Was dat die oudere kerel die tekende?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:33 schreef SEMTEX het volgende:
Maar 11 ernaast, ongeveer net zoveel als Stanley. Alleen die was 10 keer sympathieker...
Mwah, Daan nam de benen toen hij te dik werd.quote:
Sorry......quote:
Omdat Michel zijn goed bedoelde adviezen en zijn zorgen negeerde.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, Daan nam de benen toen hij te dik werd.
Ja, hij trok dat niet meer, dat dikke lijf bovenop m....quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, Daan nam de benen toen hij te dik werd.
En hij stickert de kiwi's.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Vriend heeft rol van vriendin overgenomen. Maakte hij lunchpakketje klaar?
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Heb nog steeds geen PM.
Of zijn mannelijkheid is gewoon erg klein.
Of hij gunt jou de foto's nietquote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Heb nog steeds geen PM.
Of zijn mannelijkheid is gewoon erg klein.
leuk toch, lekker gek en lekker pittigquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Jawel hoor reisje turkije, oh wacht
Kies ik toch een andere flap uit ?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je penis past daar niet eens tussen, gek.
Zoiets ja, zelfstandig je voeding inkopen heb ik niet voorbij zien komen dus dat gaat nog leuk worden. Of die vriend moet nog jaar in, jaar uit inkopen gaan doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Vriend heeft rol van vriendin overgenomen. Maakte hij lunchpakketje klaar?
En een Marlies Dekkersquote:Op zondag 24 februari 2013 21:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
GGgggggggggggggatverdamme. En dan ook nog pittig haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |