oké bewaar ik ze wel voor je de volgende keerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:40 schreef Bluezz het volgende:
We sparen nog hoor lieve Fann, maar gewoon voor die kleine J. als ie komt mag ie met 'de pot' spelen en weet hij veel of er dubbelen inzitten
zit er een keukentje bij danquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:42 schreef Bluezz het volgende:
Overigens ben ik wel flieft geworre op het keukentje zelf
Ik vond er niets aan maar bleef wel kijken!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
keek jij daar ook naar? naar DGK bedoel ik
shoppen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:15 schreef just me het volgende:
[..]
Zo vandaag een moeder zoon moment, we gaan samen lunchen en daarna ?
Klopt helemaal en we zijn zelfs zo dom(...) dat we niet eens die berekening van de Wiskundemeisjes uit De Volkskrant er op los hebben gelaten.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt helemaal en we zijn zelfs zo dom(...) dat we niet eens die berekening van de Wiskundemeisjes uit De Volkskrant er op los hebben gelaten.
En toch...het kleinkind vind het leuk en daar gaat het om.
Dan zal het wel bijna afgelopen zijn? Die actie was toch al een tijdje bezig?quote:binnen de zes weken dat de spaaractie loopt![]()
Ha! Eindelijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ook al 30 jaar een relatie, ja ik was er vroeg bij ik was 16 jaar,
En wat als je sowieso al boodschappen bij AH doet?quote:
Ga maar eens mijn CV naar Boer en Croon sturenquote:
Wil je ook een keertje Oldboy spelen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ga maar eens mijn CV naar Boer en Croon sturen
Dankje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:42 schreef Leandra het volgende:
![]()
En ik ben in tranen om de oma en opa blog![]()
Mooi geschreven.
misschien ben ik wel ouderquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ha! Eindelijk![]()
Ben je toch gewoon net zo oud als ik
Met Leandra weet je maar nooitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ik dacht eerst dat in in ''dat andere'' topic zat![]()
raar verhaal trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |