Het maakt me niet uit dat het niet interessant voor ze is; ik zou willen dat ik er tijd voor had omdat ik het leuk vind.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Je kunt jezelf niet omhoogtrekken aan een vriendinnetje. Een spel spelen en een boek lezen is niet interessant voor ze, je moet eerst zelf gaan leven en dán pas kan je er een vriendin aan 'toevoegen'.
Niet andersom.
Dat hoor ik op m'n werk heel vaak van mijn cliënten. En toch; het aanmelden bij een sportschool of sportvereniging (wat hierboven ook al ergens wordt geopperd) levert ze tot nu toe allemaal leuke sociale contacten op, ook met meisjes. Je moet alleen de stap willen en durven nemenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:49 schreef benzin het volgende:
Mijn werk vult mijn leven al behoorlijk.
Dat weet ik, maakt mij niet uit en ik stoor me er niet aanquote:Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Barbusse het volgende:
Het heeft weinig zin om hem advies te geven hoor. Hij doet er toch niks mee. Ik geloof dat hij al jaren hetzelfde riedeltje afsteekt hierover, dat zijn leven compleet is met een lief meisje erbij, dat hij niet weet hoe of wat en bla bla bla.
Word jij nooit cynisch van je clienten? Of heb je dat beroepshalve onder controle?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maakt mij niet uit en ik stoor me er niet aan
Nee, al ben ik van mezelf al behoorlijk cynischquote:Op zondag 24 februari 2013 12:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Word jij nooit cynisch van je clienten? Of heb je dat beroepshalve onder controle?
Jij dappere vrouwquote:Op zondag 24 februari 2013 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maakt mij niet uit en ik stoor me er niet aan
Waarom voelen jullie nou allemaal de noodzaak om bij voorbaat al er vanuit te gaan dat ik er toch niets mee doe en dat ik het toch niet kan en dat het me toch niet lukt?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Barbusse het volgende:
Het heeft weinig zin om hem advies te geven hoor. Hij doet er toch niks mee. Ik geloof dat hij al jaren hetzelfde riedeltje afsteekt hierover, dat zijn leven compleet is met een lief meisje erbij, dat hij niet weet hoe of wat en bla bla bla.
Dapper valt best mee, maar opgeven doe ik nooitquote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij dappere vrouw![]()
Ik heb het inmiddels opgegeven
Omdat dat hetgeen is dat iedereen ziet. Anderen zien niet dat jij hiermee druk bezig bent in je hoofd.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom voelen jullie nou allemaal de noodzaak om bij voorbaat al er vanuit te gaan dat ik er toch niets mee doe en dat ik het toch niet kan en dat het me toch niet lukt?
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom voelen jullie nou allemaal de noodzaak om bij voorbaat al er vanuit te gaan dat ik er toch niets mee doe en dat ik het toch niet kan en dat het me toch niet lukt?
Ik snap het niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Voorbeeldje: Er is een discussie over jouw bezigheden en wat die voor vrouwelijkheden teweegbrengen. Jij vertelt na lang aandringen wat je leuk vind en dat je een vriendin nodig hebt om nog meer leuke dingen te doen. Ik vertel je dat je zonder vriendin andere dingen moet gaan doen, en als antwoord krijg ik dat het je niet uitmaakt.
Ik snap niet waarom ze dat niet zien. Juist als ik extra vragen over een advies stel zou dat een teken moeten zijn voor iedereen dat ik erover aan het denken ben en het op een rij probeer te zetten, maar dat wordt gezien alsof ik er niets mee doe en daar word ik over aangevallen. Ik snap er helemaal niets van.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Omdat dat hetgeen is dat iedereen ziet. Anderen zien niet dat jij hiermee druk bezig bent in je hoofd.
Voor ons zijn het steeds dezelfde vragen, voor hem niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Je vraagt steeds hetzelfde benzin, dat is het probleem
exact hetzelfde en dan nog anders? Ik heb engelen geduld maar dat zie ik zelfs nietquote:Op zondag 24 februari 2013 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Voor ons zijn het steeds dezelfde vragen, voor hem niet.
Dat is schijnbaar nodig, want het antwoord op elke vraag is "je doet er niets mee" of "psycholoog". Wat moet ik daar nou mee?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Je vraagt steeds hetzelfde benzin, dat is het probleem
hulp van vrienden accepteer je ook niet, zelf kom je er niet uit, wat rest dan nog?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is schijnbaar nodig, want het antwoord op elke vraag is "je doet er niets mee" of "psycholoog". Wat moet ik daar nou mee?
Ik weet dat je het er druk mee hebt, maar anderen zien dat niet. In hun ogen post je elke keer dezelfde vragen met hetzelfde onderwerp.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:12 schreef benzin het volgende:
Ik snap niet waarom ze dat niet zien. Juist als ik extra vragen over een advies stel zou dat een teken moeten zijn voor iedereen dat ik erover aan het denken ben en het op een rij probeer te zetten, maar dat wordt gezien alsof ik er niets mee doe en daar word ik over aangevallen. Ik snap er helemaal niets van.
Dat het je niet zou kunnen of zal lukken zeg ik niet en dat geloof ik ook niet. Maar je post hier nu al zo lang hetzelfde verhaal, over and over again, om veilig te kunnen concluderen dat je helemaal niks doet met de adviezen die mensen je geven.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Dan moet je daar aan gaan werken, maar dat zal niet makkelijk worden. Ik heb gehoord dat je er redelijk tot goed uitziet. Probeer contact te maken met collega's, en stel bijvoorbeeld voor om vrijdag na het werk wat met een groepje te gaan drinken in de stad? Als je veel tijd over hebt, kun je natuurlijk ook vrijwilligerswerk gaan zoeken. Dit wordt door veel mensen gebruikt om contact te leggen met andere, en vanuit daar kunnen dingen opgroeien. Tevens is het ook interessant om te vertellen dat je vrijwilligerswerk doet, en zegt dat veel over jouw karakter!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet echt nee.
[..]
Zie bold.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:
Is sporten echt zo belangrijk? Ik zie daar zelf altijd juist heel erg tegenop.
Ja. Het zorgt voor regelmaat, je doet wederom sociale contacten op en het verbetert jouw gezondheid, jouw kijk op het leven en jouw uitstraling. Je krijgt uiteindelijk meer energie, gaat je zekerder en vooral veel fitter voelen. Tevens is het ook weer iets om naar uit te kijken. Je kan jouw leven er deels op aanpassen, waardoor je puzzeltje meer compleet wordt. Zo kun je er voor kiezen om die zakken chips in de supermarkt te laten liggen, en een lekker tros bananen mee te nemen
Ik speel gitaar, telt dat ook?
Ja, absoluut! Dit is echt zeer aantrekkelijk. Vrouwen houden van mannen die GOED gitaar kunnen spelen. Dus heb je een beetje talent, verdiep je er dan zo spoedig mogelijk in! Als je 2 dagen in de week op een vast tijdstip speelt, heb je weer een regelmaat erbij. Jouw toekomstige vriendin merkt dan ook dat je veel te doen hebt door al deze bezigheden, en dus een druk interessant mannetje bent.Laat jouw gitaarles niet schieten door een date. De date moet verzet worden, snapje?
Mijn werk gaat niet altijd zoals ik wil, maar ik denk dat de meeste mensen wat ik nu doe wel een positie met aanzien vinden.
Je werk gaat niet zoals je wilt? Dan kun je daar mooi aan werken. De laatste zin is positief.
Welke vrouwen moet ik updaten?
Toekomstige vrouwen waar jij contact mee gaat leggen
Daar staat veel teveel informatie in, kan hij waarschijnlijk weinig tot niks mee.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:24 schreef Atemno het volgende:
[..]
Deze post heb je volledig genegeerd van mij, hier staat gewoon heel veel in.
Ik had een ninja edit. Maargoed, bedoel je dat hij teveel informatie niet aan kan, of dat sowieso bij voorbaat iemand met zo'n probleem hier niets aan heeft?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar staat veel teveel informatie in, kan hij waarschijnlijk weinig tot niks mee.
Je (goedbedoelde!!) post heeft veel teveel tips, daar kan je in verzanden. Daarnaast veel niet-concreet taalgebruik.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:26 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik had een ninja edit. Maargoed, bedoel je dat hij teveel informatie niet aan kan, of dat sowieso bij voorbaat iemand met zo'n probleem hier niets aan heeft?
Ik vertoon overigens geen weerstand tegen hem. Ik vind het alleen vervelend dat ik in mijn laatste (4?) posts veel tijd heb en energie heb gelegd en dat vervolgens compleet genegeerd wordt. Zoals je ook terug kunt lezen, heb ik het zelfs 'regel/stapsgewijs' geprobeerd uit te leggen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je (goedbedoelde!!) post heeft veel teveel tips, daar kan je in verzanden. Daarnaast veel niet-concreet taalgebruik.
Even heel kort gezegd; benzin is bloedserieus en meent oprecht wat hij post. Ik begrijp de weerstand bij iedereen wel, maar hij kan er verdomd weinig aan doen.
Het wordt niet genegeerd, het kost hem moeite om al die tekst te verwerken, ziet er ook geen samenhang in. Benzin vraagt iets, krijgt vervolgens 10 tips die ook nog eens van elkaar verschillen, je hebt dan veel losse eindjes die je niet aan elkaar kan krijgen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef Atemno het volgende:
[..]
Ik vertoon overigens geen weerstand tegen hem. Ik vind het alleen vervelend dat ik in mijn laatste (4?) posts veel tijd heb en energie heb gelegd en dat vervolgens compleet genegeerd wordt. Zoals je ook terug kunt lezen, heb ik het zelfs 'regel/stapsgewijs' geprobeerd uit te leggen.
Edit: Ohja en andere, inclusief mezelf, geven al 100 redenen dat sporten echt wel goed is. En dan nog vraagt hij, werkt dat echt? Daar worden de meeste users hier wel een beetje moedeloos van denk ik.
Dan moet je wel eens slecht slapen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dapper valt best mee, maar opgeven doe ik nooit
Dit kan ik niet zo goed begrijpen. Ik ken genoeg autisten die tegen genoeg dingen aanlopen. En toch zijn die niet allemaal zo negatief.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Je (goedbedoelde!!) post heeft veel teveel tips, daar kan je in verzanden. Daarnaast veel niet-concreet taalgebruik.
Even heel kort gezegd; benzin is bloedserieus en meent oprecht wat hij post. Ik begrijp de weerstand bij iedereen wel, maar hij kan er verdomd weinig aan doen.
dat is jouw interpretatie, die voor geen meter klopt mbt mijn eigen post, ik kan niet voor anderen spreken.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is de benzin-paradox volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:56 schreef Fascination het volgende:
Maar je hebt toch weleens met iemand seks gehad, benzin? En je hebt toch een tijd redelijk intiem contact gehad met een vrouw? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Daar heb je ook gesprekken bij moeten voeren neem ik aan.
Net als bij richard_prf. "Vrouwen hebben mij m'n hele leven lang genegeerd, boehoehoe." Maar richard, je vertelde laatst dat je weleens seks met een vrouw hebt gehad. "Ja, maar dat telt niet."quote:Op zondag 24 februari 2013 13:57 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is de benzin-paradox volgens mij.
"ken" jij tijnbrein hier op fok?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Altijd, maar dat heeft andere oorzakenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan moet je wel eens slecht slapen.
Seksuele handelingen ja, intiem contact ja. Het eerste met één meisje, het tweede met in totaal twee meisjes.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:56 schreef Fascination het volgende:
Maar je hebt toch weleens met iemand seks gehad, benzin? En je hebt toch een tijd redelijk intiem contact gehad met een vrouw? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Daar heb je ook gesprekken bij moeten voeren neem ik aan.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Net als bij richard_prf. "Vrouwen hebben mij m'n hele leven lang genegeerd, boehoehoe." Maar richard, je vertelde laatst dat je weleens seks met een vrouw hebt gehad. "Ja, maar dat telt niet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |