SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Rustig aan.![]()
Mijn ouders weten niet dat ik problemen heb met vrouwen. Sterker nog, in het echt weten de meeste mensen niet dat ik problemen heb met vrouwen. Dit zijn niet echt dingen waar je iedereen over vertelt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:55 schreef Fascination het volgende:
Zeggen je ouders niet eens wat van dat eeuwige gejank van je?![]()
No way dat dit kan, je gedrag is zo extreem net als je denk wijzen. Datnkan je niet verborgen houden. Jij denkt dat ze het niet weten, maar geloof mij ze weten het allemaal stuk voor stuk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn ouders weten niet dat ik problemen heb met vrouwen. Sterker nog, in het echt weten de meeste mensen niet dat ik problemen heb met vrouwen. Dit zijn niet echt dingen waar je iedereen over vertelt.
Je moet een gesprek openen en dan door gaan. Keer op keer op keer. Oefenen dus.
En ja kom maar met voorbeelden wat je allemaal gedaan geprobeerd hebt.
En dat je het vaker doet dan wij denken. Geloof er helemaal niks van.
Heel simpel, je begint een gesprek over het weer en je kan eindigen met een date. Kwestiemvan oefenen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Mweh, mensen weten echt niet dat ik zo nu en dan depressief ben.
Tuurlijk kan je dat verhullen..Rustig aan.![]()
Het autistische gedrag van Benzin?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef kingtoppie het volgende:
Mweh, mensen weten echt niet dat ik zo nu en dan depressief ben.
Tuurlijk kan je dat verhullen..
Dat kan je niet verbergen. Dat zijn namelijk gedrag trekjes.
Depressief is een geestelijk iets, kan je dus verbergen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Benzin is gewoon niet zo extravert, dat noemen we dan gelijk maar autistisch?...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het autistische gedrag van Benzin?
Dat kan je niet verbergen. Dat zijn namelijk gedrag trekjes.
Depressief is een geestelijk iets, kan je dus verbergen.
Magnetronkoffie is daarentegen juist wel heel sociaal maar wel een autist.
Dat benzin al onmogelijk lang dit gedrag vertoond en nooit constructief is is daarentegen wel achterlijk.. Hij lijkt het zelf ook niet door te hebben.Rustig aan.![]()
Meerdere mensen die beroepsmatig met autisten te maken hebben zeggen het allemaal. Spot on autist. Minimaal dat, hijnmoet zich laten onderzoeken en dan kan hij hulp krijgen alles wat beter te snappen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Benzin is gewoon niet zo extravert, dat noemen we dan gelijk maar autistisch?...
Magnetronkoffie is daarentegen juist wel heel sociaal maar wel een autist.
Neem nou de volgende voorbeelden,
Hij wilt letterlijk een handboek hoe om te gaan met de vrouw.
Elke actie moet altijd de zelfde reactie hebben. Hij vergeleek het zelfs met een ei koken.
Nu wilt hij letterlijk weten en voor gekouwd hebben hoe een gesprek te voeren. En dat moet nog in 1x gebeuren.
Er is maar 1 oplossing. Prof hulp zoeken, wij met alle wil van de wereld kunnen hem niet helpen. En hij weigert actie te ondernemen. Dan ben je uit gepraat.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Als ik me kut voel en in ''KT gaat nooit liefde ervaren modus'' zit dan vraag ik ook om een handboek, puur omdat het een hardnekkig gevoel is dat het voelt alsof het voor jou niet mogelijk is of gewoon teveel moeite kost. ''wat doe ik dan fout?!?'' schreeuwt je lijf dan.... Daarom die vragen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meerdere mensen die beroepsmatig met autisten te maken hebben zeggen het allemaal. Spot on autist. Minimaal dat, hijnmoet zich laten onderzoeken en dan kan hij hulp krijgen alles wat beter te snappen.
Neem nou de volgende voorbeelden,
Hij wilt letterlijk een handboek hoe om te gaan met de vrouw.
Elke actie moet altijd de zelfde reactie hebben. Hij vergeleek het zelfs met een ei koken.
Nu wilt hij letterlijk weten en voor gekouwd hebben hoe een gesprek te voeren. En dat moet nog in 1x gebeuren.
Er is maar 1 oplossing. Prof hulp zoeken, wij met alle wil van de wereld kunnen hem niet helpen. En hij weigert actie te ondernemen. Dan ben je uit gepraat.
Niet iedereen is hetzelfde... Reacties zijn wel degelijk ENORM verschillend per meisje.
Die prof hulp zou je sowieso moeten nemen als je al 7 jaar kut voelt.
Maar benzin verdrinkt in zijn gevoel, ik betwijfel zelfs of hij nog enigszins rationeel kan zijn met deze materie.... Er is een reden dat ik zeg dat AD hem zou kunnen helpen.Rustig aan.![]()
Ik ben er van overtuigd dat mijn ouders en iedereen om me heen het niet merken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:05 schreef ook_gek het volgende:
No way dat dit kan, je gedrag is zo extreem net als je denk wijzen. Datnkan je niet verborgen houden. Jij denkt dat ze het niet weten, maar geloof mij ze weten het allemaal stuk voor stuk.
En ja kom maar met voorbeelden wat je allemaal gedaan geprobeerd hebt.
En dat je het vaker doet dan wij denken. Geloof er helemaal niks van.
Ik heb net bijvoorbeeld al twee voorbeelden genoemd, maar je moet zelf weten wat je gelooft.Onmogelijk, tenzij jij dingen weet die ik niet weet. Dat zijn nou juist het soort dingen wat ik wil weten. Een opmerking over het weer leidt soms alleen tot een opmerking terug en that's it.quote:Heel simpel, je begint een gesprek over het weer en je kan eindigen met een date.![]()
Voorkauwen dusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Onmogelijk, tenzij jij dingen weet die ik niet weet. Dat zijn nou juist het soort dingen wat ik wil weten. Een opmerking over het weer leidt soms alleen tot een opmerking terug en that's it.![]()
![]()
Ja, en soms tot meer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat mijn ouders en iedereen om me heen het niet merken.
Ik heb net bijvoorbeeld al twee voorbeelden genoemd, maar je moet zelf weten wat je gelooft.
[..]
Onmogelijk, tenzij jij dingen weet die ik niet weet. Dat zijn nou juist het soort dingen wat ik wil weten. Een opmerking over het weer leidt soms alleen tot een opmerking terug en that's it.
:{![]()
Ik bedoelde met die soms eigenlijk dat zelfs dat al niet altijd gebeurt. Het leidt in de praktijk nooit tot meer, tenzij je trucs en technieken kent die niemand wil delen.quote:Dat klinkt bijna exact zoals ik het ook ervaar ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:24 schreef kingtoppie het volgende:
Als ik me kut voel en in ''KT gaat nooit liefde ervaren modus'' zit dan vraag ik ook om een handboek, puur omdat het een hardnekkig gevoel is dat het voelt alsof het voor jou niet mogelijk is of gewoon teveel moeite kost. ''wat doe ik dan fout?!?'' schreeuwt je lijf dan.... Daarom die vragen.![]()
Even gequote omdat het zo'n mooie uitspraak isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit!
Zelfs -ik- heb tenminste een aantal keer iemand kunnen versieren en ik ben nota bene een fokking autist man![]()
![]()
Anders kijk je wat PUA filmpjes op youtube! Die zitten -vol- met trucs en technieken!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik bedoelde met die soms eigenlijk dat zelfs dat al niet altijd gebeurt. Het leidt in de praktijk nooit tot meer, tenzij je trucs en technieken kent die niemand wil delen.![]()
![]()
Jesus F Christ benzin...
Kan hij geen eigen topicreeks krijgen waar hij lekker kan zeuren en de autist kan uithangen waar we dan even af en toe tegen hem kunnen schelden dat hij gewoon is van zijn reet moet komen en naar buiten moet. Het lijkt dat mensen daar ook behoefte aan hebben. Win win enzo.
Deze hele serie is naar de klote door die gast, kan hij niet geweerd worden uit deze reeks?![]()
Poging omdernomen, niet geluktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef Misvatting het volgende:
Jesus F Christ benzin...
Kan hij geen eigen topicreeks krijgen waar hij lekker kan zeuren en de autist kan uithangen waar we dan even af en toe tegen hem kunnen schelden dat hij gewoon is van zijn reet moet komen en naar buiten moet. Het lijkt dat mensen daar ook behoefte aan hebben. Win win enzo.
Deze hele serie is naar de klote door die gast, kan hij niet geweerd worden uit deze reeks?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Benzin je bent gewoon niet interessant voor vrouwen. Wat maak jij nou mee? Ga eerst maar eens leven![]()
Gho koud he,quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef benzin het volgende:
Onmogelijk, tenzij jij dingen weet die ik niet weet. Dat zijn nou juist het soort dingen wat ik wil weten. Een opmerking over het weer leidt soms alleen tot een opmerking terug en that's it.
Nou inderdaad
Warme chocomelk met rum en slagroom weer is het!
Nee geen slagroom! Ik sport
Ah joh 1x kan geen kwaat! Je kan het hebben!
Nou....
Jawel jo, doe eens gek. We gaan nu een warme choco drinken daar! Soms moet je spontane dingen doen.
Nee kan echt niet, sorry.
Gewoon eens iets leuks doen! Die afspraak kan je verzetten. Ik ben *naam*
En van 1 warme choco vergaat je wereld echt niet!
Hmmm nou.... Oke waarom ook niet.
En je hebt een date.
Zo kan je een gesprek over het weet omzetten in een date. Het zal je nog verbazen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Vertel eens interesante dingen die je van af oud en nieuw tot nu toe gedaan hebt.quote:Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Onmogelijk, tenzij jij dingen weet die ik niet weet. Dat zijn nou juist het soort dingen wat ik wil weten. Een opmerking over het weer leidt soms alleen tot een opmerking terug en that's it.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Anders kijk je wat PUA filmpjes op youtube! Die zitten -vol- met trucs en technieken!![]()
Vetgedrukte zou ik nooit opgekomen zijn, ook omdat vaak het begin van het gesprek al ongemakkelijk is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:57 schreef ook_gek het volgende:
Gho koud he,
Nou inderdaad
....
Zo kan je een gesprek over het weet omzetten in een date. Het zal je nog verbazen.
Maar serieus, werkt dit echt en heb je op deze manier weleens een date geregeld?![]()
![]()
Als je niet al te grote engerd bent moet het kunnen. Alleen houd ik zelf niet zo van doordrammenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gho koud he,
Nou inderdaad
Nee geen slagroom! Ik sport
Ah joh 1x kan geen kwaat! Je kan het hebben!
Nou....
Jawel jo, doe eens gek. We gaan nu een warme choco drinken daar! Soms moet je spontane dingen doen.
Nee kan echt niet, sorry.
Gewoon eens iets leuks doen! Die afspraak kan je verzetten. Ik ben *naam*
En van 1 warme choco vergaat je wereld echt niet!
Hmmm nou.... Oke waarom ook niet.
En je hebt een date.
Zo kan je een gesprek over het weet omzetten in een date. Het zal je nog verbazen.![]()
![]()
Ja dit werkt ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Vetgedrukte zou ik nooit opgekomen zijn, ook omdat vaak het begin van het gesprek al ongemakkelijk is.
Maar serieus, werkt dit echt en heb je op deze manier weleens een date geregeld?Als je dit al door drammen vind? Ze zei geen nee, ze twijfelde. Dus overhalen was de enige optie. Brutale hebben de halve wereld.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je niet al te grote engerd bent moet het kunnen. Alleen houd ik zelf niet zo van doordrammenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |