Juist ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef TheSolution het volgende:
Doorgaan op de keeper is toch gewoon geel voor Derijck? Dan is het gewoon rood ...
Nu nog afwachten op de dezelfde uitkomstquote:Op zondag 24 februari 2013 13:47 schreef Sunshineboy het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ek-wissel van Robben..
Zal wel weer gebeurenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:47 schreef AFCNiels het volgende:
Als Ajax vanmiddag maar geen punten laat liggen.
Ik heb de eerste keer dat je het zei gemist, maar je hebt volledig gelijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, ofwel het is een troll, ofwel is hij rond de 8/9 jaar oud
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef Pedroso het volgende:
Kuipers heeft zich de kritiek van de laatste weken aangetrokken.
Fluit niet voor elk wissewasje, prima wedstrijd van hem. Mag ook wel eens gezegd worden.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Echt... Doet Kuipers een keer redelijk goed fluiten, gaan er nog steeds een zootje losers over hem janken
Euh, nee?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik herhaal, ofwel het is een troll, ofwel is hij rond de 8/9 jaar oud
En dat is serieus...quote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef GGMM het volgende:
Vrije trap tegen voor Feyenoord.
Iedereen houdt z'n hart vast.
[..]
Ik heb de eerste keer dat je het zei gemist, maar je hebt volledig gelijk.
Kan gebeuren, gaat redelijk hard hier... Mis je wel eens een postquote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef GGMM het volgende:
Vrije trap tegen voor Feyenoord.
Iedereen houdt z'n hart vast.
[..]
Ik heb de eerste keer dat je het zei gemist, maar je hebt volledig gelijk.
We zijn pas 60 min bezig.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:50 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Pelle heeft er ook nog geen zin in. Zijn enige bijdrage levert hij in de eigen zestien. Daarbuiten kansloze lange ballen en passes over de zijlijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |