Afgekickt of had je ze allemaal gevangen?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef _Misty_ het volgende:
ik kijk geen pokemon meer,
ben al afgekickt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Mogen we die bepaalde redenen weten?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef _Misty_ het volgende:
Ik ben 21, en uitgaan gaat wat moeilijk om bepaalde redenen,
alle andere tips zijn welkom.
Als je van je strenge ouders niet uit mag gaan, kan je dan niet in de stad wat mensen aanspreken?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:54 schreef _Misty_ het volgende:
Ik ben 21, en uitgaan gaat wat moeilijk om bepaalde redenen,
alle andere tips zijn welkom.
Misschien leuk om te weten:
voor de mensen die een relatie hebben,
waar heb je je partner ontmoet?
Gaat er verder serieus niemand uit?? Waar woon je ergens als ik vragen mag?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:05 schreef _Misty_ het volgende:
ja ,2 redenen:
1. ik heb Overbezorgde ouders, mag niet eens van hun.
Ik kan eventueel wel zeggen dat ik bij een vriendin logeer, dat mag wel
en verzwijgen dat ik uitga.
2. Alleen 1 vriendin kan ik zover meekrijgen om uit te gaan.
Alleen mag ik niet bij haar logeren
Dan houdt het ook op....
en geregistreerd op het 10 jaar jubileum van 9/11quote:Op zondag 24 februari 2013 22:08 schreef Lollertrolle het volgende:
aantal posts: 12 (gemiddeld 1 per dag)
Hoe serieus moet ik dit nemen.
Misschien dat er nog wat vrijgezelle fokkers uit Den Haag komenquote:
Kans is ontzettend klein dat iemand achterkomt wie je bent. En 99.99% van de mensen hier kunnen het ook niet veel schelen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:07 schreef _Misty_ het volgende:
ik woon in een stad, wat niet klein is en ook niet groot,
verder zeg ik liever niet teveel over om een beetje anoniem te blijven
genoeg dingen te doen samen naast uitgaan!quote:Op zondag 24 februari 2013 22:10 schreef Plantagehouder het volgende:
wat moet een kerel van 25 met een meid dat niet uit mag van pa en moe?
Denk niet dat dat het punt was. Wie wil er nou een relatie met iemand van 21 die haar leven door haar ouders laat bepalen?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:13 schreef Kola het volgende:
[..]
genoeg dingen te doen samen naast uitgaan!
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:58 schreef GizartFRL het volgende:
Ten eerste zou je een FOK! fotoboek aan kunnen maken.
Helpt in veel gevallen wel.
Of als je een vrouw bent je geslacht op vrouw zetten.
Tot zover de FOK!tips.
Je ouders zijn eng. Tijd om uit huis te gaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef _Misty_ het volgende:
Ik heb al met mijn ouders gepraat en familie erbij gehaald, helpt niet.
Ik mag wel een relatie, weet alleen wel zeker dat ze moeilijk gaan doen met het slapen , bij mij of hem
Dit is echt niet gezond op je 21e... beter vraag je of vriendinnen een blind date willen regelen zodat je niet hoeft te stappen en ondertussen een kamer zoeken.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef _Misty_ het volgende:
Ik mag wel een relatie, weet alleen wel zeker dat ze moeilijk gaan doen met het slapen , bij mij of hem
Vanuit geloofsoverwegingen of zijn ze gewoon eng?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:19 schreef _Misty_ het volgende:
Hou je van (80) katten?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:23 schreef _Misty_ het volgende:
nee, niet vanwege geloof,
ze kijken veel misdaadseries/opsporings series
en denken dat er iets gaat gebeuren
ben ook enigskind
Doe je niets met mijn tips?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:23 schreef _Misty_ het volgende:
ben ook enigskind
Ze zijn gewoon eng dus.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:23 schreef _Misty_ het volgende:
ben ook enigskind
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |