abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123271357
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Je kunt jezelf niet omhoogtrekken aan een vriendinnetje. Een spel spelen en een boek lezen is niet interessant voor ze, je moet eerst zelf gaan leven en dán pas kan je er een vriendin aan 'toevoegen'.
Niet andersom.
Het maakt me niet uit dat het niet interessant voor ze is; ik zou willen dat ik er tijd voor had omdat ik het leuk vind.

Mijn werk vult mijn leven al behoorlijk.
pi_123271552
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:49 schreef benzin het volgende:

Mijn werk vult mijn leven al behoorlijk.
Dat hoor ik op m'n werk heel vaak van mijn cliënten. En toch; het aanmelden bij een sportschool of sportvereniging (wat hierboven ook al ergens wordt geopperd) levert ze tot nu toe allemaal leuke sociale contacten op, ook met meisjes. Je moet alleen de stap willen en durven nemen ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123271626
Het heeft weinig zin om hem advies te geven hoor. Hij doet er toch niks mee. Ik geloof dat hij al jaren hetzelfde riedeltje afsteekt hierover, dat zijn leven compleet is met een lief meisje erbij, dat hij niet weet hoe of wat en bla bla bla.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123271684
quote:
13s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Barbusse het volgende:
Het heeft weinig zin om hem advies te geven hoor. Hij doet er toch niks mee. Ik geloof dat hij al jaren hetzelfde riedeltje afsteekt hierover, dat zijn leven compleet is met een lief meisje erbij, dat hij niet weet hoe of wat en bla bla bla.
Dat weet ik, maakt mij niet uit en ik stoor me er niet aan :)
Tante minthy!! O+
pi_123271740
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:58 schreef minthy het volgende:

[..]

Word jij nooit cynisch van je clienten? Of heb je dat beroepshalve onder controle?
pi_123271827
quote:
17s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:59 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Word jij nooit cynisch van je clienten? Of heb je dat beroepshalve onder controle?
Nee, al ben ik van mezelf al behoorlijk cynisch :D
Engelengeduld en begrip, niemand vraagt erom autistisch te zijn.
Tante minthy!! O+
pi_123271852
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:58 schreef minthy het volgende:

[..]

Jij dappere vrouw O+ :P Ik heb het inmiddels opgegeven :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123272011
quote:
13s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Barbusse het volgende:
Waarom voelen jullie nou allemaal de noodzaak om bij voorbaat al er vanuit te gaan dat ik er toch niets mee doe en dat ik het toch niet kan en dat het me toch niet lukt?
pi_123272068
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jij dappere vrouw O+ :P Ik heb het inmiddels opgegeven :')
Dapper valt best mee, maar opgeven doe ik nooit :+
Tante minthy!! O+
pi_123272131
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom voelen jullie nou allemaal de noodzaak om bij voorbaat al er vanuit te gaan dat ik er toch niets mee doe en dat ik het toch niet kan en dat het me toch niet lukt?
Omdat dat hetgeen is dat iedereen ziet. Anderen zien niet dat jij hiermee druk bezig bent in je hoofd.
Tante minthy!! O+
pi_123272223
quote:

[..]

:')

Voorbeeldje: Er is een discussie over jouw bezigheden en wat die voor vrouwelijkheden teweegbrengen. Jij vertelt na lang aandringen wat je leuk vind en dat je een vriendin nodig hebt om nog meer leuke dingen te doen. Ik vertel je dat je zonder vriendin andere dingen moet gaan doen, en als antwoord krijg ik dat het je niet uitmaakt.

Ja, wat wil je dan?
:{
pi_123272433
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Voorbeeldje: Er is een discussie over jouw bezigheden en wat die voor vrouwelijkheden teweegbrengen. Jij vertelt na lang aandringen wat je leuk vind en dat je een vriendin nodig hebt om nog meer leuke dingen te doen. Ik vertel je dat je zonder vriendin andere dingen moet gaan doen, en als antwoord krijg ik dat het je niet uitmaakt.
Ik snap het niet.

quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef minthy het volgende:

[..]

Omdat dat hetgeen is dat iedereen ziet. Anderen zien niet dat jij hiermee druk bezig bent in je hoofd.
Ik snap niet waarom ze dat niet zien. Juist als ik extra vragen over een advies stel zou dat een teken moeten zijn voor iedereen dat ik erover aan het denken ben en het op een rij probeer te zetten, maar dat wordt gezien alsof ik er niets mee doe en daar word ik over aangevallen. Ik snap er helemaal niets van.
pi_123272596
Je vraagt steeds hetzelfde benzin, dat is het probleem
pi_123272631
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Voor ons zijn het steeds dezelfde vragen, voor hem niet.
Tante minthy!! O+
pi_123272680
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:17 schreef minthy het volgende:

[..]

Voor ons zijn het steeds dezelfde vragen, voor hem niet.
exact hetzelfde en dan nog anders? Ik heb engelen geduld maar dat zie ik zelfs niet
pi_123272694
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat is schijnbaar nodig, want het antwoord op elke vraag is "je doet er niets mee" of "psycholoog". Wat moet ik daar nou mee?
  zondag 24 februari 2013 @ 13:19:45 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123272742
Gewoon eens ja en amen zeggen en doen wat de mensen hier voorstellen ipv elke keer weer meer vragen te stellen
pi_123272762
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is schijnbaar nodig, want het antwoord op elke vraag is "je doet er niets mee" of "psycholoog". Wat moet ik daar nou mee?
hulp van vrienden accepteer je ook niet, zelf kom je er niet uit, wat rest dan nog?
pi_123272814
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:12 schreef benzin het volgende:

Ik snap niet waarom ze dat niet zien. Juist als ik extra vragen over een advies stel zou dat een teken moeten zijn voor iedereen dat ik erover aan het denken ben en het op een rij probeer te zetten, maar dat wordt gezien alsof ik er niets mee doe en daar word ik over aangevallen. Ik snap er helemaal niets van.
Ik weet dat je het er druk mee hebt, maar anderen zien dat niet. In hun ogen post je elke keer dezelfde vragen met hetzelfde onderwerp.
Je kan niet van anderen verwachten dat ze je begrijpen en andersom zal je merken dat jij die anderen ook niet begrijpt. Het zal een lastige materie voor je blijven.
Tante minthy!! O+
pi_123272868
quote:

[..]

Dat het je niet zou kunnen of zal lukken zeg ik niet en dat geloof ik ook niet. Maar je post hier nu al zo lang hetzelfde verhaal, over and over again, om veilig te kunnen concluderen dat je helemaal niks doet met de adviezen die mensen je geven.
pi_123272994
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet echt nee.

[..]

Dan moet je daar aan gaan werken, maar dat zal niet makkelijk worden. Ik heb gehoord dat je er redelijk tot goed uitziet. Probeer contact te maken met collega's, en stel bijvoorbeeld voor om vrijdag na het werk wat met een groepje te gaan drinken in de stad? Als je veel tijd over hebt, kun je natuurlijk ook vrijwilligerswerk gaan zoeken. Dit wordt door veel mensen gebruikt om contact te leggen met andere, en vanuit daar kunnen dingen opgroeien. Tevens is het ook interessant om te vertellen dat je vrijwilligerswerk doet, en zegt dat veel over jouw karakter!

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:

Is sporten echt zo belangrijk? Ik zie daar zelf altijd juist heel erg tegenop.
Ja. Het zorgt voor regelmaat, je doet wederom sociale contacten op en het verbetert jouw gezondheid, jouw kijk op het leven en jouw uitstraling. Je krijgt uiteindelijk meer energie, gaat je zekerder en vooral veel fitter voelen. Tevens is het ook weer iets om naar uit te kijken. Je kan jouw leven er deels op aanpassen, waardoor je puzzeltje meer compleet wordt. Zo kun je er voor kiezen om die zakken chips in de supermarkt te laten liggen, en een lekker tros bananen mee te nemen

Ik speel gitaar, telt dat ook?
Ja, absoluut! Dit is echt zeer aantrekkelijk. Vrouwen houden van mannen die GOED gitaar kunnen spelen. Dus heb je een beetje talent, verdiep je er dan zo spoedig mogelijk in! Als je 2 dagen in de week op een vast tijdstip speelt, heb je weer een regelmaat erbij. Jouw toekomstige vriendin merkt dan ook dat je veel te doen hebt door al deze bezigheden, en dus een druk interessant mannetje bent. ;) Laat jouw gitaarles niet schieten door een date. De date moet verzet worden, snapje?

Mijn werk gaat niet altijd zoals ik wil, maar ik denk dat de meeste mensen wat ik nu doe wel een positie met aanzien vinden.
Je werk gaat niet zoals je wilt? Dan kun je daar mooi aan werken. De laatste zin is positief. :)
Welke vrouwen moet ik updaten?
Toekomstige vrouwen waar jij contact mee gaat leggen
Zie bold.

Deze post, van mij, heb je compleet genegeerd. ;)
pi_123273063
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:24 schreef Atemno het volgende:

[..]

Deze post heb je volledig genegeerd van mij, hier staat gewoon heel veel in. ;)
Daar staat veel teveel informatie in, kan hij waarschijnlijk weinig tot niks mee.
Tante minthy!! O+
pi_123273112
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:25 schreef minthy het volgende:

[..]

Daar staat veel teveel informatie in, kan hij waarschijnlijk weinig tot niks mee.
Ik had een ninja edit. Maargoed, bedoel je dat hij teveel informatie niet aan kan, of dat sowieso bij voorbaat iemand met zo'n probleem hier niets aan heeft?
pi_123273354
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:26 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ik had een ninja edit. Maargoed, bedoel je dat hij teveel informatie niet aan kan, of dat sowieso bij voorbaat iemand met zo'n probleem hier niets aan heeft?
Je (goedbedoelde!!) post heeft veel teveel tips, daar kan je in verzanden. Daarnaast veel niet-concreet taalgebruik.

Even heel kort gezegd; benzin is bloedserieus en meent oprecht wat hij post. Ik begrijp de weerstand bij iedereen wel, maar hij kan er verdomd weinig aan doen.
Tante minthy!! O+
pi_123273446
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef minthy het volgende:

[..]

Je (goedbedoelde!!) post heeft veel teveel tips, daar kan je in verzanden. Daarnaast veel niet-concreet taalgebruik.

Even heel kort gezegd; benzin is bloedserieus en meent oprecht wat hij post. Ik begrijp de weerstand bij iedereen wel, maar hij kan er verdomd weinig aan doen.
Ik vertoon overigens geen weerstand tegen hem. Ik vind het alleen vervelend dat ik in mijn laatste (4?) posts veel tijd heb en energie heb gelegd en dat vervolgens compleet genegeerd wordt. Zoals je ook terug kunt lezen, heb ik het zelfs 'regel/stapsgewijs' geprobeerd uit te leggen.

Edit: Ohja en andere, inclusief mezelf, geven al 100 redenen dat sporten echt wel goed is. En dan nog vraagt hij, werkt dat echt? Daar worden de meeste users hier wel een beetje moedeloos van denk ik.
pi_123273813
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ik vertoon overigens geen weerstand tegen hem. Ik vind het alleen vervelend dat ik in mijn laatste (4?) posts veel tijd heb en energie heb gelegd en dat vervolgens compleet genegeerd wordt. Zoals je ook terug kunt lezen, heb ik het zelfs 'regel/stapsgewijs' geprobeerd uit te leggen.

Edit: Ohja en andere, inclusief mezelf, geven al 100 redenen dat sporten echt wel goed is. En dan nog vraagt hij, werkt dat echt? Daar worden de meeste users hier wel een beetje moedeloos van denk ik.
Het wordt niet genegeerd, het kost hem moeite om al die tekst te verwerken, ziet er ook geen samenhang in. Benzin vraagt iets, krijgt vervolgens 10 tips die ook nog eens van elkaar verschillen, je hebt dan veel losse eindjes die je niet aan elkaar kan krijgen.

Moedeloos kan ik goed begrijpen, maar ik denk dat hij het lastig vindt om zich een beeld te vormen van hoe dat bij andere mensen gaat.
Tante minthy!! O+
pi_123274287
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:06 schreef minthy het volgende:

[..]

Dapper valt best mee, maar opgeven doe ik nooit :+
Dan moet je wel eens slecht slapen.
pi_123274389
quote:

[..]

Dit kan ik niet zo goed begrijpen. Ik ken genoeg autisten die tegen genoeg dingen aanlopen. En toch zijn die niet allemaal zo negatief.
pi_123274600
Maar je hebt toch weleens met iemand seks gehad, benzin? En je hebt toch een tijd redelijk intiem contact gehad met een vrouw? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Daar heb je ook gesprekken bij moeten voeren neem ik aan.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123274629
quote:

[..]

dat is jouw interpretatie, die voor geen meter klopt mbt mijn eigen post, ik kan niet voor anderen spreken.

kunnen is bij jou niet het probleem. het niet lukken ook niet. het niet doen wel.
pi_123274656
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:56 schreef Fascination het volgende:
Maar je hebt toch weleens met iemand seks gehad, benzin? En je hebt toch een tijd redelijk intiem contact gehad met een vrouw? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Daar heb je ook gesprekken bij moeten voeren neem ik aan.
Dat is de benzin-paradox volgens mij.
pi_123274866
quote:
17s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:57 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dat is de benzin-paradox volgens mij.
Net als bij richard_prf. "Vrouwen hebben mij m'n hele leven lang genegeerd, boehoehoe." Maar richard, je vertelde laatst dat je weleens seks met een vrouw hebt gehad. "Ja, maar dat telt niet." :')
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123274882
quote:

[..]

"ken" jij tijnbrein hier op fok?
pi_123274941
quote:
17s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:49 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Dan moet je wel eens slecht slapen.
Altijd, maar dat heeft andere oorzaken :P
Tante minthy!! O+
pi_123275105
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:56 schreef Fascination het volgende:
Seksuele handelingen ja, intiem contact ja. Het eerste met één meisje, het tweede met in totaal twee meisjes.

Ik heb geen flauw idee hoe ik dat voor elkaar gekregen heb. Ik heb beide keren heel veel mazzel gehad.

Het was trouwens eigenlijk, zeker op die momenten, helemaal niet altijd even fijn. Het is erg rommelig en onhandig. Maar het maakt wel mijn hoofd volledig leeg en dempt bijna alle gevoelens behalve de paar goede.

Niemand zegt dat ik helemaal geen gesprek met vrouwen kan voeren, maar ik ontmoet bijna geen vrouwen, maak om een of andere reden snel een wat creepy indruk op meisjes. Ik ben niet echt in staat om makkelijk en soepel speelse gesprekken te voeren. Ik vind het ook eng en ongemakkelijk. Maar niemand heeft ooit gezegd dat ik het letterlijk helemaal niet kon, het gebeurt bijna nooit en ik ben er vreselijk slecht in.
pi_123275143
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 14:00 schreef Fascination het volgende:

[..]

Net als bij richard_prf. "Vrouwen hebben mij m'n hele leven lang genegeerd, boehoehoe." Maar richard, je vertelde laatst dat je weleens seks met een vrouw hebt gehad. "Ja, maar dat telt niet." :')
:D Inderdaad

En dan de mensen hier met een positieve instelling die nog nooit een vrouw van dichtbij hebben gezien :D :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')