FatGuy WINNER!!!! Fantastisch blijft iequote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze doet me een beetje denken aan dit filmpje dat ik van de week in NWS zag![]()
Kleine ventje liep wel raar weg, dat doet hij nooit meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
FatGuy WINNER!!!! Fantastisch blijft ie
Neuh dat denk ik ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleine ventje liep wel raar weg, dat doet hij nooit meer.
Volgens mij brak er iets bij 'mquote:Op zondag 24 februari 2013 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleine ventje liep wel raar weg, dat doet hij nooit meer.
Lees OP.quote:
Het is niet verplicht om te lachen hoor. Maar zo slecht Nederlands kom je zelden tegen Aleen in RLS.quote:
Ik ben geen TaalNaziquote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om te lachen hoor. Maar zo slecht Nederlands kom je zelden tegen Aleen in RLS.
Ja, ik zag toevallig een paar topics terug dat Scrut "weiden aan" schreef, foutje in de snelheid want hij weet natuurlijk heus wel hoe het hoort, maar toen hoorde ik je niet zure taalnazi, opvallend!quote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om te lachen hoor. Maar zo slecht Nederlands kom je zelden tegen Aleen in RLS.
Bedank me nou maar gewoon.quote:
Leuk. Over een paar weken is de stylo van mijn best vriendje te bewonderen in de zaterdagbijlage van De Standaard.quote:
Aleen? en ga nou alsjeblieft niet zeggen dat je dat expres hebt gedaan, hè zuurtjequote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Touché en typo.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:59 schreef Jian het volgende:
Aleen? en ga nou alsjeblieft niet zeggen dat je dat expres hebt gedaan, hè zuurtje
Vorige week nog.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
Jaloers omdat jij dat al een tijd niet meer wordt
Have fun.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef BendeBielzen het volgende:
Wij gaan naar moeders, weer zuipen en vreten
Eet smakelijk en zuip ze.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef BendeBielzen het volgende:
Genieten Benquote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef BendeBielzen het volgende:
misschien dan een pak suikerklontjes proberenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, zuur hoort bij beequeen en daar helpt geen zoetje meer tegen hoor
Waar baseer je dat toch op? Oh well, never mind.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:05 schreef Jian het volgende:
Nee, zuur hoort bij beequeen en daar helpt geen zoetje meer tegen hoor
Ik wilde zeggen, daar helpt de hele voorraad van de Suikerfabriek in Halfweg niet tegen, maar die is ondertussen gesloten.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien dan een pak suikerklontjes proberen![]()
Roer je de bodem er niet uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar baseer je dat toch op? Oh well, never mind.
Ik ga in de lege pannen roeren.![]()
BendeBielze?quote:
Die is vast sneeuw ruimen voor de oudjesquote:Op zondag 24 februari 2013 19:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had hem ondertussen ook door.
Niet gezien
Dat heeft hij ook meestal.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Haag woont ook een ouwe man die altijd gelijk heeft.
Je bedoelt waarschijnlijk dat je wijd bent...quote:
Hahaha.. Zelfs Oop zit nu in Team Jianquote:Op zondag 24 februari 2013 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking "when hell freezes over" wel, hè, .. zuurtje
Beter dan een nazi aan je kont.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha, een contaminatie, ...... o nee, dit keer niet
Als Ton een goede bui heeft zou ze eigenlijk 'ns een uil met popcorn moeten maken.quote:
Whût? Je hebt de Grote Gert-regelementen zeker niet gelezen? Rellen is offtopic en de laaste tijd bijzonder link voor accountgezondheid ook nog...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Iedereen weg?
Nah, jullie kakken ook in zeg.
Waar is het old school rellen gebleven?
Ha ha ha, you're kidding, toch?! Huilebalkjes, wel willen uitdelen, maar .......quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Iedereen weg?
Nah, jullie kakken ook in zeg.
Waar is het old school rellen gebleven?
Lul toch niet, mummie, je wordt dement lijkt wel de laatste tijdquote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? Je hebt de Grote Gert-regelementen zeker niet gelezen? Rellen is offtopic en de laaste tijd bijzonder link voor accountgezondheid ook nog...
Hij is wel scherp en ook zo toepasselijkquote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beter dan een nazi aan je kont.
daar komt een station dacht ikquote:Op zondag 24 februari 2013 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, daar helpt de hele voorraad van de Suikerfabriek in Halfweg niet tegen, maar die is ondertussen gesloten.
En weet je wat zo leuk is Piet, het wordt alleen maar beter, echt waarquote:Op zondag 24 februari 2013 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Suits is tof, eerste 2 afleveringen bekeken.
Tja.. watjes zijn het...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, you're kidding, toch?! Huilebalkjes, wel willen uitdelen, maar .......
Weet je trouwens dat je met een Duitser nooit chinees moet gaan eten?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef Toverheks het volgende:
waar nazi, wie nazi, taalnazi,relnazi,notenazi,FOKnazi ach welke nazi het ook is, nazi is bijna net als nasi, en sure is bijna net als zuur, soms snap ik mezelf ook niet, dus laat maarwordt er zo simpel van, elkaar pakken op een taalfaut
waarom niet, leg uitquote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat je met een Duitser nooit chinees moet gaan eten?
Echt ik heb minstens acht afleveringen nodig. Maar het is coolquote:Op zondag 24 februari 2013 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Suits is tof, eerste 2 afleveringen bekeken.
Je geneert je toch rot als zo'n mof tegen de ober brult "Einmal Nazi Göring und schnell!!"quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je geneert je toch rot als zo'n mof tegen de ober brult "Einmal Nazi Göring und schnell!!"
Sjesusquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je geneert je toch rot als zo'n mof tegen de ober brult "Einmal Nazi Göring und schnell!!"
ohhhhhhhhhhh nu snap ik hemquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik gok dat als die Nazi's 'm begrepen, dat ie daar niet zo lang meer heeft gestaanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ooit eens een schitterende, waargebeurde, anekdote gelezen over een visboer met een kraam in Noord-Duitsland ten tijde van het nazibewind. Om zijn haring van uitzonderlijke kwaliteit aan de man te brengen placht hij de volgende dijenkletser te scanderen: Hering, Hering, fass wie Göring!
Dit moest natuurlijk wel een keer fout gaan en na enkele maanden werd de dappere visventer dan ook opgepakt en verdween hij voor een paar dagen achter de tralies.
Weer terug op zijn stek had hij zijn slogan toch maar wat aangepast: Hering, Hering, fass wie letzte Woche!
Fout gegokt.quote:
Proostquote:Op maandag 25 februari 2013 00:36 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Mooi dan pak ik er ook nog eentje
Effe kijken, dat zijn de Stonesquote:Op maandag 25 februari 2013 00:27 schreef Gert het volgende:
When the blitzkrieg raged
And the bodies stank
Ja, ja, ik weetsz, maar ik vroeg me af wat Gert probeert te impliceren? Ik heb kaarten voor een Stonesconcert? Ik heb kaarten voor Pinkpop en de Stones komen er naar toe?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:50 schreef MichieldeR het volgende:
I rode a tank
Held a generals rank
quote:Op maandag 25 februari 2013 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, ik weetsz, maar ik vroeg me af wat Gert probeert te impliceren? Ik heb kaarten voor een Stonesconcert? Ik heb kaarten voor Pinkpop en de Stones komen er naar toe?
Ik denk dat jouw implicatie op de goede weg zit !quote:Op maandag 25 februari 2013 00:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ja, wat weet jij wat ik niet weet
Mmmm, we zullen zienquote:Op maandag 25 februari 2013 00:56 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw implicatie op de goede weg zit !
geloof er niks van, maar als het gebeurt: dan gaan we, oké? Met Sly!quote:Op maandag 25 februari 2013 00:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt kaarten voor de Stones ....
Er gaan sterke geruchten dat ze naar Pinkpop komen .....
quote:Op maandag 25 februari 2013 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
geloof er niks van, maar als het gebeurt: dan gaan we, oké? Met Sly!
Dus! Gewoon aan het genieten van de muziek!quote:Op maandag 25 februari 2013 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ja, ik weetsz, maar ik vroeg me af wat Gert probeert te impliceren? Ik heb kaarten voor een Stonesconcert? Ik heb kaarten voor Pinkpop en de Stones komen er naar toe?
En met MichieldeR!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Dotteke op 25-02-2013 08:19:57 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op maandag 25 februari 2013 01:04 schreef Gert het volgende:
[..]
geloof er niks van, maar als het gebeurt: dan gaan we, oké? Met Sly!
Doe je goed, laat nog even weten wat je ervan vindt als je ze gezien hebt. Zelf ben ik, zoals al gemeld, redelijk enthousiast over de eerste delenquote:Op maandag 25 februari 2013 01:15 schreef MichieldeR het volgende:
Zo net 4 afleveringen van The Americans binnen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Morguh fokkers,
Gisteren weer lekker naar een jamsessie geweest.
Heb hier wel een opname ( geluid is niet al te best ) zit een knaapje van 12 achter de drum, de linker gitarist is 15 jaar en de basist 14 jaarLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bengel op die Strat is wel leuk als ie zo lekker aan het soleren is zo rond de 3 min in dat 2e filmpje, dat nummer loop ook best goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op maandag 25 februari 2013 08:47 schreef Poezewoes het volgende:
Goede morgen
En het werd nog een lange zondagavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Heb een spoiler bij Opa neergezet, daar zal opa het wel mee een zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
En het werd nog een lange zondagavond.
Laat die maar schuiven Jian, die komt er wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Leuk!
Die bengel op die Strat is wel leuk als ie zo lekker aan het soleren is zo rond de 3 min in dat 2e filmpje, dat nummer loop ook best goed
Zal vanavond ook wel weer besproken worden bij VI, gisteren ook bij studio voetbalquote:Op maandag 25 februari 2013 09:25 schreef pullup het volgende:
[..]
En het werd nog een lange zondagavond.
Dat gaat gewoon nog wel even door ja.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zal vanavond ook wel weer besproken worden bij VI, gisteren ook bij studio voetbal
Goede morgen
Typisch opjuinend Telegraaf-artikel, doorspekt met allerhande krachttermen, alsof er een "oorlog" heeft gewoed in de catacomben van de Kuip; "dolgedraaide psv;ers, shirts die net onder de STROT werden beetgegrepen, een wonder dat er geen harde klappen vielen (jammer want daar hadden ze bij de Televaag zo op gehoopt), alle fatsoensregels worden overtreden voor de ogen van een miljoenenpubliek, dat met AFGRIJZEN thuis voor de buis alle fatsoensregels in het voetbal overtreden ziet worden" o ja, wacht effe, die zouden we bijna vergeten: "de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen" etc. etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geef ze brood en spelen en als die er niet zijn, dan tenminste de illusie daarvan!![]()
En terwijl jij dat neerplemt begint op de Radio Under my thumb te spelen, het is een tekenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:21 schreef Toverheks het volgende:
lees ik iets over de Stones naar Pinkpop
ik ben para en normaal hequote:Op maandag 25 februari 2013 10:22 schreef Jian het volgende:
[..]
En terwijl jij dat neerplemt begint op de Radio Under my thumb te spelen, het is een tekenZe komen
Ik heb ze wel meer dan eens in het echt gezien hoor Heks, maar als ze zouden komen, als hè, dan zou ik wel de nodige moeite doen voor een kaartje (zal op zich wel lukken)quote:Op maandag 25 februari 2013 10:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben para en normaal heJian ga je geen kaartje bemachtigen, straks komen ze heb je geen kaartje en dan moet je heel hard huilen waarschijnlijk, je held Keith kan je in het echt aanschouwen
ja dat weet ik wel dat je ze meer gezien hebt, maar als ze komen, ik zeg ook maar als, dan zou het toch wel de laatste keer kunnen wezenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb ze wel meer dan eens in het echt gezien hoor Heks, maar als ze zouden komen, als hè, dan zou ik wel de nodige moeite doen voor een kaartje (zal op zich wel lukken)
Mijn oma deed aan spiritisme, toen ze nog leefde ik vond het maar eng.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben para en normaal heJian ga je geen kaartje bemachtigen, straks komen ze heb je geen kaartje en dan moet je heel hard huilen waarschijnlijk, je held Keith kan je in het echt aanschouwen
Ja, dat zou je wel denken hè, maar ja, ik dacht ooit ook dat A Bigger Bang het laatste kunststukje van ze zou zijn en dat was 2005/2006! Dus ik ben maar voorzichtig in mijn voorspellingen aangaande de toekomst van de Rolling Stonesquote:Op maandag 25 februari 2013 10:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat weet ik wel dat je ze meer gezien hebt, maar als ze komen, ik zeg ook maar als, dan zou het toch wel de laatste keer kunnen wezen
Die worden vast 100 jaarquote:Op maandag 25 februari 2013 10:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel denken hè, maar ja, ik dacht ooit ook dat A Bigger Bang het laatste kunststukje van ze zou zijn en dat was 2005/2006! Dus ik ben maar voorzichtig in mijn voorspellingen aangaande de toekomst van de Rolling Stones
mijn Oma zag dingen voelde ze aan, hou daar allemaal niet van, mijn Oma zei komt ik ben met de helm geboren ( iets met moedervlies) nou ga mijn deurtje maar voorbij, wil niks weten van toekomst of wat er staat te gebeuren.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn oma deed aan spiritisme, toen ze nog leefde ik vond het maar eng.
zou het zo gaaf voor jou en andere stones fans vinden, en als ze komen dan wordt het het hoogtepunt van PinkPop. en denk dat de organisatie weinig neer moet tellen qua geld, want de Stones weten ook wel ,daar kunnen ze niet zulke hoge bedragen betalen, maar denk dat de Stones gewoon weer muziek willen maken en terug naar wat ze warenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, dat zou je wel denken hè, maar ja, ik dacht ooit ook dat A Bigger Bang het laatste kunststukje van ze zou zijn en dat was 2005/2006! Dus ik ben maar voorzichtig in mijn voorspellingen aangaande de toekomst van de Rolling Stones
Editquote:Op maandag 25 februari 2013 10:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mijn Oma zag dingen voelde ze aan, hou daar allemaal niet van, mijn Oma zei komt ik ben met de helm geboren ( iets met moedervlies) nou ga mijn deurtje maar voorbij, wil niks weten van toekomst of wat er staat te gebeuren.
Vergis je niet in het budget van Pinkpop hoor Heks, maar je hebt wel gelijk denk ik, dat de Stones echt niet meer spelen voor het geld, die kiezen hun gigs en concerten uit op wat ze prettig vinden.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zou het zo gaaf voor jou en andere stones fans vinden, en als ze komen dan wordt het het hoogtepunt van PinkPop. en denk dat de organisatie weinig neer moet tellen qua geld, want de Stones weten ook wel ,daar kunnen ze niet zulke hoge bedragen betalen, maar denk dat de Stones gewoon weer muziek willen maken en terug naar wat ze waren
Greenday komt toch ook?quote:Op maandag 25 februari 2013 10:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergis je niet in het budget van Pinkpop hoor Heks, maar je hebt wel gelijk denk ik, dat de Stones echt niet meer spelen voor het geld, die kiezen hun gigs en concerten uit op wat ze prettig vinden.
daar ben ik van overtuigd Jian, ze willen gewoon spelen, nummers aan elkaar flansen zonder al die poes pas, ze hebben dat allemaal gehad en het is ook niet meer nodig al die licht effecten etc. zet ze op een paar pellerts en ze spelen een end weg en ik denk ( ik dan he) dat ze dan 100 keer meer genieten dan van een draaiboek met welke nummers er dan gespeeld moeten worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Vergis je niet in het budget van Pinkpop hoor Heks, maar je hebt wel gelijk denk ik, dat de Stones echt niet meer spelen voor het geld, die kiezen hun gigs en concerten uit op wat ze prettig vinden.
ja maar die kosten niet zoveel als de stones he.quote:
Maar dat is de lievelingsband van mijn kleindochter!quote:Op maandag 25 februari 2013 10:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar die kosten niet zoveel als de stones he.
dan moet je kleindochter naar PinkPopquote:Op maandag 25 februari 2013 10:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar dat is de lievelingsband van mijn kleindochter!
Dan heeft ze mazzel en moet ze er zeker heengaan.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:47 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar dat is de lievelingsband van mijn kleindochter!
Ik ben naar een paragnost op een beurs geweest om vragen te stellen over een vriend van mij. Die vrouw zei o.a. dat ie rust had gevonden bij verwanten aan gene zijde en dat hij erg gelukkig was en dat hij dicht in de buurt was. Dat laatste klopte wel, want hij zat een meter of vijf van me af bij de naburige stand.quote:
Vooral die zanger Billie Joe Armstrongquote:Op maandag 25 februari 2013 10:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heeft ze mazzel en moet ze er zeker heengaan.
Ik wil het allemaal wel geloven, zoals zesde zintuig, maar dan zie je dat sommige mensen zelf al veel vertellen tegen die lui.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben naar een paragnost op een beurs geweest om vragen te stellen over een vriend van mij. Die vrouw zei o.a. dat ie rust had gevonden bij verwanten aan gene zijde en dat hij erg gelukkig was en dat hij dicht in de buurt was. Dat laatste klopte wel, want hij zat een meter of vijf van me af bij de naburige stand.
Nee dacht zullen wel mensen om lachen, maar het wel echt gebeurd!quote:Op maandag 25 februari 2013 10:53 schreef Jian het volgende:
Waarom heb je die tekst nou weggehaald Poezewoest? Ik had m al gequote, maar hij is toch niet gekker dan je andere teksten?
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:53 schreef Toverheks het volgende:
Blondie komt ook weer naar Paradiso, weet alleen niet of ik ga
weg danquote:Op maandag 25 februari 2013 10:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dacht zullen wel mensen om lachen, maar het wel echt gebeurd!
Ik weet t niet eerlijk gezegd, maar omdat er oplichters zijn, wil dat natuurlijk niet zeggen dat er geen eerlijke/oprechte paragnosten zouden kunnen zijn. Oplichters duiken overal op waar geld te verdienen valt, dat is niet echt een graadmeter.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik wil het allemaal wel geloven, zoals zesde zintuig, maar dan zie je dat sommige mensen zelf al veel vertellen tegen die lui.
Even wat anders dochter heeft van de week op marktplaats mooie barong masker gekocht, ik vind hem mooi, kleinkinderen vinden hem eng kijken.quote:
Enge gezichten zeggen niets, Barong is altijd goed, de Leeuw, de strijder tegen het kwaad, kan nooit kwaad, z'n uitstraling heeft ie om het kwade angst aan te jagen en te verdrijvenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:00 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Even wat anders dochter heeft van de week op marktplaats mooie barong masker gekocht, ik vind hem mooi, kleinkinderen vinden hem eng kijken
Spot er maar meequote:
Weet je wat makkelijk is, ze heeft een klein huisje mijn dochter, maar gek op oosterse spullen..quote:Op maandag 25 februari 2013 11:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Eng gezichten zeggen niets, Barong is altijd goed, de Leeuw, de strijder tegen het kwaad, kan nooit kwaad, z'n uitstraling heeft ie om het kwade angst aan te jagen en te verdrijven
Wees blij dat je geslapen hebt, ik heb er de hele nacht van wakker gelegen en zag constant die arme Matthijsen aan zijn shirtje worden getrokken door Dick Advocaatquote:Op maandag 25 februari 2013 11:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Spot er maar meemet afgrijzen heb ik zitten kijken, apathisch, geen woord kon ik meer uitbrengen. Vannacht in mijn droom stonden de beelden mij nog even scherp voor ogen als dat ik het in werkelijkheid op tv zag gebeuren. Voetbal zal nooit meer hetzelfde zijn.
Daaaaar hoorden zij Engelen zingennnnn
AJAX AJAX AJAXquote:Op maandag 25 februari 2013 11:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Spot er maar meemet afgrijzen heb ik zitten kijken, apathisch, geen woord kon ik meer uitbrengen. Vannacht in mijn droom stonden de beelden mij nog even scherp voor ogen als dat ik het in werkelijkheid op tv zag gebeuren. Voetbal zal nooit meer hetzelfde zijn.
Daaaaar hoorden zij Engelen zingennnnn
Als het shirt heel is gebleven is het goed kwaliteitquote:Op maandag 25 februari 2013 11:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees blij dat je geslapen hebt, ik heb er de hele nacht van wakker gelegen en zag constant die arme Matthijsen aan zijn shirtje worden getrokken door Dick Advocaat
Dus jij hebt dat Dick ook zien doen, ik ook, de gluiperd, ik zag hem ook nog schoppen met die korte pootjes van 'm, de kleine boefquote:Op maandag 25 februari 2013 11:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wees blij dat je geslapen hebt, ik heb er de hele nacht van wakker gelegen en zag constant die arme Matthijsen aan zijn shirtje worden getrokken door Dick Advocaat
Had de laatste ingeplanten haren van hem eruit getrokken!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus jij hebt dat Dick ook zien doen, ik ook, de gluiperd, ik zag hem ook nog schoppen met die korte pootjes van 'm, de kleine boef
Ik denk serieus dat die Lens handelde in opdracht van Dick, hij wilde eigenlijk niet ,maar moest van de trainer.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Dus jij hebt dat Dick ook zien doen, ik ook, de gluiperd, ik zag hem ook nog schoppen met die korte pootjes van 'm, de kleine boef
Ze moeten Advocaat gewoon de tyfus schoppen.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:15 schreef Toverheks het volgende:
Heeft Dickie geschoptde mafkees, de rellert, zeker omdat hij teleurgesteld was dat hij verloren had, nou ik vind voor de tuchtrechter slepen, en dan de rechtzaak live te volgen op 24 uur Politiek, want dat hier dan Kamervragen over gesteld gaan worden, kan ik je wel op het grasmatje geven
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben naar een paragnost op een beurs geweest om vragen te stellen over een vriend van mij. Die vrouw zei o.a. dat ie rust had gevonden bij verwanten aan gene zijde en dat hij erg gelukkig was en dat hij dicht in de buurt was. Dat laatste klopte wel, want hij zat een meter of vijf van me af bij de naburige stand.
het is zo opgeblazen als het maar kan, zoals we het er al gisteren over hadden hier, gebeurde weinig beetje duwen en trekken dat was het, en nu ppffftttttt het wordt weer breed uitgemeten overal.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze moeten Advocaat gewoon de tyfus schoppen.
Dat zei je gisteren alquote:Op maandag 25 februari 2013 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is zo opgeblazen als het maar kan, zoals we het er al gisteren over hadden hier, gebeurde weinig beetje duwen en trekken dat was het, en nu ppffftttttt het wordt weer breed uitgemeten overal.
kijk het mag en kan niet, ben ik me heus wel van bewust, maar was prachtwedstrijd en daarna toch ff de ontlading.
Had hij nou lopen prikken met een scherp voorwerp, had hij hem helemaal de tyfus geschopt oke dan was het het vermelden waard, maar dit beetje jongens die aan het bakkeleien waren, en wat ik gister al zei, kleine ruimte teveel mensen die iedereen probeerde weg te duwen meer was het niet.
ja dat zei ik gisteren alquote:
Heb gisteravond al een filmpje gezien hadden ze er muziek onder gezet leek het net of ze aan het dansen waren.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is zo opgeblazen als het maar kan, zoals we het er al gisteren over hadden hier, gebeurde weinig beetje duwen en trekken dat was het, en nu ppffftttttt het wordt weer breed uitgemeten overal.
kijk het mag en kan niet, ben ik me heus wel van bewust, maar was prachtwedstrijd en daarna toch ff de ontlading.
Had hij nou lopen prikken met een scherp voorwerp, had hij hem helemaal de tyfus geschopt oke dan was het het vermelden waard, maar dit beetje jongens die aan het bakkeleien waren, en wat ik gister al zei, kleine ruimte teveel mensen die iedereen probeerde weg te duwen meer was het niet.
Toch wel op een StonesNummer he, speciaal voor de jongens hierquote:Op maandag 25 februari 2013 11:24 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb gisteravond al een filmpje gezien hadden ze er muziek onder gezet leek het net of ze aan het dansen waren.
lach maar ik ben ook ooit geweest ze begon meteen ik zie dat je getrouwd ben ja duh ze pakte me hand met trouwringquote:
quote:
Angie, goed nummer om op te ne ..... oeps, * Jian kijkt om zich heen naar het aanwezige publiek ... goed nummer om op te dansenquote:
Ja dat kan ookquote:Op maandag 25 februari 2013 11:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Angie, goed nummer om op te ne ..... oeps, * Jian kijkt om zich heen naar het aanwezige publiek ... goed nummer om op te dansen
Nee Jianquote:Op maandag 25 februari 2013 11:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Foei, Heks, wil je dat niet meer doen
Heel goed.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Jianschaam me ook kapot, daarom post ik ff een paar lekkere muzieknummers, dat mijn eerdere posten dan niet zo opvallen
Snel door posten danquote:Op maandag 25 februari 2013 11:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee Jianschaam me ook kapot, daarom post ik ff een paar lekkere muzieknummers, dat mijn eerdere posten dan niet zo opvallen
Pink floyd Off the wall, heb ergens in een doos een cd liggen, met een intro potverdriedubbeltjes zo goed opgebouwd, hoor je een helicopter van je ene box naar de andere box * vliegen*quote:Op maandag 25 februari 2013 11:48 schreef Poezewoes het volgende:
Van vele muziek mooi, wat mij gelijk aanspreekt, UB40 Dire streats Status quo Bob Marley
Dank je Pullup, ik weet je steunt me toch wel een klein beetjequote:
Altijd dat weet jequote:Op maandag 25 februari 2013 11:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je Pullup, ik weet je steunt me toch wel een klein beetje
Dan ga je een groentemannetje verderopquote:Op maandag 25 februari 2013 11:50 schreef Poezewoes het volgende:
Even klagen nu, mag wel he, Bas had geen stronken andijvie, voor stamppot rauwe andijvie, de leverancier staat met pech langs de weg!
das pech, andijvie wegquote:Op maandag 25 februari 2013 11:50 schreef Poezewoes het volgende:
Even klagen nu, mag wel he, Bas had geen stronken andijvie, voor stamppot rauwe andijvie, de leverancier staat met pech langs de weg!
huhquote:Op maandag 25 februari 2013 11:45 schreef Toverheks het volgende:
vind, maar dat is persoonlijk, een Intro erg belangrijk, dat je de 1e accoorden hoort en gelijk weet he dat is dat en dat nummer.
Dit nummer is heel erg goed opgebouwd, qua stijl en tekst en als je heel goed luistert, zingt hij in 4 kwarts terwijl er ook 3 kwartsmaten in verwerkt zijn, er wordt * tegenin gespeeld qua muziek* kan het moeilijk zo uitleggen![]()
vind je het geen mooi nummer???quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ga je een groentemannetje verderop
Tja we hebben hier geen Leoquote:
wij hebben hier een Ahmed, een Habib, een Mo, en ga zo maar door.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
[..]
Tja we hebben hier geen Leo
Ja, ik vind het wel een mooi nummer, ja, ik snap je post wel, nee, ik weet niet waar je dat vandaan hebt, gelezen ergens of hoor je dat echt?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind je het geen mooi nummer???
oh je snapt niks van mijn post![]()
Hier in de buurt winkeltjes van mensen uit oostbloklanden!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wij hebben hier een Ahmed, een Habib, een Mo, en ga zo maar door.
wij hebben hier een Turkse winkel Tanger, wereldberoemd en goed vlees veel produkten en niet alleen uit turkijen maar ook uit India Maroc en meer landen.
ja dat hoor ik echt, ga maar eens goed luisteren Jian, in veel nummers en niet alleen van de stones spelen ze tegen de muziek in zeg maar. of je hoort 1 keer in een heel nummer een instrument wat een paar sec. duurt, ( en dan bv in een 3kwartsmaat, terwijl het nummer uit een 4 kwartsmaat bestaat) en dat valt mij dan op, ja is zo moeilijk uit te leggen wat ik nou precies bedoel.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel een mooi nummer, ja, ik snap je post wel, nee, ik weet niet waar je dat vandaan hebt, gelezen ergens of hoor je dat echt?
Ik snap precies wat je bedoelt hoor en het klopt ook nog, maar ik ben alleen verbaasd dat je dat eruit haalt.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat hoor ik echt, ga maar eens goed luisteren Jian, in veel nummers en niet alleen van de stones spelen ze tegen de muziek in zeg maar. of je hoort 1 keer in een heel nummer een instrument wat een paar sec. duurt, ( en dan bv in een 3kwartsmaat, terwijl het nummer uit een 4 kwartsmaat bestaat) en dat valt mij dan op, ja is zo moeilijk uit te leggen wat ik nou precies bedoel.
zeg maar, verborgen talentquote:Op maandag 25 februari 2013 12:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt hoor en het klopt ook nog, maar ik ben alleen verbaasd dat je dat eruit haalt.![]()
Hoe vind je deze?
Dat je daar nooit iets mee gedaan hebt Heksie.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg maar, verborgen talentik kan ook noten lezen, en ben heel erg goed op trommel met stokjes, heb daar diploma`s van
echt waar mijn a-b-en c, ik ben ergens goed in, zwem en tamboers diploma verder kwam ik niet.
Maar is echt zo, een nummer moet qua muziek bij de tekst passen en de stem, zo vind ik Anouk heel erg goed, ze schrijft vaak eerst muziek dan pas de tekst.
zit nu te luisteren, nooit gehoord dit nummer bij mijn weten, mooi nummer en snap je wat ik bedoel, heel goed *opgebouwd* en er wordt op drums heel in de verte met cleeves gewerkt een paar seconde, dat maakt zo een nummer dan bijzonder omdat er gewoon over nagedacht is en goed inelkaar gezet is, ik ben niet goed in engels, als ik een nummer een paar keer achter elkaar hoor dan snap ik wel waar ze over zingen dan vertaal ik het in mijn hoofd zeg maar. dit nummer is ook tegenin gespeeld hij zingt eerder een nieuwe zin dan dat de muziek begint.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt hoor en het klopt ook nog, maar ik ben alleen verbaasd dat je dat eruit haalt.![]()
Hoe vind je deze?
ben er mee opgegroeid, mijn vader was een hele grote goeie tamboer en zat bij veel drumbands, zelf bij eentje van de BVDquote:Op maandag 25 februari 2013 12:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat je daar nooit iets mee gedaan hebt Heksie.
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit nu te luisteren, nooit gehoord dit nummer bij mijn weten, mooi nummer en snap je wat ik bedoel, heel goed *opgebouwd* en er wordt op drums heel in de verte met cleeves gewerkt een paar seconde, dat maakt zo een nummer dan bijzonder omdat er gewoon over nagedacht is en goed inelkaar gezet is, ik ben niet goed in engels, als ik een nummer een paar keer achter elkaar hoor dan snap ik wel waar ze over zingen dan vertaal ik het in mijn hoofd zeg maar. dit nummer is ook tegenin gespeeld hij zingt eerder een nieuwe zin dan dat de muziek begint.
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:14 schreef Jian het volgende:
[..]daarom postte ik deze ook, ha ha ha, Heks je hebt een goed ontwikkeld muzikaal gehoor. Waarom speel je geen instrument ofzo? Dat zou je echt moeten doen hoor
Goede morgen
Wat een misselijk stukje tekst. Even proberen om een mooie overwinning van zijn glans te ontdoen door een opstootje buiten alle proporties op te blazen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo doet die krant het dus ook als het gaat om politiek, buitenland etc. Paupervod."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Dis is een colmn van ene Driessen, van telesport!quote:Op maandag 25 februari 2013 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een misselijk stukje tekst. Even proberen om een mooie overwinning van zijn glans te ontdoen door een opstootje buiten alle proporties op te blazen.
En zo doet die krant het dus ook als het gaat om politiek, buitenland etc. Paupervod.
Te oud?? waarvoor? om een muzikale carrière ala Anouk te starten .... Ja, waarschijnlijk wel, maar niet om jezelf lekker te vermaken met bijvoorbeeld een steelstring gitaar, beginnend met 3 of 4 akkoorden, waarbij je jezelf, met jouw gehoor en een beetje aanleg, binnen een jaar kunt begeleiden bij zeker 50 populaire nummers. Gewaun omdat het lekker isquote:Op maandag 25 februari 2013 12:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben te oud daarvoor, vroeger wilde ik bij de Mariniers Kapel
maar zo goed was ik nou ook weer niet, ik trommel nog wel eens, maar meer voor de gein en om toch met iets bezig te zijn.
Eens hoor! Duimendikquote:Op maandag 25 februari 2013 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een misselijk stukje tekst. Even proberen om een mooie overwinning van zijn glans te ontdoen door een opstootje buiten alle proporties op te blazen.
En zo doet die krant het dus ook als het gaat om politiek, buitenland etc. Paupervod.
Ben supportster van feyenoordquote:
wel lief van je, maar nee, heb hier nog een accordeon staan, moet ik ook nog eens gaan oppakken, en elke keer neem ik me voor ga op les, ( kan het een klein beetje)maar dat gesleep en wat je dan krijgt zit ik in zo een bejaarde groepje, ben al paar keer gevraagd door de leraar van kom nou etc.etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Te oud?? waarvoor? om een muzikale carrière ala Anouk te starten .... Ja, waarschijnlijk wel, maar niet om jezelf lekker te vermaken met bijvoorbeeld een steelstring gitaar, beginnend met 3 of 4 akkoorden, waarbij je jezelf, met jouw gehoor en een beetje aanleg, binnen een jaar kunt begeleiden bij zeker 50 populaire nummers. Gewaun omdat het lekker is
dat je supporter bent van Feyenoord, daar kan ik wel mee leven, maar dat Abbo op de telegraafquote:Op maandag 25 februari 2013 12:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben supportster van feyenoorden heb een abbo op te telegraaf
Feyenoord heeft het goed gedaan gisterenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben supportster van feyenoorden heb een abbo op te telegraaf
vond het een prima wedstrijd, daarna die ene wedstrijd waar ik echt voor ging zitten was minderquote:Op maandag 25 februari 2013 12:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het goed gedaan gisteren
Weer wat nieuws er bij Poezewoes ?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Weet je wat makkelijk is, ze heeft een klein huisje mijn dochter, maar gek op oosterse spullen..
En er hangen hier in huis verschillende houten paneeltjes, die zij niet meer kwijt kan.
Heb hier zelf kleine Barong masker, heeft mijn man meegenomen van Bali.
De duivel is oud, en zijn moeder nog ouder, maar jij toch niet om zoiets te gaan ondernemen?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wel lief van je, maar nee, heb hier nog een accordeon staan, moet ik ook nog eens gaan oppakken, en elke keer neem ik me voor ga op les, ( kan het een klein beetje)maar dat gesleep en wat je dan krijgt zit ik in zo een bejaarde groepje, ben al paar keer gevraagd door de leraar van kom nou etc.etc.
maar zoals verleden jaar zomer, toen ik een middag met mijn arabiertje door de jordaan zwalkten, en ik bij een joods groepje muziekanten terecht kwam en daar uren op een stoepetje heb zitten luisteren ( was ook een accordeon bij) dan denk ik wel ja ik ga het doen.
Wilde altijd graag Harp leren spelen maar dat is me nu te duur om op les te gaan, en vind zelf ben er te oud voor.
Dat hebben ze al een paar keer geflikt dit seizoenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond het een prima wedstrijd, daarna die ene wedstrijd waar ik echt voor ging zitten was minder
Nee Heksie , jij bent echt nog niet oudquote:Op maandag 25 februari 2013 12:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wel lief van je, maar nee, heb hier nog een accordeon staan, moet ik ook nog eens gaan oppakken, en elke keer neem ik me voor ga op les, ( kan het een klein beetje)maar dat gesleep en wat je dan krijgt zit ik in zo een bejaarde groepje, ben al paar keer gevraagd door de leraar van kom nou etc.etc.
maar zoals verleden jaar zomer, toen ik een middag met mijn arabiertje door de jordaan zwalkten, en ik bij een joods groepje muziekanten terecht kwam en daar uren op een stoepetje heb zitten luisteren ( was ook een accordeon bij) dan denk ik wel ja ik ga het doen.
Wilde altijd graag Harp leren spelen maar dat is me nu te duur om op les te gaan, en vind zelf ben er te oud voor.
Ja alleen een paar schaaltjes bij de kringloop, maar dat Barong masker hebben we al meer dan 20 jaar.quote:
ik denk persoonlijk dat het dit seizoen niks meer wordt met ons cluppie, denk dat Feyenoord het gaat maken, ze zijn gewoon beter klaar punt uitquote:Op maandag 25 februari 2013 12:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat hebben ze al een paar keer geflikt dit seizoennet op het moment dat je denkt dat het lekker gaat of als de concurrentie steekjes laat vallen verkloten ze het weer.
Leuk , ja je had het gezegt dat je weer naar de kringloop ging , ook doe graag een rondje kringloopquote:Op maandag 25 februari 2013 12:39 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja alleen een paar schaaltjes bij de kringloop, maar dat Barong msker hebben we al meer dan 20 jaar.
Gaan ze de winkels op de Coolsingel weer slopen die hooligans, waarom dat altijd moet dat het uitloopt op vernielingen?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat het dit seizoen niks meer wordt met ons cluppie, denk dat Feyenoord het gaat maken, ze zijn gewoon beter klaar punt uit
Ik had gister een Feyenoorder op visite , die ging ff uit ze dakquote:Op maandag 25 februari 2013 12:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik denk persoonlijk dat het dit seizoen niks meer wordt met ons cluppie, denk dat Feyenoord het gaat maken, ze zijn gewoon beter klaar punt uit
Wim heeft dat ook dus, laat tie me soms wat horen en zegt tie luister danquote:Op maandag 25 februari 2013 12:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg maar, verborgen talentik kan ook noten lezen, en ben heel erg goed op trommel met stokjes, heb daar diploma`s van
echt waar mijn a-b-en c, ik ben ergens goed in, zwem en tamboers diploma verder kwam ik niet.
Maar is echt zo, een nummer moet qua muziek bij de tekst passen en de stem, zo vind ik Anouk heel erg goed, ze schrijft vaak eerst muziek dan pas de tekst.
Ik ben gek op een saxofoon , mag er graag op horen spelenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wim heeft dat ook dus, laat tie me soms wat horen en zegt tie luister danIk hoor dus sommige dingen niet, hij haalt er ook bepaalde instrumenten en stukjes uit, misschien ook omdat hij sax heeft gespeeld en zelf nummers heeft uitgeschreven, dk.
En een Rolling Stones versus The Beatles discussie hebben we weleenshij is meer opgegroeid met The Beatles en ik met de Stones.
En toch houden jullie het al lang vol met elkaarquote:Op maandag 25 februari 2013 12:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wim heeft dat ook dus, laat tie me soms wat horen en zegt tie luister danIk hoor dus sommige dingen niet, hij haalt er ook bepaalde instrumenten en stukjes uit, misschien ook omdat hij sax heeft gespeeld en zelf nummers heeft uitgeschreven, dk.
En een Rolling Stones versus The Beatles discussie hebben we weleenshij is meer opgegroeid met The Beatles en ik met de Stones.
Ik hou dan ook wel van een discussie, anders wordt het zo gezapig hequote:Op maandag 25 februari 2013 12:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En toch houden jullie het al lang vol met elkaar
liever de winkels op de coolsingel dat het Leidseplein hier verbouwen, van der Laan krijgt het al zo druk met het oog op de Kroningquote:Op maandag 25 februari 2013 12:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Gaan ze de winkels op de Coolsingel weer slopen die hooligans, waarom dat altijd moet dat het uitloopt op vernielingen?
Je spoort niet mens, je bent nooit te oud voor muziek. En waarom noemde ik een steelstring gitaar, behalve omdat ik nu eenmaal gitaar speel, omdat je die makkelijk even pakt en omdat wat ik net zei, die paar basisakkoorden leren spelen en jezelf begeleiden daar hoef je helemaal niet de deur voor uit Dat kun je tegenwoordig met gemak leren via Internet. En je investering is ook niet heel hoog als je gewoon begint met een goede, leuke steelstring dan zit je vanaf ¤ 200,-- al geramd.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 25 februari 2013 12:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik hou dan ook wel van een discussie, anders wordt het zo gezapig he
ga er eens over nadenken, ik heb wel soepele vingertjes al zeg ik het zelfquote:Op maandag 25 februari 2013 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Je spoort niet mens, je bent nooit te oud voor muziek. En waarom noemde ik een steelstring gitaar, behalve omdat ik nu eenmaal gitaar speel, omdat je die makkelijk even pakt en omdat wat ik net zei, die paar basisakkoorden leren spelen en jezelf begeleiden daar hoef je helemaal niet de deur voor uit Dat kun je tegenwoordig met gemak leren via Internet. En je investering is ook niet heel hoog als je gewoon begint met een goede, leuke steelstring dan zit je vanaf ¤ 200,-- al geramd.
![]()
Cammmmm annnn
Ja dat soort discussies zijn wat makkelijker uit de wereld te helpen maar over smaak valt niet te twistenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies![]()
Wij worden het nooit eens over tv programma's, vandaar het tweede tv scherm op mijn bureau!
lol echt waar joh ? beide een andere zender op , en dopjes in je oren ?quote:Op maandag 25 februari 2013 12:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Precies![]()
Wij worden het nooit eens over tv programma's, vandaar het tweede tv scherm op mijn bureau!
Ja is waar je typt nog snel genoegquote:Op maandag 25 februari 2013 12:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga er eens over nadenken, ik heb wel soepele vingertjes al zeg ik het zelfga er echt over nadenken, misschien vind ik het wel heel erg leuk
Ik weet het bijna wel zekerquote:Op maandag 25 februari 2013 12:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga er eens over nadenken, ik heb wel soepele vingertjes al zeg ik het zelfga er echt over nadenken, misschien vind ik het wel heel erg leuk
Bob heeft zo'n mooie hoofding draadloosquote:Op maandag 25 februari 2013 12:48 schreef selam het volgende:
[..]
lol echt waar joh ? beide een andere zender op , en dopjes in je oren ?
met Wim ken je heerlijk over muziek babbelenquote:Op maandag 25 februari 2013 12:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja dat soort discussies zijn wat makkelijker uit de wereld te helpen maar over smaak valt niet te twisten
hahahaaaa das gekomen door die mummiequote:Op maandag 25 februari 2013 12:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
met Wim ken je heerlijk over muziek babbelenbehalve over Rammstein, dat vind ik geen muziek
owja die zijn best goedquote:Op maandag 25 februari 2013 12:49 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bob heeft zo'n mooie hoofding draadloos
Houd Mummie ook van Rammstein dan, ik zet het uit als Wim dat draaidquote:Op maandag 25 februari 2013 12:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
hahahaaaa das gekomen door die mummie
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef Poezewoes het volgende:
Lees ik zo over gitaren mijn ex heeft in een dronken bui zijn gitaar aan digggelen geslagen die idioot.
Maar een voordeel hoefde ik niet meer naar zijn liedjes te luisteren, midden in de nacht.
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef Poezewoes het volgende:
Lees ik zo over gitaren mijn ex heeft in een dronken bui zijn gitaar aan digggelen geslagen die idioot.
Maar een voordeel hoefde ik niet meer naar zijn liedjes te luisteren, midden in de nacht.
whaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 25 februari 2013 12:51 schreef Poezewoes het volgende:
Echt een goede zanger Marvin Gayequote:Op maandag 25 februari 2013 12:52 schreef Toverheks het volgende:
ik post nog even een mooi nummertje voor jullie, wat heet mooi!!!!! het mooiste beste nummer ooit, van de beste zanger ooit, tekst en muziek passen perfect bij elkaar.
Dit nummer gaat nooit vervelen, en een tip, draai minstens 5 nummers van Marvin als je wakker wordt, en je dag kan niet meer stuk.![]()
![]()
Probeer maar te slapen als er een in de kamer zit te jengelen!quote:
nee dusquote:Op maandag 25 februari 2013 12:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Probeer maar te slapen als er een in de kamer zit te jengelen!
al mijn leven lang, Marvin gaat nooit vervelen zo zonde dat hij er niet meer is. dat was pas Soul muziekquote:
Heb ik met deze clip verveelt nooit.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
al mijn leven lang, Marvin gaat nooit vervelen zo zonde dat hij er niet meer is. dat was pas Soul muziek
Mummie vroeg altijd hetzelfde nummer aan ja, ach ja alles went zeg ik weleens, vind het niet verkeerd om af en toe eens te horen trouwens.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:52 schreef selam het volgende:
[..]
Houd Mummie ook van Rammstein dan, ik zet het uit als Wim dat draaid
Heej, we gaan niet Opa lopen jennen, hè, de man heeft ook wel heldere inzichten hoor. Niemand is perfect hèquote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef Poezewoes het volgende:
Heb op opa zijn topic ook spoiler gezet over commentaar op Ajax, kan hij nog kwader worden.
Hij zal de krant wel gelijk geven!
ADO![]()
![]()
![]()
Daar geloof ik ook wel in, maar als iemand je iets over iemand verteld en die zit een paar meter verder op dan is dat lachuh toch11quote:Op maandag 25 februari 2013 11:25 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
lach maar ik ben ook ooit geweest ze begon meteen ik zie dat je getrouwd ben ja duh ze pakte me hand met trouwring![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik zou in de toekomst gaan reizen heel ver weg. Moet nog gaan of bedoeld ze de vakanties naar Tunesie of Turkije
Had nog nooit zoveel onzin gehoord als in die tien minuten maar ja was ook op een beurs.
Heb thuis veel boedhas staan en draag altijd boze oog uit Suriname om mijn nek.
Er is meer als wij kunnen zien, horen en beseffen maar hoe het precies zit weet ik niet maar ik geloof wel dat er meer is..
Zou je denkenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:03 schreef Poezewoes het volgende:
Heb op opa zijn topic ook spoiler gezet over commentaar op Ajax, kan hij nog kwader worden.
Hij zal de krant wel gelijk geven!
ADO![]()
![]()
![]()
Margo ik weet het wat je vraagt draaid hijquote:Op maandag 25 februari 2013 12:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mummie vroeg altijd hetzelfde nummer aan ja, ach ja alles went zeg ik weleens, vind het niet verkeerd om af en toe eens te horen trouwens.
Zoveel mensen zoveel wensen maar als we met zijn tweeen zijn draaien we ook van alles hoor, van klassiek tot hardrock. Heel breed zeg maar
ga er toch eens over denken, maar dan wil ik deze leren, zo gaafquote:Op maandag 25 februari 2013 12:57 schreef Jian het volgende:
let op de basis akkoorden Heks, 3 stuks, bovenstaande leer je in een paar uur en dan ........
![]()
Wellicht kunnen ze op potjes mayonaise mensen met obesitas afbeelden, op zakken chips,dichtgeslibde aderen, op chocolade repen mensen die een hartaanval krijgen etc.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:46 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Tabakterreur op Binnenhof
DEN HAAG - Tweede Kamerleden en andere Binnenhofbewoners die roken zullen schrikken als ze vandaag terugkeren van het reces. Hun vaste tabakswinkeltje vult zijn rek deze week met pakjes met zwarte longen, vieze tanden en andere rokersaandoeningen
http://www.telegraaf.nl/m(...)_op_Binnenhof__.html
Wij wel en we krijgen alleen maar meer trek door die foto'squote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze op potjes mayonaise mensen met obesitas afbeelden, op zakken chips,dichtgeslibde aderen, op chocolade repen mensen die een hartaanval krijgen etc.
Bemoeizuchtige kutoverheiden nee, ik rook niet
Leef jezelf uit, die riff (zo noemen ze die riedel) is niet moeilijk en ook niet zo snel als je zou denken.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga er toch eens over denken, maar dan wil ik deze leren, zo gaaf![]()
en ik bedoel niet de zang, al kom ik er aardig in de buurt met mijn stemmaar hoor je dat riedeltje er steeds tussen en dan komt die ander met een zware bas erover heen
en al ben ik al helemaal geen rockBitch, wel een Bitch natuurlijk, maar sommige rocknummers vind ik helemaal gaaf. een ZZ top ik noem er maar ff eentje
Toevallig vroeg ik deze gisteren nog aanquote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef Toverheks het volgende:
dit is zo een nummer dat als je het intro hoort je gelijk weet he ZZ top
Als ik ga spelen herken je het ook meteenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef Toverheks het volgende:
dit is zo een nummer dat als je het intro hoort je gelijk weet he ZZ top
je link opgeslagen, wordt nu best nieuwschierig om het te lerenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Leef jezelf uit, die riff (zo noemen ze die riedel) is niet moeilijk en ook niet zo snel als je zou denken.
zit nu de link van Jian te kijken, leer Thunderstruck, gaaf moet je eens kijken en luisteren margoquote:Op maandag 25 februari 2013 14:19 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Toevallig vroeg ik deze gisteren nog aan![]()
Ja gezien maar ik ben niet zo geinteresseerd in het leren, dies voor jouquote:Op maandag 25 februari 2013 14:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit nu de link van Jian te kijken, leer Thunderstruck, gaaf moet je eens kijken en luisteren margo
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:22 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja gezien maar ik ben niet zo geinteresseerd in het leren, dies voor jou![]()
Nummer vind ik wel goed
Gitaar spelen kun je zo moeilijk maken als je wilt maar bijvoorbeeld de mooist riffs blinken vaak uit door hun eenvoud, deze is bijvoorbeeld ultra eenvoudigquote:Op maandag 25 februari 2013 14:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je link opgeslagen, wordt nu best nieuwschierig om het te lerenlijkt me leuk om zoiets te kunnen, dan als de kinderen allemaal hier zijn ff roepen, ga ff zitten mama gaat een kunstje doen, moet je kijken die komen niet meer bij en dan zeggen ze, zie je wel die ouwe muts ken ook alles
Nou, okee, de laatste om je over te halenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]zit nu allemaal rock nummers te joetoepen, en dat voor een meisje met een soul hart
hij raakt steeds alleen maar 3 snaren aanquote:Op maandag 25 februari 2013 14:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Gitaar spelen kun je zo moeilijk maken als je wilt maar bijvoorbeeld de mooist riffs blinken vaak uit door hun eenvoud, deze is bijvoorbeeld ultra eenvoudig
let op met één vingertje en in 1 min 19 let op het eindreslultaat![]()
vind Nikki minder, ze raakt af en toe een snaar aan beetje simpel.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, okee, de laatste om je over te halenof niet
![]()
Ik raak altijd de juiste snaar bij tonjaquote:Op maandag 25 februari 2013 14:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij raakt steeds alleen maar 3 snaren aan, zit nu alleen maar gitaarlesjes te joetoepen
Je gaat maar mooi een gitaartje halen ipv een nieuw bankje, ga je maar op een sinaasappelkissie zitten gitaar spelen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij raakt steeds alleen maar 3 snaren aan, zit nu alleen maar gitaarlesjes te joetoepen
Zal het niet meer doenquote:Op maandag 25 februari 2013 13:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Heej, we gaan niet Opa lopen jennen, hè, de man heeft ook wel heldere inzichten hoor. Niemand is perfect hè
Bof jij evenquote:Op maandag 25 februari 2013 14:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik raak altijd de juiste snaar bij tonja
Precies anders maar op de grond in kleermaakers zit, pffff ben net wakkerquote:Op maandag 25 februari 2013 14:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi een gitaartje halen ipv een nieuw bankje, ga je maar op een sinaasappelkissie zitten gitaar spelen.
hahaha BendeB................quote:Op maandag 25 februari 2013 14:42 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je gaat maar mooi een gitaartje halen ipv een nieuw bankje, ga je maar op een sinaasappelkissie zitten gitaar spelen.
Nee hoor, klopt,wat ik al zei sommige van de meest bekende riffs op de wereld blinken juist uit door hun eenvoud ....quote:Op maandag 25 februari 2013 14:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind Nikki minder, ze raakt af en toe een snaar aan beetje simpel.
dat riff of hoe het ook heet van de Stones, was toch in een verloren uurtje dat Keith het in elkaar flansten??? zoiets staat me nog bij uit een doc. dat ze toen in Frankrijk zaten, of haal ik nu dingen door elkaar.
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha BendeB................
en Mar, het worden 2 banken, met blommen van de Ikea, ja die wil ik zo graagben zo druk aan het sparen, en heb al behang voor 1 muur 4 rollen en verf en witsel eerst dat, en zit te bedenken dan vraag ik gewoon geld voor mijn verjaardag aan de kids, en misschien ergens in de buurt kijken voor gitaarlessen, maar dat zien we dan wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |