SPOILER: MAL lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.Helemaal super.
Jammerquote:Op zondag 24 februari 2013 15:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik wou weer een Shin Sekai Yori TT.
De vijand aarzelt even om ze wel of niet te vermoorden misschienquote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wat is eigenlijk het grote voordeel van loli's in tanks? Welk strategisch voordeel bieden achtjarige meidjes in oorlogen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan dat filmpje met een figure van archer erin.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah deze gaan in mijn Woody folder.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woodyquote:Op zondag 24 februari 2013 17:23 schreef Arashimashou het volgende:
Wat heb jij toch met loli's in tanks.
Deze loli's zijn overigens wel veel ouder dan 8 hoor.
[..]
Ah deze gaan in mijn Woody folder.
ik heb nog niet eens de serie gezienquote:Op zondag 24 februari 2013 18:37 schreef Qunix het volgende:
"3rd Madoka Magica Film Slated for Summer"
Ik heb geen enkele gezien nog
quote:
Ik ook niet. Maar wel de OP van de 2de. En hij is goed!quote:Op zondag 24 februari 2013 18:37 schreef Qunix het volgende:
"3rd Madoka Magica Film Slated for Summer"
Ik heb geen enkele gezien nog
dit topic moet uit mijn atquote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hm... not sure if want.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Cross Epoch heet deze One-shot.
Negeer hem. Dat doen wij ook allemaal.quote:
Oda geeft tekenlessen. De ironie.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:32 schreef Qunix het volgende:
Eiichiro Oda
Hij was ook een assistent van Rurouni Kenshin.
Wat een naam. Zouden Goku's tepels immiddels ongevoelig geworden zijn door al die uitmelking of zouden ze er juist gevoeliger van geworden zijn?quote:Op zondag 24 februari 2013 22:46 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
Cross Epoch heet deze One-shot.
Ik doe gezellig met Dakgoot mee hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Negeer hem. Dat doen wij ook allemaal.
[..]
Oda geeft tekenlessen. De ironie.
[..]
Wat een naam. Zouden Goku's tepels immiddels ongevoelig geworden zijn door al die uitmelking of zouden ze er juist gevoeliger van geworden zijn?
Ok.quote:Op zondag 24 februari 2013 23:10 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik doe gezellig met Dakgoot mee hoor
En arme Goku.
Leuke weetjesquote:Op zondag 24 februari 2013 22:55 schreef Qunix het volgende:
TIL dat Kochira Katsushika-ku Kameari Kōen-mae Hashutsujo sinds 1976 meer dan 1700 chapters heeft en nog steeds wekelijks in de Shonen Jump te lezen is. Het is de langst lopende manga ooit en derde beste manga product (na One Piece op 2 en Dragon Ball op 1).
TIL dat Level E, de anime uit 2011, de manga uit 1995 komt wat door Yoshihiro Togashi geschreven is. Hij hielp voor lange tijd mee aan de manga Hunter x Hunter. Hij is getrouwd met Naoko Takeuchi, de mangaka van Sailor Moon.
CR is Sleepsubs (en dat is de FOK!er, ja).quote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
De vertalers van CR zorgen er weer eens voor dat ze bij Horrible Subs hun naam eer aan doen. De man zei overduidelijk Duitsers. Doitsu vertaalt naar German. Oranda vertaalt naar Dutch.
Nederland hóórt bij Duitsland grquote:Op maandag 25 februari 2013 00:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
De vertalers van CR zorgen er weer eens voor dat ze bij Horrible Subs hun naam eer aan doen. De man zei overduidelijk Duitsers. Doitsu vertaalt naar German. Oranda vertaalt naar Dutch.
Hier kunnen we de enige discussies over voerenquote:Op maandag 25 februari 2013 07:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nederland hóórt bij Duitsland gr
Helaas niet. gr gr.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Common misconception.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je zult helemaal gelijk hebben, maar zo bedoelen wij het niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Common misconception.
Nederlanders en de oosterburen stammen allebei van germaanse stammen af, maar vertakten zich definitief ergens tussen de 17e en 19e eeuw.
Nederlanders stammen niet af van de duitsers, ze hebben alleen dezelfde soort stammen met bijna gelijke talen als voorouders.
Zie ook mijn overzichtelijke diagram:
[ afbeelding ]
Ja godsklere ik heb bijna twee minuten gedaan over die paint, dan bedoelen we het ook zo.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je zult helemaal gelijk hebben, maar zo bedoelen wij het niet.
Okequote:Op maandag 25 februari 2013 08:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja godsklere ik heb bijna twee minuten gedaan over die paint, dan bedoelen we het ook zo.
Eh. Ik kan je verklappen dat Claymore in geen enkele manier met Natuto is te vergelijken.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een poos geleden raadden jullie mij trouwens een aantal series aan die op Berserk zouden lijken.
Hoe zit dat Claymore een beetje in elkaar? Is dat net als Naruto dat je bijv. een aflevering probeert te kijken maar eerst nog even gezellig een zeven minuten durende samenvatting van de vorige aflevering mag gezien, gevolgd door zeven minuten verhaal en zeven minuten preview voor de volgende aflevering?
Nee, allicht. Maar ik bedoel puur qua opzet, dat je qua tijd praktisch een halve aflevering per keer ziet omdat er zoveel herhaling in zit e.d.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:35 schreef wdn het volgende:
[..]
Eh. Ik kan je verklappen dat Claymore in geen enkele manier met Natuto is te vergelijken.
Claire ziet bijvoorbeeld stukken beter uit dan Naturo.
Nope, de normalere series van 26,12 episodes hebben meestal geen prologuequote:Op maandag 25 februari 2013 08:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, allicht. Maar ik bedoel puur qua opzet, dat je qua tijd praktisch een halve aflevering per keer ziet omdat er zoveel herhaling in zit e.d.
Dat is niet gebruikelijk bij korte seriesquote:Op maandag 25 februari 2013 08:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, allicht. Maar ik bedoel puur qua opzet, dat je qua tijd praktisch een halve aflevering per keer ziet omdat er zoveel herhaling in zit e.d.
Dat doet niet af aan het feit dat de vertaler van Crunchroll een simpele onnodige vertaalfout heeft gemaakt die zelfs ik nog zou kunnen verbeteren en ik smurf niet eens Japans.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:22 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Ik bedoelde CR als afkorting voor Crunchyroll. Sleep werkt toch niet voor Crunchyroll hè?quote:Op maandag 25 februari 2013 07:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
CR is Sleepsubs (en dat is de FOK!er, ja).
Geen idee... De CR releases wat je misschien een keer ziet langskomen is van Sleepsub.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat doet niet af aan het feit dat de vertaler van Crunchroll een simpele onnodige vertaalfout heeft gemaakt die zelfs ik nog zou kunnen verbeteren en ik smurf niet eens Japans.
[..]
Ik bedoelde CR als afkorting voor Crunchyroll. Sleep werkt toch niet voor Crunchyroll hè?
Geinig... wel wat vreemd.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:28 schreef Qunix het volgende:
https://soundcloud.com/anagutyu/sparkling-daydream-x-no-thank
Chuuni2koi vs K-ON no, thank you.
Het is de enige gundam die ik afgekeken heb en leuk vondquote:Op maandag 25 februari 2013 13:55 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hmm, toch mischien weer Gundam seed Destiny volgen dit seizoen, blijft wel 1 van de leuke gundam tijdlijnen
Zaten wel aardig wat mooie gevechten tussen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Het is de enige gundam die ik afgekeken heb en leuk vond
Vergeet de ontwikkelingen tussen Cagalli en Athrun niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zaten wel aardig wat mooie gevechten tussen.
maar shin, is nog erger dan kira
niet stikken hequote:Op maandag 25 februari 2013 18:00 schreef Qunix het volgende:
Jeuj, ik heb Japanse mochi
Vanavond eens proberen.
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:04 schreef Qunix het volgende:
[..]
En niet dik worden zodat ik anders niet meer kan vliegen natuurlijk
Ik weet wel iemand die dat zou kopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:31 schreef Qunix het volgende:
http://www.amazon.co.jp/e(...)tsu-104-22/ref=nosim
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:49 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet wel iemand die dat zou kopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past goed bij dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb nog een munitie kist hier liggen.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:31 schreef Qunix het volgende:
http://www.amazon.co.jp/e(...)tsu-104-22/ref=nosim
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi, Tijd voor een FMP S3quote:Op maandag 25 februari 2013 22:39 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als zelfs Kyoani geen goeie moé meer kan maken dan is dat concept echt op.
![]()
Je bent genezen.quote:
Gintama begint vrij langzaam. Ik ben verre van een expert maar ik niet voorbij de eerste paar afleveringen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
Gintama 1 t/m oneindig kijken of gewoon bij de allernieuwste gintama beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |