Ik heb net een heel lief meisje voor hem afgebakken!quote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Thanx, hij is nog single trouwens!
Deal. Als hij over 30 jaar nog single is, zoek ik je op!quote:Op maandag 22 april 2013 16:10 schreef danic het volgende:
[..]
Ik heb net een heel lief meisje voor hem afgebakken!
Wát een lekker ventje zeg! En idd prachtige ogen
Hahaha jij bent streng zeg!! 30 jaar!quote:Op maandag 22 april 2013 16:39 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Deal. Als hij over 30 jaar nog single is, zoek ik je op!
Hehehe, ja maar ik heb alleen maar jongens in de aanbiedingquote:Op maandag 22 april 2013 16:01 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Thanx, hij is nog single trouwens!
Hahaha, nou dan houd ik het in gedachten voor als die van ons later van de herenliefde blijken te zijnquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:59 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Hehehe, ja maar ik heb alleen maar jongens in de aanbieding. (Maar who knows
). En ik zie dat Danic hem al weggekaapt heeft!
![]()
.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 14:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hahaha, nou dan houd ik het in gedachten voor als die van ons later van de herenliefde blijken te zijn![]()
Dat shirt!quote:
Haha! Nou ik denk dat ie eruit is want heb hem een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht bij HEMA.. Heb een 62 en een 68, je mag de 62 lenen als je wil? Daar is Silvijn bijna uit. Als je dat wil stuur maar ff een pm! Oh en hij is middeldik. Niet echt een dikke trui maar ook geen longsleeve stofje.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:24 schreef Gulara het volgende:
[..]
Dat shirt!Is dat nu te krijgen bij de HEMA? En is het een dik wintershirt, of valt het mee? Ikwilhet!
Maar het jongetje erin is nog leuker hoor!
Aah superlief, maar betwijfel of mijn fatso als wij in NL zijn daar nog in gaat passen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:28 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Haha! Nou ik denk dat ie eruit is want heb hem een paar maanden geleden in de aanbieding gekocht bij HEMA.. Heb een 62 en een 68, je mag de 62 lenen als je wil? Daar is Silvijn bijna uit. Als je dat wil stuur maar ff een pm! Oh en hij is middeldik. Niet echt een dikke trui maar ook geen longsleeve stofje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |