FatGuy WINNER!!!! Fantastisch blijft iequote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze doet me een beetje denken aan dit filmpje dat ik van de week in NWS zag![]()
Kleine ventje liep wel raar weg, dat doet hij nooit meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
FatGuy WINNER!!!! Fantastisch blijft ie
Neuh dat denk ik ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleine ventje liep wel raar weg, dat doet hij nooit meer.
Volgens mij brak er iets bij 'mquote:Op zondag 24 februari 2013 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleine ventje liep wel raar weg, dat doet hij nooit meer.
Lees OP.quote:
Het is niet verplicht om te lachen hoor. Maar zo slecht Nederlands kom je zelden tegen Aleen in RLS.quote:
Ik ben geen TaalNaziquote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om te lachen hoor. Maar zo slecht Nederlands kom je zelden tegen Aleen in RLS.
Ja, ik zag toevallig een paar topics terug dat Scrut "weiden aan" schreef, foutje in de snelheid want hij weet natuurlijk heus wel hoe het hoort, maar toen hoorde ik je niet zure taalnazi, opvallend!quote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om te lachen hoor. Maar zo slecht Nederlands kom je zelden tegen Aleen in RLS.
Bedank me nou maar gewoon.quote:
Leuk. Over een paar weken is de stylo van mijn best vriendje te bewonderen in de zaterdagbijlage van De Standaard.quote:
Aleen? en ga nou alsjeblieft niet zeggen dat je dat expres hebt gedaan, hè zuurtjequote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Touché en typo.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:59 schreef Jian het volgende:
Aleen? en ga nou alsjeblieft niet zeggen dat je dat expres hebt gedaan, hè zuurtje
Vorige week nog.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
Jaloers omdat jij dat al een tijd niet meer wordt
Have fun.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef BendeBielzen het volgende:
Wij gaan naar moeders, weer zuipen en vreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |