Dat wilde ik net zeggen ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
JNG / we gaan weer kaal hoeraaaaa
Dit topic bijvoorbeeld
waarom dan niet meteen in ONZ
dan motte die weg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen ja.
Dat is echt geen topic voor Jong.
Het is helemaal geen topicquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen ja.
Dat is echt geen topic voor Jong.
Wordt jouw vriendin nog lelijkerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee is mooi!
Mijn vriendin wil dat ook!
Makkelijk praten, maar of users het ook echt doen is weer iets anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
True maar dan moet de rest gewoon gefilterd worden. En samen met de mensen van de SC moeten we er dan toch ook maar wat meer tijd in steken want eigenlijk niemand van de SC post actief in de rest van JNG en de rest van JNG-users post alleen maar in de overige topics zeg maar.
Ja truequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Makkelijk praten, maar of users het ook echt doen is weer iets anders.
Ik kom alleen voor de SC, voor de rest vind ik KLB&ONZ, LIF etc veel leuker dan de rest van JNG
Zou nog niet eens zo gek zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef JRRY het volgende:
Of gewoon een subforum met alleen maar slowchats.
De slowchats allemaal uit de subfora zelf en de slowchats mogen zelf een naam kiezen?
Nou, ik vind het wel makkelijk dat ze in de diverse subfora staan. Kan je toch een inschatting maken van het volk dat daar actief isquote:
Nee toch, de SC's gaan sowieso niet echt over een bepaald onderwerp dat zozeer gebonden is aan het subforum.quote:
Maar die inschatting kan je ook maken aan de hand van de slowchats zelf.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel makkelijk dat ze in de diverse subfora staan. Kan je toch een inschatting maken van het volk dat daar actief is
Zo, op slot gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
JNG / we gaan weer kaal hoeraaaaa
Dit topic bijvoorbeeld
waarom dan niet meteen in ONZ
Je kan dan erachter zetten wat de geassocieerde subforum(s) zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel makkelijk dat ze in de diverse subfora staan. Kan je toch een inschatting maken van het volk dat daar actief is
Moet je wel eerst mee gaan doen. Nu weet ik dat KSC serieuzer is dan ONZ of KLB. Als KSC ergens los staat moet ik eerst een tijd gaan meelezenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die inschatting kan je ook maken aan de hand van de slowchats zelf.
Vind ik dus ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Beach het volgende:
Subfora gebonden SC's moet je gewoon laten staan.
Waarom zou je ze dan weghalenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kan dan erachter zetten wat de geassocieerde subforum(s) zijn.
Er is al een SC subforum geweest een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef JRRY het volgende:
Of gewoon een subforum met alleen maar slowchats.
De slowchats allemaal uit de subfora zelf en de slowchats mogen zelf een naam kiezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |