Als jij nou eens wat meer energie in een topic steekt, dan kan ik een mening geven. Ik weet niet waar je met deze OP naartoe wil.quote:
IK ben trots op mezelf! En bewaar het voor schatje die het wel verdient :$quote:Op zondag 24 februari 2013 13:58 schreef pokkerdepok het volgende:
wel jammer voor jou maar verder maakt geen reet uit
goedzo. ik hoop alleen dat je niet teleurgesteld bent als het achteraf toch niet zo de moeite waard was, die ene.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
IK ben trots op mezelf! En bewaar het voor schatje die het wel verdient :$
Ja, dus?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Jellereppe het volgende:
Allemaal wereldproblemen worden hier besproken op hoog niveau.
dat las ik ergens vandaar die vraag!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het maakt niet uit wat je bent in het leven?
Of je nou maagd bent of niet.. snap de toegevoegde waarde niet wat betreft "meetellen" of niet.
Jij wilt helpen angel? Want dan bied ik mijzelf ook aanquote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef Angel-Joy het volgende:
Ts, we weten nu wel dat je een halfbloedje bent en nog maagd bent.
Hoeveel topics wil je nog openen?
Als je geneukt wil worden, zeg het dan.
Okay, mijn antwoord is dan, het maakt niets uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
dat las ik ergens vandaar die vraag!
Oké, veel plezier met ts, zachtjes en lief zijn voor haar.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jij wilt helpen angel? Want dan bied ik mijzelf ook aan
Adem heppie/hypoquote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef 2Happy4U het volgende:
he kutmod waarom verwijder je mijn reactie en gooi je dit topic niet op slot? dit is al de 3e topic van ts over dit onderwerp
jij loopt zwaar achter .. Wat betreft kloontje dat is niet t geval.. Had probemen met inloggen, en ww8 dus.. Vandaar dat ik nieuwe accounts moest aanmaken.. BEGREPEN???quote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef summer2bird het volgende:
TS een kloontje.
En met wie ga jij om dat jij om je maagdelijkheid wordt beoordeeld?
Wollahquote:Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
jij loopt zwaar achter .. Wat betreft kloontje dat is niet t geval.. Had probemen met inloggen, en ww8 dus.. Vandaar dat ik nieuwe accounts moest aanmaken.. BEGREPEN???
Lol. niet teveel op ingaan.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
jij loopt zwaar achter .. Wat betreft kloontje dat is niet t geval.. Had probemen met inloggen, en ww8 dus.. Vandaar dat ik nieuwe accounts moest aanmaken.. BEGREPEN???
smerige slet vergeet je pil niet te nemenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Lol. niet teveel op ingaan.
Wallah dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:17 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Wollah bestaat niet. Yeh billieturf.
TS is een man. Elke vrouw in NL is geen maagd meer (geen reden dus om zo'n vraag te stellenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, veel plezier met ts, zachtjes en lief zijn voor haar.
Gr.
oh, je vriendin is inderdaag een smerige slet, Ja..quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
smerige slet vergeet je pil niet te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |