In nachtkasten, op de badkamer, in tassen/jassen/auto, keukenlades...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:57 schreef mignonne het volgende:
En maanden na je bevalling nog steeds overal half aangebroken strips met rennies tegenkomen hè![]()
Nog steeds wel eensquote:Op maandag 25 februari 2013 21:57 schreef mignonne het volgende:
En maanden na je bevalling nog steeds overal half aangebroken strips met rennies tegenkomen hè![]()
Oooh pessie, jij stiekemerd!!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef pessie het volgende:
Lang leve volle maan![]()
We hebben een koningskoppel. Om 15.11 is Lauren Elianne geboren. 3560 gram en 53 cm![]()
En ja, ik was vanmorgen al bezig, het begon om 3 uur vannacht.
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd Pessie!!![]()
![]()
Ik vind die maagzuur toch wel 1 van de vervelendste kwaaltje hoor. Bekkenklachten zijn pijnlijk en rot maar door rust en fysio nog enigszins onder controle te houden. Ik drink alleen nog water of ranja, eet niet meer in de avond en let verder goed op al die regeltjes en nog word ik iedere nacht meerdere keren wakker omdat ik bijna moet overgeven. Ik had het voor de zwangerschap al regelmatig, kwaaltje in mijn familie. Maar dan hielp Ranitidine op slechte dagen, dat mag nu niet meer
Aww, dankjewel!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:52 schreef mignonne het volgende:
Spewz0r! ik vind het zó leuk dat je een derde aan het bakken bent!![]()
had k nog niet gezegd geloof ik hè? of wel, ik weet t niet meer. ennieroads, yay!!
Waarom mag dat niet?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd Pessie!!![]()
![]()
Ik vind die maagzuur toch wel 1 van de vervelendste kwaaltje hoor. Bekkenklachten zijn pijnlijk en rot maar door rust en fysio nog enigszins onder controle te houden. Ik drink alleen nog water of ranja, eet niet meer in de avond en let verder goed op al die regeltjes en nog word ik iedere nacht meerdere keren wakker omdat ik bijna moet overgeven. Ik had het voor de zwangerschap al regelmatig, kwaaltje in mijn familie. Maar dan hielp Ranitidine op slechte dagen, dat mag nu niet meer
Dat wist ik helemaal niet!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:48 schreef mignonne het volgende:
omdat ik 4 x zwanger ben geweest2 kinders, 2 miskramen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ooh daar is ze dan!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:23 schreef pessie het volgende:
Lang leve volle maan![]()
We hebben een koningskoppel. Om 15.11 is Lauren Elianne geboren. 3560 gram en 53 cm![]()
En ja, ik was vanmorgen al bezig, het begon om 3 uur vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |