quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
Ow crap... kom je nu mee.....quote:
Mwoah... jawelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Was er eigenlijk meer talent dan vorige week?
Wicked gaat zo draaienquote:
Paar wereldsterren gezien wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
ja, want ik heb vorige week niet gekekenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Marieke van Ginneken was door, dus, eigenlijk ja, maar om nou 'ja' te zeggen, nou nee, dus, nee. Eigenlijk weet ik het niet meer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
quote:
Alrighty thenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja, want ik heb vorige week niet gekeken
Is dat veiligquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:35 schreef Kally het volgende:
Maarre, duurde even, hele huis staat inmiddels vers in de verf.
Vast niet, maar living on the edgequote:
Ging die vanavond pas door? Oh jammer dat ik dat gemist heb, misschien even terugkieken dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Marieke van Ginneken was door, dus, eigenlijk ja, maar om nou 'ja' te zeggen, nou nee, dus, nee. Eigenlijk weet ik het niet meer.
Ja ook dat, net he in die 10 minuten voor er een nieuw topic wasquote:
Oeh, verse strakke murenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:35 schreef Kally het volgende:
Maarre, duurde even, hele huis staat inmiddels vers in de verf.
Doe het niet. Je zult gaan slissen als Ron!quote:
is ze nog om aan te zien?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ging die vanavond pas door? Oh jammer dat ik dat gemist heb, misschien even terugkieken dan.
Oh waitHet komt nog 200 keer deze week in de herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |