Plus dat die uitslag PSV ook wel bekend voorkomtquote:Op zondag 24 februari 2013 13:40 schreef TheSolution het volgende:
[..]
Klopt, 3-1 zou meer in het wedstrijdbeeld passen
Ja vaak NA een doelpunt.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:41 schreef GotenSSJ het volgende:
Nu hoor je die Feyenoorders ineens trouwens
HD via internet?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:40 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
ja, af en toe hapering en artefects in beeld. (op HD kanaal)
Kan, indien je bandbreedte dat toelaat. EDL doet de kwaliteit van de stream automatisch aanpassenquote:
Ok sorry, ik leef met je meequote:
Kan er niets aan doen, dat hij een mongool is.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:42 schreef Pedroso het volgende:
Adcocaat geeft even een lesje "hoe geef ik een wedstrijd uit handen".
PSV baalde?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:43 schreef Doublepain het volgende:
Die Engelaar kon gratis weg maar bleef
Dus niet zelf in te stellen?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan, indien je bandbreedte dat toelaat. EDL doet de kwaliteit van de stream automatisch aanpassen
lol, was hij contractvrij?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja die mogen 1,7 miljoen dokken voor hem
Klaarsiequote:Op zondag 24 februari 2013 13:44 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ten Napel komt klaar op Clasie
Nope, helaas niet. Voor zover ik weetquote:Op zondag 24 februari 2013 13:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dus niet zelf in te stellen?
Stream is echt een drama hier.
Inmiddels is ie redelijk hier, in het begin van de wedstrijd was het niet beter dan de gemiddelde sopcast stream.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dus niet zelf in te stellen?
Stream is echt een drama hier.
Hier is het echt een diashow.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Voor zover ik weet
Black-out. Bij blessure had Locadia erin gemoeten.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:45 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd naar de uitleg van Advocaat. Matavz speelde niet slecht, goed voor zijn doen (een topper zal het nooit worden). Zou een blessure moeten zijn anders heeft ie een black-out gehad.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inmiddels is ie redelijk hier, in het begin van de wedstrijd was het niet beter dan de gemiddelde sopcast stream.
Kwestie van er voor zorgen dat er niets in je netwerk je bandbreedte opsluptquote:
fixquote:Op zondag 24 februari 2013 13:46 schreef Keukendrol het volgende:
Echt wattefuck waarom Engelaar ? Met de draaicirkel van planeet aarde.
Doet me denken aan Ek-wissel van Robben..quote:Op zondag 24 februari 2013 13:46 schreef Keukendrol het volgende:
Echt wattefuck waarom Engelaar ? Met de draaicirkel van een autobus.
quote:
Juist ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef TheSolution het volgende:
Doorgaan op de keeper is toch gewoon geel voor Derijck? Dan is het gewoon rood ...
Nu nog afwachten op de dezelfde uitkomstquote:Op zondag 24 februari 2013 13:47 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ek-wissel van Robben..
Zal wel weer gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:47 schreef AFCNiels het volgende:
Als Ajax vanmiddag maar geen punten laat liggen.
Ik heb de eerste keer dat je het zei gemist, maar je hebt volledig gelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, ofwel het is een troll, ofwel is hij rond de 8/9 jaar oud
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef Pedroso het volgende:
Kuipers heeft zich de kritiek van de laatste weken aangetrokken.
Fluit niet voor elk wissewasje, prima wedstrijd van hem. Mag ook wel eens gezegd worden.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Echt... Doet Kuipers een keer redelijk goed fluiten, gaan er nog steeds een zootje losers over hem janken
Euh, nee?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, ofwel het is een troll, ofwel is hij rond de 8/9 jaar oud
En dat is serieus...quote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef GGMM het volgende:
Vrije trap tegen voor Feyenoord.
Iedereen houdt z'n hart vast.
[..]
Ik heb de eerste keer dat je het zei gemist, maar je hebt volledig gelijk.
Kan gebeuren, gaat redelijk hard hier... Mis je wel eens een postquote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef GGMM het volgende:
Vrije trap tegen voor Feyenoord.
Iedereen houdt z'n hart vast.
[..]
Ik heb de eerste keer dat je het zei gemist, maar je hebt volledig gelijk.
We zijn pas 60 min bezig.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Pelle heeft er ook nog geen zin in. Zijn enige bijdrage levert hij in de eigen zestien. Daarbuiten kansloze lange ballen en passes over de zijlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |