SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een dramatische scheids die higler ook he, tjonge tjonge
En Vitesse was gewoon beter, ook niet gek natuurlijk.![]()
Kaartjes zijn niet goedkoopquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:54 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
14 bijna 15, dat is toch niet te jong?![]()
![]()
Ik versta altijd Hitlerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat een dramatische scheids die higler ook he, tjonge tjonge
En Vitesse was gewoon beter, ook niet gek natuurlijk.
Noot noot.![]()
tr00. Hoorde net dat een seizoenskaart PEC rond de 190 is... En dat zijn alleen de thuiswedstrijdenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:55 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ligt er maar aan waar je prioriteiten liggen.![]()
Ze geven een signaal afquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
wquote:wellesquote:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL GOL![]()
GheheIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Heerenveen is not Mickey Mouse.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Douglas volgens mijquote:If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
heb ik in mijn team.quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Die commentator maakt constant fouten, irritante vent.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
die gast haalt de hele tijd heerenveen en twente door elkaar![]()
it wus niies to haaf been paart of te clupquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:07 schreef TwenteFC het volgende:
McClaren gaat vast bezig met zijn afscheidspeach.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
butt there is a tiet of kommen, en een tiet of goan. tiet of kommen has been geweest, tiet for goan is now.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:08 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
it wus niies to haaf been paart of te clup![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
butt there is a tiet of kommen, en een tiet of goan. tiet of kommen has been geweest, tiet for goan is now.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
butt there is a tiet of kommen, en een tiet of goan. tiet of kommen has been geweest, tiet for goan is now.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 21:10:16 ]![]()
Wie staat er eigenlijk op scherp bij twente voor ajax thuis?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
tadic dacht ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:10 schreef RubenSosa het volgende:
Wie staat er eigenlijk op scherp bij twente voor ajax thuis?![]()
Brama & Tadicquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:10 schreef RubenSosa het volgende:
Wie staat er eigenlijk op scherp bij twente voor ajax thuis?![]()
Bramaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:10 schreef RubenSosa het volgende:
Wie staat er eigenlijk op scherp bij twente voor ajax thuis?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
fer kopt van ferMonza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Twente wint?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:14 schreef alors het volgende:
Bijna bijna, dan weet ik al wat er gaat gebeuren zometeen![]()
Dus volgende week pakt twente zijn eerste overwinning van 2013 ?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Heerenveen speelt wel leuk als de bal maar niet in de buurt van de verdediging komt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:15 schreef RubenSosa het volgende:
Dus volgende week pakt twente zijn eerste overwinning van 2013 ?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heerenveen wint, plak ik een heerenveenlogo in het hoekje van mijn UIWel mooi dat Twente toch diep zit bij je.
![]()
Veiligquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Heerenveen wint, plak ik een heerenveenlogo in het hoekje van mijn UI
know'm sayin?
word? word.![]()
Je weet dat hij pas 14 is he? Je kan beter er nu gewoon uit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Wel mooi dat Twente toch diep zit bij je.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Best wel een turken zin, wat wil je nu vertellen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet dat hij pas 14 is he? Je kan beter er nu gewoon uit.![]()
![]()
Mwa, hij doet mij na.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
ik voel wat intense spanning tussen jullie
Hij ziet mij toch als z'n grote voorbeeld.![]()
![]()
Laat maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:18 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Best wel een turken zin, wat wil je nu vertellen?
14, weet je wat dat betekent? Hij heeft nog nooit bewust een kampioenschap van Feyenoord meegemaakt!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet dat hij pas 14 is he? Je kan beter er nu gewoon uit.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ja hoi.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
wt zit die ene groninger druk te doen zeg. Zeker zn pilletje vergeten te nemenWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Rickazio?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
wt zit die ene groninger druk te doen zeg. Zeker zn pilletje vergeten te nemenknow'm sayin?
word? word.![]()
quote:nee die bij die vrije trap net
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?![]()
Twente speelt als een patatje.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Spelers wollen gewoon von Stief af.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Net als met Co, zijn vertrek was ook al zo'n groot succes.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Spelers wollen gewoon von Stief af.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Beetje trieste club ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net als met Co, zijn vertrek was ook al zo'n groot succes.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Bony ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:31 schreef BlueRoom het volgende:
die boney was zeker bang dat hij niet wegkomt aan het eind van het seizoen, hup 3 goals er in![]()
Maar Jopie en Stief zijn zulke goede freundjesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Net als met Co, zijn vertrek was ook al zo'n groot succes.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Hoe moet ik dat weten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Aankoop van het seizoen![]()
Verdient hij nou serieus 1.3m per jaar?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verdient hij nou serieus 1.3m per jaar?
Logisch toch? Voor zo'n enorm talent. Hij wordt de nieuwe spits van het Nederlands elftal..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verdient hij nou serieus 1.3m per jaar?
oh wacht.![]()
Wel grappig, twee ploegen tegen elkaar die moeten winnen anders dan zakken ze in een nog dieper dal.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Hoelang moet ik wachten, want moet pissen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Logisch toch? Voor zo'n enorm talent. Hij wordt de nieuwe spits van het Nederlands elftal..
oh wacht."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Kan het me echt niet voorstellen eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Verdient hij nou serieus 1.3m per jaar?![]()
Altijd een fles bij je hebben als je voetbal kijkt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoelang moet ik wachten, want moet pissen?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Vrij raar ja, er waren nog enkele seconden te gaan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef TwenteFC het volgende:
Kan ik weer 15 min relaxed The Wire kijken, daar wel spektakel gelukkig.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:37 schreef HulkHeld het volgende:
Beste nog een goal voor Rkc, kut VVV![]()
Doe eens normaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:37 schreef HulkHeld het volgende:
Beste nog een goal voor Rkc, kut VVVWegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Hoe is het spelbeeld bij Heerenveen - Twente trouwens? Zit pas net dit topic te volgen en kan de wedstrijd niet live zien. Heerenveen terecht op voorsprong?![]()
VVVquote:
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Heerenveen terecht op voorsprong ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:38 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe is het spelbeeld bij Heerenveen - Twente trouwens? Zit pas net dit topic te volgen en kan de wedstrijd niet live zien. Heerenveen terecht op voorsprong?![]()
En MVVquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben Roda al, dat is al erg genoeg.![]()
Hoe kan t dat er bij vvv 9 minuten blessuretijd was?To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Ik gun ze een:quote:
Eigen taal met die vieze zachte G,
Eigen volkslied
Zelfs een eigen land, zijn we van dat stuk nepnederland af.![]()
Heeft een Limburger jullie allemaal verkracht ofzo?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat laatste niet joh... Gewoon bij België trekkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik gun ze een:
Eigen volkslied
Zelfs een eigen land, zijn we van dat stuk nepnederland af.![]()
Ja, Ik ondervind er nog steeds de gevolgen van, gun me het verwerkingsproces.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:46 schreef mrstylo het volgende:
Heeft een Limburger jullie allemaal verkracht ofzo?![]()
Marokkanen/Negers met een zachte g.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:46 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik gun ze een:
Eigen volkslied
Zelfs een eigen land, zijn we van dat stuk nepnederland af.
Hou je weekendplanning voor je.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat wordt een zaadzondag volgende week![]()
Vreemder is nog een neger die vloeiend Twents praat...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marokkanen/Negers met een zachte g.![]()
Dat heb ik weer nooit gezien.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vreemder is nog een neger die vloeiend Twents praat...
Die moeten dood. Een voorbeeld wanneer je op youtube zoekt: Wilders hoerenzoon.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Marokkanen/Negers met een zachte g.
Wat een mongooltjes lopen er toch ook rond in dit land, verkrachten dit land totaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Die moeten dood. Een voorbeeld wanneer je op youtube zoekt: Wilders hoerenzoon.
Wat een mongooltjes lopen er toch ook rond in dit land, verkrachten dit land totaal
Gelijk politie gebeld?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:48 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik wel, lopen er een paar rond in Enschede
Nah, zijn goede mensen manquote:
Goed geïntegreerd
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 21:50:27 ]![]()
[quote]Op zaterdag 23 februari 2013 21:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
[..]
Als je zo durft te praten met die achtergrond moet je echt anaal verwoest worden gewoon..
En raar vinden dat ze worden geweigerd bij het zoeken naar werk![]()
![]()
Speelt Chadli eigenlijk alweer mee?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:51 schreef Rickazio het volgende:
twente op weg naar...
-opnieuw een domper?![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nah, zijn goede mensen man
Goed geïntegreerdOke?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:50 schreef HulkHeld het volgende:
Als je zo durft te praten met die achtergrond moet je echt anaal verwoest worden gewoon..
En raar vinden dat ze worden geweigerd bij het zoeken naar werk
was 1,6 toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet de 1,3 miljoen salaris per jaar niet.![]()
Sort Sulejmani alleen dan goedkoper gekocht?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeet de 1,3 miljoen salaris per jaar niet.![]()
Soort is met dubbel o.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sort Sulejmani alleen dan goedkoper gekocht?![]()
El Hamlap was toch ook best duur gehaald?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je niet volg.quote:Dat snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een accessoires spel je niet zo: assosoires![]()
Alleen domme mensen spellen dat verkeerd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
een accessoires spel je niet zo: assosoires
Wie heeft dat gedaan dan?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
GGMM.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alleen domme mensen spellen dat verkeerd.
Wie heeft dat gedaan dan?![]()
Wel relevant om het over een miskoop van bijna 6 jaar geleden te gaan beginnen. We hebben het toch ook niet steeds over Stefke Nijland.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
bijna 5 jaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel relevant om het over een miskoop van bijna 6 jaar geleden te gaan beginnen. We hebben het toch ook niet steeds over Stefke Nijland.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wel relevant om het over een miskoop van bijna 6 jaar geleden te gaan beginnen. We hebben het toch ook niet steeds over Stefke Nijland.![]()
![]()
Hij heeft wel in de jeugd bij Cannes gezeten hoor!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Van la Parra kan er echt geen bal van, een soort tweede Boerrigter.![]()
Dacht Caen ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft wel in de jeugd bij Cannes gezeten hoor!RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat een topspelerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hij heeft wel in de jeugd bij Cannes gezeten hoor!Van welke jeugdopleiding komt deze fantast?
![]()
Heerenveen stort zo vaak in dit jaar, raar.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zijn doelpunt kwam ook al enkel voort uit een egoïstische actie waarop Mihaylov extreem slecht anticipeerde. Blinde paarden genoeg in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Van la Parra kan er echt geen bal van, een soort tweede Boerrigter.![]()
Self fulfilling prophecyquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
Heerenveen stort zo vaak in dit jaar, raar.Wie dit leest is gek![]()
hihihi twente en blinde paarden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn doelpunt kwam ook al enkel voort uit een egoïstische actie waarop Mihaylov extreem slecht anticipeerde. Blinde paarden genoeg in de Eredivisie.![]()
Boerrigter is dus gelukkig niet de enige met die stoornis.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn doelpunt kwam ook al enkel voort uit een egoïstische actie waarop Mihaylov extreem slecht anticipeerde. Blinde paarden genoeg in de Eredivisie.![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
hihihi twente en blinde paarden.![]()
![]()
Ook wel eens niet, maar dat wordt dan alsnog niet beloond dus veel maakt het niet uitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef AFCNiels het volgende:
Heerenveen stort zo vaak in dit jaar, raar.
know'm sayin?
word? word.![]()
Ferdwaalde paarden. haha lolquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
hihihi twente en blinde paarden.![]()
Ik snap 'm nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
hihihi twente en blinde paarden.
Wie dit leest is gek![]()
Fluit maar af, dit is een mooie eindstand.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat Heerenveen gaat winnen
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.![]()
Nou nou nouquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vieze griekse kabouter![]()
![]()
![]()
Mooi man. Elke week weet jij je posts gewoon weer naar een lager niveau te trekkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Haha wij zijn no. 1quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
calimeroWie dit leest is gek![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man. Elke week weet jij je posts gewoon weer naar een lager niveau te trekken![]()
Ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
Fluit maar af, dit is een mooie eindstand.![]()
dat zegt men ongetwijfeld dagelijks tegen jouquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man. Elke week weet jij je posts gewoon weer naar een lager niveau te trekken♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Nee. Gister was het iemand met mij eens waardoor de constante dalende lijn werd doorbroken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
dat zegt men ongetwijfeld dagelijks tegen jou![]()
Toch wel knap, steeds denk je dat lager niet kan, maar dan flikt hij het toch weer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man. Elke week weet jij je posts gewoon weer naar een lager niveau te trekkenOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hopelijk van Twentequote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
Het is nu weer wachten op een blunder waarschijnlikj.![]()
![]()
Was GGMM het met je eens? Wat een zachtaardige moderator is het ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Gister was het iemand met mij eens waardoor de constante dalende lijn werd doorbroken.![]()
Ik begrijp hem.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
Het is nu weer wachten op een blunder waarschijnlikj.
Ja, moet je nagaan hoe vaak ik mij zit te ergeren hierquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:21 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, moet je nagaan hoe vaak ik mij zit te ergeren hieralles komt wel weer goed
![]()
![]()
In Almelo wonen is nog erger."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
niveau van een konijn is nog hoger dan die van jouquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ferdwaalde paarden. haha lol♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nou nou nou. Minstens een gelijk spel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:15 schreef alors het volgende:
Ik denk dat Twente nog gewoon gaat winnen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
Liet hij nou een shirt zien zonder tekst per ongeluk?
know'm sayin?
word? word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |