Klopt, maar ze zijn weer zó dik dat ik me er niet mee identificeer.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef DynastyL het volgende:
Leuk programma indd en ook wel inspirerend of motiverend voor meerdere mensen die dik of heel dik zijn. Zo zien zij dat het dus echt wel kan / lukt
En z'n kin is bijna verdwenen.quote:
Eigenlijk bevordert dit programma afvallen dus helemaal niet, vast gesponsord door de fastfood industriequote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn weer zó dik dat ik me er niet mee identificeer.
Dikkerdjes van 110-120 kg kunnen ook redeneren dat ze nog wel meevallen vergeleken met Stanley en Michel en dat actie dus nog niet echt nodig is..
amasument ken ik niet, voor de rest alles denk ikquote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef THEFXR het volgende:
wat voor soort programma is dit eigenlijk?
amasument, drama, feelgood, sadistisch, komedie
Daar spaart-ie eten in op.quote:
Vooral amusement denk ik. Op enige empathie of filantropie heb ik RTL4 in ieder geval nooit kunnen betrappen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef THEFXR het volgende:
Wel een prima concept voor de sponsorenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vooral amusement denk ik. Op enige empathie of filantropie heb ik RTL4 in ieder geval nooit kunnen betrappen.
Amusement: omdat je vaak kunt lachen met dikke mensenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:24 schreef THEFXR het volgende:
Modifast, Herbalife, Healthcity, Obesimed, Optimel..quote:Op zondag 24 februari 2013 17:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wel een prima concept voor de sponsorenKunnen ze een hele andere groep geldschieters aanboren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |