O, dan was ik te ongeduldigquote:Op zondag 24 februari 2013 01:45 schreef vivelafete het volgende:
Was al bezig met een nieuw topic openen, maar iemand was me voor.
Ik kijk de rest van het event morgen, nu lekker pitten
Toedels!
neequote:Op zondag 24 februari 2013 01:53 schreef Nober het volgende:
Carmouche moet sowieso d'r mond dicht houden óf hinneken.
Kan je de Prelim niet zien op youtube?
De laatste 4 prelims kijk ik op Ufc.tv.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:53 schreef Nober het volgende:
Carmouche moet sowieso d'r mond dicht houden óf hinneken.
Kan je de Prelim niet zien op youtube?
Wat voor B&J had je?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:53 schreef Hooidraad het volgende:
Die killer salsa verde is niet aardig voor mijn tong.
Ah die shit nasty mi manquote:Op zondag 24 februari 2013 01:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Strawberry Cheesecake. Die skere Mexicaan had maar drie smaken.
Ik vind 'm meevallen hoor maar zo heeft ieder zijn smaak.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah die shit nasty mi man
Phishfood is de shit
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:57 schreef Beach het volgende:
tfw wanneer streng dieet
mandarijnen en water it is
Ik vond die cheesecake zo korrelig in mijn mond daar hou ik gewoon niet vanquote:Op zondag 24 februari 2013 01:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik vind 'm meevallen hoor maar zo heeft ieder zijn smaak.
Had laatst voor het eerst Phishfood gehad, was ook goed te doen
Dat is inderdaad meestal zo maar bij deze wat dat bijna niet het geval.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vond die cheesecake zo korrelig in mijn mond daar hou ik gewoon niet van
Zou goed kunnen heb hem al tijden niet meer gegeten.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is inderdaad meestal zo maar bij deze wat dat bijna niet het geval.
Weet niet of ze het aangepast hebben of dat ik gewoon geluk had maar ik vond 'm in ieder geval een stuk beter zo
watquote:Op zondag 24 februari 2013 02:22 schreef Nober het volgende:
Als jij je kleren is uit doet ipv je badjas aan.
Tuurlijk wel, je hebt twee vrouwen, niet Rousey en Carmouche maar die 2 andere, die ene heet Arianny en die droeg een badjas.quote:
Denk het wel. Ik weet niet of ik de maincard ook nog trekquote:Op zondag 24 februari 2013 03:07 schreef Hooidraad het volgende:
Is Fixer weer eens in slaap gevallen?
Zit je in de sauna?quote:Op zondag 24 februari 2013 03:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als ik daar aan ga beginnen haal ik de maincard al helemaal niet
Hij is ook best goed maar hij zou wat minder hard moeten slaan en wat meer techniek gebruikenquote:Op zondag 24 februari 2013 03:20 schreef Hooidraad het volgende:
Je landgenoot doet het nog aardig, is een flinke underdog.
Ze snappen de groundgame daar gewoon niet tenzij er iemand in mount zit en hammerfists kan gooienquote:Op zondag 24 februari 2013 03:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Niet dat ik me niet verheugde op een stevige KO maar het is zeker geen slechte fight
Die is wel heel matigquote:Op zondag 24 februari 2013 03:53 schreef Hooidraad het volgende:
Ah, Lavar gaat nu zelf al klaarliggen
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga je verlaten Hooi ik kijk morgenmiddag op mijn gemak de maincard! Veel plezier nog ouwe!
quote:
Er zijn maar twee mensen die Lawler gepickt hadden, fucking Hoogstaande ook weer.quote:Op zondag 24 februari 2013 04:15 schreef Beach het volgende:
Oja we hadden dezelfde picks
Heb je ook gewed op Josh?
haha wat slechtquote:Op zondag 24 februari 2013 04:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Er zijn maar twee mensen die Lawler gepickt hadden, fucking Hoogstaande ook weer.
(hij was de enige die Cees niet pickte tegen Bigfoot)
Ik had 'm gisteren gewijzigd naar McGee, was daar in ronde 1 blij om maar ik begin 'm nu te knijpenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:36 schreef Beach het volgende:
Zo te zien gaat deze ook mis voor de picks.
Maakt mij niet uit hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 04:58 schreef Hooidraad het volgende:
Beach, zal ik je nog even uit de tussenstand laten? Staat zo droevig die paar puntjes
Gelukkig wel ja, ik hou nog even volquote:Op zondag 24 februari 2013 05:13 schreef Hooidraad het volgende:
Maar nu gaat het komen broeder, Machida vs. Henderson
Dit is een partij waar iedereen naar uitkijkt, zulke fights vallen vaak juist tegenquote:Op zondag 24 februari 2013 05:20 schreef Beach het volgende:
Ik wil gewoon een goede partij zien ongeacht wie er wint bij deze twee
1 minuutje en it's alllllllllll over... althans die andere partijen op Tate na.quote:Op zondag 24 februari 2013 05:57 schreef Hooidraad het volgende:
Hup Ronda, ik wil om 6:15 uur in bed liggen.
Neen dat wist ik niet, professor Nober.quote:Op zondag 24 februari 2013 05:57 schreef Nober het volgende:
Wist je dat?
Edith Bos ook brons behaalde in 2008 toen Ronda Rousey dat ook deed, dan weet je dat nu.
Nee niet echt, tikte juist meteen af al had ze bijna de 2de ronde te pakken.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Carmouche lijkt me zo'n type die niet tapped omdat ze te trots is
Bijdeze!quote:Op zondag 24 februari 2013 05:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Neen dat wist ik niet, professor Nober.
Cecilquote:Op zondag 24 februari 2013 11:22 schreef Fyodor het volgende:
Welke judge scoorde dit nou 29-28 voor Hendo?![]()
Ik dacht dat je een grapje maakte, maar het is nog waar ookquote:
Cecilquote:All three judges saw the fight differently. Michael Bell had rounds one and two for Machida. Derek Cleary had rounds one and three for Machida, and Cecil Peoples, who scored the fight for Henderson, had rounds one and three scored for the 42-year-old American.
Het ergste is, dat ik hier nog enorm over zat te twijfelen, KO 1st round Lawler.... zat te twijfelen...quote:Op zondag 24 februari 2013 04:21 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Er zijn maar twee mensen die Lawler gepickt hadden, fucking Hoogstaande ook weer.
(hij was de enige die Cees niet pickte tegen Bigfoot)
Faalhaas, mm@ trekker, aantal goede prive torrent sites en het meeste haal ik via nieuwsgroepen binnenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:22 schreef THEFXR het volgende:
wat een ellende met downloaden, fake files, magnets die niet werken, privates met 1 seed
uitendelijk losse fights gezien en, heb ik niet veel goed, maar liz had wel bijna die sub gehad, dana happy dat hendo geen titleshot krijgt, heeft hij hem toch maar 4x voor hoeven te naaien.
gus vs mousasi is natuurlijk ook voor een titleshot, je moet nl de fights blijven hypen.
en kosh gets cut? nog 99 te gaan.
nieuwsgroepen zat die password shit op, dus ik faal niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Faalhaas, mm@ trekker, aantal goede prive torrent sites en het meeste haal ik via nieuwsgroepen binnen
quote:
Ik haal standaard fullspeed daarquote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nieuwsgroepen zat die password shit op, dus ik faal niet.
en die mma trekker loopt nu, maar met 1 seed schiet het niet op, times are changing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik haal standaard fullspeed daar
Ziggo 120/10 abbo en die 11 a 12 mbit wordt gewoon volgetrokken hoor.das die met invites, die heb ik niet, ik heb die zonder invitesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes nooc! Ik heb 66 punten, ben ik ook blij mee aangezien de laatste events bar slecht gingen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:24 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Het ergste is, dat ik hier nog enorm over zat te twijfelen, KO 1st round Lawler.... zat te twijfelen...
Anyways... eindelijk weer eens een event waar ik boven de 70 punten ben gekomen:
[ afbeelding ]
Jammer dat je de eerste drie events gemist had, anders stond je met zulke resultaten dik in de top 3quote:
It's all in the name babyquote:Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hoogstaande is aan een inhaalslag bezig, random drugstest demanding
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik haal standaard fullspeed daar
Ziggo 120/10 abbo en die 11 a 12 mbit wordt gewoon volgetrokken hoor.Same here, altijd hoge snelheid op de trekker. Plus dat die release van SirPaul vanochtend rond 09:00 uur al > 100 seeds had (toen ik begon te downloaden).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Aldo gets cut, to serve as an example for others.........quote:Op zondag 24 februari 2013 21:46 schreef slashdotter3 het volgende:
http://bleacherreport.com(...)fight-anthony-pettis
UFC Featherweight Champ Jose Aldo Refusing to Fight Anthony Pettis
UFC featherweight champion Jose Aldo isn't nearly as excited about facing lightweight contender Anthony Pettis as everyone assumed he would be a few weeks ago.
Earlier this month on the heels of Jose Aldo defeating Frankie Edgar to retain his UFC featherweight title, UFC President Dana White revealed that he received a very interesting text message from Anthony Pettis just moments after the fights ended.
Pettis asked to face Aldo next, which meant a move down to 145 pounds despite having already earned the next shot at the lightweight title with his blistering performance over Donald "Cowboy" Cerrone at UFC on Fox 6 in late January.
Literally just two days later, the UFC made the fight official for August 3 with Anthony Pettis getting the shot at Jose Aldo.
Unfortunately, it appears Aldo isn't in a giving mood because he's refused to face Pettis since the fight was proposed to him by UFC officials earlier this month.
"Jose Aldo came out and said ‘There's no way in hell I'm fighting Pettis," White revealed when speaking to reporters following the UFC 157 post fight press conference. "He's absolutely refusing to fight Pettis. Doesn't think he deserves the shot."
According to White, he and fellow UFC owner Lorenzo Fertitta met with Aldo's coach and manager Andre Pederneiras while in England at UFC on Fuel 7 last week, and they were admittedly shocked with what they heard.
"Andre Pederneiras was in England and sat down with me and Lorenzo and was like 'we don't think he deserves it,'" White stated. "I said ‘What do you mean, you don't think he deserves it?' I said ‘Are you out of your f--king mind? Are you serious, did you seriously just ask that question?' It's like if Aldo wanted to move up to 155, are we going to say he's not the No. 1 contender? What are you talking about? Listen, I wouldn't want to fight Pettis either."
Needless to say, White and Fertitta were none too pleased with the reaction the got from Aldo's camp regarding the fight.
What is even more puzzling is the fact that Aldo just fought Frankie Edgar, who had never fought at 145 pounds and was actually coming into their fight off of two straight losses. Something apparently changed however, when the name switched to Anthony Pettis, and Team Aldo wants nothing to do with the fight.
Despite their objections, White is more than confident the fight will come together because Aldo and his team won't like what happens next, otherwise.
"That fight's on," White reiterated. "He's going to fight Pettis or he's not going to like how this is going to turn out."
Was wel vaag inderdaad, ook nog met een leeg blikje in haar hand. Sponsoring snap ik, maar dit ging vrij ver. Koptelefoon was trouwens van Monsterquote:Op zondag 24 februari 2013 22:00 schreef slashdotter3 het volgende:
Rousey wordt net zoals Aldo ook direct een koptelefoon omgedaan, door welke fabrikant worden ze nu gesponsored?
Nice, ik had daar alleen een verkeerde ronde.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Netjes nooc! Ik heb 66 punten, ben ik ook blij mee aangezien de laatste events bar slecht gingen.
Burrell vs. Villefort had ik 100% goed en die telde dubbel. Was wel een pure gok trouwens
Maar is toch wel terecht? Als hij de fight weigert? Het zou wat zijn als de vechter gaat bepalen tegen wie hij zijn title mag verdedigen, en vooral het voorbeeld van Edgar is wel erg goed. Nee lijkt me gewoon dat de UFC bepaalt, eventueel kan een datum door een vechter worden veranderd, maar niet de tegenstander. Of denk ik nu teveel aan andere sporten? Ik zou het raar vinden als de Miami Heat zouden weigeren om tegen de Celtics in de play offs te spelen, omdat die eigenlijk niet de play offs verdiend hadden (dit is NBA, voor degene die dat niet weten).quote:Op zondag 24 februari 2013 21:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Aldo gets cut, to serve as an example for others.........
Dana boy is losing his mind
Ik vind het wel terecht eigenlijk. Hij heeft eerst al tegen Aldo gevochten die nog niets had laten zien in zijn class en nu willen ze Pettis omlaag halen beetje sneu gedoe allemaal.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:46 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar is toch wel terecht? Als hij de fight weigert? Het zou wat zijn als de vechter gaat bepalen tegen wie hij zijn title mag verdedigen, en vooral het voorbeeld van Edgar is wel erg goed. Nee lijkt me gewoon dat de UFC bepaalt, eventueel kan een datum door een vechter worden veranderd, maar niet de tegenstander. Of denk ik nu teveel aan andere sporten? Ik zou het raar vinden als de Miami Heat zouden weigeren om tegen de Celtics in de play offs te spelen, omdat die eigenlijk niet de play offs verdiend hadden (dit is NBA, voor degene die dat niet weten).
Ik zie de title shot ook liever naar Lamas of Swanson gaan maar Aldo heeft gewoon niet te bepalen heeft wie er voor hem gezet wordt. Hij is een werknemer en Dana is de baas.quote:Op maandag 25 februari 2013 00:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind het wel terecht eigenlijk. Hij heeft eerst al tegen Aldo gevochten die nog niets had laten zien in zijn class en nu willen ze Pettis omlaag halen beetje sneu gedoe allemaal.
Niet een boven de 70%.. matig seizoen.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:06 schreef Hooidraad het volgende:
Tijd voor de langverwachte tussenstand!
[ afbeelding ]
Lol, plek 3quote:Op zondag 24 februari 2013 17:06 schreef Hooidraad het volgende:
Tijd voor de langverwachte tussenstand!
[ afbeelding ]
Dit dus, toen Rogan met z'n early stoppage commentaar kwam dacht ik "waar heb je het over man?"quote:Op maandag 25 februari 2013 01:41 schreef Geo4kant het volgende:
Vond het geen early stoppage bij Kos, vond het een goede stoppage. Kos was helemaal groggy en verdedigde zichzelf niet intelligent. Hij bleef maar liggen met zijn handen langs zijn gezicht, deed niets om zijn face te beschermen, was niet bezig met rollen naar een betere positie. Prima de vechter beschermt![]()
Nopequote:Op maandag 25 februari 2013 10:45 schreef Jimbo het volgende:
ben ik de enige die carmouse (of hoe je die chick dr naams schrijft) op uriah faber vind lijken ?
Bijna alle vrouwelijke topsporters hebben kleine borsten, vrij normaal hoorquote:Op maandag 25 februari 2013 10:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nope
Die Ronda heb wel kleine borsten hoor.... Ze had ook telkens problemen met dr top.
Gelijk in de verdediging die vrouwenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Bijna alle vrouwelijke topsporters hebben kleine borsten, vrij normaal hoor
Mijn vriendin zat mee te kijken bij die partij en toen ik zei dat ik het jammer vond dat het topje niet verder schoof kreeg ik dat weer ff te horen. 'Ze heeft toch bijna geen borsten', waarop ik zei 'tja mannen willen zoiets gewoon zien hoor'
borsten = vet.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:43 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wat je ook wel hoort is dat prestatieverhogende middelen kleinere borsten oplevert.
toch zie ik liever dikke tieten op die vrouwtjes.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
borsten = vet.
topsporters hebben geen vet.
1+1=2.
gewoon een more money tactiekquote:Op maandag 25 februari 2013 00:46 schreef Omega het volgende:
[..]
Maar is toch wel terecht? Als hij de fight weigert? Het zou wat zijn als de vechter gaat bepalen tegen wie hij zijn title mag verdedigen, en vooral het voorbeeld van Edgar is wel erg goed. Nee lijkt me gewoon dat de UFC bepaalt, eventueel kan een datum door een vechter worden veranderd, maar niet de tegenstander. Of denk ik nu teveel aan andere sporten? Ik zou het raar vinden als de Miami Heat zouden weigeren om tegen de Celtics in de play offs te spelen, omdat die eigenlijk niet de play offs verdiend hadden (dit is NBA, voor degene die dat niet weten).
hebben ze hem weer tot leven gewekt?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Net ontdekt dat Crocop ook weer meedoet met K-1, 15 maart is z'n partij tegen Jarrell
[ afbeelding ]
Hoe zie jij dat voor je? Alles is al in contracten vastgelegd en hij krijgt al een cut van de ppv.quote:
dat noemen ze het "Anderson silva syndroom"quote:Op maandag 25 februari 2013 13:46 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat voor je? Alles is al in contracten vastgelegd en hij krijgt al een cut van de ppv.
Jij denkt echt dat Pettis kans maakt?quote:Op maandag 25 februari 2013 13:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Aldo is nu gewoon terecht bang dat hij verliest en z'n dikke cashcow kwijtraakt. Als kampioen krijg je meer geld dan de rest van je divisie bij elkaar opgeteld.
Zeker weten.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Pettis kans maakt?
Verdienen het beide nietquote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Aldo's argumentatie slaat trouwens ook nergens op, hoezo verdient Pettis het niet en Edgar wel
Omdat Edgar de belt 3 fights heeft gehad?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Aldo's argumentatie slaat trouwens ook nergens op, hoezo verdient Pettis het niet en Edgar wel
quote:Op maandag 25 februari 2013 14:18 schreef tarantism het volgende:
[..]
bron? Of ik doorzie de grap te laat.
.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Is een grap denk ik, maar Crocop is een paar keer flink KO gegaan en sinds Pride heeft hij last van zenuwschade, wat je terugziet in af en toe twitches (spiersamentrekkingen) in interviews of lockerroom video's
Hij komt er eindelijk achter wat de sport met je kan doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Is een grap denk ik, maar Crocop is een paar keer flink KO gegaan en sinds Pride heeft hij last van zenuwschade, wat je terugziet in af en toe twitches (spiersamentrekkingen) in interviews of lockerroom video's
Komt omdat ze een vuige aandachtshoer is.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nope
Die Ronda heb wel kleine borsten hoor.... Ze had ook telkens problemen met dr top.
als ik jou was, moet je dana white meer als een leugenaar zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:15 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.cagepotato.com(...)want-him-either-sad/
When the UFC announced that their latest batch of mass firings included none other than former #9 ranked welterweight Jon Fitch, the MMA community responded somewhat alarmingly to say the least. When Dana White stated that the decision came as a result of Fitch’s price tag being too high — at a paltry 66K no less — it revealed a bigger problem that could be looming on the horizon for the UFC: Overspending. As BG pointed out, multiple television deals and decreasing pay-per-view buys could at least be partly to blame for the UFC’s recent string of…let’s just call them frugal decisions.
But as it turns out, Fitch & Co.’s departure is just the beginning. Oh yes, a great deluge of firings is headed our way, Potato Nation, one consisting of up to 100 UFC fighters. And if you think the first name that Dana White would place on the potential chopping block would be one of the Shane Del Rosarios, Keith Wisniewskis, or Leonard fucking Garcias* who are currently winless in the promotion, well you just don’t know how The Baldfather thinks. Believe it or not, former WEC champion Urijah Faber was the first to be mentioned as in danger of losing his job with a loss at UFC 157. When asked if his “down the ladder” argument in relation to Fitch applied to guys like Faber, White was characteristically frank (24:50):
Could be Saturday [that he's cut]. You never know, There’s over 100 guys. We’re heavy.
The argument to cut Faber instead of Fitch already makes sense when considering both fighter’s records in the promotion (Fitch: 13-3-1, Faber: 2-2), and that argument only gains more momentum should Faber lose to Ivan Menjivar — who he is currently a 3-to-1 favorite over — tomorrow. But from a business standpoint, releasing as hot a commodity as Faber (or fighters like him) into the arms of “Viacom MMA” seems like promotional suicide, does it not?
=============
Youre telling me that Fitch, whos already had a better career than 90 percent of active welterweights, and whos been with the same organization for more than seven years, has priced himself out of a job with $66,000 in show money? Seriously? Take away taxes, training expenses, his managements cut, and all the other miscellaneous stuff that eats into a fighters pay, and thats not a ton of take-home cash for a night of professional cage fighting. If thats too much for a guy like Fitch, most other fighters should go ahead and start working on that law school application right now because the future is grim.
=============
Dus Fitch was met z'n 66.000 dollar al te duur voor UFC?
Wat bedoel je?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:40 schreef Geo4kant het volgende:
Hendo liet Dana ook even weten dat hij wat rustiger aan moet doen bij de weigh ins.
quote:Op maandag 25 februari 2013 16:41 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ben benieuwd of we Fitch ooit nog terugzien, denk dat Dana ook gewoon een hekel aan z'n lay n pray stijl en dit een perfect excuus was om hem te lozen.
quote:Op zondag 17 februari 2013 17:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
vroeger keek ik dat nog wel eens, maar die kale denk er elke week anders over.
quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:11 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dana is gek geworden door zijn ziekte..
quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:15 schreef THEFXR het volgende:
had Dana coke gesnoven of andere medicijnen?
quote:
Ik zie een patroon. It's personal.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als ik jou was, moet je dana white meer als een leugenaar zien.
dat je ook weken teruggaat om mij te quoten, de eer!quote:Op maandag 25 februari 2013 17:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zie een patroon. It's personal.
weken? dat kraam je in 1 week uit manquote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat je ook weken teruggaat om mij te quoten, de eer!
je bent de sex zat en ineens zat je in het mma topic?quote:Op maandag 25 februari 2013 17:19 schreef rival het volgende:
[..]
weken? dat kraam je in 1 week uit man
ik post hier niet vaak, lurk meestal.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bent de sex zat en ineens zat je in het mma topic?
quote:Op maandag 25 februari 2013 17:24 schreef rival het volgende:
[..]
ik post hier niet vaak, jerk meestal.
zit hier dus al langer.
Haha!quote:Op maandag 25 februari 2013 17:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik zie een patroon. It's personal.
huh, why?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha!![]()
Ik heb bij THEFXR altijd dit beeld voor ogen op éen of andere manier:
[ afbeelding ]
Gewoon, just a feeling. Zit ik er ver naast of niet?quote:
Als kut Cees nou gewonnen had had je hem kunnen meeten bij de BBQ en kunnen zien of het zo wasquote:Op maandag 25 februari 2013 19:26 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Gewoon, just a feeling. Zit ik er ver naast of niet?![]()
[/offtopic]
Voor jou altijd, broeder.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:17 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat je ook weken teruggaat om mij te quoten, de eer!
quote:Op maandag 25 februari 2013 18:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Haha!![]()
Ik heb bij THEFXR altijd dit beeld voor ogen op éen of andere manier:
[ afbeelding ]
Jij vond dat een van de mooiste submissions die je live hebt gezien? Dan heb je toch heel wat gemist denk ik zoquote:Op maandag 25 februari 2013 23:22 schreef ChesterPerry het volgende:
McGee - Neer: Mooi gevecht
Faber: wat een submission een van de mooiste live gezien![]()
Lyoto: beetje typisch lyoto gevecht, toch vind ik het niet leuk maar zijn kwaliteiten zijn echt niet normaal
Ronda wat een wijf weer 1st round armbar![]()
![]()
Technisch vond ik dit een van de mooiere submissions van de laatste tijd ja....quote:Op maandag 25 februari 2013 23:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vond dat een van de mooiste submissions die je live hebt gezien? Dan heb je toch heel wat gemist denk ik zo
Mwah vond ik ook wel mee vallen eigenlijk kan niet tippen aan bijvoorbeeld de twister van Jung of de kimura van Mir tegen Big Nogquote:Op maandag 25 februari 2013 23:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Technisch vond ik dit een van de mooiere submissions van de laatste tijd ja....
Wat een zuur kudtwijf is die Tate toch. Ik hoop nu toch echt dat Roussey haar arm eraf trekt!quote:
Dit ben ik wel met je eens. Wel een van de wat mooier technisch uitgevoerde rear-nakeds.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:32 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Technisch vond ik dit een van de mooiere submissions van de laatste tijd ja....
Masvidal in die oude competitie vond ik ook schitterendquote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwah vond ik ook wel mee vallen eigenlijk kan niet tippen aan bijvoorbeeld de twister van Jung of de kimura van Mir tegen Big Nog
Absoluut en eigenlijk is iedere submission van Maia ook fantastisch om te zien.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:38 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Masvidal in die oude competitie vond ik ook schitterend
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:52 schreef n00cL30n het volgende:
Hoe zat het dan met die ene gast in Bellator, die die inverted Triangle deed.... Dat vond ik ook wel een toppertje.
Was dat niet Toby Imada?
Ik zie niet in hoe dat in dit topic hoort.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Mja, of je explodeert in extreem aggressief geweld (maar dan moet je wel al aardig wat kickboks EN VOORAL krav maga ervaring hebben), of je rent weg of je wordt zoals in dit filmpje elkaar gebeukt...
Hangt er wel vanaf denk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En ook al ben je goed getrained de kans dat je het aflegt tegen meer dan 2 man is gigantisch groot.
quote:Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een zuur kudtwijf is die Tate toch. Ik hoop nu toch echt dat Roussey haar arm eraf trekt!
dat hebben we al vaker gezegd, maar obsessies genezen niet zo snel, het is wel al veel minder geworden dan vroeger, dus er is hoop.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dat in dit topic hoort.
Blijft toch mooi om te zien!quote:
Daar heb je een goed punt!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]![]()
de afgunst, jaloers en haat is groot bij tate, heerlijk zo'n bitchfight, iig beter dan die neppe hypes bij de mannen.
tegen 2 gasten voor je lukt het wel maar 1 voor je, 2 achter en 2 op de uitkijk kan alleen steven seagal het waarschijnlijk... wel mooi dat ik een geenstijlcomment zag: hyena's doen het ook zoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En ook al ben je goed getrained de kans dat je het aflegt tegen meer dan 2 man is gigantisch groot.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:12 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
tegen 2 gasten voor je lukt het wel maar 1 voor je, 2 achter en 2 op de uitkijk kan alleen steven seagal het waarschijnlijk... wel mooi dat ik een geenstijlcomment zag: hyena's doen het ook zo
Godver hij rent wel echt foutquote:
Ik heb letterlijk alles wat er van hem ooit is uitgekomen (behalve z'n energy drink) maar ik ben het met je eens, Stevenquote:
Dus je haat eigenlijk degene waar je fan van bent?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:39 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik heb letterlijk alles wat er van hem ooit is uitgekomen (behalve z'n energy drink) maar ik ben het met je eens, Steven
Hij is zo fout dat iequote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dus je haat eigenlijk degene waar je fan van bent?Rare obsessie.
vertel?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:01 schreef ChesterPerry het volgende:
wel man, keertje met ronda sparren
welke handelingen precies?quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke handelingen precies?
Een triangle, zodat je nog een laatste sniff kan nemen voordat je out gaat en als je wakker wordt zit haar kutjesgeur nog steeds in je neus?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
welke handelingen precies?
Een triangle, zodat je nog een laatste sniff kan nemen voordat je out gaat en als je wakker wordt zit haar kutjesgeur nog steeds in je neus?
THEFXR of Ronda?quote:
en dan nog die dikke moedervlek op haar bek, het mannelijke figuur, geen menstruatie meer hebben door al de roids, de domme uitspraken, het beschuldigen van cyborg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
Nee jullie fucktards lopen op haar te geilen alsof ze een lekker wijf is, ze is gewoon schraal. Dat je het bij Gina doet dan snap ik het maar jullie zouden een wijf als Rhonda in een bar nog niet eens aankijken man als ze niet bekend was.
Wat is daar nadelig aan?quote:
Naja, je zit te kijken naar Carmouche vs Rhonda en de rest van de card is mannen. Daar valt Carmouche ook onder bekant, dus dan is schraalheid ineens primaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
Nee jullie fucktards lopen op haar te geilen alsof ze een lekker wijf is, ze is gewoon schraal. Dat je het bij Gina doet dan snap ik het maar jullie zouden een wijf als Rhonda in een bar nog niet eens aankijken man als ze niet bekend was.
het is geen keuze tussen die 2, hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Naja, je zit te kijken naar Carmouche vs Rhonda en de rest van de card is mannen. Daar valt Carmouche ook onder bekant, dus dan is schraalheid ineens prima
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef Fyodor het volgende:
I'd hit her![]()
[ afbeelding ]
Toch benieuwd naar Geo zijn vriendin. Krijg er toch een beetje deze gedachten bij:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
Een langskomende volle Connexion bus is voor jou een natte droom wed ik
toen was ze gelukkigerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn vriendin komt zo thuis, terug van training in haar judopakquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
Een langskomende volle Connexion bus is voor jou een natte droom wed ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Zie jij er altijd op je best uit tijdens het sporten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Id drag my balls through a mile of broken glass to hear her fart through a walkie talkie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar het is niet dat ik een extra chromosoom krijg bij het sportenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zie jij er altijd op je best uit tijdens het sporten?
Nog een extra chromosoom zou ook wel te gek wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee maar het is niet dat ik een extra chromosoom krijg bij het sporten
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt zo thuis, terug van training in haar judopak
balen voor je, heeft ze alle energie op de training achter gelaten, no sex for 2nightSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
balen voor je, heeft ze alle energie op de training achter gelaten, no sex for 2night
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog een extra chromosoom zou ook wel te gek worden
Is dit je Beavis imitatie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef Lesnar het volgende:
I would suck a fart out of her bunghole
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nog een extra chromosoom zou ook wel te gek worden
allenstaande milfjes hebben best lage standaardenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef ChesterPerry het volgende:
niet te hoog inzetten geo qua vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |