SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
PSV uit krijgen we nog.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef PeeJie_ het volgende:
We staan er nu beter voor om kampioen te worden dan vorige week
Daar heb ik meer vertrouwen in, omdat PSV ook een voetballende ploeg is en niet met tien man op de eigen helft hangt.quote:
Maar misschien winnen ze daar weer, en verspelen ze thuis tegen Willem II en PEC weer punten. Schiet het nog niet op.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:03 schreef Smoofie het volgende:
PSV uit en AZ uit, geen goed gevoel over.
Klopt, maar vorige week hadden we aan een overwinning op PSV niet genoeg, nu welquote:
Naja, Ajax treft Twente op een goed moment. PSV laatste speelrondequote:Op zondag 24 februari 2013 18:06 schreef Shreyas het volgende:
PSV moet ook nog tegen Twente uit, maar ja, die club is niets meer. Al zullen ze volgende week tegen Ajax op wonderlijke wijze wel weer de sterren van de hemel spelen
En dat strijdt Twente voor?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, Ajax treft Twente op een goed moment. PSV laatste speelronde. Dan is Chadli er weer
Mwah, denk niet dat joop PSV liever kampioen zit worden. En misschien is het wel om de 4e plek dan met vitesse, alsnog belangrijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat strijdt Twente voor?
Wellicht staan ze dan vijfde en zullen ze zowel met een overwinning als nederlaag tegen PSV gewoon vijfde blijven, dus die wedstrijd laten ze dan lopen. Twente ziet liever PSV kampioen worden dan Ajax.
Die tijd is geweest.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat strijdt Twente voor?
Wellicht staan ze dan vijfde en zullen ze zowel met een overwinning als nederlaag tegen PSV gewoon vijfde blijven, dus die wedstrijd laten ze dan lopen. Twente ziet liever PSV kampioen worden dan Ajax.
Tegen die tijd is hij ook weer geblesseerd hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 18:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naja, Ajax treft Twente op een goed moment. PSV laatste speelronde. Dan is Chadli er weer
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat joop PSV liever kampioen zit worden. En misschien is het wel om de 4e plek dan met vitesse, alsnog belangrijk.
In Nederland zijn sinds jaar en dag twee groeperingen: Ajax supporters en supporters van een andere club die als eigenschap hebben dat als hun eigen club geen kampioen meer kan worden, ze in ieder geval hopen dat Ajax het niet wordt.quote:
Ajax gaat echt niet winnen daar in Eindhoven. Laatste keer was in 2007 volgens mij? Die 1-5?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom? Die zijn minstens net zo slecht
Helemaal niets is te voorspellen dit seizoen. Natuurlijk kan Ajax winnen daar.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat echt niet winnen daar in Eindhoven. Laatste keer was in 2007 volgens mij? Die 1-5?
Dat gebeurt echt niet meer. Ik kan me nog herinneren dat, wanneer PSV kampioen werd, de tegenstander van Ajax 'boeren' riepen. Maar dat is nu echt niet meer zo. Ze haten PSV nu nog harder dan Ajax.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
In Nederland zijn sinds jaar en dag twee groeperingen: Ajax supporters en supporters van een andere club die als eigenschap hebben dat als hun eigen club geen kampioen meer kan worden, ze in ieder geval hopen dat Ajax het niet wordt.
Waarom? Hoe is dat zo gekomen?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat gebeurt echt niet meer. Ik kan me nog herinneren dat, wanneer PSV kampioen werd, de tegenstander van Ajax 'boeren' riepen. Maar dat is nu echt niet meer zo. Ze haten PSV nu nog harder dan Ajax.
Ik hoop het. Maar alles kan gebeuren, dus laten ze het wel in een mindere wedstrijd liggen zoals vandaag. Is toch niet te geloven ookquote:Op zondag 24 februari 2013 18:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Helemaal niets is te voorspellen dit seizoen. Natuurlijk kan Ajax winnen daar.
Ik zou niet weten waarom Ajax niet kan winnen daar, wedstrijden uit het verleden zeggen mij weinig, PSV won ook vaak in de Arena maar waren dit seizoen gewoon kansloosquote:Op zondag 24 februari 2013 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax gaat echt niet winnen daar in Eindhoven. Laatste keer was in 2007 volgens mij? Die 1-5?
Zogenaamde subsidie en imago van een koopclub?quote:
Imago van een koopclub heeft PSV al 30 jaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zogenaamde subsidie en imago van een koopclub?
PSV heeft meer scorend vermogen. En Ajax niet om die blunders van die verdediging af te straffen.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom Ajax niet kan winnen daar, wedstrijden uit het verleden zeggen mij weinig, PSV won ook vaak in de Arena maar waren dit seizoen gewoon kansloos
Ja dat sowieso, maar blijkbaar denken ze dat het nieuw is.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Imago van een koopclub heeft PSV al 30 jaar.
PSV is mentaal zwak, als Ajax snel kan scoren en PSV op achterstand staat, krijgen ze het gevoel dat het niet loopt en dan kunnen die frivole spelertjes als Mertens, Strootman, Matavz, etc. ineens niets meer. Als Ajax tot in de tweede helft de voorsprong blijft vasthouden, dan gaan de PSV supporters zich tegen hun club keren, uitfluiten en misschien zelfs het stadion verlaten.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar alles kan gebeuren, dus laten ze het wel in een mindere wedstrijd liggen zoals vandaag. Is toch niet te geloven ook
Ik vind je wel super negatief man, maar goed moet je zelf wetenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV heeft meer scorend vermogen. En Ajax niet om die blunders van die verdediging af te straffen.
Ajax en een voorsprong vasthoudenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is mentaal zwak, als Ajax snel kan scoren en PSV op achterstand staat, krijgen ze het gevoel dat het niet loopt en dan kunnen die frivole spelertjes als Mertens, Strootman, Matavz, etc. ineens niets meer. Als Ajax tot in de tweede helft de voorsprong blijft vasthouden, dan gaan de PSV supporters zich tegen hun club keren, uitfluiten en misschien zelfs het stadion verlaten.
Het verschil is dat PSV in die 30 jaar met eigen geld heeft gekocht, geld dat ze verdienden door spelers te verkopen en door CL inkomsten. Dit is het eerste seizoen dat PSV met gemeentegeld spelers heeft gekocht en niet zomaar een beetje gemeentegeld, gewoon 30 miljoen euro (= 2 seizoenen CL), ongelofelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, maar blijkbaar denken ze dat het nieuw is.
Het kan gebeuren, maar ik heb er niet veel vertrouwen in . Maar dat had ik de vorige twee jaar ook niet rond deze tijdquote:Op zondag 24 februari 2013 18:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind je wel super negatief man, maar goed moet je zelf weten
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het verschil is dat PSV in die 30 jaar met eigen geld heeft gekocht, geld dat ze verdienden door spelers te verkopen en door CL inkomsten. Dit is het eerste seizoen dat PSV met gemeentegeld spelers heeft gekocht en niet zomaar een beetje gemeentegeld, gewoon 30 miljoen euro (= 2 seizoenen CL), ongelofelijk.
Op Twente na heeft Ajax de minst gepasseerde defensie hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:16 schreef Smoofie het volgende:
Ajax mag wel eens leren compact verdedigen btw bij balverlies.
Vroeger voelde ik me wel veilig bij balverlies tegen clubs als Roda, Ado , Heracles en PEC. Nu gaat het altijd maar net goed.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op Twente na heeft Ajax de minst gepasseerde defensie hoor.
Ajax moet eens nokken met inhouden, in dat opzicht kunnen ze een voorbeeld aan PSV nemen, als die er 6 kunnen maken doen ze dat, Ajax denkt bij 2-0 er altijd al te zijn en gaat achteruit lopen voetbalen. En dat zit er bij Ajax vanaf de Fjes niet in.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:16 schreef Smoofie het volgende:
Ajax mag wel eens leren compact verdedigen btw bij balverlies.
Het is niet zo dat Ajax er bewust niet drie bij prikt dan. Dit seizoen scoort Ajax ongelofelijk moeilijk. Ook in de wedstrijden die we winnen. Als Ajax op achterstand komt is het een hels karwei om dat goed te maken. Als PSV of Feyenoord tegen een kleine club op achterstand komen, dan weet je gewoon dat die nog wel gaan scoren en winnen, bij Ajax is dat uiterst onzeker, ongeacht tegen welke club ze spelen.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ajax moet eens nokken met inhouden, in dat opzicht kunnen ze een voorbeeld aan PSV nemen, als die er 6 kunnen maken doen ze dat, Ajax denkt bij 2-0 er altijd al te zijn en gaat achteruit lopen voetbalen. En dat zit er bij Ajax vanaf de Fjes niet in.
Dom, gewoon dom.
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik zou niet weten waarom Ajax niet kan winnen in Eindhoven. Alles kan als je bedenkt dat PEC Zwolle ook kan winnen in Eindhoven. PSV is geen wonderploeg en is net als al die ander clubs veel te wisselvallig. De kampioen kan zeggen dat ie 't minst wisselvallig is geweest dit seizoen.
en ze spelen gewoon heel matig voetbal, tegen Ajax gaan ze gewoon weer op eigen helft staan en wachtenquote:Op zondag 24 februari 2013 18:20 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Ik zou niet weten waarom Ajax niet kan winnen in Eindhoven. Alles kan als je bedenkt dat PEC Zwolle ook kan winnen in Eindhoven. PSV is geen wonderploeg en is net als al die ander clubs veel te wisselvallig. De kampioen kan zeggen dat ie 't minst wisselvallig is geweest dit seizoen.
EN waar kan Ajax het slechtst tegen? Counter voetbal.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en ze spelen gewoon heel matig voetbal, tegen Ajax gaan ze gewoon weer op eigen helft staan en wachten
In dat geval wint PSV, want Ajax kan er dan niet door heen komen en PSV scoort dan wel een keer uit de counter. Kennelijk is de ''tien man op eigen helft'' tactiek waarbij je met acht man in de eigen zestien speelt toch zeer succesvol om voetballende ploegen te breken. Zelfs Barcelona was volstrekt kansloos tegen een club als AC Milan, die vandaag de dag echt heel weinig kwaliteit heeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
en ze spelen gewoon heel matig voetbal, tegen Ajax gaan ze gewoon weer op eigen helft staan en wachten
Natuurlijk want PSV kan bouwen op een zeer ''solide'' verdediging.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In dat geval wint PSV, want Ajax kan er dan niet door heen komen en PSV scoort dan wel een keer uit de counter. Kennelijk is de ''tien man op eigen helft'' tactiek waarbij je met acht man in de eigen zestien speelt toch zeer succesvol om voetballende ploegen te breken. Zelfs Barcelona was volstrekt kansloos tegen een club als AC Milan, die vandaag de dag echt heel weinig kwaliteit heeft.
quote:Op zondag 24 februari 2013 18:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
EN waar kan Ajax het slechtst tegen? Counter voetbal.
dat ook, psv uit lijkt mij makkelijker dan az uitquote:Op zondag 24 februari 2013 18:24 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Natuurlijk want PSV kan bouwen op een zeer ''solide'' verdediging.
De verdediging van PSV is beter dan die van ADO en bovendien ook niet zo heel dramatisch als de media beweert. Ajax is aanvallend onmachtig.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:24 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Natuurlijk want PSV kan bouwen op een zeer ''solide'' verdediging.
Zo heeft Vitesse 2 keer van Ajax gewonnen, gewoon achterin hangen en wachten op het foutje.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In dat geval wint PSV, want Ajax kan er dan niet door heen komen en PSV scoort dan wel een keer uit de counter. Kennelijk is de ''tien man op eigen helft'' tactiek waarbij je met acht man in de eigen zestien speelt toch zeer succesvol om voetballende ploegen te breken. Zelfs Barcelona was volstrekt kansloos tegen een club als AC Milan, die vandaag de dag echt heel weinig kwaliteit heeft.
Die thuiswedstrijd van Ajax is beslist door Bony, die twee halve kansen kan benutten (net als Altidore in de eerste wedstrijd van het seizoen tegen AZ) en Ajax kon twee open kansen niet maken.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo heeft Vitesse 2 keer van Ajax gewonnen, gewoon achterin hangen en wachten op het foutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |