PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
gewoon Gameiro naast ibra ?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
(Ik weet, Lucas.. Kon zo snel niks anders verzinnen
)
[ afbeelding ]
wat een klootzak zegquote:Op zondag 24 februari 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin had Fuszy een Rooney in een 5k pack
Of gewoon Neymar en Lucas omwisselen aangezien chem toch niks uitmaakt bij een IFquote:
bespaart je ook een hoop omvormenquote:Op zondag 24 februari 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Of gewoon Neymar en Lucas omwisselen aangezien chem toch niks uitmaakt bij een IF
Misschien kwa stats niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Of gewoon Neymar en Lucas omwisselen aangezien chem toch niks uitmaakt bij een IF
Krijg ik daar geen bedankje voor ?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:56 schreef TBakkert het volgende:
IF Konko verkocht voor 28k, gekocht voor 17k
jawelquote:Op zondag 24 februari 2013 00:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Krijg ik daar geen bedankje voor ?
klopt, klopt.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Anders had je er 23k ongeveer voor.
Ik hoef sowieso weinig om te vormen want ik heb de coins nietquote:Op zondag 24 februari 2013 00:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bespaart je ook een hoop omvormen
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso weinig om te vormen want ik heb de coins niet
Miljoentje voor Neymarquote:
Dat team kost meer dan 2 miljoen, als ik mijn huidige teams verkoop dan heb ik misschien 1,2 miljoen ofzoquote:
Ik heb je grote maat Ibra uit pack gehaald dit jaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat team kost meer dan 2 miljoen, als ik mijn huidige teams verkoop dan heb ik misschien 1,2 miljoen ofzo
IF Paulinhoquote:Op zondag 24 februari 2013 00:53 schreef dion_v_k het volgende:
![]()
![]()
(Ik weet, Lucas.. Kon zo snel niks anders verzinnen
)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb je grote maat Ibra uit pack gehaald dit jaar.
leite heeft ook nog 5 star hoor ?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ibra heeft toch nog steeds 5* skill?
Leite hebben ze wel gedowngrade naar 4* skill
Leite moet dus gewoon optyfen, Hulk is echt niet verkeerd.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:12 schreef dion_v_k het volgende:
Ibra heeft toch nog steeds 5* skill?
Leite hebben ze wel gedowngrade naar 4* skill
Haten op Leitequote:Op zondag 24 februari 2013 01:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leite moet dus gewoon optyfen, Hulk is echt niet verkeerd.
ik haat niet op hem, maar suggereer alleen dat ik hem zijn prijs niet waard vindquote:
Waarom moet je daar 5atb voor spelen?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:17 schreef TBakkert het volgende:
jongens, ik ga alleen wel een gouden regel breken
ik ga faifettebek spelen om een paar spelers uit te proberen
laat maarquote:Op zondag 24 februari 2013 01:17 schreef TBakkert het volgende:
jongens, ik ga alleen wel een gouden regel breken
ik ga faifettebek spelen om een paar spelers uit te proberen
omdat ik wil kijken hoe Samba fungeert met 3 CB's, maar ik wil ook Mertens op LF hebben en Fellaini mag niet ontbreken. Verder wil ik er geen eredivisie-spelers in. het kwam niet uit qua chemistry in 3-4-2-1.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom moet je daar 5atb voor spelen?
lol, wat is de rest dan..gewoon EPL team met wat Belgen is het toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
omdat ik wil kijken hoe Samba fungeert met 3 CB's, maar ik wil ook Mertens op LF hebben en Fellaini mag niet ontbreken. Verder wil ik er geen eredivisie-spelers in. het kwam niet uit qua chemistry in 3-4-2-1.
ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, wat is de rest dan..gewoon EPL team met wat Belgen is het toch?
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:28 schreef Tim86 het volgende:
Dries - Remy (als het maar iemand met dubbele link naar rf is of Mirallas)- barfa
Lamah - Fellaini - rest EPL
Kan toch zo in 3431?
Dit heeft niks met mijn wedstrijden vanmiddag tegen jou te maken ?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:30 schreef TBakkert het volgende:
Ik had zelf dit, en dan misschien Wilshere vervangen door IF Cleverley.
[ afbeelding ]
op die lege plek natuurlijk driesje
nee hoor, ik maak gewoon eens in de paar dagen een nieuw team, misschien dat dat ook wel de reden is dat ik opeens zo arm was, door tax verlies ik veel coinsquote:Op zondag 24 februari 2013 01:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dit heeft niks met mijn wedstrijden vanmiddag tegen jou te maken ?
doe ik ook haha.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee hoor, ik maak gewoon eens in de paar dagen een nieuw team, misschien dat dat ook wel de reden is dat ik opeens zo arm was, door tax verlies ik veel coins
maar jij hebt miljoenen en om een nieuw team te kunnen maken, MOET ik mijn oude verkopenquote:
Dus maak ik meer verlies met taxquote:Op zondag 24 februari 2013 01:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar jij hebt miljoenen en om een nieuw team te kunnen maken, MOET ik mijn oude verkopen
klopt, maar op zo veel coins kun je dat nog redelijk missen. Ik heb hoogstens 160k gehad deze editie van FIFA, nu heb ik weer 100k en als ik over een paar dagen dit team weer verkoop heb ik weer 95k of zo.quote:
GJE 2.0quote:Op zondag 24 februari 2013 01:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, maar op zo veel coins kun je dat nog redelijk missen. Ik heb hoogstens 160k gehad deze editie van FIFA, nu heb ik weer 100k en als ik over een paar dagen dit team weer verkoop heb ik weer 95k of zo.
ik krijg wel match coins, maar daar betaal ik contracten enzulks van.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:37 schreef Tim86 het volgende:
Dan doe je toch echt iets fout hoor, dat ligt niet aan de tax
160k is wel heel weinigquote:Op zondag 24 februari 2013 01:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
klopt, maar op zo veel coins kun je dat nog redelijk missen. Ik heb hoogstens 160k gehad deze editie van FIFA, nu heb ik weer 100k en als ik over een paar dagen dit team weer verkoop heb ik weer 95k of zo.
Dan koop jij jouw spelers voor veel te veel of heb je geen geduld met spelers kopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik bied altijd gewoon op spelers, dus ga altijd wel onder de laagste buy-now price...quote:Op zondag 24 februari 2013 01:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Dan koop jij jouw spelers voor veel te veel of heb je geen geduld met spelers kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |