SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ongeveer 50 detailfoto's, deze kan ik bij interesse mailen
[ Bericht 3% gewijzigd door dion_v_k op 24-02-2013 20:33:39 ]Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Mag hopen van welquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Heeft ie stuurbekrachtiging?
Ja heeft stuurbekrachtiging, airco en electrische ramenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:30 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Heeft ie stuurbekrachtiging?
Zijn echt heerlijke auto's om mee te cruisenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef Biogarde het volgende:
Zoeen ga ik ooit nog eens kopen. Misschien binnenkort wel. Alleen wil 'm niet in concoursstaat ironisch genoeg. Moet gebruikt zijn.
Bij stadsverkeer 1 op 5.quote:
Ik heb een Buick Regal gehad. Uit 78.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn echt heerlijke auto's om mee te cruisen![]()
Deze heb ik vorig jaar ook gehad:
[ afbeelding ]
Was een 3,8 liter 6 cilinder, dat is dan weer jammer![]()
Had wel meer kilometers gelopen en volgens mij is het een volgauto geweest.
Heb 'm aan een goede kennis van me verkocht
Leukquote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb een Buick Regal gehad. Uit 78.
5 liter. Maar mensen denken altijd dat die dingen enorme power hebben, terwijl het blubberboten zijn, met de wegligging van een puddingbroodje en 150 - 160 PK
Maar het is zo mooi! Mensen stoppen gewoon en geven je voorrang als je komt aanrijden (gorgelen) met die 8 pruttelende cilinders.
Je moet zo'n ding wel rijden als je het kan betalen. Want je loopt echt leeg op belasting (tenzij belastingvrij) vanwege het enorme gewicht (2000 kilo is heel normaal) en brandstof. Al is het op gas.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
Blijven toch geweldige auto's, die Amerikanen
Klopt, deze Caprice is wegenbelastingvrij maar al heb je een jongere dan staan ze toch het grootste deel van het jaar geschorst.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je moet zo'n ding wel rijden als je het kan betalen. Want je loopt echt leeg op belasting (tenzij belastingvrij) vanwege het enorme gewicht (2000 kilo is heel normaal) en brandstof. Al is het op gas.
En onderdelen.. Zolang het niet al te exotisch is. Chevyzooi enzo is opzich volop te krijgen in Nederland.
Daarvoor moet de wagen ouder zijn dan 01-01-1978quote:Op zondag 24 februari 2013 23:33 schreef klawie het volgende:
perfecte auto rijdt perfect stuurt perfect en een monster motor erin
jmmr dat je geen oud kenteken heb aangevraagd
Toch even 2 vragen/opmerkingen:quote:Op zondag 24 februari 2013 20:20 schreef dion_v_k het volgende:
De wagen is in België nieuw geleverd en enkele jaren geleden door mij in NL ingevoerd.
Ik heb hem overigens gekocht van de 1e eigenaar.
Hij staat nu sinds Augustus stil omdat het natuurlijk zonde is om er in dit weer mee te rijden, de APK verloopt begin Maart maar bij verkoop doe ik er een nieuwe op.
Ik heb de wagen in 2011 ingevoerd, toen is hij in de bedrijfsvoorraad van mijn broer gekomen en was hij dus nog niet in Nederland tenaamgesteld (Ik heb toen enkel het kenteken aangevragen zeg maar..).quote:Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Toch even 2 vragen/opmerkingen:
Je schrijft dat de auto enkele jaren geleden door jou in NL is ingevoerd. Volgens de RDW gegevens staat de auto nog net geen jaar op Nederlands kenteken.
Daarnaast zeg je - indirect - de tweede eigenaar te zijn, maar is de auto na het importeren in feb 2012 in augustus weer op een andere naam gezet. Hoe heb je dat geregeld?
Verder ziet de auto er prachtig uit.
quote:Op maandag 25 februari 2013 15:23 schreef john2406 het volgende:
Mooie auto s Dion in iedergeval mooier als mijn audi s.
Thanksquote:
Ik rij nu een 5-serie uit '99.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef john2406 het volgende:
Hoelang rijd je nou al geen BMW meer?
Wat was het ook weer? een 6 serie meen ik.
Ahhh okequote:Op maandag 25 februari 2013 18:48 schreef john2406 het volgende:
Yep je bent al thuis bij me geweest, zuid limburg.
Audi fan ben ik.
Meer tik ik niet hier open en bloot.
Je mag altijd een bod doenquote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef john2406 het volgende:
Heb er nou drie Dion, en kan nog steeds van gene afstand doen.
Maar zo een caprise of hoe je het schrijft zou niet misstaan hier, maar helaas zoveel geld heb ik niet.
Tilburg.quote:
Jij welquote:
Ze hebben ook een enorme power. Met power bedoel ik dan koppel. Met koppel genereer je trekkracht. Vermogen hebben deze grote jongens eind jaren 70/begin jaren 80 niet. Vermogen komt uit toerentallen en deze auto's maken gewoon weinig toeren.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb een Buick Regal gehad. Uit 78.
5 liter. Maar mensen denken altijd dat die dingen enorme power hebben, terwijl het blubberboten zijn, met de wegligging van een puddingbroodje en 150 - 160 PK
Maar het is zo mooi! Mensen stoppen gewoon en geven je voorrang als je komt aanrijden (gorgelen) met die 8 pruttelende cilinders.
Een van de sierlijkste BMW's ooit. Hoewel ik zijn voorganger E9 nòg mooier vind.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik rij nu een 5-serie uit '99.
De 6-serie heb ik 3 jaar geleden gereden, was een 635CSI aut.
[ afbeelding ]
Deze was uit 1983.
Je hebt in ieder geval een goed geheugen![]()
Ken ik je ergens van?
Nee geen trekhaak, heeft er ook nooit onder gezeten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:44 schreef zuigmarmot het volgende:
Rare vraag wellicht, maar 3 puntsgordels op de achterbank ?
geen trekhaak zeker ?
Genoeg mogelijkheden om naast dik koppel ook nog heleboel PK's te halen uit zo'n V8 en ruime cilinderinhoud.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:14 schreef hoatzin het volgende:
[..]
Ze hebben ook een enorme power. Met power bedoel ik dan koppel. Met koppel genereer je trekkracht. Vermogen hebben deze grote jongens eind jaren 70/begin jaren 80 niet. Vermogen komt uit toerentallen en deze auto's maken gewoon weinig toeren.
Koppel is rechtstreeks afhankelijk van cilinderinhoud. Hoe meer inhoud, hoe hoger het koppel.
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 00:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Genoeg mogelijkheden om naast dik koppel ook nog heleboel PK's te halen uit zo'n V8 en ruime cilinderinhoud.
Mijn 486 CobraJet BigBlock in Ford F250 uit 1971 had met de nodige aanpassingen ruim 500 PK op de achterwielen met sper.
Was lachen bij invoegen en inhalen op de snelweg.
Inderdaad, ik zou er graag een willen voor op zondag maar die hobby stel ik nog wel even uit...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:51 schreef StateOfMind het volgende:
Blijven toch geweldige auto's, die Amerikanen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |