Goal tegen Utrecht, Vitesse en 2 tegen ADOquote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij er al 2 á 3 weken niks van bakt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Stofje het volgende:
Ik zou voorheen voor PSV zijn, denk ik. Maar die club is de laatste jaren zó kut geworden. Vreselijkste club van Nederland. Hup Feyenoord!
Altijd kut geweest.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Stofje het volgende:
Ik zou voorheen voor PSV zijn, denk ik. Maar die club is de laatste jaren zó kut geworden. Vreselijkste club van Nederland. Hup Feyenoord!
Hoef je geen tacticus voor te zijn maar op gevoel spelen of met iets meer passie dan dat ze nu hebben laten zien.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dickie is nooit echt een groot tacticus tijdens wedstrijden geweest.
Dan zou hij direct z'n eigen falen toegeven. Dat zal hij wel niet doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef mrstylo het volgende:
Het zou baas zijn wanneer hij Engelaar weer wisselt.
Oh ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goal tegen Utrecht, Vitesse en 2 tegen ADO
Angst regeertquote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dickie is nooit echt een groot tacticus tijdens wedstrijden geweest.
af en toe ff wisselen, steeds hetzelfde is ook zo saai ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Stofje het volgende:
Hij gaat voor het doelsaldoquote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
Dickie gaat Lens of Wijnaldum wisselen.
Haha leuke woordgrap.quote:
Watte?!quote:
Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef Zorro het volgende:
Dus Dick laat EN Mertens EN Lens EN Engelaar staan.
Ik ga al 25 jaar voor NAC. Die winnen nooit, spelen vrijwel jaarlijks kutvoetbal, maar verdomme, wat is het een briljante club. Dus, A, P en F vind ik niet zo rullevant.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef Adames het volgende:
[..]
af en toe ff wisselen, steeds hetzelfde is ook zo saai ja.
Ik ben er nog niet over uit welke club ik volgend jaar ga aanmoedigen.
ah op die manierquote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga al 25 jaar voor NAC. Die winnen nooit, spelen vrijwel jaarlijks kutvoetbal, maar verdomme, wat is het een briljante club. Dus, A, P en F vind ik niet zo rullevant.
Op de ipad nietquote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jammer dat de link onderin komt te staan
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord speelt PSV weg.
PSV kan alleen wat op de counter.
meen jequote:Op zondag 24 februari 2013 14:09 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord speelt PSV weg.
PSV kan alleen wat op de counter.
Depay erinquote:Op zondag 24 februari 2013 14:09 schreef DeParo het volgende:
Wat is die Mertens slecht echt waar WISSELEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Niet weten dat Depay zijn vrouw geneukt heeft en dus nooit meer in komt.quote:
Wat je dan in dit topic doet is mij een raadsel.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ga al 25 jaar voor NAC. Die winnen nooit, spelen vrijwel jaarlijks kutvoetbal, maar verdomme, wat is het een briljante club. Dus, A, P en F vind ik niet zo rullevant.
Dan moeten vooral wij ons schamenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef j0rdiiii het volgende:
het zou echt lachwekkend en treurig zijn als het psv lukt om kampioen te worden
Genieten van het goddelijke voetbal van Feyenoordquote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat je dan in dit topic doet is mij een raadsel.
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 24 februari 2013 14:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Kuipers fluit gewoon omdat hij in eerste instantie in de weg stond.
Maar die staan wel telkens weer goed op de laatste lijnquote:Op zondag 24 februari 2013 14:11 schreef GGMM het volgende:
Ze lopen er simpel doorheen. Die verdediging van PSV
Ik kijk F - P op de zondagmiddag, niks mis mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat je dan in dit topic doet is mij een raadsel.
quote:
Zijn actie is vaak prima. Het vervolg niet. Hoop niet dat het een tweede babel wordt.quote:
neequote:Op zondag 24 februari 2013 14:10 schreef Karelnoord het volgende:
Ben ik de enige die moet kotsen van Mertens?
Hé!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn actie is vaak prima. Het vervolg niet. Hoop niet dat het een tweede babel wordt.
Depay mag pas meedoen als het definitief gespeeld is, want Dick.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom wacht Dick zo lang met Depay, de fuck man
Moet eerst 3-1 worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom wacht Dick zo lang met Depay, de fuck man
Ten koste van een kaart, wat in het geval van Clasie redelijk risicovol isquote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Juist wel. Hij had anders zo door kunnen lopen. Prima overtreding dus.
Het is niet alsof Mertens een wereldpartij speeltquote:Op zondag 24 februari 2013 14:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
Depay mag pas meedoen als het definitief gespeeld is, want Dick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |