Nee zal ik niet doenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow......... ik zou bijna zeggen, vertel !maar doe maar niet
Helaas niet .. Had wel zin in een paar daagjes extra rustquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
goezo... ben je nog ziek?
Kan je niet gewoon een paar daagjes rust nemen dan? Als in ''vrij nemen'' ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Helaas niet .. Had wel zin in een paar daagjes extra rust
Dat doe ik over 2 weken alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een paar daagjes rust nemen dan? Als in ''vrij nemen'' ?
Dat is toch altijd beter dan ziek zijn?
Ziek zijn doe je ook niet echt voor je lol
Krijg weer bezoek uit Spanjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oké, nou dat valt weer mee dan.
Jawel , maar denk dat ze vnl hun eigen gang zullen gaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
WauwDat wordt een drukke bedoening !
Wel gezellig toch?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Jawel , maar denk dat ze vnl hun eigen gang zullen gaan
Dat doe ik nu ook al, dus als ze alleen op pad gaan betalen ze ook zelf natuurlijk. Ik heb ook geen tickets betaald of zo.. Maar ik zie wel hoe het loopt. Ze willen ook nog naar Groningen dus weer een dag minder ..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Ik ben er ook bang voor...
Als Pa maar betaald
Zoiets denk ik dat het wordt met logies en ontbijt en voor de rest zie ik ze niet en de bedden mogen ze zelf opmakenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:57 schreef Leandra het volgende:
Paps hoeft het hotel iig niet te betalen, paps is het hotel
Ik maakte maar een grapje Chufquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doe ik nu ook al, dus als ze alleen op pad gaan betalen ze ook zelf natuurlijk. Ik heb ook geen tickets betaald of zo.. Maar ik zie wel hoe het loopt. Ze willen ook nog naar Groningen dus weer een dag minder ..
Tuurlijk komt ze ook voor mij .... En ze is niet zo op het geld... Toen ik in september daar was betaalde ze regelmatig het eten ... Uiteindelijk uit mijn portemonnee dat dan wel. Maar ze had het ook kunnen besparenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje Chufze zal heus ook wel komen om jou te zien hoor,
anders had ze ook wel ergens anders naar toe kunnen gaan.
Wel leuk dat je dochterlief weer eens ziet,
Nou dat is dan toch lief, geniet er nou maar gewoon van en misschien mag je een keer mee naar de discoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Tuurlijk komt ze ook voor mij .... En ze is niet zo op het geld... Toen ik in september daar was betaalde ze regelmatig het eten ... Uiteindelijk uit mijn portemonnee dat dan wel. Maar ze had het ook kunnen besparen
Zou niet eens weten wat een leuke disco is tegenwoordig voor 20-25 jarige meisjesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch lief, geniet er nou maar gewoon van en misschien mag je een keer mee naar de disco
Dat zou ook best een beetje vreemd zijn als je dat wél wistquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Zou niet eens weten wat een leuke disco is tegenwoordig voor 20-25 jarige meisjes
Wie weet, weet ik dat over 2 weken of zo en ga ik elk weekend uit mn dakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat zou ook best een beetje vreemd zijn als je dat wél wist
als je hier maar een dagboek bijhoudt dan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie weet, weet ik dat over 2 weken of zo en ga ik elk weekend uit mn dak
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
als je hier maar een dagboek bijhoudt dan.
Denk dat ik dan weer naar een andere categorie verhuis of uberhaupt weinig tijd over heb om hier nog te postenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
maken wij ook eens iets mee
dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik dan weer naar een andere categorie verhuis of uberhaupt weinig tijd over heb om hier nog te posten
Was ff eten ... Maak je nog niet druk Fannquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat is ook weer waar
van New York Pizza ? die aanbieding had ik ook in mijn mail, heb je er 2 opgevreten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:58 schreef chufi het volgende:
2 pizza's voor de prijs van 1 Pffff morgen meer pizza, maar ze waren OK ... Jammer dat die aanbieding volgende maand niet meer geldt
nee nog maar 2 x de helft, 1 dus en met Eko wordt je dus ook al opgelicht ....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
van New York Pizza ? die aanbieding had ik ook in mijn mail, heb je er 2 opgevreten?![]()
op het journaal nu
Biologische eieren waren eigenlijk geen Biologische eieren, maar zijn wel als
dusdanig verkocht![]()
vuile oplichters
nou..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond spaghetti Carbonara a la Soury op. Lekkerrrrrrrr
ja, ze sjoemelen met alles ...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
nee nog maar 2 x de helft, 1 dus en met Eko wordt je dus ook al opgelicht ....
Was dat een heetgeblakerde Carbonara-saus Dees?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanavond spaghetti Carbonara a la Soury op. Lekkerrrrrrrr
Ja is lekkerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je hem ook weleens op? Lekker hč.
Nee ietwat zurigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat een heetgeblakerde Carbonara-saus Dees?
vraag maar aan Deissyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef chufi het volgende:
Iemand die me het recept PM/DM of mailt
Dees?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vraag maar aan Deissy
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
van New York Pizza ? die aanbieding had ik ook in mijn mail, heb je er 2 opgevreten?![]()
Wat heb je nu weer gekocht FANN?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Winnend bod
¤ 66![]()
iemand maakte een foutje met bieden op iets wat normaal iets van 50 euro kost
Al die sites hebben steeds meer aanbiedingen van alles en nog wat .... Nu even een Classico kijken ... Latersquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niks !
Ik zat even te neuzen op vakantieveilingen ze hebben nu ook etentjes enzo...
Normaal gesproken maak ik deze http://www.kokenmetkarin.nl/hoofd/carbonara.html, maar omdat ik de slagroom even wil mijden maakte ik deze http://www.tastyweb.nl/recept/pasta/carbonara/de/echte. Maar dan wel met 4 eieren i.p.v. 2quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef chufi het volgende:
Iemand die me het recept PM/DM of mailt?
4 eierdooiers dan toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Normaal gesproken maak ik deze http://www.kokenmetkarin.nl/hoofd/carbonara.html, maar omdat ik de slagroom even wil mijden maakte ik deze http://www.tastyweb.nl/recept/pasta/carbonara/de/echte. Maar dan wel met 4 eieren i.p.v. 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:27 schreef chufi het volgende:
[..]
4 eierdooiers dan toch?Ja klopt en een teentje knoflook mee gebakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De site is dan ook van Karin.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Er zat geeneens knoflook in ... Dat is bij mij met Italiaans bijna altijd standaardquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja klopt en een teentje knoflook mee gebakken.
De site is dan ook van Karin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |