SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cuenca terug naar Spanje, Eriksen terug naar de ToekomstI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zelfs Cuengod redde het niet.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Nou de winnaar van de laatste 2 wedstrijden is vitesse.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:20 schreef tompsv18 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA
PSV KAMPIOENENENENENENEN
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Cuenca.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
ADOLife lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase![]()
Ja joh? Wat ben jij een debiel zeg. Toch knap om Van Rijswijk te overtreffen in dom commentaar geven.quote:![]()
Echt waardeloos dit.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Kop op man!quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Mooi dat PSV niet gewonnen heeft. Dan was het helemaal over geweestPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Is wel zo. Jullie moeten nog tegen PSV. Als je die wint, dan heb je gewoon een punt voor op ons.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel zo. Jullie moeten nog tegen PSV. Als je die wint, dan heb je gewoon een punt voor op ons.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Misschien snapt je de verwijzing naar Firefox1 niet helemaalquote:Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je bent ''supporter af''
last van alzheimer?![]()
Had ik ook niet van je verwacht.quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel zo. Jullie moeten nog tegen PSV. Als je die wint, dan heb je gewoon een punt voor op ons.
Laat Feyenoord maar kampioen worden, die spelen er tenminste voor.
Bij Ajax lopen er alleen maar tyfus debielen rond en PSV is kut.![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Debiel.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij Ajax lopen er alleen maar tyfus debielen rond en PSV is kut.![]()
Hahaha ik klikte klootzakquote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.rtvoost.nl/licentie-fc-twente-ingetrokken.html![]()
Ben ik dan ook wel mee eens ja, alleen jammer dat feyenoord dan de champions leaque in kan waar ze gigantisch falen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bij Ajax lopen er alleen maar tyfus debielen rond en PSV is kut.
Ajax 1, feyenoord 2, psv 16.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ja, maar even je filmpje pluggen, ik maak een ster van jequote:
Baas.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, maar even je filmpje pluggen, ik maak een ster van je
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jij begon daarmee hoorquote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Alsof Europees voebal wat uitmaakt voor NL, de EL laat iedereen lopen en in de CL doen ze 6 wedstrijden meequote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben ik dan ook wel mee eens ja, alleen jammer dat feyenoord dan de champions leaque in kan waar ze gigantisch falen.![]()
Nee, de overige Nederlandse teams bereiken wat in Europaquote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ben ik dan ook wel mee eens ja, alleen jammer dat feyenoord dan de champions leaque in kan waar ze gigantisch falen.
Ajax 1, feyenoord 2, psv 16.
Feyenoord is tenminste de eerste en de laatste die een Europese prijs heeft weten te pakken![]()
Plug mijn filmpjes ook eensquote:Op zondag 24 februari 2013 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, maar even je filmpje pluggen, ik maak een ster van je![]()
Ajax heeft tenminste nog een kans om een ronde door te komen, mits ze geen gigantische poul des doods loten of matchfixing gedaan wordt.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Alsof Europees voebal wat uitmaakt voor NL, de EL laat iedereen lopen en in de CL doen ze 6 wedstrijden meeWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plug mijn filmpjes ook eens![]()
http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.UQEj0L-7Vqgquote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plug mijn filmpjes ook eens![]()
Ajax heeft gewoon geen plan b.As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Matchfixing is bullshit. Als je alles wint ben je gewoon door.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ajax heeft tenminste nog een kans om een ronde door te komen, mits ze geen gigantische poul des doods loten of matchfixing gedaan wordt.Anonieme tievesclown![]()
klasse ventjequote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.UQEj0L-7Vqg![]()
Uhu, over naar het Twentetopic gaan.quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ajax heeft tenminste nog een kans om een ronde door te komen, mits ze geen gigantische poul des doods loten of matchfixing gedaan wordt.geef nou maar gewoon toe man, geen enkele Nederlandse club heeft iets in te brengen in Europa. Ook Ajax niet
![]()
Ja volgens mij was het een grapjequote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, over naar het Twentetopic gaan.![]()
deze man weetquote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]geef nou maar gewoon toe man, geen enkele Nederlandse club heeft iets in te brengen in Europa. Ook Ajax niet
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef kapiteintje het volgende:
Heerlijk nog ff AZ - NAC kijken. Niks mis mee.AZ, beste voor PEC als die winnen
![]()
Is onzin. Als je niets hebt in te brengen verlies je alle wedstrijden en dat is zeker niet het geval.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]geef nou maar gewoon toe man, geen enkele Nederlandse club heeft iets in te brengen in Europa. Ook Ajax niet
Psv en twente zouden ook makkelijk door kunnen komen als ze er iets voor deden.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ook een meesterwerk inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.UQEj0L-7Vqg
Tribute to Littlerabbit maakt
pakjes open - Ultimate edition HDOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
die gasten uit Boekarest daar wint normaal gesproken Ajax Feyenoord PSV Twente heus wel van hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef RvLaak het volgende:
![]()
Alle 4 de ploegen zijn kansloos de betreffende competitie uitgespeeld.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is onzin. Als je niets hebt in te brengen verlies je alle wedstrijden en dat is zeker niet het geval.
Psv en twente zouden ook makkelijk door kunnen komen als ze er iets voor deden.![]()
lees: als ze er iets voor deden.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alle 4 de ploegen zijn kansloos de betreffende competitie uitgespeeld.
En derde worden in een poule met real madrid, dortmund en city mag je best trots op zijn.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Maar dat geeft wederom heel goed weer waar Nederland staat: Max groepsfase EL. Meer willen/verwachten is dromen.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
lees: als ze er iets voor deden.
En derde worden in een poule met real madrid, dortmund en city mag je best trots op zijn.![]()
Drizzt je verpest m'n grap nu echt wel hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uhu, over naar het Twentetopic gaan.Noot noot.![]()
Ach ga toch weg man. Ajax is gewoon een enorm smakeloos en matig team. In Europa hebben ze werkelijk niks te zoeken vanaf de 1/8e finales EL..quote:Op zondag 24 februari 2013 16:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is onzin. Als je niets hebt in te brengen verlies je alle wedstrijden en dat is zeker niet het geval.
Psv en twente zouden ook makkelijk door kunnen komen als ze er iets voor deden.![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
lees: als ze er iets voor deden.
En derde worden in een poule met real madrid, dortmund en city mag je best trots op zijn.![]()
![]()
Oke volgend jaar geen een team inschrijven in europa. Volgens de kenners hier hebben we er toch helemaal niks te zoeken dus waarom meedoen?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Omdat het je sportieve ambitie is.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:32 schreef MouzurX het volgende:
Oke volgend jaar geen een team inschrijven in europa. Volgens de kenners hier hebben we er toch helemaal niks te zoeken dus waarom meedoen?![]()
+geldquote:Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat het je sportieve ambitie is.![]()
Lurling
HEerlijke goal zegAs the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."![]()
Gadverdamme, ook dit nog.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er hier mensen die de wedstrijd Feyenoord - PSV in mp4 hebben? Zou 't graag terugkijken, heb 35 minuten niet kunnen kijken.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 16:37:33 ]![]()
Lol... Ik ff beneden, scoort NAC
Iemand een gifje?
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 16:38:31 ]![]()
Soms kan 't gek lopen in 't leven he.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef RvLaak het volgende:
Lol... Ik ff beneden, scoort NAC
Iemand een gifje?![]()
Zo gaat het de hele dag al... De 0-1 in Amsterdam ook al gemist...quote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Soms kan 't gek lopen in 't leven he.![]()
AZ speelt ook slecht.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben ff een uurtje weggeweest, maar zoals ik had voorspeld is dus zojuist de kampioenswedstrijd van PSV geweest. Ok, geen overwinning van ADO, maar ik had kunnen weten dat ajax een laat doelpunt zou maken
O ja, en iedereen blijft erbij dat Europese verplichtingen geen invloed hebben op de wedstrijd erna?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
![]()
ClapClap
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Dit ja.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als Altidore maar scoort, die zit in mijn team.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Inderdaad, na mijn abonnement op EL neem ik maar weer sport1.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
AZ
Vrijdag
20:00 uur: Vitesse-FC Utrecht, commentaar: Leo Driessen
Zaterdag
18:45 uur: NAC Breda-sc Heerenveen, commentaar: Michiel Teeling
19:45 uur: PSV-VVV-Venlo, commentaar: Ron de Rijk
19:45 uur: PEC Zwolle-Willem II, commentaar: Mark van Rijswijk
20:45 uur: FC Twente-Ajax, commentaar: Theo Reitsma
Zondag
12:30 uur: NEC-Feyenoord, commentaar: Mark van Rijswijk
14:30 uur: Roda JC Kerkrade-FC Groningen, commentaar: Michiel Teeling
14:30 uur: RKC Waalwijk-AZ, commentaar: Ron de Rijk
16:30 uur: ADO Den Haag-Heracles Almelo: Leo Driessen![]()
Kansloze stadionspeaker er doorheen 'laat je horen'
Wat ongepast.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Denk het niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we ook minuut stilte bij andere wedstrijden?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sjongejongejonge. Wat dramatisch slecht in elkaar gezet van Vitesse dit.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Lekker pauper tribute was dat.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Orde van de dagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Gewoon normale opkomstmuziek. Doe even normaal man.![]()
Zo had Theo het gewildquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:59 schreef Caland het volgende:
Gewoon normale opkomstmuziek. Doe even normaal man.?
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik zou me echt kapotschamen als ik supporter van Vitesse was. Hopelijk weten zij er wel wat moois van te maken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Erg mooi jongenstwitter:glenneeeeetje twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 20:02:24Erg mooi om te zien wat vitessen voor de wetstrijd doet voor theo bos erg mooi #vitutr reageer retweet
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Ik vond het allemaal wat ongepast.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Erg mooi jongenstwitter:glenneeeeetje twitterde op vrijdag 01-03-2013 om 20:02:24Erg mooi om te zien wat vitessen voor de wetstrijd doet voor theo bos erg mooi #vitutr reageer retweet
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
vitessenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:04 schreef RemcoW23 het volgende:
![]()
![]()
Schandalig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Wel sneu dat Eredivisie Live het geluid van de fans af en toe harder zet. Dat merkte je net meteen![]()
Tis watquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Wel sneu dat Eredivisie Live het geluid van de fans af en toe harder zet. Dat merkte je net meteenWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja harde struggles man.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:06 schreef Doublepain het volgende:
Wel sneu dat Eredivisie Live het geluid van de fans af en toe harder zet. Dat merkte je net meteenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Blijf dan even een minuut met je klauwen van die paupertrommels af.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Sorry hoor alle respect voor Theo Bos, maar de wedstrijd er voor stilleggen. Kom op zeg. Zoiets hoort van te voren.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wow geen respect dit datquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Om nou de wedstrijd stil te gaan leggen![]()
Bij Utrecht zeggen we altijd van de hoeken moeten dichtgemaakt. Maarja zo is het idd ook weer lelijk heequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Als ze die hoeken eens ombouwen naar tribunes, dan kan het nog wel wat worden.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik wil dat bij mij alle treinen stil worden gezetquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou als ik dood ga wil ik ook dat een wedstrijd van Heracles een minuut stil wordt gelegd
Heracles is ook een warme clubquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou als ik dood ga wil ik ook dat een wedstrijd van Heracles een minuut stil wordt gelegd![]()
Hoogstens 1tjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wil dat bij mij alle treinen stil worden gezet
garpje![]()
Daar hoef je niet bang voor te zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
Als ik sterf wil ik dat Zeefuik er een voor me naastschiet.![]()
![]()
Wat dat betreft ga ik elke week inderdaad een beetje dood.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn![]()
Kan je Zeefuik even vertellen dat je nog leeft?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
Als ik sterf wil ik dat Zeefuik er een voor me naastschiet. Symbolisch zeg maar.![]()
Jij hebt wel de grootste kans dat je eis ingewilligd wordt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:11 schreef VMSDKR het volgende:
Als ik sterf wil ik dat Zeefuik er een voor me naastschiet. Symbolisch zeg maar.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Boeiend, zeur niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:09 schreef RubenSosa het volgende:
Sorry hoor alle respect voor Theo Bos, maar de wedstrijd er voor stilleggen. Kom op zeg. Zoiets hoort van te voren.
Dan laat hij toch lekker een minuut langer doorspelen.![]()
VI VI VI VIquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vitesse - Utrecht
Sparta - Graafschap
VI
Keuzes keuzes![]()
Heb jij nog een wens?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Jij hebt wel de grootste kans dat je eis ingewilligd wordt.![]()
Napoli - Juventusquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:13 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vitesse - Utrecht
Sparta - Graafschap
VI
Keuzes keuzes![]()
Als Utrecht zijnde voel je je toch wel een beetje schuldig als je deze wedstrijd wint
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic![]()
Als Utrecht of Utrecht zijnde.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Als Utrecht zijnde voel je je toch wel een beetje schuldig als je deze wedstrijd wintVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Niet overdrijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Als Utrecht zijnde voel je je toch wel een beetje schuldig als je deze wedstrijd wint![]()
Daarom verliezen we vandaag uit respect naar Theo uitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Als Utrecht zijnde voel je je toch wel een beetje schuldig als je deze wedstrijd wint
De Graafschap deed het ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:14 schreef RemcoW23 het volgende:
Als Utrecht zijnde voel je je toch wel een beetje schuldig als je deze wedstrijd wintVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Hehe..als ik dan soms zo switch naar zo'n Jupiler League duel.. een en al armoequote:![]()
Al is het wat levendiger bij Sparta - Graafschap![]()
quote:paul plsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Daarom verliezen we vandaag uit respect naar Theo uitI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
nou nou nouquote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:18 schreef Paul het volgende:
Uit respect naar Theo toe moet deze goal worden afgekeurd![]()
Grappig dat je weer alleen op mij reageert. De rest van de wereld doet dit soort dingen van te voren. Vitesse moet het tijdens de wedstrijd doen. Vind ik gewoon raar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeiend, zeur niet.
Dan laat hij toch lekker een minuut langer doorspelen.
Maar let maar op, hij zal hoogstens 1 minuut bijtrekken en niet langer.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Oh de vervanger is Van der Struijk. Dat kan nog wel eens leuk worden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Minimaal een penalty voor Utrecht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:24 schreef Caland het volgende:
Oh de vervanger is Van der Struijk. Dat kan nog wel eens leuk worden.![]()
van mij mag t 1-1 worden
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
vastquote:Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*![]()
Bony?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Shirt omhoog getrokken: GEEL!quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond winnen
NAC, PSV, PEC & gelijk.![]()
Vermoedelijke opstelling:
Mertens - Locadia - Wijnaldum
Hiljemark - Toivonen - van Bommel
Willems - Derijck - Marcelo - Hutchinson
Waterman![]()
Ron de Rijk geeft commentaar bij PSV-VVV![]()
Theo Reitsma bij Twente-Ajax![]()
En weer geen Evert dit weekend![]()
![]()
Theo Reitsmaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:58 schreef tompsv18 het volgende:
Ron de Rijk geeft commentaar bij PSV-VVV![]()
Theo Reitsma bij Twente-Ajax![]()
En weer geen Evert dit weekend
Oh.![]()
Opstelling NAC Breda - Ten Rouwelaar; De Roover, Luijckx, Botteghin, Van der Weg; Buijs, Gilissen, Gudelj; Hooi, Lurling en Verbeek
Opstelling sc Heerenveen - Nordfeldt; Van Anholt, Gouweleeuw, Zomer, Kum; Marecek, Kums, De Roon; VL Parra, Finnbogason en Djuricic![]()
In de gids staat dat NAC - Heerenveen op het eerste net wordt uitgezonden en PSV op het 2e net?
Dat zal wel niet kloppen neem ik aan.![]()
Wel. NAC-Heerenveen begint om 18.45 en daarna meteen Twente-Ajax. PSV om 19.45.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:21 schreef GGMM het volgende:
In de gids staat dat NAC - Heerenveen op het eerste net wordt uitgezonden en PSV op het 2e net?
Dat zal wel niet kloppen neem ik aan.Oh.![]()
Ik twijfel nog, genk anderlecht afkijken of nac heerenveen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Opstelling PSV: Waterman, Hutchinson, Derijck, Marcelo, Willems, Van Bommel, Wijnaldum, Hiljemark, Depay, Locadia en Mertens.![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bakkali is dat niet zo'n toekomstige held van Jan Boskamp?![]()
![]()
Ik hoop dat NAC degradeert. Stem je daar mee in?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ook. Doen doorgaans alleen hun best tegen PSV. Op dit seizoen na dan.![]()
Samen met Willem IIquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat NAC degradeert. Stem je daar mee in?![]()
![]()
Nou, die mogen vanavond wel 3 punten halen van mijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat VVV dan ook mee moet.. Net als Twente overigens
![]()
![]()
Wat een nonsens. Tegen PSV zijn ze vaak op hun slechtst terwijl ze tegen Feyenoord met het mes tussen de tanden spelen en vaak wel het beste in henzelf naar boven kunnen halen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:53 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ook. Doen doorgaans alleen hun best tegen PSV. Op dit seizoen na dan.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Haha rot op man. NAC won de afgelopen 6 jaar iets van 5 keer in eigen huis van PSV.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat een nonsens. Tegen PSV zijn ze vaak op hun slechtst terwijl ze tegen Feyenoord met het mes tussen de tanden spelen en vaak wel het beste in henzelf naar boven kunnen halen.![]()
Is dat zo? Ik kan me eigenlijk alleen relatief eenvoudige overwinningen van PSV herinneren, terwijl Feyenoord jarenlang niet wist te winnen in Breda. Al is dat alweer enige tijd geleden.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Haha rot op man. NAC won de afgelopen 6 jaar iets van 5 keer in eigen huis van PSV.
Het is overigens wel waar dat Feyenoord het beste bij NAC naar boven haalt. Feyenoord schijnt een soort 'gemaakte' vijand te zijn in Breda.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith![]()
Bij gebrek aan een echte rivaal, moet je iets schijnbaarquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik kan me eigenlijk alleen relatief eenvoudige overwinningen van PSV herinneren, terwijl Feyenoord jarenlang niet wist te winnen in Breda. Al is dat alweer enige tijd geleden.
Het is overigens wel waar dat Feyenoord het beste bij NAC naar boven haalt. Feyenoord schijnt een soort 'gemaakte' vijand te zijn in Breda.![]()
![]()
Zolang ze op kunstgras spelen mag PEC samen met Heracles degraderen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 18:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, zolang PEC maar blijft interesseert het me bijzonder weinig wie er degradeertUn dann rettet kein Kavallerie,
Als hij hem had afgespeeld, stond het 1-0... De prutserquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Kneus die Lurling. Bied dan je excuses aan bij Buijs in plaats van dit toneelstukje![]()
![]()
Hij is Lurling, alsof dat nog niet genoeg is.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Lurling is tenminste geen moordenaar of massaverkrachter.Un dann rettet kein Kavallerie,
De eerste heb je al goed hequote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
Dilemma, gun Marco de punten maar gelijkspel voor de TOTO![]()
Jij was toch degene die op iedere totovoorspelling van Derksen wat inzet?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:15 schreef Mortaxx het volgende:
Dilemma, gun Marco de punten maar gelijkspel voor de TOTOOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Verlies je wel veel geld mee...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij was toch degene die op iedere totovoorspelling van Derksen wat inzet?![]()
Als hij Twente - Ajax maar fout heeft.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, hij had Real Madrid - Barça goed.
[ afbeelding ]Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
De bovenste gaat hij hopelijk fout hebbenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, hij had Real Madrid - Barça goed.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als hij Twente - Ajax maar fout heeft., moet een thuiszege worden
![]()
![]()
Al de helft van inzet mee terug verdientquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De eerste heb je al goed heJa, en nu ook een euro dat ie alles goed heeft. Als dit lukt ga ik VI mailenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij was toch degene die op iedere totovoorspelling van Derksen wat inzet?
Stake: ¤1.00Potential Returns: ¤688.56![]()
Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd trouwens.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ja, en nu ook een euro dat ie alles goed heeft. Als dit lukt ga ik VI mailen
Stake: ¤1.00Potential Returns: ¤688.56![]()
Hoe gaat het tot nu toe?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Mag hij Messi bedienen :D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |