Sowieso bizar, wat een vormen het menselijk lichaam kan aannemen als je je maar vol genoeg vreetquote:Op maandag 25 februari 2013 14:54 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind vooral die reten smerig, ze staan recht naar achter
Echt jaquote:Op maandag 25 februari 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso bizar, wat een vormen het menselijk lichaam kan aannemen als je je maar vol genoeg vreet
En daarom verkopen ze de Mac Rib niet meer.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Sowieso bizar, wat een vormen het menselijk lichaam kan aannemen als je je maar vol genoeg vreet
Zeg er gewoon wat van dan, jezusquote:Op maandag 25 februari 2013 15:23 schreef Ugjerke het volgende:
HIJ PRAAT NOG STEEDS! AAAAARGH! ALS IK NOG NIET BLOWDE, WAS IK NU BEGONNEN.
Heb ik al gedaan. Iedereen op mijn afdeling op twee mensen na. Daarom is hij diegene die wegbezuinigd wordt. Helaas is hij zelf te dom om feedback te begrijpen. En volgende keer dat er mensen aangenomen worden wil ik bij de sollicitatiegesprekken aanwezig zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg er gewoon wat van dan, jezusMensen die klagen over andere mensen maar niks durven zeggen
haha, en dat mag?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:28 schreef Ugjerke het volgende:
En volgende keer dat er mensen aangenomen worden wil ik bij de sollicitatiegesprekken aanwezig zijn.
Ja echt verschrikkelijkquote:Op maandag 25 februari 2013 15:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt ja. Had de docu al een keer gezien jaartje terug maar toch zat ik weer vol afschuw te kijken
Die heb ik zelfs nog nooit gehadquote:Op maandag 25 februari 2013 15:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
En daarom verkopen ze de Mac Rib niet meer.
Jep.quote:
Netjesquote:Op maandag 25 februari 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Jep.Ik weet immers meer van onze werkzaamheden dan onze leidinggevende.
Ik heb mazzel gehad dat de producten waar ik mij werk door onze afdeling zijn overgenomen precies op het moment dat ik hier ben komen werken. Ik heb het mijzelf dus meteen helemaal eigen gemaakt, terwijl mijn leidinggevende daar veel minder tijd voor had. Hij had immers nog gewoon z'n normale werk liggen. Daarnaast speelt het ook mee dat we (zo'n negen man) naar een andere ruimte zijn verhuisd. Aangezien hij niet in meerdere ruimtes tegelijk kan zijn, is het aan mij om de boel een beetje draaiende te houden.quote:
Inderdaad, mogen ze je wel een bonus gevenquote:Op maandag 25 februari 2013 15:45 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb mazzel gehad dat de producten waar ik mij werk door onze afdeling zijn overgenomen precies op het moment dat ik hier ben komen werken. Ik heb het mijzelf dus meteen helemaal eigen gemaakt, terwijl mijn leidinggevende daar veel minder tijd voor had. Hij had immers nog gewoon z'n normale werk liggen. Daarnaast speelt het ook mee dat we (zo'n negen man) naar een andere ruimte zijn verhuisd. Aangezien hij niet in meerdere ruimtes tegelijk kan zijn, is het aan mij om de boel een beetje draaiende te houden.
Een kleine loonsverhoging als tegenprestatie voor mijn uitsloverij zou ik ook niet verkeerd vinden.
Het is alleen jammer dat de bobo waar ik goed contact mee had is vertrokken naar een andere bedrijfstak. Echt net een maand voordat m'n nieuwe contract besproken moet worden.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Inderdaad, mogen ze je wel een bonus geven
Ik las studeurweekjequote:Op maandag 25 februari 2013 16:14 schreef Studeur het volgende:
Studeerweekje/niet blowen weekje is aangebroken met vrijdag een pillenpauze en volgende week een tentamen.
Naww beterschapquote:Op maandag 25 februari 2013 17:52 schreef Studeur het volgende:
Hele weekend al verkouden, er loopt gewoon constant water uit mn neus en ik loop alleen maar te hoesten/niezen. En mn oren zitten dicht, ik hoor alles gedempt
ik heb een cornetto, en m'n poes heeft opgemerkt dat ik zoetigheid heb dus die is al aan het bietsen ;')quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
The fuck, ik kom er net achter dat een vriend van me meer dan een maand geleden de naam van mijn mailaccount veranderd naar Politie Nederland. Sindsdien auto's verkocht en gekocht enzo via Marktplaats, maar zouden al die mensen als afzender dan Politie Nederland gezien hebben?
![]()
Whahaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef VMSDKR het volgende:
The fuck, ik kom er net achter dat een vriend van me meer dan een maand geleden de naam van mijn mailaccount veranderd naar Politie Nederland. Sindsdien auto's verkocht en gekocht enzo via Marktplaats, maar zouden al die mensen als afzender dan Politie Nederland gezien hebben?
![]()
Ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |