Done, maar nu staat er een vreemd wit blokje onderin.quote:Op maandag 6 mei 2013 00:57 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL / AFC AJAX #2005: Helemaal niets in Rotterdam
Hallo, kan iemand dat in code tag in de OP zetten? Bedankt.
quote:Op maandag 6 mei 2013 01:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Done, maar nu staat er een vreemd wit blokje onderin.
Aangepast.quote:Op maandag 6 mei 2013 21:54 schreef tong80 het volgende:
Moet trouwens geel-zwart zijn
VBL / Vitesse wil het klassieke geel-zwart gestreepte shirt vervangen
Mijn dank is groot. Net nog door Bruchem gereden. Ma heeft enkel gebroken en licht in Zorgvliet.quote:
Alles was zeker al donker? En ik woon niet in Bruchem voor de 564326e keerquote:Op maandag 6 mei 2013 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Net nog door Bruchem gereden. Ma heeft enkel gebroken en licht in Zorgvliet.
Geboren toch ?quote:Op maandag 6 mei 2013 22:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Alles was zeker al donker? En ik woon niet in Bruchem voor de 564326e keer
Done.quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dubbel topic. Sluit er maar een.
Hij maakt een woordgrapje, het is wat.quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tong moet ook niet gaan klagen hier, die man lokt alles ook uit..
Hij hoeft niet dicht, een ban mag welquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij maakt een woordgrapje, het is wat.
Relax joh.Het is al dicht.
quote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij hoeft niet dicht, een ban mag wel
Haten op tongquote:Op donderdag 9 mei 2013 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij hoeft niet dicht, een ban mag wel
Gaat weer ontopic toch? Zal het maar laten staan, anders gaan mensen weer hele discussies starten over verdwenen posts.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
VBL / AS Monaco stunt en heeft voor gigantisch bedrag akkoord met Falcao kan iemand de bagger wat opkuisen (deels mijn fout)
Niet te braaf zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaat weer ontopic toch? Zal het maar laten staan, anders gaan mensen weer hele discussies starten over verdwenen posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |