PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
gewoon Gameiro naast ibra ?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
(Ik weet, Lucas.. Kon zo snel niks anders verzinnen
)
[ afbeelding ]
wat een klootzak zegquote:Op zondag 24 februari 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin had Fuszy een Rooney in een 5k pack
Of gewoon Neymar en Lucas omwisselen aangezien chem toch niks uitmaakt bij een IFquote:
bespaart je ook een hoop omvormenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Of gewoon Neymar en Lucas omwisselen aangezien chem toch niks uitmaakt bij een IF
Misschien kwa stats niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Of gewoon Neymar en Lucas omwisselen aangezien chem toch niks uitmaakt bij een IF
Krijg ik daar geen bedankje voor ?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
IF Konko verkocht voor 28k, gekocht voor 17k
jawelquote:Op zondag 24 februari 2013 00:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Krijg ik daar geen bedankje voor ?
klopt, klopt.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Anders had je er 23k ongeveer voor.
Ik hoef sowieso weinig om te vormen want ik heb de coins nietquote:Op zondag 24 februari 2013 00:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bespaart je ook een hoop omvormen
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso weinig om te vormen want ik heb de coins niet
Miljoentje voor Neymarquote:
Dat team kost meer dan 2 miljoen, als ik mijn huidige teams verkoop dan heb ik misschien 1,2 miljoen ofzoquote:
Ik heb je grote maat Ibra uit pack gehaald dit jaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat team kost meer dan 2 miljoen, als ik mijn huidige teams verkoop dan heb ik misschien 1,2 miljoen ofzo
IF Paulinhoquote:Op zondag 24 februari 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
(Ik weet, Lucas.. Kon zo snel niks anders verzinnen
)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb je grote maat Ibra uit pack gehaald dit jaar.
leite heeft ook nog 5 star hoor ?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ibra heeft toch nog steeds 5* skill?
Leite hebben ze wel gedowngrade naar 4* skill
Leite moet dus gewoon optyfen, Hulk is echt niet verkeerd.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ibra heeft toch nog steeds 5* skill?
Leite hebben ze wel gedowngrade naar 4* skill
Haten op Leitequote:Op zondag 24 februari 2013 01:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leite moet dus gewoon optyfen, Hulk is echt niet verkeerd.
ik haat niet op hem, maar suggereer alleen dat ik hem zijn prijs niet waard vindquote:
Waarom moet je daar 5atb voor spelen?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:17 schreef TBakkert het volgende:
jongens, ik ga alleen wel een gouden regel breken
ik ga faifettebek spelen om een paar spelers uit te proberen
laat maarquote:Op zondag 24 februari 2013 01:17 schreef TBakkert het volgende:
jongens, ik ga alleen wel een gouden regel breken
ik ga faifettebek spelen om een paar spelers uit te proberen
omdat ik wil kijken hoe Samba fungeert met 3 CB's, maar ik wil ook Mertens op LF hebben en Fellaini mag niet ontbreken. Verder wil ik er geen eredivisie-spelers in. het kwam niet uit qua chemistry in 3-4-2-1.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom moet je daar 5atb voor spelen?
lol, wat is de rest dan..gewoon EPL team met wat Belgen is het toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
omdat ik wil kijken hoe Samba fungeert met 3 CB's, maar ik wil ook Mertens op LF hebben en Fellaini mag niet ontbreken. Verder wil ik er geen eredivisie-spelers in. het kwam niet uit qua chemistry in 3-4-2-1.
ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, wat is de rest dan..gewoon EPL team met wat Belgen is het toch?
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Dries - Remy (als het maar iemand met dubbele link naar rf is of Mirallas)- barfa
Lamah - Fellaini - rest EPL
Kan toch zo in 3431?
Dit heeft niks met mijn wedstrijden vanmiddag tegen jou te maken ?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:30 schreef TBakkert het volgende:
Ik had zelf dit, en dan misschien Wilshere vervangen door IF Cleverley.
[ afbeelding ]
op die lege plek natuurlijk driesje
nee hoor, ik maak gewoon eens in de paar dagen een nieuw team, misschien dat dat ook wel de reden is dat ik opeens zo arm was, door tax verlies ik veel coinsquote:Op zondag 24 februari 2013 01:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mijn wedstrijden vanmiddag tegen jou te maken ?
doe ik ook haha.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee hoor, ik maak gewoon eens in de paar dagen een nieuw team, misschien dat dat ook wel de reden is dat ik opeens zo arm was, door tax verlies ik veel coins
maar jij hebt miljoenen en om een nieuw team te kunnen maken, MOET ik mijn oude verkopenquote:
Dus maak ik meer verlies met taxquote:Op zondag 24 februari 2013 01:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar jij hebt miljoenen en om een nieuw team te kunnen maken, MOET ik mijn oude verkopen
klopt, maar op zo veel coins kun je dat nog redelijk missen. Ik heb hoogstens 160k gehad deze editie van FIFA, nu heb ik weer 100k en als ik over een paar dagen dit team weer verkoop heb ik weer 95k of zo.quote:
GJE 2.0quote:Op zondag 24 februari 2013 01:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, maar op zo veel coins kun je dat nog redelijk missen. Ik heb hoogstens 160k gehad deze editie van FIFA, nu heb ik weer 100k en als ik over een paar dagen dit team weer verkoop heb ik weer 95k of zo.
ik krijg wel match coins, maar daar betaal ik contracten enzulks van.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:37 schreef Tim86 het volgende:
Dan doe je toch echt iets fout hoor, dat ligt niet aan de tax
160k is wel heel weinigquote:Op zondag 24 februari 2013 01:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, maar op zo veel coins kun je dat nog redelijk missen. Ik heb hoogstens 160k gehad deze editie van FIFA, nu heb ik weer 100k en als ik over een paar dagen dit team weer verkoop heb ik weer 95k of zo.
Dan koop jij jouw spelers voor veel te veel of heb je geen geduld met spelers kopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik bied altijd gewoon op spelers, dus ga altijd wel onder de laagste buy-now price...quote:Op zondag 24 februari 2013 01:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan koop jij jouw spelers voor veel te veel of heb je geen geduld met spelers kopen.
Ik heb zo'n 600k match coins bij mijn leaderboards staan, maar bad-luck pakketjesquote:
net ging het wel, ging in een uurtje van 90k naar 100k, voor mezelf wel een overwinningquote:Op zondag 24 februari 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
Minder fokken, meer traden. Of gewoon combineren..dat is juist handig. Het is zo simpel..
Hoelang FUT je al?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
net ging het wel, ging in een uurtje van 90k naar 100k, voor mezelf wel een overwinning
sinds november of zo, eerste paar maanden FIFA 13 heb ik alleen H2H gespeeld.quote:
net ook al deel 1..flinke marathon kan je dan houdenquote:
Ik ook pas sinds FIFA 13, en heb wel een beetje hetzelfde als jou. Misschien word je beter in FUT door ervaring, alhoewel ik niet zeker weet of ik in FIFA 14 (als ik die eventueel koop) nog FUT ga doen, ben het nu al wel wat beu terwijl ik nog maar half jaartje speel.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sinds november of zo, eerste paar maanden FIFA 13 heb ik alleen H2H gespeeld.
dat zijn echt prachtige filmsquote:Op zondag 24 februari 2013 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
net ook al deel 1..flinke marathon kan je dan houden
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:46 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds FIFA 13, en heb wel een beetje hetzelfde als jou. Misschien word je beter in FUT door ervaring, alhoewel ik niet zeker weet of ik in FIFA 14 (als ik die eventueel koop) nog FUT ga doen, ben het nu al wel wat beu terwijl ik nog maar half jaartje speel.
Beetje hoog dagboek gehalte.
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:48 schreef Toefjes het volgende:
Thorb felicitaties![]()
Gigi d'Agostino was slechtEcht heel, heel slecht
![]()
Weinig hits van hem zelf gehoord, maar allemaal slow nummers van anderen. I will always love you van Houston waar later een koddig beatje onder werd gezet![]()
Blunder van de avond was dat hij dacht dat We are the champions wel in de smaak zou vallen
als het me lukt om ook in het handelen een beetje wat te bereiken, dan zal ik het vast ook leuker gaan vinden.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:49 schreef Djeetje het volgende:
Ik doe fut sinds FIFA 11 en het bevalt me nog steeds
ALleen maar een slap aftreksel van Lámour toujours, la passion, super ehhh ohja, dat liedje van popcornquote:Op zondag 24 februari 2013 01:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Daar gaat Jeugdsentiment
JAN VENNEGOOR VENNEGOOR OF HESSELINK
11kquote:
Dat valt dan nog wel mee iddquote:Op zondag 24 februari 2013 01:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ALleen maar een slap aftreksel van Lámour toujours, la passion, super ehhh ohja, dat liedje van popcornMaar another way, silence, music, al die chille nummers van dat succes album sloeg hij over. Vooral het werk van anderen gehoord dus. Gelukkig was het via vakantieveilingen, ¤ 7,50
ik heb liever 4 jaar geen IF en dan opeens IF Ronaldo of iets dan dat ik om de zoveel tijd een IF van discard value te pakken heb inderdaadquote:
Ohja, daar opende hij mee, maar dat ebde na 2 minuten ook weer wegquote:Op zondag 24 februari 2013 01:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat valt dan nog wel mee idd
Ook niet The Riddle? Die is tof
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, daar opende hij mee, maar dat ebde na 2 minuten ook weer weg
Ik had woensdag Tevez dat is mijn duurste speler ooit in een pack en ik open een shitload aan goldpacksquote:Op zondag 24 februari 2013 01:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb liever 4 jaar geen IF en dan opeens IF Ronaldo of iets dan dat ik om de zoveel tijd een IF van discard value te pakken heb inderdaad
min duurste ooit was Torres, ook in die prijsklasse. Mijn broer had in 3 packs achter elkaar; Tevez, Touré en IF Lamela(die hij toen verkocht terwijl hij 13k was, die gaat nu voor 30k)quote:Op zondag 24 februari 2013 01:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had woensdag Tevez dat is mijn duurste speler ooit in een pack en ik open een shitload aan goldpacks
iedereen die eendjes natellenquote:
Als ik mijn IF niet verkoop dan gooi ik hem ook in de club misschien nog wel ooit leuk om te gebruiken. Hoef het nou ook weer niet te doen voor die 12kquote:Op zondag 24 februari 2013 01:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
min duurste ooit was Torres, ook in die prijsklasse. Mijn broer had in 3 packs achter elkaar; Tevez, Touré en IF Lamela(die hij toen verkocht terwijl hij 13k was, die gaat nu voor 30k)
klopt, en met een beetje mazzel stijgen die dingen dan ineens weer...quote:Op zondag 24 februari 2013 01:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik mijn IF niet verkoop dan gooi ik hem ook in de club misschien nog wel ooit leuk om te gebruiken. Hoef het nou ook weer niet te doen voor die 12k
Preciesquote:Op zondag 24 februari 2013 01:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, en met een beetje mazzel stijgen die dingen dan ineens weer...
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:09 schreef GizartFRL het volgende:
Is het erg dat ik nerveus word van het feit dat ze niet op kleur gerangschikt zijn?
Slaapmutsje halen bij die Brazzers sitequote:Op zondag 24 februari 2013 01:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik wordt moe, maar heb geen zin om te slapen
mickey.gif, maar je schrijft continu ik wordt, dus ik kan de hoop beter opgevenquote:Op zondag 24 februari 2013 01:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik wordt moe, maar heb geen zin om te slapen
ik probeer er niet op te lettenquote:Op zondag 24 februari 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mickey.gif, maar je schrijft continu ik wordt, dus ik kan de hoop beter opgeven
je de een zegt wordt de ander zegt word ik snap er niks van.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mickey.gif, maar je schrijft continu ik wordt, dus ik kan de hoop beter opgeven
Vraag het op school even.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
je de een zegt wordt de ander zegt word ik snap er niks van.
ik word en jij wordtquote:Op zondag 24 februari 2013 02:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 februari 2013 02:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Amen. Schijt aan POTSquote:Op zondag 24 februari 2013 02:09 schreef TBakkert het volgende:
ik ben ook weg, en hopelijk wint AZ morgen![]()
Wow, ik zie nu pas dat Heerenveen en VVV hebben gewonnen. Dan zit de verliezer van morgen echt in de problemenquote:Op zondag 24 februari 2013 02:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik gooi het op een gelijk spelletjeDan gaan de meeste punten verloren
Klopt ja. Jammer van die late goal van Groningen, gelijkspel daar was nice geweest. Denk niet dat AZ zich serieus zorgen hoeft te maken btwquote:Op zondag 24 februari 2013 02:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wow, ik zie nu pas dat Heerenveen en VVV hebben gewonnen. Dan zit de verliezer van morgen echt in de problemen
quote:Op zondag 24 februari 2013 02:16 schreef Tim86 het volgende:
Vitesse speelde trouwens in dat speciale tenue omdat de andere tenues teveel op Heracles leken volgens de KNVB
Daar leken ze ziek veel op inderdaad. Dat zei ik nogquote:
Dit bevalt me vooralsnog niks, de laatste ploegen die iets doen wat AZ nalaat: punten pakken. maar goed, we zullen zienquote:Op zondag 24 februari 2013 02:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Klopt ja. Jammer van die late goal van Groningen, gelijkspel daar was nice geweest. Denk niet dat AZ zich serieus zorgen hoeft te maken btw
Nu vraag ik me toch echt af hoe jij je nek kan blesseren tijdens fitness?quote:Op zondag 24 februari 2013 02:25 schreef vandermar het volgende:
Mijn nekin november ofzo had ik door fitness een blessure aan de nek gekregen, na twee weken was het over, nou ja, kon ik weer sporten. Nu heb ik er weer last van
Nou, ik was biceps aan het trainen en toen had ik de spieren in mijn nek teveel aangespannen. Toen ik het setje net wilde afronden schoot het er ineens vies inquote:Op zondag 24 februari 2013 02:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu vraag ik me toch echt af hoe jij je nek kan blesseren tijdens fitness?
Ik moet nog seizoen 3 kijken dacht ikquote:
Ik ben gisteren pas begonnen. Keek het wel eens op comedy central maar dacht toen Meh. Achter mekaar zijn zo zo geweldigquote:Op zondag 24 februari 2013 02:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet nog seizoen 3 kijken dacht ik
Sinds ik MMA doe ben ik helemaal gestopt met fitness vond dat altijd zo verschrikkelijk saai maar eerst moest ik het er wel bij doen omdat ik alleen Jiu Jitsu deed.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou, ik was biceps aan het trainen en toen had ik de spieren in mijn nek teveel aangespannen. Toen ik het setje net wilde afronden schoot het er ineens vies in
Ik vind het wel even lekker om te doen, alleen ben ik er al 5 weken niet meer geweestquote:Op zondag 24 februari 2013 02:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sinds ik MMA doe ben ik helemaal gestopt met fitness vond dat altijd zo verschrikkelijk saai maar eerst moest ik het er wel bij doen omdat ik alleen Jiu Jitsu deed.
Laat mij maar een uurtje boksen vind ik veel fijner om te doenquote:Op zondag 24 februari 2013 02:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik vind het wel even lekker om te doen, alleen ben ik er al 5 weken niet meer geweestkwam ondermeer door tentamens
even in de gewichten, beetje voor de tv fietsen, lekker even wat energie kwijt. Binnenkort zeg ik het toch op omdat ik het huis uit ga en dan in Groningen ga wonen, ga ik daar lekker sporten.
Ik vind voetbal ook veel leuker maar dat kan ik niet op zelfgekozen momenten doenquote:Op zondag 24 februari 2013 02:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat mij maar een uurtje boksen vind ik veel fijner om te doen
Ik ga ook weer stoppen nadat ik eerder al eens een jaar was gestopt. Volgend jaar bij de aclo in groningen, vrijdagmiddag zijn er wedstrijden voor een voetbalcompetitie, daar ga ik aan meedoen.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Daarom ben ik ook gestopt met voetballen
Ik ben een poos geleden geopereerd aan mijn ACL die ik tijdens training had afgescheurd dus ik ga binnenkort weer vol er tegen aan eindelijk. Hoop het eind van dit jaar weer wat amateur gevechten mee te pakkenquote:Op zondag 24 februari 2013 02:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ga ook weer stoppen nadat ik eerder al eens een jaar was gestopt. Volgend jaar bij de aclo in groningen, vrijdagmiddag zijn er wedstrijden voor een voetbalcompetitie, daar ga ik aan meedoen.
Krijg je geld voor die wedstrijden of gewoon voor de fun?quote:Op zondag 24 februari 2013 03:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben een poos geleden geopereerd aan mijn ACL die ik tijdens training had afgescheurd dus ik ga binnenkort weer vol er tegen aan eindelijk. Hoop het eind van dit jaar weer wat amateur gevechten mee te pakken
Op dit niveau nog niet ik train wel met gasten die voornamelijk in Duitsland vechten en die houden er een leuk centje aan over maar op dat niveau zit ik pas over 2/3 jaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 03:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Krijg je geld voor die wedstrijden of gewoon voor de fun?
Het broertje van een vriend van mij vecht dacht ik wel voor geld, is geen mma overigens maar gewoon kickboksen. 20 jaar is hij, ook een wedstrijd op youtube dacht ik, even zoeken.quote:Op zondag 24 februari 2013 03:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Op dit niveau nog niet ik train wel met gasten die voornamelijk in Duitsland vechten en die houden er een leuk centje aan over maar op dat niveau zit ik pas over 2/3 jaar.
Ik kreeg de laatste keer 250 euro voor een win maar we zijn daarna met mijn 2 trainers en 3 vaste sparringpartners gaan uiteten dan is dat alweer opquote:Op zondag 24 februari 2013 03:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het broertje van een vriend van mij vecht dacht ik wel voor geld, is geen mma overigens maar gewoon kickboksen. 20 jaar is hij, ook een wedstrijd op youtube dacht ik, even zoeken.
Ik kan het filmpje niet vinden, wel een ander epic filmpje van hem maar dat krijgt op tijdstip te weinig aandachtquote:Op zondag 24 februari 2013 03:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kreeg de laatste keer 250 euro voor een win maar we zijn daarna met mijn 2 trainers en 3 vaste sparringpartners gaan uiteten dan is dat alweer op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op zondag 24 februari 2013 04:02 schreef DuTank het volgende:
Blaszcykowski SIF of Farfan in 451?
Blaszcy heeft med/med workrates en Farfan high/med, wat is handiger?In 3-5-2 vind ik med/med handiger. Als er toch een back achter staat is high/med misschien ook wel prettig, die ene spits moet toch maximale aanvoer krijgen vanaf de flanken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, als dat waar is zijn jullie schulden vrij en kan er weer geinvesteerd wordenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=182808
hmm ja daar zit wel iets inquote:Op zondag 24 februari 2013 04:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In 3-5-2 vind ik med/med handiger. Als er toch een back achter staat is high/med misschien ook wel prettig, die ene spits moet toch maximale aanvoer krijgen vanaf de flanken.
Ja zal wel bizar zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 04:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wow, als dat waar is zijn jullie schulden vrij en kan er weer geinvesteerd worden
Voor zo'n bedrag.. dat moet te repareren zijn, desnoods koop je 2 spelers van het kaliber Viergever. Of er is weer instroom van de eigen jeugd. Dat laatste zou me niks verbazen trouwensquote:Op zondag 24 februari 2013 04:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja zal wel bizar zijn.
Maar wel een groot gemis als ze alle twee weg gaan.
hersenen werken snelquote:
Klopt, Kongolo is er ook nog.quote:Op zondag 24 februari 2013 04:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor zo'n bedrag.. dat moet te repareren zijn, desnoods koop je 2 spelers van het kaliber Viergever. Of er is weer instroom van de eigen jeugd. Dat laatste zou me niks verbazen trouwens
[..]
hersenen werken snel
Heb de hele trilogie hier liggen. En al gekeken. Al Pacinoquote:Op zondag 24 februari 2013 04:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt, Kongolo is er ook nog.
Godfather avond is wel vermoeiend..
Robert de Niro is ook echt een baas.quote:Op zondag 24 februari 2013 04:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb de hele trilogie hier liggen. En al gekeken. Al Pacino
Is de beste trilogie aller tijden. Gaat niks meer overheen. Dat is nog wel iets dat ik op blu-ray zou kopen in plaats van downloadenquote:Op zondag 24 februari 2013 04:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Robert de Niro is ook echt een baas.
Ik ga me nest opzoeken!quote:Op zondag 24 februari 2013 04:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is de beste trilogie aller tijden. Gaat niks meer overheen. Dat is nog wel iets dat ik op blu-ray zou kopen in plaats van downloaden
Wel een mooie tijdquote:Op zondag 24 februari 2013 04:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ga me nest opzoeken!
Eindelijk afgelopen
Hier bij ons werd het afgelast terwijl er geen afgelasting door de KNVB gemaakt zijn en ligt hier zowat geen sneeuwquote:Op zondag 24 februari 2013 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ligt aardig pakkie sneeuw hier! Dat wordt niet voetballen vanmiddag
quote:Op zondag 24 februari 2013 08:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hier bij ons werd het afgelast terwijl er geen afgelasting door de KNVB gemaakt zijn en ligt hier zowat geen sneeuw
Maar op kunstgras zou je gewoon moeten kunnen spelenquote:Op zondag 24 februari 2013 08:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]Hier in Barendrecht wel. Moest vannacht door de sneeuw rijden. best vet, al die witte dingetjes die zo op je afkomen
Dat zegt mijn vrouw ook altijd als ze onder de dekens vandaan komtquote:Op zondag 24 februari 2013 08:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
best vet, al die witte dingetjes die zo op je afkomen
Ja, je zou zeggen van wel inderdaad. Ach, het is snijdend koud nu. Moet je niet willenquote:Op zondag 24 februari 2013 08:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar op kunstgras zou je gewoon moeten kunnen spelen
Niet een laag sneeuw erop hoor...quote:Op zondag 24 februari 2013 08:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maar op kunstgras zou je gewoon moeten kunnen spelen
Grapjes die beginnen met: " dat zei mijn vrouw ook toen.. "quote:Op zondag 24 februari 2013 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zegt mijn vrouw ook altijd als ze onder de dekens vandaan komt
haal je de sneeuw toch er weer af?quote:Op zondag 24 februari 2013 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet een laag sneeuw erop hoor...
Er blijft altijd een deel liggen tussen de kunstgrasvezels; wordt spekglad.quote:Op zondag 24 februari 2013 08:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haal je de sneeuw toch er weer af?
Verdorie, nare sneeuw ook. Klaar voor de confrontatie?quote:Op zondag 24 februari 2013 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er blijft altijd een deel liggen tussen de kunstgrasvezels; wordt spekglad.
quote:Op zondag 24 februari 2013 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat kan ik beter aan jou vragen
quote:Op zondag 24 februari 2013 08:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verdorie, nare sneeuw ook. Klaar voor de confrontatie?
Wat denken jullie nou daadwerkelijk van die wedstrijd?quote:Op zondag 24 februari 2013 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 08:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind dat AZ elke thuiswedstrijd moet winnen, misschien tegen Ajax en PSV genoegen nemen met een gelijkspel. Ik denk 3-1.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Wat denken jullie nou daadwerkelijk van die wedstrijd?
Werd laatst ook bij VI behandeld: Stefaan Eskes (directeur NAC) heeft bedacht dat journalisten nog maar 1 training mogen bijwonen, en daarnaast nog slechts 2 uur per week welkom zijn. Communistische praktijken....vandaar dit filmpje, gemaakt door een aantal supportersquote:Op zondag 24 februari 2013 09:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]waar laat je me nu weer naar kijken gek
We hebben thuis verdiend gewonnen van AZ, dus er is wel wat mogelijk. Vooral die kleine linksback kan er helemaal niks vanquote:Op zondag 24 februari 2013 09:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
[..]
Wat denken jullie nou daadwerkelijk van die wedstrijd?
Ik zou het heel lekker vinden om 6 punten van de nummer 15 los te komen. Hoe de doelstellingen binnen 3 jaar kunnen veranderenquote:Op zondag 24 februari 2013 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
We hebben thuis verdiend gewonnen van AZ, dus er is wel wat mogelijk. Vooral die kleine linksback kan er helemaal niks van
Maar ik denk dat we blij moeten zijn met een puntje.
Klopt. Maar AZ blijft het aan haar stand verplicht om te winnen. Als ze dat niet doet, kan het onderin echt nog alle kanten opquote:Op zondag 24 februari 2013 09:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zou het heel lekker vinden om 6 punten van de nummer 15 los te komen. Hoe de doelstellingen binnen 3 jaar kunnen veranderen
Als we degraderen neem ik weer een seizoenskaartquote:Op zondag 24 februari 2013 09:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt. Maar AZ blijft het aan haar stand verplicht om te winnen. Als ze dat niet doet, kan het onderin echt nog alle kanten op
Zo'n vaart zal het niet lopen hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 09:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als we degraderen neem ik weer een seizoenskaart
19quote:Op zondag 24 februari 2013 09:24 schreef Reemi het volgende:
Gefeliciteerd Thorb![]()
Hoe oud ben je geworden?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 februari 2013 09:24 schreef Thorb het volgende:
Ja ik ben echt jarig
Thanks allemaal.
Eerst maar even de paden sneeuw vrij gemaakt
quote:Op zondag 24 februari 2013 09:24 schreef Thorb het volgende:
Ja ik ben echt jarig
Thanks allemaal.
Eerst maar even de paden sneeuw vrij gemaakt
Vargas en Vadis hebben die trait niet, en halen regelmatig heerlijk uit van afstand.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:27 schreef BDIL het volgende:
Merken jullie niet dat speler's zonder longshot trait lomp schieten van afstand ( ongeacht hoe goed ze kunnen schieten ) ?
Het kan aan de speler liggen die ik gebruik maar mij zit het niet mee, of als je de verdediging voorbij bent en je wilt in de korte hoek keihard knallen dat hij net over de lat hard schietquote:Op zondag 24 februari 2013 09:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vargas en Vadis hebben die trait niet, en halen regelmatig heerlijk uit van afstand.
Wie zijn dat dan? Hebben die niet gewoon allemaal een belabberde schotkracht? (of heel lage longshots)quote:Op zondag 24 februari 2013 09:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het kan aan de speler liggen die ik gebruik maar mij zit het niet mee, of als je de verdediging voorbij bent en je wilt in de korte hoek keihard knallen dat hij net over de lat hard schiet
Welkom terugquote:Op zondag 24 februari 2013 10:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hallo allemaal.
Gefeliciteerd Thorb.![]()
Dankje, ik voel me warm onthaald.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goedemorgen![]()
Weer sneeuw. Wat een kutwinter dit jaar
Koop nieuwe?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:05 schreef Fuszy het volgende:
paar dagen over een halve kilo paaseieren gedaan. Nu zijn ze op en wil ik er meer hebben
Net zo dik als Olli wordenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er is hier niks open. Koop morgen wel nieuwe. kilootje ofzo
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
GINI WIJNALDUM JALALALALALALAA GINI WIJNALDUM JALALALALALALA
Hij gaat het doen, we gaan winnen
Een kilo maar?!quote:Op zondag 24 februari 2013 12:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er is hier niks open. Koop morgen wel nieuwe. kilootje ofzo
Okéquote:Op zondag 24 februari 2013 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
GINI WIJNALDUM JALALALALALALAA GINI WIJNALDUM JALALALALALALA
Hij gaat het doen, we gaan winnen
quote:Ik wordt zo chagrijnig van Da k*t weer grrr
Haten op Willempiequote:Op zondag 24 februari 2013 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zanka was zo slecht toen ie speelde bij PSVWillem
Ik haat niet? Hij heeft gewoon ongelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was niceKaiserlautern speelt Thadje nuquote:Op zondag 24 februari 2013 12:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]die homo van een Thad wil mij achterlaten bij Molde
![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:21 schreef ThadCastle het volgende:
beetje mij achterlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was nice
[..]
Kaiserlautern speelt Thadje nu![]()
Hinterglemm, Oostenrijk. Jij bent ook op wintersport geweest toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:44 schreef Dudeweiser het volgende:
geef dan voordeel
[..]
waar ben je eigenlijk geweest?
nee ik was in de kerstvakantie weg, toevallig ook naar Hinterglemmquote:Op zondag 24 februari 2013 12:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hinterglemm, Oostenrijk. Jij bent ook op wintersport geweest toch?
Hahaha, grappig zeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik was in de kerstvakantie weg, toevallig ook naar HinterglemmGeniaal gebied
nee iets minder, maar was meer dan genoegquote:Op zondag 24 februari 2013 12:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hahaha, grappig zeg.Lag er toen ook al zoveel sneeuw? Wij hebben 5 dagen sneeuw gehad. Er lag bijna 2 meter aan het einde van de week.
Jup, ik heb daar 2 jaar geleden in een hotel gezeten. Hotel was toen iets beter, maar het nadeel is wel dat je telkens dezelfde tocht moet maken om naar Saalbach-Hinterglemm te skiën.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee iets minder, maar was meer dan genoegben je ook nog naar Leogang geweest?
ja het was wel leuk om een keer die tocht er naar toe te maken, maar vanuit daar de hele tijd naar Saalbach lijkt me niksquote:Op zondag 24 februari 2013 12:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup, ik heb daar 2 jaar geleden in een hotel gezeten. Hotel was toen iets beter, maar het nadeel is wel dat je telkens dezelfde tocht moet maken om naar Saalbach-Hinterglemm te skiën.
Heb die serie denk ik gemist, wat houdt deze in?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is wel een goed idee om die serie van AA9skillz en Nepenthez ook met FOK! members te doen maar ik weet niet of ik 10 gold packs wil openen en of ik met een gold team wil spelen
Daarin wordt het uitgelegdquote:Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Heb die serie denk ik gemist, wat houdt deze in?
Dat gaat inderdaad snel vervelen. Ik heb dit jaar 2 keer een hele ronde gemaakt (via Vorderglemm en Hinterglemm/Lengua).quote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja het was wel leuk om een keer die tocht er naar toe te maken, maar vanuit daar de hele tijd naar Saalbach lijkt me niks
die hele ronde is toch ruim 40km ofzo?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat gaat inderdaad snel vervelen. Ik heb dit jaar 2 keer een hele ronde gemaakt (via Vorderglemm en Hinterglemm/Lengua).Vooral het stuk bij Hinterglemm bij de Weltcup-strecke vind ik echt chill. Daar kon ik vanuit Leogang niet komen, want dan zou ik de laatste lift sowieso missen en met de auto is het best ver rijden, omdat je helemaal om moet.
Ik gok tussen de 20 en de 40 kilometer inderdaad, afhankelijk van welke pistes je neemt. Ik vermijd het liefst altijd de lange blauwe afdalingen, omdat daar alle kneuzen skiën en snowboarden.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die hele ronde is toch ruim 40km ofzo?
quote:
Clasie dacht dat 'ie Xavi was, maar hij kwam bedrogen uit. Mathijsen nog op volle snelheid, maar hij leek nog stil te staan.quote:
Hij deed 5 of 6 keer exact dezelfde schijnbeweging bij deze actie..dit zag je al vanaf de 2e aankomen..duurde nog verrassend lang voor het fout gingquote:Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Clasie dacht dat 'ie Xavi was, maar hij kwam bedrogen uit. Mathijsen nog op volle snelheid, maar hij leek nog stil te staan.
Inderdaad ja, hij had 'm beter hard op de keeper kunnen spelen of breed kunnen schieten.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij deed 5 of 6 keer exact dezelfde schijnbeweging bij deze actie..dit zag je al vanaf de 2e aankomen..duurde nog verrassend lang voor het fout ging
Het gaat wel lekker op en neer, maar aanvallend gezien valt het me erg tegen so far..zit echt geen lijn in. Allebei een beetje speculeren op de creativiteit van de vleugel en dat is het.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad ja, hij had 'm beter hard op de keeper kunnen spelen of breed kunnen schieten.
Best jammer, want het is best een leuke wedstrijd. Als de 0-2 straks valt, is het over en sluiten.
Dat wel ja, het is vooral op snelheid via de vleugel, terwijl ik toch bij zowel Feyenoord als PSV juist het centrum het zwakke punt van de verdediging vind.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat wel lekker op en neer, maar aanvallend gezien valt het me erg tegen so far..zit echt geen lijn in. Allebei een beetje speculeren op de creativiteit van de vleugel en dat is het.
ik dacht op zo'n kaartje gezien te hebben dat het 40km wasquote:Op zondag 24 februari 2013 13:03 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik gok tussen de 20 en de 40 kilometer inderdaad, afhankelijk van welke pistes je neemt. Ik vermijd het liefst altijd de lange blauwe afdalingen, omdat daar alle kneuzen skiën en snowboarden.
Boëtius is Zanka wel aan het schudde als een milkshake ja togquote:Op zondag 24 februari 2013 13:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat wel ja, het is vooral op snelheid via de vleugel, terwijl ik toch bij zowel Feyenoord als PSV juist het centrum het zwakke punt van de verdediging vind.
Hallo Opa van het FUT Topic, hoe was uw middagdutje? Groetjes en xxxjes van mijquote:Op zondag 24 februari 2013 13:11 schreef Toefjes het volgende:
Ik wilde inzetten op geel voor Strootman. Maar ik was in slaap gevallen. Nu natuurlijk maar hopen dat hij geen geel krijgt
Nou, wat een beleefde jongeman ben je dat je daar naar vraagt X1N2ition,quote:Op zondag 24 februari 2013 13:15 schreef x1N2ition het volgende:
[..]
Hallo Opa van het FUT Topic, hoe was uw middagdutje? Groetjes en xxxjes van mij
Ik ga zo eens kijken, want ik heb 't kaartje nog in m'n jas zitten.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht op zo'n kaartje gezien te hebben dat het 40km was
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boëtius is Zanka wel aan het schudde als een milkshake ja tog
PSV is gewoon 10x beter man, lul niet zo slapquote:Op zondag 24 februari 2013 13:22 schreef Fuszy het volgende:
tegen de verhoudingen in
![]()
that's football volgens Steve McClaren
? Dat valt wel mee toch? Beide niet echt grote kansen ook. Matavz nog de grootste. T stelt niet veel voor tot nu toequote:Op zondag 24 februari 2013 13:22 schreef Fuszy het volgende:
tegen de verhoudingen in
![]()
that's football volgens Steve McClaren
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
PSV is gewoon 10x beter man, lul niet zo slap
Dit dusquote:Op zondag 24 februari 2013 13:24 schreef ThadCastle het volgende:
Ik vind het redelijk gelijk opgaand. Beide ploegen komen niet echt tot grote kansen. Gelukkig is Clasie zo'n koekenbakker
Niemand is geïnteresseerd in die kutwedstrijd die Ajax toch wel wint.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:24 schreef Reemi het volgende:
Vermeer, van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Schone, Eriksen, Cuenca, Sigthorsson, Fischer
Ja, wilde ook al iets die richting op zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niemand is geïnteresseerd in die kutwedstrijd die Ajax toch wel wint.
Wel hoor en tevens betwijfel ik dat winnen ten zeerste.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
Niemand is geïnteresseerd in die kutwedstrijd die Ajax toch wel wint.
Lekker na 120minuten ballen tegen Ado. Mag hopen dat jullie hard onderuit gaanquote:Op zondag 24 februari 2013 13:24 schreef Reemi het volgende:
Vermeer, van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Schone, Eriksen, Cuenca, Sigthorsson, Fischer
Feyenoord bovenliggende partij, fout clasie, goal psv. Lens is een teringlijerquote:
Beetje jammer dit, ik ben voor feyenoord maar ga nu nog bijna naar psv neigen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lekker na 120minuten ballen tegen Ado. Mag hopen dat jullie hard onderuit gaan
Gaat echt niet gebeuren. Ado is echt heel, heel zwak. Geen beter moment voor Ajax om ADO te treffen dan nu.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lekker na 120minuten ballen tegen Ado. Mag hopen dat jullie hard onderuit gaan
Dat Feyenoord wint is nog steeds in het voordeel van jullie hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, ik ben voor feyenoord maar ga nu nog bijna naar psv neigen.
Dacht Twente gister ookquote:Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaat echt niet gebeuren. Ado is echt heel, heel zwak. Geen beter moment voor Ajax om ADO te treffen dan nu.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Feyenoord bovenliggende partij, fout clasie, goal psv. Lens is een teringlijer
dat was het ongeveer
Ok, benieuwd naar 2e helftquote:Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Gelijk opgaande wedstrijden, PSV gelukkig op voorsprong door een blunder van Clasie.
Ach man, ik ben naar PSV - Ado geweest. Wat een zooitje ongeregeld is dat Ado zegquote:Op zondag 24 februari 2013 13:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel hoor en tevens betwijfel ik dat winnen ten zeerste.
Waarom is hij uberhaupt analist na die bitchfight met Advocaat? Lekker objectief.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:29 schreef Tim86 het volgende:
Van Hanegem staat daar echt als een seniele supporter ipv als analist
En toch doe je hetquote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Ajax weer een keer makkelijk wint. Ik ga maar niks meer over Serero zeggen maar hij zou fitter moeten zijn dan die spelers die 120 minuten hebben gespeeld.
oke danquote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ach man, ik ben naar PSV - Ado geweest. Wat een zooitje ongeregeld is dat Ado zeg
Serero verdient wel wat speeltijd ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Ajax weer een keer makkelijk wint. Ik ga maar niks meer over Serero zeggen maar hij zou fitter moeten zijn dan die spelers die 120 minuten hebben gespeeld.
okequote:Op zondag 24 februari 2013 13:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beetje jammer dit, ik ben voor feyenoord maar ga nu nog bijna naar psv neigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |