abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123259721
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik moet reageren. Op zich zit daar wel wat in, maar ik weet gewoon niet hoe ik mijn leven leuk moeten maken zonder vriendin, en mijn leven leuk maken is veel meer werk dan een vriendin zoeken.
Heb je vrienden? Zo ja, ga met ze uit en ga bijvoorbeeld met ze sporten of begin een vaste bezigheid met 1 of meerdere van hen. Zo weet mijn vrouwtje dat ik eens in de maand 'shotjesavond' met een maat van me hebt in de kroeg. Zulke kleine dingen maakt het groter geheel prachtig.

Vind regelmaat. Sport 2/3x in de week, dit zal je echt goed gaan doen. Zoek iets om naar uit te kijken, wat interessant is en waar je op den duur graag en veel over kan vertellen.
Vind daarnaast ook passie in je werk en jaag een doel achterna. Een 'update' aan vrouwen over het behalen van dit doel en tot nu toe behaalde successen dragen zeker bij aan een leuk leven. :)
pi_123259848
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:17 schreef Atemno het volgende:

Heb je vrienden?
Nee, eigenlijk niet echt nee.

quote:
Vind regelmaat. Sport 2/3x in de week, dit zal je echt goed gaan doen. Zoek iets om naar uit te kijken, wat interessant is en waar je op den duur graag en veel over kan vertellen.
Vind daarnaast ook passie in je werk en jaag een doel achterna. Een 'update' aan vrouwen over het behalen van dit doel en tot nu toe behaalde successen dragen zeker bij aan een leuk leven. :)
Is sporten echt zo belangrijk? Ik zie daar zelf altijd juist heel erg tegenop.

Ik speel gitaar, telt dat ook?

Mijn werk gaat niet altijd zoals ik wil, maar ik denk dat de meeste mensen wat ik nu doe wel een positie met aanzien vinden.

Welke vrouwen moet ik updaten?
pi_123259966
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef benzin het volgende:
Dat klinkt bijna exact zoals ik het ook ervaar ja.
Maar erken je dat dat een emotionele redenering is en geen rationele redenering?
Rustig aan.
pi_123260007
Sporten helpt! En dan nog niet eens per se om de looks ;)
pi_123260084
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:20 schreef benzin het volgende:

[..]

[..]

Dan moet je daar aan gaan werken, maar dat zal niet makkelijk worden. Ik heb gehoord dat je er redelijk tot goed uitziet. Probeer contact te maken met collega's, en stel bijvoorbeeld voor om vrijdag na het werk wat met een groepje te gaan drinken in de stad? Als je veel tijd over hebt, kun je natuurlijk ook vrijwilligerswerk gaan zoeken. Dit wordt door veel mensen gebruikt om contact te leggen met andere, en vanuit daar kunnen dingen opgroeien. Tevens is het ook interessant om te vertellen dat je vrijwilligerswerk doet, en zegt dat veel over jouw karakter!

quote:

Ja. Het zorgt voor regelmaat, je doet wederom sociale contacten op en het verbetert jouw gezondheid, jouw kijk op het leven en jouw uitstraling. Je krijgt uiteindelijk meer energie, gaat je zekerder en vooral veel fitter voelen. Tevens is het ook weer iets om naar uit te kijken. Je kan jouw leven er deels op aanpassen, waardoor je puzzeltje meer compleet wordt. Zo kun je er voor kiezen om die zakken chips in de supermarkt te laten liggen, en een lekker tros bananen mee te nemen

Ja, absoluut! Dit is echt zeer aantrekkelijk. Vrouwen houden van mannen die GOED gitaar kunnen spelen. Dus heb je een beetje talent, verdiep je er dan zo spoedig mogelijk in! Als je 2 dagen in de week op een vast tijdstip speelt, heb je weer een regelmaat erbij. Jouw toekomstige vriendin merkt dan ook dat je veel te doen hebt door al deze bezigheden, en dus een druk interessant mannetje bent. ;) Laat jouw gitaarles niet schieten door een date. De date moet verzet worden, snapje?

Mijn werk gaat niet altijd zoals ik wil, maar ik denk dat de meeste mensen wat ik nu doe wel een positie met aanzien vinden.
Je werk gaat niet zoals je wilt? Dan kun je daar mooi aan werken. De laatste zin is positief. :)
Toekomstige vrouwen waar jij contact mee gaat leggen
Zie bold.
pi_123260093
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:24 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar erken je dat dat een emotionele redenering is en geen rationele redenering?
Het is rationeel gezien onmogelijk om te bewijzen dat je iets niet kan, tenzij je oneindig lang probeert, en dat heb ik niet gedaan. Dus het moet een emotionele redenering zijn, alleen is het er wel een die op statistisch empirisch bewijs is gebouwd.
pi_123260710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:14 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ik moet reageren. Op zich zit daar wel wat in, maar ik weet gewoon niet hoe ik mijn leven leuk moeten maken zonder vriendin, en mijn leven leuk maken is veel meer werk dan een vriendin zoeken.
Ach vent, ga wat doen met je leven. :')
Rustig aan.
pi_123260755
Kerels die gitaar spelen zijn wel aantrekkelijk voor dames denk ik.
pi_123260785
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:46 schreef Faxie het volgende:
Kerels die gitaar spelen zijn wel aantrekkelijk voor dames denk ik.
Passie die je kunt laten zien... Delen.. Makkelijk.. Die mensen ook leuk vinden om te horen.
Rustig aan.
pi_123260979
Je kunt jezelf afvragen wat iemand interessant maakt...

Humor en dergelijk en welbespraakt zijn maakt iemand interessant..
Iemand die passievol met zijn werk bezig is is ook interessant.. Maar iemand moet en zal dat alltijd moeten delen voordat iemand weet dat hij die passie heeft... Dus als dat te zien is dan is dat duidelijk... En anders leert iemand je toch echt pas een beetje kennen als iemand ook daadwerkelijk met je praat over die onderwerpen.
Rustig aan.
pi_123261151
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het autistische gedrag van Benzin?
Dat kan je niet verbergen. Dat zijn namelijk gedrag trekjes.

Depressief is een geestelijk iets, kan je dus verbergen.
Onzinredenatie. Je hebt wel gelijk dat depressie makkelijker te verbergen valt, maar autisme en depressie zijn beide geestelijke problemen die ook doorwerken in gedrag.
pi_123261555
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 23:27 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is rationeel gezien onmogelijk om te bewijzen dat je iets niet kan, tenzij je oneindig lang probeert, en dat heb ik niet gedaan.
Je kan het wel aannemelijk maken. Is voor de beste theorieen ook genoeg bewijs.
pi_123261578
quote:

[..]

[..]

Ik denk dat sporten, of als je gespierder zou worden met gewichten, een wereld van verschil zou kunnen maken. Je houding wordt automatisch beter, je wordt gezonder, mogelijk zelfverzekerder, mannelijker en met als resultaat krijg je mogelijk meer aandacht.
  zondag 24 februari 2013 @ 00:26:13 #86
240618 Micson
The lonely stoner
pi_123262112
Ik verdwaal een paar keer per jaar in dit topic, maar het gaat altijd wel over diepere problemen dan waar dit topic eigenlijk over zou moeten gaan.

Eerst hadden we RichardPRF (ofzo) en Mylifeisgrey, en Benzin huist hier ook al een paar jaar geloof ik. Het is al heel vaak gezegd, maar deze mensen hebben een heel ander probleem dan dat ze geen vriendin kunnen krijgen toch? Dit gaat eigenlijk meer over sociale isolementen en psychische problemen.

Naar mijn mening zou dit eigenlijk een topic moeten zijn voor normale mensen die vol goede moed vrouwen proberen te versieren of een vriendin proberen te krijgen. Elkaar tips geven, overwinningen met de andere sekse vieren of elkaar een hart onder de riem steken na een blauwtje op de dansvloer.
pi_123262207
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:26 schreef Micson het volgende:
Ik verdwaal een paar keer per jaar in dit topic, maar het gaat altijd wel over diepere problemen dan waar dit topic eigenlijk over zou moeten gaan.
Niet echt, zonder Richard was dit topic nooit een langlopende reeks geworden. Het ging op de eerste 1 of 2 delen na altijd al over achterliggende problematiek. Al is dat niet iets wat je op een forum op kan lossen, dat is gebleken. Wat dat betreft mag het wel meer gaan over lichtere problematiek.
  zondag 24 februari 2013 @ 00:48:41 #88
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123262830
Zo, ik voel me vandaag intens goed.

Gisteravond lekker series gekeken met een vriendin, vandaag weer eens auto gereden, van 11 tot half 9 gewerkt, bij mijn ouders langs, 1,5 uur sporten.

Ik voel me momenteel alsof ik de wereld aan kan.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 24 februari 2013 @ 01:03:39 #89
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123263335
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:26 schreef Micson het volgende:

Eerst hadden we RichardPRF (ofzo) en Mylifeisgrey, en Benzin huist hier ook al een paar jaar geloof ik. Het is al heel vaak gezegd, maar deze mensen hebben een heel ander probleem dan dat ze geen vriendin kunnen krijgen toch? Dit gaat eigenlijk meer over sociale isolementen en psychische problemen.

Naar mijn mening zou dit eigenlijk een topic moeten zijn voor normale mensen die vol goede moed vrouwen proberen te versieren of een vriendin proberen te krijgen. Elkaar tips geven, overwinningen met de andere sekse vieren of elkaar een hart onder de riem steken na een blauwtje op de dansvloer.
Ben het hier volledig mee eens. Jammergenoeg zijn er maar heel weinig van dat soort 'normale' mensen. Kijk maar hoe druk het PUA topic is...
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 24 februari 2013 @ 01:05:29 #90
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123263384
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik voel me vandaag intens goed.

Gisteravond lekker series gekeken met een vriendin, vandaag weer eens auto gereden, van 11 tot half 9 gewerkt, bij mijn ouders langs, 1,5 uur sporten.

Nice! Tijd om uit te gaan bro ;)

Oh en Benzin, na het lezen van je laatste 10 posts heb ik de hoop voor jou officieel opgegeven :') Ik vind het oprecht een prestatie... :P

[ Bericht 17% gewijzigd door Pope-of-Dope op 24-02-2013 01:17:56 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123266886
quote:

Voor mij was sporten heel erg belangrijk :)

Inmiddels is het voor mij alweer 2 jaar geleden dat het uitging met mijn ex ( waar ik het niet bepaald makkelijk mee had ) , en ik sportte als een gek. Sowieso kwam ik een stuk strakker in mijn vel te zitten, maar ik had ook veel meer energie en zelfvertrouwen, en of dat nu door die 3-4 kilo'tjes kwam die ik lichter werd of echt door de sport ik weet het niet...

Nog nooit zo veel contact (zowel gewoon praten in de kroeg als zoenen, of dates/ seks na het uitgaan) met vrouwen gehad als in die tijd. Daarna ben ik een beetje mijn mojo kwijtgeraakt, en dat is ook meteen een beetje het probleem met versieren dat ik nu heb..

Over het algemeen kan ik toch op best wel wat sjans van vrouwen rekenen, maar ik merk dat ik me gewoon echt bijna autistisch opstel. Als ik aan het uitgaan ben, en een vrouw spreekt me aan dan is het eerste wat ik denk ; Pff, ik heb geen zin om hele gesprekken te gaan houden hoor, en loop ik het liefst zo snel mogelijk weg.. Ook zoenen/iemand mee naar huis nemen wat me toen prima lukte, is me nu alleen maar zeer aan het hoofd... Ik weet niet wat het is, want ik vind het ook wel weer erg jammer dat ik zo weinig contact heb met vrouwen de laatste tijd..
pi_123266896
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat heb je allemaal nog meer uitgespookt met die vriendin? :P
Monkey see, monkey do.
pi_123266914
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat sporten, of als je gespierder zou worden met gewichten, een wereld van verschil zou kunnen maken. Je houding wordt automatisch beter, je wordt gezonder, mogelijk zelfverzekerder, mannelijker en met als resultaat krijg je mogelijk meer aandacht.
Dit is zeker waar.

Of ik nu meer aandacht van vrouwen zou krijgen durf ik niet te zeggen, maar ik zit wel lekkerder in mijn vel en ben een stuk breder geworden. Alleen al het feit dat ik mijn frustratie er in kwijt kan, scheelt al een hoop :)
Monkey see, monkey do.
pi_123267198
Ook ik ben sinds ik ben gaan sporten bij de sportschool mij stukken beter gaan voelen het heeft dus absoluut toevoeging.
pi_123267429
Kopje koffie, croissantje... en even bijlezen in dit topic. Altijd genieten als iemand alwéér een topic vol spuit met zelfbeklag maar weigert te luisteren naar advies. c_/
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 24 februari 2013 @ 10:32:35 #96
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123268046
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 08:43 schreef BadObsession het volgende:

[..]

Wat heb je allemaal nog meer uitgespookt met die vriendin? :P
Niks. Bier gedronken en patat gegeten.
Gewoon een vriendschap zonder seksuele spanningen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_123270107
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 09:25 schreef Lot88 het volgende:
Ook ik ben sinds ik ben gaan sporten bij de sportschool mij stukken beter gaan voelen het heeft dus absoluut toevoeging.
Ik zie er zelf echt als een berg tegenop. Ik heb een tijdje gesport, maar ik zag er altijd de hele week lang als een berg tegenop.

Is het echt zinvol?
pi_123270217
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zie er zelf echt als een berg tegenop. Ik heb een tijdje gesport, maar ik zag er altijd de hele week lang als een berg tegenop.

Is het echt zinvol?
Jezus lul, alsof je iets anders te doen heb met je tijd.
Rustig aan.
pi_123270255
quote:
8s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:16 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jezus lul, alsof je iets anders te doen heb met je tijd.
Ik heb zat werk en dingen te doen om elke week 2 weken te vullen.
pi_123270271
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb zat werk en dingen te doen om elke week 2 weken te vullen.
Blijkt nergens uit.
Rustig aan.
pi_123270274
quote:

[..]

Is het echt zinvol?
Ja, ik heb al opgesomd voor je waarom het zinvol is. Maar je moet het wel zelf willen.

On a side note, ik heb de indruk dat veel mensen met asperger of autisme niet sporten of gewichtheffen. Aangezien je je daar van wil distantieren, zou zoiets een goed begin zijn. Komt nog bij dat sporten echt steeds makkelijker gaat als je het eenmaal doet en het hoeft niet in gezelschap. Je hebt dus geen enkele reden om het niet te doen, je moet alleen weten waar te beginnen en misschien een schema opstellen waar je je aan kan houden. Regelmaat.
pi_123270406
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Blijkt nergens uit.
Het blijkt eruit hoeveel werk ik elke week doe. Ben nu ook het een en ander voor mijn werk aan het doen bijvoorbeeld. De week heeft echt tijd tekort, zeker als je ook nog tijd over wil houden voor leuke dingen.
pi_123270500
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Het blijkt eruit hoeveel werk ik elke week doe. Ben nu ook het een en ander voor mijn werk aan het doen bijvoorbeeld. De week heeft echt tijd tekort, zeker als je ook nog tijd over wil houden voor leuke dingen.
Welke leuke dingen, je komt over als een passief mens dat geen flikker doet met zijn leven.
Welk werk?
Rustig aan.
pi_123270607
knip, niet goed gelezen
:{
pi_123270693
quote:

[..]

Is het echt zinvol?
oftewel, het zoveelste advies doe je weer geen fuck mee. post dan ook niks. :{
pi_123270813
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Welke leuke dingen, je komt over als een passief mens dat geen flikker doet met zijn leven.
Welk werk?
Leuke dingen zoals een spel spelen, gitaar spelen, een goed boek lezen. Of iets met een eventueel vriendinnetje doen natuurlijk.

Het werk dat ik doe natuurlijk. Op een gegeven moment komt er een keer een eind aan het studeren en ga je werken, ook ik doe dat. Mijn werk is nogal specifiek en herkenbaar, dus ga geen details geven, maar ik werk als onderzoeker. Daarnaast houd ik me bezig met andere lopende taken binnen die organisatie.
pi_123270933
quote:
19s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:31 schreef dawg het volgende:

[..]

oftewel, het zoveelste advies doe je weer geen fuck mee. post dan ook niks. :{
En mijn koffie en croissantje zijn inmiddels op....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_123271251
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Leuke dingen zoals een spel spelen, gitaar spelen, een goed boek lezen. Of iets met een eventueel vriendinnetje doen natuurlijk.

Het werk dat ik doe natuurlijk. Op een gegeven moment komt er een keer een eind aan het studeren en ga je werken, ook ik doe dat. Mijn werk is nogal specifiek en herkenbaar, dus ga geen details geven, maar ik werk als onderzoeker. Daarnaast houd ik me bezig met andere lopende taken binnen die organisatie.
Je kunt jezelf niet omhoogtrekken aan een vriendinnetje. Een spel spelen en een boek lezen is niet interessant voor ze, je moet eerst zelf gaan leven en dán pas kan je er een vriendin aan 'toevoegen'.
Niet andersom.
:{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')