Haha.. Ja, als je cola alleen op die manier kent, is het ook echt niet te pruimen nee. Al kan ik me voorstellen dat voor die kleintjes priklimonade sowieso wat vreemd is.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:46 schreef leonieke het volgende:
Ik herinner me nog dat hij van de dokter een keer platte cola moest drinken (dat is dan ook gigantisch slecht) en dat was de eerste keer dat hij dat proefde. Waarschijnlijk denkt hij gewoon dat zijn mama heel slechte smaakt heeft
![]()
Ik ga duimen voor jullie, en dan zaterdag uitgebreid vieren en hard zingen voor Thomasquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:20 schreef leonieke het volgende:
Wij hadden gisteren ook een jarige3 jaar al
Al heeft hij het niet echt bewust meegemaakt. Nog steeds ziek, dus hij weigerde gisteren jarig te zijn (terwijl hij vorige week over niets anders kon praten). Ik mocht ook niet zingen (oké, ik geef het toe, ik ben geen goede zangeres
) omdat hij echt niet jarig was gisteren. Hopelijk is hij tegen zaterdag voldoende hersteld zodat we zijn feestje kunnen laten doorgaan (P. ligt ook al ziek in de zetel en ik voel me ook niet opperbest). Vanavond maar beslissen wat we zaterdag gaan doen.
Oeps....quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:46 schreef Troel het volgende:
[img]https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/v/862951_619331101425895_563286177_n.jpg?oh=b800bc8ef1331624537880d5df58b175&oe=513BC338&__gda__=1362925001_0dcdeb6c6dd6144d18a158f4e0f3319b[/im]
HoiKan je iemand van drie al opgegeven voor de kunstacademie?
Gelukkig uitwasbare stiftquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:52 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Oeps....
Maar bestaat er niet zoiets als kunst voor peuters
dat is dan wel weer fijn, kun je hoezen makkelijk wassen?quote:
Gelukkig wel. Ze zaten er gisteren net weer op na een plas "ongelukje"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:56 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
dat is dan wel weer fijn, kun je hoezen makkelijk wassen?
Zo trok Roy hier van de week een stukje behang van de muur, en bijna de gordijnen van de muur
Dat had ik voor het tekenen ook alquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:21 schreef Vanyel het volgende:
Maar je hebt wel een superschone bank zonder prutjes en dingetjes
OHja, ik kwam maandag thuis uit mijn werk en werd verwelkomt door mijn dochter met de mededeling dat Fabian de gordijnen van de muur had getrokken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:56 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
dat is dan wel weer fijn, kun je hoezen makkelijk wassen?
Zo trok Roy hier van de week een stukje behang van de muur, en bijna de gordijnen van de muur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |