quote:AS Monaco stunt en heeft voor gigantisch bedrag akkoord met Falcao’
Radamel Falcao ruilde twee jaar geleden FC Porto voor de megasom van veertig miljoen euro in voor Atlético Madrid. Een fors bedrag, maar in de seizoenen die volgden liet de Colombiaanse scherpschutter zien dat dubbel en dwars waard te zijn. Atlético profiteerde ten volste van de vele goals van El Tigre en zal komende zomer een vette winst op hem maken. Dat meldt La Sexta.
e doorgaans betrouwbare Spanjaarden laten weten dat AS Monaco zich bereid heeft getoond de transferclausule in Falcao’s contract te betalen. Het heeft liefst zestig miljoen euro over voor de komst van de 27-jarige Falcao, die een doorlopend contract heeft in Madrid. In 66 competitieduels maakte de Zuid-Amerikaan 51 doelpunten in de Spaanse competitie en daarnaast was hij ook op dreef in de Europa League.
Nu gaat hij zijn status dus verzilveren met een dik contract bij AS Monaco, lijkt het. De koploper van de Ligue 2 is bijna zeker van promotie en beschikt met Dmitry Rybolovlev over een zeer kapitaalkrachtige eigenaar: hij is goed voor een vermogen van circa negen miljard euro. Rybolovlev wil met AS Monaco doen wat Paris Saint-Germain ook al aan het doen is: de top bestormen. Falcao komt daarbij ideaal van pas. De Colombiaan kan tien miljoen euro per seizoen gaan verdienen als hij ‘ja’ zegt.
voetbalzone
Voorbeeldje is Hulk, ik zou kiezen voor het mooie weer en niet voor ijskoude wintersquote:Op donderdag 9 mei 2013 23:59 schreef Cracka-ass het volgende:
Jij zou hetzelfde doen.
Afgunstig gedrag.
En waarom ben ik een idioot. Dat pleurislandje moet niet veel onder doen voor Nederlandquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Hypocriete idioot die TS
Zo ging het ook vroeger in dat pleurislandje van hem
in Moskou is t goed leven als je geld hebtquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voorbeeldje is Hulk, ik zou kiezen voor het mooie weer en niet voor ijskoude winters
Dat pleurislandje is 1 groot gehucht . Voetbal is ook te sad . Met zijn allen verdedigenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
En waarom ben ik een idioot. Dat pleurislandje moet niet veel onder doen voor Nederland
Een land pleuris noemen terwijl het in zijn eigenland niet veel beter is. Budget van Ajax is niet zoveel groter dan die van Anderlecht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat pleurislandje is 1 groot gehucht . Voetbal is ook te sad . Met zijn allen verdedigen
Hoe kom je daar nou weer bij??quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:02 schreef mrstylo het volgende:
In Monaco betaal je geen inkomsten belasting.
tussen 62 en 35 miljoen is geen groot verschil iddquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een land pleuris noemen terwijl het in zijn eigenland niet veel beter is. Budget van Ajax is niet zoveel groter dan die van Anderlecht.
PS, verkracht geweest door een Belg ofzo? Wat een haat heb je zeg
Schud ik zo uit mijn mouw.quote:
Misschien is dat een groot verschil, maar Cercle Brugge vergelijken met willem 2 is ook een groot verschil maar dan in het voordeel van Cerclequote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
tussen 62 en 35 miljoen is geen groot verschil idd
Willem heeft 8 miljoen en Cercle 3.2quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Misschien is dat een groot verschil, maar Cercle Brugge vergelijken met willem 2 is ook een groot verschil maar dan in het voordeel van Cercle
onzinquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Willem heeft 8 miljoen en Cercle 3.2
Geen idee maar ik ha dme ooit laten vertellen dat de Nederlandse degradatie ploegen veel slechter zijn dan die van België , of tenminste het verschil is kleinerquote:
Tja ze zijn allebei skeer en voetballen allebei kut .quote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De top van de Nederlandse Jupiler league kan niet tippen aan de top van de Belgische 2de klasse
Voor 10 miljoen euro per jaar verkoop jij zelfs je moeder volgens mij.quote:Op donderdag 9 mei 2013 23:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]kom kom kom centjes centjes centjes....kom kom kom centjes centjes centjes
De voetballers van vandaag lijken wel duiven tegenwoordiggaan allemaal op het grote geld af , wat de duiven doen als ze mais zien.
Toevallig wel, omdat ik mijn moeder nooit gekend heb, dus voor 10 miljoen, geen probleemquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:17 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Voor 10 miljoen euro per jaar verkoop jij zelfs je moeder volgens mij.
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 10 mei 2013 00:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toevallig wel, omdat ik mijn moeder nooit gekend heb, dus voor 10 miljoen, geen probleem
In tegenstelling tot mijn moeder zou de rest van de familie voor geen geld willen verkopenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |