FatGuy WINNER!!!! Fantastisch blijft iequote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze doet me een beetje denken aan dit filmpje dat ik van de week in NWS zag![]()
Kleine ventje liep wel raar weg, dat doet hij nooit meer.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
FatGuy WINNER!!!! Fantastisch blijft ie
Neuh dat denk ik ook nietquote:Op zondag 24 februari 2013 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleine ventje liep wel raar weg, dat doet hij nooit meer.
Volgens mij brak er iets bij 'mquote:Op zondag 24 februari 2013 18:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleine ventje liep wel raar weg, dat doet hij nooit meer.
Lees OP.quote:
Het is niet verplicht om te lachen hoor. Maar zo slecht Nederlands kom je zelden tegen Aleen in RLS.quote:
Ik ben geen TaalNaziquote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om te lachen hoor. Maar zo slecht Nederlands kom je zelden tegen Aleen in RLS.
Ja, ik zag toevallig een paar topics terug dat Scrut "weiden aan" schreef, foutje in de snelheid want hij weet natuurlijk heus wel hoe het hoort, maar toen hoorde ik je niet zure taalnazi, opvallend!quote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om te lachen hoor. Maar zo slecht Nederlands kom je zelden tegen Aleen in RLS.
Bedank me nou maar gewoon.quote:
Leuk. Over een paar weken is de stylo van mijn best vriendje te bewonderen in de zaterdagbijlage van De Standaard.quote:
Aleen? en ga nou alsjeblieft niet zeggen dat je dat expres hebt gedaan, hč zuurtjequote:Op zondag 24 februari 2013 18:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Touché en typo.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:59 schreef Jian het volgende:
Aleen? en ga nou alsjeblieft niet zeggen dat je dat expres hebt gedaan, hč zuurtje
Vorige week nog.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
Jaloers omdat jij dat al een tijd niet meer wordt
Have fun.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef BendeBielzen het volgende:
Wij gaan naar moeders, weer zuipen en vreten
Eet smakelijk en zuip ze.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef BendeBielzen het volgende:
Genieten Benquote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef BendeBielzen het volgende:
misschien dan een pak suikerklontjes proberenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, zuur hoort bij beequeen en daar helpt geen zoetje meer tegen hoor
Waar baseer je dat toch op? Oh well, never mind.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:05 schreef Jian het volgende:
Nee, zuur hoort bij beequeen en daar helpt geen zoetje meer tegen hoor
Ik wilde zeggen, daar helpt de hele voorraad van de Suikerfabriek in Halfweg niet tegen, maar die is ondertussen gesloten.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien dan een pak suikerklontjes proberen![]()
Roer je de bodem er niet uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar baseer je dat toch op? Oh well, never mind.
Ik ga in de lege pannen roeren.![]()
BendeBielze?quote:
Die is vast sneeuw ruimen voor de oudjesquote:Op zondag 24 februari 2013 19:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had hem ondertussen ook door.
Niet gezien
Dat heeft hij ook meestal.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:52 schreef Scrutinizer het volgende:
In Den Haag woont ook een ouwe man die altijd gelijk heeft.
Je bedoelt waarschijnlijk dat je wijd bent...quote:
Hahaha.. Zelfs Oop zit nu in Team Jianquote:Op zondag 24 februari 2013 18:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kent de uitdrukking "when hell freezes over" wel, hč, .. zuurtje
Beter dan een nazi aan je kont.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha, een contaminatie, ...... o nee, dit keer niet
Als Ton een goede bui heeft zou ze eigenlijk 'ns een uil met popcorn moeten maken.quote:
Whût? Je hebt de Grote Gert-regelementen zeker niet gelezen? Rellen is offtopic en de laaste tijd bijzonder link voor accountgezondheid ook nog...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Iedereen weg?
Nah, jullie kakken ook in zeg.
Waar is het old school rellen gebleven?
Ha ha ha, you're kidding, toch?! Huilebalkjes, wel willen uitdelen, maar .......quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
Iedereen weg?
Nah, jullie kakken ook in zeg.
Waar is het old school rellen gebleven?
Lul toch niet, mummie, je wordt dement lijkt wel de laatste tijdquote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Whût? Je hebt de Grote Gert-regelementen zeker niet gelezen? Rellen is offtopic en de laaste tijd bijzonder link voor accountgezondheid ook nog...
Hij is wel scherp en ook zo toepasselijkquote:Op zondag 24 februari 2013 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Beter dan een nazi aan je kont.
daar komt een station dacht ikquote:Op zondag 24 februari 2013 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen, daar helpt de hele voorraad van de Suikerfabriek in Halfweg niet tegen, maar die is ondertussen gesloten.
En weet je wat zo leuk is Piet, het wordt alleen maar beter, echt waarquote:Op zondag 24 februari 2013 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Suits is tof, eerste 2 afleveringen bekeken.
Tja.. watjes zijn het...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha ha, you're kidding, toch?! Huilebalkjes, wel willen uitdelen, maar .......
Weet je trouwens dat je met een Duitser nooit chinees moet gaan eten?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:04 schreef Toverheks het volgende:
waar nazi, wie nazi, taalnazi,relnazi,notenazi,FOKnazi ach welke nazi het ook is, nazi is bijna net als nasi, en sure is bijna net als zuur, soms snap ik mezelf ook niet, dus laat maarwordt er zo simpel van, elkaar pakken op een taalfaut
waarom niet, leg uitquote:Op zondag 24 februari 2013 21:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat je met een Duitser nooit chinees moet gaan eten?
Echt ik heb minstens acht afleveringen nodig. Maar het is coolquote:Op zondag 24 februari 2013 21:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Suits is tof, eerste 2 afleveringen bekeken.
Je geneert je toch rot als zo'n mof tegen de ober brult "Einmal Nazi Göring und schnell!!"quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je geneert je toch rot als zo'n mof tegen de ober brult "Einmal Nazi Göring und schnell!!"
Sjesusquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Je geneert je toch rot als zo'n mof tegen de ober brult "Einmal Nazi Göring und schnell!!"
ohhhhhhhhhhh nu snap ik hemquote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik gok dat als die Nazi's 'm begrepen, dat ie daar niet zo lang meer heeft gestaanquote:Op zondag 24 februari 2013 22:14 schreef Pearlbitch het volgende:
Ooit eens een schitterende, waargebeurde, anekdote gelezen over een visboer met een kraam in Noord-Duitsland ten tijde van het nazibewind. Om zijn haring van uitzonderlijke kwaliteit aan de man te brengen placht hij de volgende dijenkletser te scanderen: Hering, Hering, fass wie Göring!
Dit moest natuurlijk wel een keer fout gaan en na enkele maanden werd de dappere visventer dan ook opgepakt en verdween hij voor een paar dagen achter de tralies.
Weer terug op zijn stek had hij zijn slogan toch maar wat aangepast: Hering, Hering, fass wie letzte Woche!
Fout gegokt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |