ik heb een cornetto, en m'n poes heeft opgemerkt dat ik zoetigheid heb dus die is al aan het bietsen ;')quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
The fuck, ik kom er net achter dat een vriend van me meer dan een maand geleden de naam van mijn mailaccount veranderd naar Politie Nederland. Sindsdien auto's verkocht en gekocht enzo via Marktplaats, maar zouden al die mensen als afzender dan Politie Nederland gezien hebben?
![]()
Whahaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
The fuck, ik kom er net achter dat een vriend van me meer dan een maand geleden de naam van mijn mailaccount veranderd naar Politie Nederland. Sindsdien auto's verkocht en gekocht enzo via Marktplaats, maar zouden al die mensen als afzender dan Politie Nederland gezien hebben?
![]()
Ik ookquote:
Jeujjquote:
Halloquote:
Vetquote:
Ah een weekendje weg is ook chill. Ik hoop deze zomer nog ergens heen te gaan met A.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jeujj
Henk had het laatst ook over een weekendje weg en waar ik dan heen zou willen
Ik ookquote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah een weekendje weg is ook chill. Ik hoop deze zomer nog ergens heen te gaan met A.
Ik voel me wel schuldig haha, ik ben helemaal niet romantischquote:
Oh ik wel, maar veel romantische dingetjes (hoe klein ze ook zijn) kosten toch vaak geld - wat ik niet hebquote:Op maandag 25 februari 2013 22:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik voel me wel schuldig haha, ik ben helemaal niet romantisch..
Ik zou dat soort dingen ook meer moeten doen, maar ik ben altijd zo inspiratieloos haha!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik wel, maar veel romantische dingetjes (hoe klein ze ook zijn) kosten toch vaak geld - wat ik niet hebMaar probeer wel eens van die lieve dingetjes te doen hihi
Henk is wat dat betreft een echte man, zegt ook totaal niet romantisch te zijn, maar weet dat er wel een stiekeme Casanova in 'm schuilt![]()
Je moet wel goed weten waar je vent van houdtquote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou dat soort dingen ook meer moeten doen, maar ik ben altijd zo inspiratieloos haha!
Ja en dat weet ik ook wel (denk ik) maar weet nog steeds niet van hoe of wat maar ik heb al een idee hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je moet wel goed weten waar je vent van houdt
Haha dat hebben Henk en ik ook gedaanquote:Op maandag 25 februari 2013 22:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en dat weet ik ook wel (denk ik) maar weet nog steeds niet van hoe of wat maar ik heb al een idee hahaSowieso wil ik een keer een hotel boeken ofzo voor ons twee ergens in Nederland, even weg van iedereen
Had ik vandaag ook een beetje last van. Gelukkig nu niet meer, na een lekker hashjointje.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef Gummiebeer het volgende:
* Gummiebeer heeft een enorme dip. Zo maar es ff 1 draaien en een uur met Gummiehond lopen in de frisse lucht.
Sorry for the downer..
Naww knuffollquote:Op maandag 25 februari 2013 22:52 schreef Gummiebeer het volgende:
* Gummiebeer heeft een enorme dip. Zo maar es ff 1 draaien en een uur met Gummiehond lopen in de frisse lucht.
Sorry for the downer..
Dit gaat op mijn wat-is-lekker-als-ik-stoned-ben lijst!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
Pitloze witte/groene druiven zijn trouwens goed stonervoer![]()
pics van je lijstquote:Op maandag 25 februari 2013 23:01 schreef Impect het volgende:
[..]
Dit gaat op mijn wat-is-lekker-als-ik-stoned-ben lijst!
Ik zou willen dat het over ging na een bong.. helaas gaat dat niet werken denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Had ik vandaag ook een beetje last van. Gelukkig nu niet meer, na een lekker hashjointje.
Nu nog even aan de bong lurken
Met een euro leek ie nog kleiner?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef Gummiebeer het volgende:
1 zielig jointje voor * Gummiebeer
[ afbeelding ]
Maar wel goede inhoud, dat dan weer wel. En die gulden is een ode
Nee, meer nostalgie. En ik had geen Euro meer voorhanden, een gulden stom genoeg wel.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
Met een euro leek ie nog kleiner?![]()
Mooie dik takje wel
Ik moet dat ook eens allemaal opschrijven!quote:Op maandag 25 februari 2013 23:01 schreef Impect het volgende:
[..]
Dit gaat op mijn wat-is-lekker-als-ik-stoned-ben lijst!
Ik leg hem gewoon halverwege weg als ik niet meer hoef, en pak hem evt later op de avond nog eens terug. Scheelt weer een keer draaienquote:Op maandag 25 februari 2013 23:38 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nee, meer nostalgie. En ik had geen Euro meer voorhanden, een gulden stom genoeg wel.![]()
Maar dit gaat een lekker jointje worden met Big Bud
Overigens draai ik niet meer van die grote joints. Liever 2 kleine joints dan 1 grote op een avond.
Draaien is mijn hobbyquote:Op maandag 25 februari 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik leg hem gewoon halverwege weg als ik niet meer hoef, en pak hem evt later op de avond nog eens terug. Scheelt weer een keer draaien
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[ afbeelding ]
Sweet dreamsquote:Op maandag 25 februari 2013 23:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb daar vaak zo'n schijthekel aan
Ga trouwens slapen, night night
Maar OP waardig?quote:Op maandag 25 februari 2013 23:30 schreef Gummiebeer het volgende:
[ afbeelding ]
Zo dacht ik ook.. ¤4,45 voor een pakje paupershag van de Aldi, volgende dag ¤5,30quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:16 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb vandaag 10 pakjes shag gekocht en ben van plan nog meer te halen als ze ergens nog voor de oude prijs liggen
Dat bedoel ik. Ik wil nog 10 pakjes kopen haha! Dan heb ik maar een voorraad aan shag, kan mij het boeien. Scheelt me veel geld hehequote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:18 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook.. ¤4,45 voor een pakje paupershag van de Aldi, volgende dag ¤5,30
Milka (gewoon alles van Milkaquote:
Dit is net zo iets als afspreken met je chick hoe laat je seks gaat hebben. Shit moet spontaan komen man..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:40 schreef OllieWilliams het volgende:
Ontzettend moe![]()
Om uurtje of 1 een jonko roken denk ik.
Ditquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit is net zo iets als afspreken met je chick hoe laat je seks gaat hebben. Shit moet spontaan komen man..
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dit is net zo iets als afspreken met je chick hoe laat je seks gaat hebben. Shit moet spontaan komen man..
Hoi.quote:
had je al gezegdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:49 schreef Amarantha het volgende:
Ah ik ga vanavond uitetenLekker. Nu eerst maar even een jointje roken
oke hier heb ik niet van terugquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahhh kowed met jou mang., zwerrie.
Vertelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef Onorgineel het volgende:
eergisteravond trouwens de meest debiele zware space ooit, ofzo
Was bij een vriend thuis, eerst een vrij grote joint gerookt, niks aan de hand, gezellig praten/gamen etc. uurtje of 2 later die avond volgende joint gebouwd, opgerookt. Ik ging zitten en had letterlijk het gevoel dat ik door de bank heen zakte bijnaquote:
Ahja, duidelijk te veel. Heb ik ook weleens gehadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:40 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Was bij een vriend thuis, eerst een vrij grote joint gerookt, niks aan de hand, gezellig praten/gamen etc. uurtje of 2 later die avond volgende joint gebouwd, opgerookt. Ik ging zitten en had letterlijk het gevoel dat ik door de bank heen zakte bijnam'n maag draaide op een vage manier om, niet tot kotsgevoel aan toe maar wel een beetje die richting op denk ik. Daarna maar naar huis toegegaan waar ik met m'n kop tegen de voordeur de sleutel in het sleutelgat probeerde te rammen, vergezeld met een soort ruis in m'n kop, en dat tv-beeld ruis zag ik ook vaag voor me af en toe
toen met moeite naar bed gegaan waar ik uiteraard in 1 klap weg was. Nog nooit eerder meegemaakt
Meestal gaan we tot de 3-4 joints en is er niks aan de hand, kwam vrij onverwachts ditquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ahja, duidelijk te veel. Heb ik ook weleens gehad
Ja ik kan ook vrij veel handelen maar soms wilt je lichaam ff niet hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Meestal gaan we tot de 3-4 joints en is er niks aan de hand, kwam vrij onverwachts dit
Hele dag kotsenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pffff zo naar k*nker gegaan afgelopen nacht
dat ik er nog ziek van ben.x10.
Brak, verrot, door en door ziek.
Ja, kan niks binnenhouden.quote:
Ik heb weleens van die avonden, dat ik de dag daarop nieteens een nipje water in m'n maag vast kan houdenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja, kan niks binnenhouden.
Net wel effe wat warm eten gemaakt, ben benieuwd
hoe lang dat binnen blijft.
Dat had ik dus ook. Maar heb juist express veel water gedronkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:56 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb weleens van die avonden, dat ik de dag daarop nieteens een nipje water in m'n maag vast kan houden
dat je denkt, was dit 't nou waard
Wat heb je tot je genomen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Pffff zo naar k*nker gegaan afgelopen nacht
dat ik er nog ziek van ben.x10.
Brak, verrot, door en door ziek.
Veeeel en veel te drank. Tequila, wodka en bier door elkaar gelurkt.quote:
Goeie combinatie iddquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Veeeel en veel te drank. Tequila, wodka en bier door elkaar gelurkt.
En een zeer grote hoeveelheid cannabis.
Pffffquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeie combinatie iddNiet gek dat je je kut voelt
ik heb eigenlijk nooit de volgende dag er heel erg last van gehad, als ik te dronken ben ff kotsen en klaar, volgende dag moe en that's itquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Pffffpraat me er niet van xd.
Dit ga ik niet snel nog een keer doen
Dan doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nooit de volgende dag er heel erg last van gehad, als ik te dronken ben ff kotsen en klaar, volgende dag moe en that's it.
Hehehe, ik drink voor het slapen dan ook wel een paar glazen en neem soms al preventief een aspirine inquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed
Doorgaans heb ik ook geen last van katers
Heb ik ook wel eens gehad in Amsterdam.quote:
Bij grote hoeveelheden is dat altijd zo, ik had echter maar 1 gram maar ik krijg wel vaker gratis dingen daar. Voordeel van noord afrikanen achter de toonbankquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad in Amsterdam.
Zat toen in West. Hugo de Grootplein.
Haalde 30 eu op en kreeg en 15 % gratis bij.
Hier in Groningen is 50 halen 5 eu gratis erbij
mooi topje van een 'geheim' soortje. Maar wel
goed en lekker.
Hahah lol, ik heb het ook wel eens. Dat ik iets meer krijg,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bij grote hoeveelheden is dat altijd zo, ik had echter maar 1 gram maar ik krijg wel vaker gratis dingen daar. Voordeel van noord afrikanen achter de toonbank
Dat is ook wel weer zo ja, ik kom daar ook wel vaakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah lol, ik heb het ook wel eens. Dat ik iets meer krijg,
Als man...hoe ik het doe, weet ik niet
Maar bij sommige shops geven ze me een heel mooi zakje mee.
Vast omdat ik een frequente bezoeker ben haha
Hahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo ja, ik kom daar ook wel vaak
Eens; en smaakjesthee met heel veel suikerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:41 schreef Impect het volgende:
[..]
Milka (gewoon alles van Milka)
stroopwafels
smaakjesthee
m&m blauw
chocolade rozijnen
Hotwings
zoute sticks
witte druiven
Edit: Boterhamworst met augurk
Er is nog zoveel meer, maar het schiet me niet te binnen
| Forum Opties | |