Iemand een gifje van zijn aanname waarmee hij direct Zanka voorbij was?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:36 schreef Doublepain het volgende:
Net als Elia alleen maar snelheid de rest heeft ie niet. Kwam zo vaak langs Zanka puur op snelheid en vervolgens deed ie er niks mee. Ballen achter de spits, op de verdediger etc.
Klopt wel dat het rendement veel hoger moet, maar hij heeft meer dan alleen snelheid.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:36 schreef Doublepain het volgende:
Net als Elia alleen maar snelheid de rest heeft ie niet. Kwam zo vaak langs Zanka puur op snelheid en vervolgens deed ie er niks mee. Ballen achter de spits, op de verdediger etc.
wat dan? Een acute dwarslaesiequote:Op zondag 24 februari 2013 16:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt wel dat het rendement veel hoger moet, maar hij heeft meer dan alleen snelheid.
Elia had toen meer dan alleen zijn snelheid hoor.. Nu kan hi inderdaad niet veel meer dan snel rennen, maar vroeger bij Twente en Oranje hooft hij vaak zijn skills laten zien. Elia had gewoon de top gehaald als hij niet zo veel verkeerde keuzes had gemaakt in zijn carriere.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:36 schreef Doublepain het volgende:
Als je Ola John tegen Italië zag kan Boëtius er makkelijk bij.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:17 schreef Ludachrist het volgende:
Leuke speler, maar er is nog meer dan genoeg ruimte om te groeien. Als hij dat kan wordt het een uitstekende buitenspeler, en zal hij er in 2016 zeker bij zijn.
quote:
jij hebt de boet nog niet vaker zien spelen?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]Omdat hij een bolle toet heeft?
Maar serieus, is dat vanwege die ene actie afgelopen weekend?
Laten we nu niet gelijk dit jong overladen met complimenten want het was zeker leuk om te zien maar als je met Ajax bent groot gebracht dat valt dit onder de noemer: " standaard " daar dit soort dartel bewegingen vanzelfsprekend zijn.
Ik ookquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef Mike009000 het volgende:
Ik vind Vilhena een groter talent, maar die mening wordt volgens mij door weinigen gedeeld.
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef Mike009000 het volgende:
Ik vind Vilhena een groter talent, maar die mening wordt volgens mij door weinigen gedeeld.
Is ook gewoon een groter talent.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef Mike009000 het volgende:
weinigen, bedoel je dan alleen jezelf?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:16 schreef Mike009000 het volgende:
Boetius heeft zich gewoon fantastisch ontwikkeld. Zoals het hoort. Vilhena maakt totaal geen progressie, en zelfs minder geworden. Hetzeflde geldt voor Fischer. Vorig seizoen was ik nog niet zo'n fan van Boetius. Af en toe een leuke actie, maar verder weinig rendement en een slap jochie.quote:Op zondag 9 februari 2014 10:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Denk je naar nu nog zo over
Ja, 't is net Fats Domino, hij moet op de middenpagina van de VI anders past het niet.quote:
Ajaxfan gespot.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:13 schreef Syntix het volgende:
boëtiuszal alleen een grote worden als hij ook bij een grote club in NL gaat spelen (Ajax).
Staat toch duidelijk "als" en volgens mij zijn het juist de kakkies die graag (Griekse) godenzonen van ons halen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:38 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ajaxfan gespot.
Zegt al genoeg dat je een Feyenoorder naar Ajax ziet komen.
Haten op Cruyffquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:41 schreef Syntix het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk "als" en volgens mij zijn het juist de kakkies die graag (Griekse) godenzonen van ons halen.
Hij is inderdaad steeds constanter en belangrijker aan het worden dit seizoen. Een genot om naar te kijken. Tot nu toe staat ie op 7/7 dacht ik (goals en assists). Als hij er rond de 10/12 in knalt dit seizoen en ook assists richting 12 heeft ie echt een top seizoen gedraaid als je rekening ermee houdt dat hij pas in zijn 2e seizoen zit. Toppertje die JP en zijn interveiws zijn ook wel grappig altijdquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef satecl het volgende:
Dit seizoen is het heel anders. Heel belangrijk voor dit Feyenoord. Genot voor het oog en een speler die de wedstrijd kan open breken. Ook verdedigd hij goed mee en verzaakt daardoor dus nooi.
Hopelijk krijgen we volgend seizoen nog een andere leuke vleugelspeler erbij.
Je begreep niet dat "Griekse" op Angelos Charisteas (2006 - directe transfer) sloeg?quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:42 schreef wickedmen het volgende:
Staat toch duidelijk "als" en volgens mij zijn het juist de kakkies die graag (Griekse) godenzonen van ons halen.
Fischer 2.0quote:Op zaterdag 22 november 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
Wat staat hij ongelooflijk slecht te spelen dit seizoen zeg.
En de TS van dit topic zei nog wel dat hij in een stijgende lijn zit, nou sorry, daar zie ik niks van.
quote:Feyenoord heeft de contractbesprekingen met Jean-Paul Boëtius stopgezet, omdat de vleugelaanvaller een aanbieding van de club heeft afgeslagen. De clubleiding en Boëtius onderhandelden maandenlang over verlenging van de verbintenis die volgend jaar zomer afloopt.
Het vastlopen van de besprekingen betekent dat Feyenoord de vleugelspits komende zomer eigenlijk moet verkopen als het nog geld wil ontvangen voor Boëtius. De geboren Rotterdammer kan anders volgend jaar transfervrij De Kuip verlaten, bij het aflopen van zijn contract.
Boëtius is een product van de jeugdopleiding van Feyenoord. In 2012 debuteerde hij in het eerste elftal van de Stadionclub. Dit seizoen kwam de enkelvoudig international in 28 competitieduels vier keer tot scoren. Een seizoen eerder was de Rotterdammer nog tien keer trefzeker.
Haha, wat een heerlijke OPquote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef Sunri5e het volgende:
Grootste talent die er in de Eredivisie rondloopt
Gaat gewoon als basisspeler speler op het WK in Brazilië
Veltman heeft, als centrale verdediger, in minder wedstrijden evenveel gescoredquote:Op dinsdag 21 april 2015 16:59 schreef Brammess het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Ja...en die nu door Feyenoord afserveerd wordt. Sta je daar met al je gehypte talenten...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat gewoon als basisspeler speler op het WK in Brazilië![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef Sunri5e het volgende:
Ik zie ook heel veel mensen zeggen dat ze Vilhena een nóg groter talent vinden.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sunri5e bekritiseert ook spelers op wedstrijden die ze helemaal niet gespeeld hebben.
Als tien heeft hij helaas nooit gespeeld. #SchuldvanLexquote:Op zondag 2 augustus 2015 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie ook heel veel mensen zeggen dat ze Vilhena een nóg groter talent vinden.
Superdom om een talent op z'n verkeerde positie te zettenquote:Op zondag 2 augustus 2015 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als tien heeft hij helaas nooit gespeeld.
Daar is Feyenoord kampioen in. Ook gewoon Achahbar laten bloeien in de laatste weken, die jongen denkt er over na om aflopend contract niet te verlengen maar wordt overtuigd door Feyenoord die plannen met hem hebben. Uiteindelijk krijgt hij geen enkele kans in de voorbereidingquote:Op zondag 2 augustus 2015 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Superdom om een talent op z'n verkeerde positie te zetten
Achahbar weet vast wel dat hij nog niet goed genoeg is om superspits Kazim-Richards uit de basis te spelen.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is Feyenoord kampioen in. Ook gewoon Achahbar laten bloeien in de laatste weken, die jongen denkt er over na om aflopend contract niet te verlengen maar wordt overtuigd door Feyenoord die plannen met hem hebben. Uiteindelijk krijgt hij geen enkele kans in de voorbereiding.
#Brillianttacticsbyfeyenoord
____________quote:Op zondag 24 februari 2013 15:31 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat gewoon als basisspeler speler op het WK in Brazilië![]()
Ik ken er niet 1.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie ook heel veel mensen zeggen dat ze Vilhena een nóg groter talent vinden.
Dat is inderdaad triest. Maar een Vilhena heeft nooit bewezen waarom hij als groot talent werd/wordt gezien.quote:Op zondag 2 augustus 2015 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar is Feyenoord kampioen in. Ook gewoon Achahbar laten bloeien in de laatste weken, die jongen denkt er over na om aflopend contract niet te verlengen maar wordt overtuigd door Feyenoord die plannen met hem hebben. Uiteindelijk krijgt hij geen enkele kans in de voorbereiding.
#Brillianttacticsbyfeyenoord
Alleen Cara van de mensen die hier wat vaker zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lees dit topic eens door zou ik zeggen.
Ik heb ook niet gezegd dat het mensen zijn die hier vaak komen, ik heb alleen gezegd dat ik mensen zie zeggen dat Vilhena een groter talent zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2015 17:53 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alleen Cara van de mensen die hier wat vaker zijn.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Leuk interview op de Basel site van hem.
Alleen de vraag of hij ernaar uitkijkt om in het stadion te spelen met 30K man
Hij is niet anders gewend
Bizar dat hij zich nu zo misdraagt ipv alles op alles zetten om het te maken in het profvoetbal. Je vraagt je af wat zo'n kereltje bezielt, aangezien het waarschijnlijk voorlopig zijn laatste serieuze kans is op enig niveau.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:09 schreef GGMM het volgende:
Grappig om te lezen dat dit ooit zo'n groot talent was.
Ja, klopt. Heel bizar. Ik vond hem toen hij net in het eerste van Feyenoord kwam te spelen hem ook best sympathiek, daar is nu echt helemaal niets meer van over. (Net als van z'n kwaliteiten)quote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bizar dat hij zich nu zo misdraagt ipv alles op alles zetten om het te maken in het profvoetbal. Je vraagt je af wat zo'n kereltje bezielt, aangezien het waarschijnlijk voorlopig zijn laatste serieuze kans is op enig niveau.
Altijd vreemd dat spelers dat kwijtraken.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, klopt. Heel bizar. Ik vond hem toen hij net in het eerste van Feyenoord kwam te spelen hem ook best sympathiek, daar is nu echt helemaal niets meer van over. (Net als van z'n kwaliteiten)
Vooral enorm gehyped volgens mij. Ook erg belangrijk onder Feyenoorders toentertijd dat hij als 'beter' werd gezien dan Fischer en Depay. Kan me daarin nog wel discussies herinneren tijdens voetbal ...quote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:09 schreef GGMM het volgende:
Grappig om te lezen dat dit ooit zo'n groot talent was.
Beter dan Fischer is niet zo lastig. Blijf erbij dat Boetius echt wel kan voetballen, maar als er een verkeerde kop op zit dan maakt al dat talent niet zo uit.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:53 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Vooral enorm gehyped volgens mij. Ook erg belangrijk onder Feyenoorders toentertijd dat hij als 'beter' werd gezien dan Fischer en Depay. Kan me daarin nog wel discussies herinneren tijdens voetbal ....
Tsjah, net als de clasie vs anita vs strootman discussie, is de PSVer uiteindelijk de beste gebleken.. niet anders verwacht ookquote:Op donderdag 16 augustus 2018 09:53 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Vooral enorm gehyped volgens mij. Ook erg belangrijk onder Feyenoorders toentertijd dat hij als 'beter' werd gezien dan Fischer en Depay. Kan me daarin nog wel discussies herinneren tijdens voetbal ....
'PSV is beter dan Ajax en Feyenoord!!!1'quote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tsjah, net als de clasie vs anita vs strootman discussie, is de PSVer uiteindelijk de beste gebleken.. niet anders verwacht ook
Echt he.quote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
'PSV is beter dan Ajax en Feyenoord!!!1'
Mijn god, wat een niveau..
Dat sowiesoquote:Op donderdag 16 augustus 2018 10:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
'PSV is beter dan Ajax en Feyenoord!!!1'
Mijn god, wat een niveau..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |