Als jij Bulykin gaat afzeiken, ga ik Feyenoord afzeiken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, eerste gedeelte blijft over dan.
Yup. Ook Promes, Pelupessy en Hölscher volgend jaar een kans geven. Röseler terughalen en lekker met de jeugd gaan ballen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij is ook nog maar 18 dus iedereen hoeft ook niet direct wonderen te verwachten van hem. Maar ja, slechter dan Castaignos kan ook haast niet. Als Born wat speeltijd krijgt en hij doet verder niets en loopt ook niet buitenspel is hij al beter dan Castaignos.
Buly is een beestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als jij Bulykin gaat afzeiken, ga ik Feyenoord afzeiken.
Buly is een held.
Dat doet mij niks hoor, maar als jij daar blij van wordt dikke prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als jij Bulykin gaat afzeiken, ga ik Feyenoord afzeiken.
Buly is een held.
WTFquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
De tandjes staan naar voren van het pijpen
[ afbeelding ]
Hij speelt al in de top.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:09 schreef Caland het volgende:
Bulykin zal nooit goed genoeg zijn voor de top.
Geen enkele spits in de Eredivisie, of bedoel je de top van de eredivisie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:09 schreef Caland het volgende:
Bulykin zal nooit goed genoeg zijn voor de top.
Staceyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Grolsch
Fer
Joop Munsterman
Tukkers
Zichzelf een topclub noemen na 1 titel
Nogmaals Grolsch
Bag Pipe Army
De Grolsch Veste
De infrastructuur om het stadion
Het Oosten in het algemeen
Duitse grenzen
Verbond met Schalke
De trainer verraden die je je enige landstitel heeft gegeven
Twee dennenappels in de zero's, 1 meer dan Feyenoord
Nogmaals Grolsch
Wat zeg je?
Pluskut
Engelaar
Boeren
Eensquote:
Dat laatste ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen enkele spits in de Eredivisie, of bedoel je de top van de eredivisie?
Ik krijg het idee dat Nederland niet zit te wachten op de combinatie Verbeek & Twente. Volgens mij zijn ze er zelfs een beetje bang voor...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:07 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik vind als niet-Twente supporter echt dat jullie een veel betere trainer verdienen. 6 duels niet kunnen winnen tegen veelal matige clubs is toch niet acceptabel voor een topclub in wording met dit materiaal?
Mensen laten schrikken. Gaat 'ie zaterdagnacht om een hoekje staan bij de club, en dan als er iemand naar buiten komt schreeuwen. Hij noemt het het van Staa-effect, maar andere mensen noemen het 'vervelend'.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:23 schreef blistah het volgende:
Wat doet van Staa tegenwoordig eigenlijk?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:29 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Mensen laten schrikken. Gaat 'ie zaterdagnacht om een hoekje staan bij de club, en dan als er iemand naar buiten komt schreeuwen. Hij noemt het het van Staa-effect, maar andere mensen noemen het 'vervelend'.
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Nederland niet zit te wachten op de combinatie Verbeek & Twente. Volgens mij zijn ze er zelfs een beetje bang voor...
Zuchtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eel-veranderen.dhtml
"Ik ga niet veel veranderen" Oh boy... Van de regen in de drup dus.
Ik snap die periode van 4 weken niet zo goed. Waarom? Dan is de competitie toch nog niet afgelopen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eel-veranderen.dhtml
"Ik ga niet veel veranderen" Oh boy... Van de regen in de drup dus.
Nee, wellicht wil de KNVB voor de laatste 5 wedstrijden wel dispensatie verlenen omdat Schreuder de papieren nog niet heeft?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik snap die periode van 4 weken niet zo goed. Waarom? Dan is de competitie toch nog niet afgelopen?
Uiteindelijk. Maar niet per direct, ben ik bang - tenzij dit écht de droombaan van Verbeek is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gert Jan Verbeek komt toch wel.
Massaverkrachter maakt het seizoen af denk ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Uiteindelijk. Maar niet per direct, ben ik bang - tenzij dit écht de droombaan van Verbeek is.
Prima plan. Mooie UI alvast.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Massaverkrachter maakt het seizoen af denk ik.
Alsof hij hier wat aan kan doen? De verdediging is zo slap als een rieten dak van een boerderij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Verbeek is de trainer die 3 punten van de streep staat met AZ he, dat jullie ’t ff weten….
Nee het ligt altijd aan een ander bij Gert-Jan, dat is waar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij hier wat aan kan doen? De verdediging is zo slap als een rieten dak van een boerderij.
Marcellis
Reijnen
Viergever kan er nog mee door
Gorter
Te denken dat hij ook een optie was voordat Adriaanse kwamquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ronald Koeman willen jullie wel hebben he.
Ja want hij maakt natuurlijk in zijn eentje het verschil bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef blistah het volgende:
[..]
Te denken dat hij ook een optie was voordat Adriaanse kwam. Stonden we er mogelijk een stuk beter voor dan nu.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef blistah het volgende:
[..]
Te denken dat hij ook een optie was voordat Adriaanse kwam. Stonden we er mogelijk een stuk beter voor dan nu.
Nouja door het ontslag van Co was McClaren teruggekomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja want hij maakt natuurlijk in zijn eentje het verschil bij Feyenoord.
Wat een druiloor is dat man. Speelt precies hetzelfde betonvoetbal als McClaren een team laat spelen.quote:
Zag hem al op Facebook inderdaad.quote:
Youri heeft veel meer charisma dan Schreuder vind ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zag hem al op Facebook inderdaad.
-
Vooral al die reacties eronder... Al die huismoeders die het zo jammer vinden dat Steve is opgestapt omdat hij zo 'goed' was en het natuurlijk allemaal aan de selectie lag. Waarom noemen die mensen zich überhaupt supporter als ze niets van de club of van voetbal afweten.
Denk overigens niet dat Schreuder de boel aan de praat gaat krijgen. Die man straalt niets uit. Heeft geen charisma, geen passie, en lijkt me nou niet iemand die de jongens kan inspireren. Kortom, hij mist alle dingen die een goede trainer nodig heeft om de jongens weer te laten ballen. Als ik hem zo hoor heeft hij ook totaal geen zin om nu wél vooruit te ballen. Wat een slappe zak. Vooral op die laatste vraag. "Heb je zin in Ajax thuis?" "Ja, lijkt me leuk."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |