Een behoorlijke tijd zelfs, er passeren twee ic's: een naar Den Haag en een naar Rotterdam.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, is al jaren zo. Sprintertje staat bij Goverwelle een tijd stil.
Oh ja, Weesp natuurlijk. Staat het bij deze sprinters ook aangegeven?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:00 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Hilversum-Duivendrecht/Amsterdam.
Almere C-Duivendrecht.
moet ie wel rijden natuurlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 15:06 schreef James1988 het volgende:
Zelfs 'Den Haag' gelooft er niet meer in.
[..]
Ook op de borden? Daar doelde ik eigenlijk op:pquote:Op maandag 25 februari 2013 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, is al jaren zo. Sprintertje staat bij Goverwelle een tijd stil.
ja. Daar staat al enkele jaren: de Intercity is eerder in Goudaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Ook op de borden? Daar doelde ik eigenlijk op:p
Nee, helaas.. Vroeger stond in de CTA's ook nog "voor de richting xxx overstappen in Weesp". Dat staat er ook niet op.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
Oh ja, Weesp natuurlijk. Staat het bij deze sprinters ook aangegeven?
Is de dief ook in brand gevlogen? Nee? Jammerquote:Op maandag 25 februari 2013 15:58 schreef James1988 het volgende:
De brand die vanochtend in de relaiszaal bij Zwijndrecht (B) woedde, is veroorzaakt door kabeldiefstal.
Langs HSL 4 is dat wel een keer gebeurd...quote:Op maandag 25 februari 2013 16:08 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Is de dief ook in brand gevlogen? Nee? Jammer
quote:EVA zegt:Welkom bij de Klantenservice van NS. Waarmee kan ik u van dienst zijn?
U zegt:Wanneer is er een open dag?
EVA zegt:Dat begreep ik even niet. Wat bedoelt u?
U zegt:Open dag
EVA zegt:Tot ziens!
Danku, kan iemand toelichten waarom de sprinter hoofddorp - hoorn kersenboogerd ingekort wordt tot Hoorn? Of lees ik dat verkeerd?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
Leesvoer over dienstregeling 2014
http://locov.nl/Images/64(...)14_tcm311-340337.pdf
http://locov.nl/Images/Bi(...)14_tcm311-340338.pdf
Zoals ik het lees is de enige reden dat dat ding überhaupt naar Kersenboogerd door rijdt omdat die in Hoorn geen plek / tijd heeft om te keren en die ruimte er op Kersenboogerd wel is.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:48 schreef b2py het volgende:
[..]
Danku, kan iemand toelichten waarom de sprinter hoofddorp - hoorn kersenboogerd ingekort wordt tot Hoorn? Of lees ik dat verkeerd?
uhuh en nu kan het omstreden opstelspoor op Kersenboogerd weggesaneerd wordenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:49 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Zoals ik het lees is de enige reden dat dat ding überhaupt naar Kersenboogerd door rijdt omdat die in Hoorn geen plek / tijd heeft om te keren en die ruimte er op Kersenboogerd wel is.
Mwoa de gekleurde lijnen zijn intercitylijnen, de knalroze lijnen zijn nevenlijnen, of waar alleen maar stoptreinen rijden dan dus. En die stippellijnen andere vervoerders? We hadden destijds wel wat te doen met NoordNed en OostNed geloof ik he?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:23 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Fles, je hebt me een week geleden een kaart gegeven van het spoor in 2002, maar daar staat geen legenda bij. Heb jij enig idee waar alle kleurtjes en stippellijntjes voor staan? Wie het weet mag het zeggen
([ afbeelding ])
Wat was dat ook weer? Iets met Door Schiet Station Utrecht of zo toch?quote:
Door Stroom Station Utrechtquote:Op maandag 25 februari 2013 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat was dat ook weer? Iets met Door Schiet Station Utrecht of zo toch?
is er altijd al geweest en heet N35quote:Op maandag 25 februari 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp krijgen we een directe verbinding tussen Enschede en Zwolle (dus ook Almelo en Zwolle) vanaf April 2013? Dat zou tof zijn daar ik nu altijd via Deventer moet reizen en daar een overstap van bijna 20 minuten heb. Scheelt toch weer aanzienlijk.
Met de trein maffe Friesquote:Op maandag 25 februari 2013 17:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is er altijd al geweest en heet N35
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |