Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:04 schreef Kyubey het volgende:
Geschiedenis, al hangt het we van af welke docent je hebt. Bij de een val ik in slaap, bij de ander hoor je de mooiste verhalen.
Wij krijgen steeds superslechte stagiaires.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:04 schreef Kyubey het volgende:
Geschiedenis, al hangt het er sterk van af welke docent je hebt. Bij de een val ik in slaap, bij de ander hoor je de mooiste verhalen.
Heb ook eens een stagiaire gehad, verschrikkelijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wij krijgen steeds superslechte stagiaires.
Wij hebben ze constantquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Heb ook eens een stagiaire gehad, verschrikkelijk
Dat is flink vervelend, maar een stagiaire moet toch ergens stagelopenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wij hebben ze constant
Heb je net een goede leraar, krijg je weer zo'n kutstagiaireen dan net niet bij de vervelende leraren.
Natuurkunde vind ik dan weer niets, te technischquote:
Niets mis met wiskunde, behalve als je er niets van baktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:15 schreef JRRY het volgende:
Hoe kan je nou wiskunde kiezen
2 nog wel, aaah
Je vindt er niks aan, omdat je er niks van kan blijkbaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:15 schreef JRRY het volgende:
Hoe kan je nou wiskunde kiezen
2 nog wel, aaah
Het is m'n laagste vakquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:15 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Niets mis met wiskunde, behalve als je er niets van bakt
Nah ik sta nog in de 6quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je vindt er niks aan, omdat je er niks van kan blijkbaar.
Pff, moeilijke vraag.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:03 schreef JRRY het volgende:
Je favoriete vak op de middelbare school.
Ondanks dat de middelbare school één grote hel is zijn er vast wel een paar vakken die je stiekem leuk vindt/vond. Wat is/was jouw meest favoriete vak op de middelbare school?
Poll: Het leukste vak op school is...
• Wiskunde
• Nederlands
• Engels
• Frans
• Duits
• Latijn
• Grieks
• Tekenen
• Drama
• Techniek
• Muziek
• Lichamelijke opvoeding
• Economie
• Management & Organisatie
• Natuur- & scheikunde
• Godsdienst
• Maatschappijleer
• Verzorging
• Biologie
• Geschiedenis
• Aardrijkskunde
• CKV / KCV
• Filosofie
• Handvaardigheid
• Anders, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Brand los.
Ja aardrijkskunde is m'n #2 van alle theorievakken. Wel liggen de sociaal geografische thema's me meer dan de fysisch-geografische thema'squote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Monopoly het volgende:
AardrijkskundeGeweldig vak. Geschiedenis ook tof maar inderdaad afhankelijk van de docent. Ik had altijd wel geluk en toffe docenten gehad.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het is m'n laagste vak
Ik ben gewoon wanhopig ja, als ik iets snap van wiskunde vind het eigenlijk soms wel leuk zelfs
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
HerkenbaarAls ik het snap werk ik soms wel meer dan eigenlijk moet
quote:
Nee, 2 stemmen voor wiskundequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat die 2 je cijfer was.
Zelfde probleem, maar ik koos dan voor geschiedenisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:18 schreef Seam het volgende:
Ik twijfelde heel erg tussen grieks/latijn/natuurkunde en filosofie. Uiteindelijk voor grieks gekozen, fascinerende taal en cultuur.
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:23 schreef Kyubey het volgende:
Met Lichamelijke Opvoeding bedoel je gym toch?
Je tweede post sluit heel goed aan op je eerste.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:32 schreef Conflict het volgende:
Ik vond Nederlands het leukste vak, al betrap ik me er de laatste tijd op dat ik heel veel simpele dingen niet meer weet en soms domme foutjes maak.
Hahaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:22 schreef Arashimashou het volgende:
Een leukste vak op school? Wat een mop zeg. Alle dingen die leuk kunnen zijn worden op school toch doorgaans zwaar verkloot.
Niet iedereen was obees op de middelbare.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Al die idioten die daarop gestemd hebben
Ik zou zelfs durven te stellen dat bijna niemand obees was op de middelbare. Natuurlijk uitzonderingen daargelaten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:54 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Niet iedereen was obees op de middelbare.
Misschien zit TS in klas 3 daar had ik natuur&scheikunde als 1 vak. Na een jaar ook gelijk mee gekapt vond het een onzinnig gedoequote:Op zondag 24 februari 2013 00:24 schreef Nattekat het volgende:
Waarom Natuur- en scheikunde als één?
Bij scheikunde verveel ik me enorm en natuurkunde vind ik juist leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |