welkom.
Misschien leuk om te weten:
voor de mensen die een relatie hebben,
waar heb je je partner ontmoet?
Gaat er verder serieus niemand uit?? Waar woon je ergens als ik vragen mag?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:05 schreef _Misty_ het volgende:
ja ,2 redenen:
1. ik heb Overbezorgde ouders, mag niet eens van hun.
Ik kan eventueel wel zeggen dat ik bij een vriendin logeer, dat mag wel
en verzwijgen dat ik uitga.
2. Alleen 1 vriendin kan ik zover meekrijgen om uit te gaan.
Alleen mag ik niet bij haar logeren
Dan houdt het ook op....
en geregistreerd op het 10 jaar jubileum van 9/11quote:Op zondag 24 februari 2013 22:08 schreef Lollertrolle het volgende:
aantal posts: 12 (gemiddeld 1 per dag)
Hoe serieus moet ik dit nemen.
Misschien dat er nog wat vrijgezelle fokkers uit Den Haag komenquote:
Kans is ontzettend klein dat iemand achterkomt wie je bent. En 99.99% van de mensen hier kunnen het ook niet veel schelen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:07 schreef _Misty_ het volgende:
ik woon in een stad, wat niet klein is en ook niet groot,
verder zeg ik liever niet teveel over om een beetje anoniem te blijven
genoeg dingen te doen samen naast uitgaan!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:10 schreef Plantagehouder het volgende:
wat moet een kerel van 25 met een meid dat niet uit mag van pa en moe?
Denk niet dat dat het punt was. Wie wil er nou een relatie met iemand van 21 die haar leven door haar ouders laat bepalen?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:13 schreef Kola het volgende:
[..]
genoeg dingen te doen samen naast uitgaan!
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef GizartFRL het volgende:
Ten eerste zou je een FOK! fotoboek aan kunnen maken.
Helpt in veel gevallen wel.
Of als je een vrouw bent je geslacht op vrouw zetten.
Tot zover de FOK!tips.
Je ouders zijn eng. Tijd om uit huis te gaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef _Misty_ het volgende:
Ik heb al met mijn ouders gepraat en familie erbij gehaald, helpt niet.
Ik mag wel een relatie, weet alleen wel zeker dat ze moeilijk gaan doen met het slapen , bij mij of hem
Dit is echt niet gezond op je 21e... beter vraag je of vriendinnen een blind date willen regelen zodat je niet hoeft te stappen en ondertussen een kamer zoeken.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef _Misty_ het volgende:
Ik mag wel een relatie, weet alleen wel zeker dat ze moeilijk gaan doen met het slapen , bij mij of hem
Vanuit geloofsoverwegingen of zijn ze gewoon eng?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef _Misty_ het volgende:
Hou je van (80) katten?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:23 schreef _Misty_ het volgende:
nee, niet vanwege geloof,
ze kijken veel misdaadseries/opsporings series
en denken dat er iets gaat gebeuren
ben ook enigskind
Doe je niets met mijn tips?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:23 schreef _Misty_ het volgende:
ben ook enigskind
Ze zijn gewoon eng dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:23 schreef _Misty_ het volgende:
ben ook enigskind
Oh meid jij gaat zoveel dronken jongens meesleuren je kamer in.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:29 schreef _Misty_ het volgende:
in september beginnen de nieuwe hbo opleidingen,
en dan nog gelijk een kamer erachteraan natuurlijk,
als alles goed gaat, dan wordt t een grote feest
maar tot die tijd zit ik alsnog thuis opgescheept
Ga dan iig buiten Den Haag studeren zodat er echt een dikke afstand is tussen jou en je ouders.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:29 schreef _Misty_ het volgende:
in september beginnen de nieuwe hbo opleidingen,
en dan nog gelijk een kamer erachteraan natuurlijk,
als alles goed gaat, dan wordt t een grote feest
maar tot die tijd zit ik alsnog thuis opgescheept
School uitzoeken aan de andere kant van het land en dan een goede reden daarvoor bedenken. Dan moet het haast welquote:Op zondag 24 februari 2013 22:33 schreef msacras het volgende:
Dus je mag niet uit, maar wel in een keer in een andere stad gaan studeren en op jezelf gaan wonen?
Verwacht je met die vrijheid om te kunnen gaan?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef _Misty_ het volgende:
klopt ik mag niet uit,
er werd weleens gedreigd,
dat als ik te laat thuiskom, ik het huis niet meer in mag.
op kamers gaan,
ik weet niet of dat mag ,
wat ze ook gaan zeggen,
ik doe het gewoon,
ik betaal het zelf, ik kies voor mijn vrijheid
Precies. Dus tenzij je niet in staat bent voor jezelf te zorgen en op te komen (verstandelijke beperking ofzo) zou ik daar eerst eens wat aan doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:17 schreef msacras het volgende:
Je bent 21 en mag niet uit...?
Dan zou ik de oorzaak van het probleem eerst aanpakken: vaders en moeders.
Dat vind ik wel een toffe dagindelingquote:Op zondag 24 februari 2013 22:39 schreef _Misty_ het volgende:
ik ga bijv naar de stad, game, muziek luisteren, internetten, werken (alvast sparen voor je weetwel)
Pics.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:47 schreef _Misty_ het volgende:
ik vind mezelf gemiddeld, niet knap en ook niet lelijk
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:12 schreef Plantagehouder het volgende:
ja dan kom je dus bij argo uit.
Je gaat er heen, drinkt wat, praat wat, en weer naar huisquote:Op zondag 24 februari 2013 22:54 schreef _Misty_ het volgende:
Op donderdag kan je in den haag bij club Seven het feestje Daghap vinden. Vind ik zelf vrij tof. Past in jouw leeftijdscatagorie. Grote markt daarzo.
Ik zat op de site te kijken, maar kon geen verdere info erover vinden,
wat zijn de tijden? hoe gaat dat in z'n werk?
Lees even haar reactie's hier door. Ze mag niet van haar ouders. Best lastig als je anders 's nachts het huis niet meer in mag.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:17 schreef videonatic het volgende:
Ze is 21, ze mag doen wat ze zelf wil.
Bij deze zoek je iemand. Ik woon in Den Bosch, Den Haag is ver treinenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 23:46 schreef Hugh_Myron het volgende:
op FOK! heb je zo elke dag een ander neukertje
als vrouw natuurlijkquote:
Hier lul je je dus niet meer onderuit he.quote:
heul nietquote:Op maandag 25 februari 2013 00:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hier lul je je dus niet meer onderuit he.
TS: zoek vooral niet op FOK!, ze lijken heel lief maar zijn uiteindelijk allemaal eikels.
Hey, en ik dan?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
TS: zoek vooral niet op FOK!, ze lijken heel lief maar zijn uiteindelijk allemaal eikels.
Fotoboek komt wel vaker naar voren in verschillende topics. Is het echt zo'n succes ja?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef GizartFRL het volgende:
Ten eerste zou je een FOK! fotoboek aan kunnen maken.
Helpt in veel gevallen wel.
Ik denk dat het tijd word om voor je vrijheden op te komenquote:Op zondag 24 februari 2013 22:05 schreef _Misty_ het volgende:
ja ,2 redenen:
Ik kan eventueel wel zeggen dat ik bij een vriendin logeer, dat mag wel
en verzwijgen dat ik uitga.
Wat is jouw definitie van 'leuk'?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef _Misty_ het volgende:
Hallo medeFokkers,
Ik vroeg me dus af he,
waar is de kans het grootst om leuke vrijgezelle mannen tegen te komen van rond de 20-25 jaar?
Want ik heb best veel dingen ondernomen, en kom nooit leuke vrijgezelle mannen tegen.
En degene die zeggen: komt vanzelf je moet er niet op zoek naar gaan.
Deels mee eens en deels mee oneens.
Als je de hele dag binnen blijft, dan kom je em nooit tegen.
Alvast bedankt.
Je weet dat je 21 (/volwassen) bent?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:35 schreef _Misty_ het volgende:
klopt ik mag niet uit,
er werd weleens gedreigd,
dat als ik te laat thuiskom, ik het huis niet meer in mag.
op kamers gaan,
ik weet niet of dat mag ,
wat ze ook gaan zeggen,
ik doe het gewoon,
ik betaal het zelf, ik kies voor mijn vrijheid
Hoezo?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Den Haag is niet klein, Den Haag is een wereldstad!quote:
*hand op steekt*quote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef _Misty_ het volgende:
Hallo medeFokkers,
Ik vroeg me dus af he,
waar is de kans het grootst om leuke vrijgezelle mannen tegen te komen van rond de 20-25 jaar?
Want ik heb best veel dingen ondernomen, en kom nooit leuke vrijgezelle mannen tegen.
Alvast bedankt.
Dat vind ik wel onzin. Ik ken meer mensen die na hun 27e een relatie kregen dan mensen die er een voor die leeftijd kregen.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
*hand op steekt*
Maar even serieus: Na een bepaalde leeftijd (21-25) wordt het gewoon fucking moeilijk om nog een relatie te krijgen. Zelfs als je voluit gaat en van alles gebruik gaat maken, dan kom je misschien nog nergens (maar dat hoeft niet, het is gewoon lastig).
Volgens mij is het wel lastiger om iemand tegen het lijf te lopen. Als je nog studeert is het gewoon makkelijker, veel mensen met dezelfde interesses/leeftijd op een plek, en bijna iedereen is op zoek naar iemand.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat vind ik wel onzin. Ik ken meer mensen die na hun 27e een relatie kregen dan mensen die er een voor die leeftijd kregen.
Je moet op je zelfverdedigingscursus natuurlijk niet al die mannen verslaan he.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:44 schreef _Misty_ het volgende:
ik val op intelligente/beleefde/verzorgde mannen. (20-25)
plekken waar ik al kom of cursussen:
-bibliotheek
-werk (supermarkt)
-theaterles
-zelfverdediging
-muziekles
-bandles (ja, ik speel in een band)
-stad
heb weleens aan fitness gedaan, maar daar is het ieder voor zich.
studie: september begin ik met een nieuwe hbo opleiding,
alleen ben ik bang dat de mensen toch iets jonger gaan zijn 18 ofzo.
internetdaten heb ik al gedaan, maar is tot nu toe geen succes geweest.
ikbenik: op welke internetsite heb je je vrouw ontmoet?
verder, nog tips?
Heb je bij de speeddaten niet een ja van een man gekregen? Of waren die mannen maar "niets".quote:Op maandag 25 februari 2013 17:45 schreef _Misty_ het volgende:
speeddaten en singlereizen heb ik trouwens ook geprobeerd, zonder succes
Kijk da's dan jammerquote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef _Misty_ het volgende:
Qua uiterlijk val ik bijvoorbeeld op:
Logan Lerman, Jan Kooijman, Enrique Iglesias achtige types.
Misschien een leuke suggestie om op dansles te gaan? Bijvoorbeeld stijldansen of salsa les?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:44 schreef _Misty_ het volgende:
ik val op intelligente/beleefde/verzorgde mannen. (20-25)
plekken waar ik al kom of cursussen:
-bibliotheek
-werk (supermarkt)
-theaterles
-zelfverdediging
-muziekles
-bandles (ja, ik speel in een band)
-stad
heb weleens aan fitness gedaan, maar daar is het ieder voor zich.
studie: september begin ik met een nieuwe hbo opleiding,
alleen ben ik bang dat de mensen toch iets jonger gaan zijn 18 ofzo.
internetdaten heb ik al gedaan, maar is tot nu toe geen succes geweest.
verder, nog tips?
Oh misschien wat ongeluk gehad bij de proefles, zijn ook genoeg jonge mensen..quote:Op maandag 25 februari 2013 21:53 schreef _Misty_ het volgende:
Ik heb 1 salsaproefles geprobeerd, daar zag ik alleen maar van die oudjes.
Maar stijldansen lijkt wel een goede optie.
Oh, dan werkt het inderdaad niet. Omgeving Amsterdam/Leiden zijn het iig 60-70% jongeren!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:57 schreef _Misty_ het volgende:
Een vriendin van mij is erop gegaan.
Zijn nog steeds allemaal van die oudjes.
Waarom ga je niet uit huis?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef _Misty_ het volgende:
Nou bedankt Peter r. de vries.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:23 schreef _Misty_ het volgende:
ben ook enigskind
ah kijk aan. Ik begin het probleem te zien denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef _Misty_ het volgende:
Qua uiterlijk val ik bijvoorbeeld op:
Logan Lerman, Jan Kooijman, Enrique Iglesias achtige types.
Dit klopt wel eigenlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 22:22 schreef hlmllp het volgende:
ah, een gevalletje mooiboy syndroom.
Ik heb vele dames maagd als bejaarde zien sterven door deze aandoening
het medicijn:
realisme.
Als je zelf geen topmodel bent, wordt het lastig om een ster aan de haak te slaan
sorry dat je dit op fok moet horen
Daar geef ik de voorkeur aan natuurlijk.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:16 schreef tarantism het volgende:
[..]
ah kijk aan. Ik begin het probleem te zien denk ik.
Zo ver is Den Haag niet maar het is meer dan een uur treinen!quote:
Ik heb wel online gedate.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef barocci het volgende:
Ik weet niet of je al online gedate hebt? dat bevalt mij prima
Jezus. Je veiligheid? Wat praten je ouders jou aan?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef _Misty_ het volgende:
[..]
Met de mensen die ik gedate heb, na 1/2 dates nodigen ze me al bij hun thuis uit.
Maar ik vind dat nog te vroeg eerlijk gezegd.
Ik denk ook aan mijn veiligheid.
Je zal ze altijd tegen blijven komen, autisten en vieze mannetjes zeker als vrouw zijnde. Ik zit zelf op studentsflirt en paiq, deze sites bevallen mij wel. Zorg dat je altijd een foto van de andere hebt en spreek af op neutraal terrein, dat zou ik tenminste wel altijd doen. En verwacht er vooral niet teveel van, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef _Misty_ het volgende:
[..]
Ik heb wel online gedate.
Alleen zat er niks tussen.
Sommigen maken opmerkingen zoals:
Ik ga naar bed, kom je erbij liggen?
Of wat heb je aan als je gaat slapen?
Met de mensen die ik gedate heb, na 1/2 dates nodigen ze me al bij hun thuis uit.
Welke datingsite is trouwens een aanrader?
Dat was Relatieplanet, maar ik heb ook wel eens dates gehad met vrouwen die ik op andere sites had leren kennen. Wel zijn het best wel veel verschillende dates geweest, het waren best wel verschillende ervaringen, soms heel leuk, soms een zware tegenvaller. Maar is dat niet in elke situatie zo: iemand kan in eerste instantie nog zo leuk lijken, of diegene dat werkelijk is merk je vaak later pas.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:44 schreef _Misty_ het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef _Misty_ het volgende:
[..]
serieuze relatiequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:14 schreef Devion het volgende:
"Leuke" mannen is wel een relatief begrip. Wat vind jij leuk aan een man?
Zoek je een verzetje of een serieuze relatie?
Je moet wel iets specifieker zijn dan dit.
In het begin dus niet uitgaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:34 schreef erikkll het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen als je op je 21e van je ouders nog niet eens met 'm mag uitgaan?
Stuur maar een DMquote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef _Misty_ het volgende:
Hallo medeFokkers,
Ik vroeg me dus af he,
Alvast bedankt.
Gewoon eens opgroeien en tegen je ouders' belachelijke regels ingaan is geen optie voor je?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef _Misty_ het volgende:
[..]
In het begin dus niet uitgaan.
Rustig aanpakken , en later gewoon uitgaan, als me ouders hem beter leren kennen.
Nou niet op FOK in ieder geval. En zoals je zelf ook zeg: ga naar buitenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef _Misty_ het volgende:
Hallo medeFokkers,
Ik vroeg me dus af he,
Alvast bedankt.
Succes met iemand vinden die daar zin in heeft.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef _Misty_ het volgende:
[..]
In het begin dus niet uitgaan.
Rustig aanpakken , en later gewoon uitgaan, als me ouders hem beter leren kennen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Succes met iemand vinden die daar zin in heeft.
Dan ben je vaak toch afhankelijk van wat oudere mannen(25+) die eerder hier aan toe zijn. Uitgaan, hoewel het leuk is, is geen aanrader om iets serieus tegen het lijf te lopen.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Dan ben je vaak toch afhankelijk van wat oudere mannen(25+) die eerder hier aan toe zijn. Uitgaan, hoewel het leuk is, is geen aanrader om iets serieus tegen het lijf te lopen.
Concrete tips kan ik je niet geven. Het is toch een geval van tegen het lijf lopen. Er zijn genoeg mannen die ook geen serieuze meid kunnen vinden.
Jij negeert nog steeds mijn DMquote:Op maandag 25 februari 2013 23:16 schreef _Misty_ het volgende:
[..]
Als het relevant voor dit topic is dan kan je het gewoon hier zetten, als het voor een date is danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jij negeert nog steeds mijn DM
Och gut, probeer je via fok date te scoren?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:16 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Jij negeert nog steeds mijn DM
Als ze dat niet doet moet ze niet klagen dat ze alleen is. Ik heb zoiets dat je voor álles open moet staan. Daarnaast hadden we een lopend gesprek over een ander onderwerp van haar andere Topics. En zei ze zelf dat ze me '' beter'' wilde leren kennen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:19 schreef kievitsboom het volgende:
Wanhopige mensen die TS een berichtje gaan sturen en verwachten dat ze op alles leuk gaat zitten reageren.
Misschien moet je zelf ook eens de straat op ipv meisjes op fok proberen op te pikken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:24 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Als ze dat niet doet moet ze niet klagen dat ze alleen is. Ik heb zoiets dat je voor álles open moet staan. Daarnaast hadden we een lopend gesprek over een ander onderwerp van haar andere Topics. En zei ze zelf dat ze me '' beter'' wilde leren kennen.
Dat was één van onze gesprekken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:30 schreef GoobyPls het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf ook eens de straat op ipv meisjes op fok proberen op te pikken.
Ik voelde meerdere malen de zin "come to daddy" in me opborrelen...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:12 schreef videonatic het volgende:
Mijn aandacht was ze ook al kwijt, van die ouderafhankelijke meisjes zijn een super turn-off.
Wat zegt u?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:25 schreef barocci het volgende:
[..]
Je zal ze altijd tegen blijven komen, autisten en vieze mannetjes zeker als vrouw zijnde.
brrrrrquote:Op zondag 24 februari 2013 22:05 schreef _Misty_ het volgende:
Vind ik nu ook wel erg op een leeftijd als 21...quote:
Niet op letten; dit is FOK! en hier wordt autist wel vaker als scheldnaam gebruikt (helaas).quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:51 schreef maussie95 het volgende:
[..]
Wat zegt u?![]()
Ik ben autistisch, maar dat zegt niet automatisch dat ik een vies mannetje ben en zulke dingen zeg tegen vrouwen. Ik probeer juist zo respectvol met ze om te gaan.
Bij op school ook, maar ik dacht dat hij het serieus meendequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:58 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Niet op letten; dit is FOK! en hier wordt autist wel vaker als scheldnaam gebruikt (helaas).
Tja, je bent autist of je bent het niet hequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:01 schreef maussie95 het volgende:
[..]
Bij op school ook, maar ik dacht dat hij het serieus meende
Welke man wil nou zo iemandquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:57 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Vind ik nu ook wel erg op een leeftijd als 21...Dat ouders bezorgd zijn oké, maar hun 21(!)-jarige verbieden om uit te gaan...
![]()
Natuurlijk kan TS het ook niet helpen zo'n bekrompen ouders te hebben, maar misschien kan ze wel eens van zich afbijten. Verder weet ik natuurlijk niet hoe de situatie daar precies zit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:19 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Welke man wil nou zo iemand. Ik stel me ook gelijk zo iemand voor wiens moeder elke dag nog netjes de kleren klaar legt en de boterhammen smeert
![]()
Nee zo bedoel ik het niet en er hoeft overigens niks mis te zijn met mensen met autisme maar er is een behoorlijk gehalte op datingsites die toch contactgestoord zijn OF alleen maar willen neukenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:51 schreef maussie95 het volgende:
[..]
Wat zegt u?![]()
Ik ben autistisch, maar dat zegt niet automatisch dat ik een vies mannetje ben en zulke dingen zeg tegen vrouwen. Ik probeer juist zo respectvol met ze om te gaan.
Hier, ik zit nu in de kroeg, cafe FF @ roermond..quote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef _Misty_ het volgende:
Hallo medeFokkers,
Ik vroeg me dus af he,
Alvast bedankt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |