Goal tegen Utrecht, Vitesse en 2 tegen ADOquote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij er al 2 á 3 weken niks van bakt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Stofje het volgende:
Ik zou voorheen voor PSV zijn, denk ik. Maar die club is de laatste jaren zó kut geworden. Vreselijkste club van Nederland. Hup Feyenoord!
Altijd kut geweest.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Stofje het volgende:
Ik zou voorheen voor PSV zijn, denk ik. Maar die club is de laatste jaren zó kut geworden. Vreselijkste club van Nederland. Hup Feyenoord!
Hoef je geen tacticus voor te zijn maar op gevoel spelen of met iets meer passie dan dat ze nu hebben laten zien.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dickie is nooit echt een groot tacticus tijdens wedstrijden geweest.
Dan zou hij direct z'n eigen falen toegeven. Dat zal hij wel niet doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef mrstylo het volgende:
Het zou baas zijn wanneer hij Engelaar weer wisselt.
Oh ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goal tegen Utrecht, Vitesse en 2 tegen ADO
Angst regeertquote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dickie is nooit echt een groot tacticus tijdens wedstrijden geweest.
af en toe ff wisselen, steeds hetzelfde is ook zo saai ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Stofje het volgende:
Hij gaat voor het doelsaldoquote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
Dickie gaat Lens of Wijnaldum wisselen.
Haha leuke woordgrap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |