Dat wilde ik net zeggen ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
JNG / we gaan weer kaal hoeraaaaa
Dit topic bijvoorbeeld
waarom dan niet meteen in ONZ
dan motte die weg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen ja.
Dat is echt geen topic voor Jong.
Het is helemaal geen topicquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wilde ik net zeggen ja.
Dat is echt geen topic voor Jong.
Wordt jouw vriendin nog lelijkerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee is mooi!
Mijn vriendin wil dat ook!
Makkelijk praten, maar of users het ook echt doen is weer iets anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
True maar dan moet de rest gewoon gefilterd worden. En samen met de mensen van de SC moeten we er dan toch ook maar wat meer tijd in steken want eigenlijk niemand van de SC post actief in de rest van JNG en de rest van JNG-users post alleen maar in de overige topics zeg maar.
Ja truequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Makkelijk praten, maar of users het ook echt doen is weer iets anders.
Ik kom alleen voor de SC, voor de rest vind ik KLB&ONZ, LIF etc veel leuker dan de rest van JNG
Zou nog niet eens zo gek zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef JRRY het volgende:
Of gewoon een subforum met alleen maar slowchats.
De slowchats allemaal uit de subfora zelf en de slowchats mogen zelf een naam kiezen?
Nou, ik vind het wel makkelijk dat ze in de diverse subfora staan. Kan je toch een inschatting maken van het volk dat daar actief isquote:
Nee toch, de SC's gaan sowieso niet echt over een bepaald onderwerp dat zozeer gebonden is aan het subforum.quote:
Maar die inschatting kan je ook maken aan de hand van de slowchats zelf.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel makkelijk dat ze in de diverse subfora staan. Kan je toch een inschatting maken van het volk dat daar actief is
Zo, op slot gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef hamerhaaitje het volgende:
JNG / we gaan weer kaal hoeraaaaa
Dit topic bijvoorbeeld
waarom dan niet meteen in ONZ
Je kan dan erachter zetten wat de geassocieerde subforum(s) zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel makkelijk dat ze in de diverse subfora staan. Kan je toch een inschatting maken van het volk dat daar actief is
Moet je wel eerst mee gaan doen. Nu weet ik dat KSC serieuzer is dan ONZ of KLB. Als KSC ergens los staat moet ik eerst een tijd gaan meelezenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar die inschatting kan je ook maken aan de hand van de slowchats zelf.
Vind ik dus ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Beach het volgende:
Subfora gebonden SC's moet je gewoon laten staan.
Waarom zou je ze dan weghalenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je kan dan erachter zetten wat de geassocieerde subforum(s) zijn.
Er is al een SC subforum geweest een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef JRRY het volgende:
Of gewoon een subforum met alleen maar slowchats.
De slowchats allemaal uit de subfora zelf en de slowchats mogen zelf een naam kiezen?
Ah oke, en dat was geen succes?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Er is al een SC subforum geweest een paar jaar geleden.
Toen ik net op FOK! zat, tien jaar geleden, was SC zelfs verboden.
Maar Jong is juist een heel goed subforum voor FOK!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja idk. Dan hoeft JNG niet meer te bestaan.
Ja, ik weet ook nog wel dat het niet mochtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Er is al een SC subforum geweest een paar jaar geleden.
Toen ik net op FOK! zat, tien jaar geleden, was SC zelfs verboden.
Maar ik ga niet de helft van de tijd dat ik hier ben dat soort topics opzoeken en melden zegmaar,quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Conflict het volgende:
[..]
Zo, op slot gedaan.
Maar dat bedoel ik, probeer dat dan aan te geven, daar is het FB topic voor.
Zo makkelijk werkt dat niet, niet iedere user kan zomaar even mod worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar ik ga niet de helft van de tijd dat ik hier ben dat soort topics opzoeken en melden zegmaar,
dan kan ik net zo goed blauw worden en ze zelf sluiten
Ja vind ik eigenlijk ook. Maar zijn toch zoveel die ertegen zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Jong is juist een heel goed subforum voor FOK!
Ik zal er eens over nadenkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:07 schreef Conflict het volgende:
Het SC topic in JNG blijft ook gewoon, maar het zou leuker zijn als de users uit de SC ook wat mer in het forum zelf posten. En er kan zoveel in JNG, meer dan in andere for.
Je zegt dit nu al meerdere keren, dus je `moet'' zelf ook wel ideeën hebben, dat kan niet andersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:07 schreef Conflict het volgende:
Het SC topic in JNG blijft ook gewoon, maar het zou leuker zijn als de users uit de SC ook wat mer in het forum zelf posten. En er kan zoveel in JNG, meer dan in andere for.
Fok-it moet mod wordenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo makkelijk werkt dat niet, niet iedere user kan zomaar even mod worden.
Dus de enige reden om blauw te worden is dan dat je topics kan sluiten?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar ik ga niet de helft van de tijd dat ik hier ben dat soort topics opzoeken en melden zegmaar,
dan kan ik net zo goed blauw worden en ze zelf sluiten
Nou, jij zou best een topic kunnen openen over je idool zonder namen te noemenquote:
Dat snap ik ook wel, en ik weet dat mijn huidige account niet de beste reputatie heeft. maar er is een tijd geweest dat er mods mij op ONZ wouden hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo makkelijk werkt dat niet, niet iedere user kan zomaar even mod worden.
Dat dus juist ook weer niet. als je als een idioot topics gaat openen is 90 procent crapquote:
rightquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, en ik weet dat mijn huidige account niet de beste reputatie heeft. maar er is een tijd geweest dat er mods mij op ONZ wouden hebben
Jij liever dan ik. Ik heb helemaal NIETS (meer) met ONZquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, en ik weet dat mijn huidige account niet de beste reputatie heeft. maar er is een tijd geweest dat er mods mij op ONZ wouden hebben
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Maar waarom? Het lijkt me leuker als er een subforum zou komen met SCs voor alle soorten fans. Fans van Beyonce, fans van Rihanna, fans van Miley. Want in MUZ komen die niet omdat daar een ander cultuurtje heerst zeg maar. Toch zijn er wel veel Beyonce-fans op FOK! denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, jij zou best een topic kunnen openen over je idool zonder namen te noemen
Een idool kan ook een schrijver, politicus, acteur of wat dan ook zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar waarom? Het lijkt me leuker als er een subforum zou komen met SCs voor alle soorten fans. Fans van Beyonce, fans van Rihanna, fans van Miley. Want in MUZ komen die niet omdat daar een ander cultuurtje heerst zeg maar. Toch zijn er wel veel Beyonce-fans op FOK! denk ikMeer dan blijkt uit een subforum als MUZ
MILEY! ;Dquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar waarom? Het lijkt me leuker als er een subforum zou komen met SCs voor alle soorten fans. Fans van Beyonce, fans van Rihanna, fans van Miley. Want in MUZ komen die niet omdat daar een ander cultuurtje heerst zeg maar. Toch zijn er wel veel Beyonce-fans op FOK! denk ikMeer dan blijkt uit een subforum als MUZ
Ik wilde vooral voorkomen dat PUB definitief dicht zou gaan en daarom heb ik me opgeworpen om het in de gaten te houden. Maar ik vind het niet logisch om als 35 jarige allemaal topics te openen, ik wilde voornamelijk proberen de topics schoon te houden en te zoeken naar een collega die leuk opviel in JNG.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zegt dit nu al meerdere keren, dus je `moet'' zelf ook wel ideeën hebben, dat kan niet anders
Je kan best een muziek-topic openen in Jong. Dat is toch een belangrijk onderdeel. Maar dan moet je ook daar je muziek droppen en niet meer in de SC. anders heeft het geen nutquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:10 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oke, een subforum genaamd 'IDO' = idoolquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een idool kan ook een schrijver, politicus, acteur of wat dan ook zijn natuurlijk
Zo tekenend die tweede postquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:12 schreef Angel-Joy het volgende:
JNG / Wie van jullie heeft nog een knuffel/knuffels?
Reageer
Ja, maar af en toe een muziekje droppen in de JNG SC kan ook geen kwaad hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan best een muziek-topic openen in Jong. Dat is toch een belangrijk onderdeel. Maar dan moet je ook daar je muziek droppen en niet meer in de SC. anders heeft het geen nut
quote:
Ik heb nog eens zo'n muziektopic geopend, ook weer weggezakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe een muziekje droppen in de JNG SC kan ook geen kwaad hoor
Nee ik bedoel jou er ook niet perse meequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe een muziekje droppen in de JNG SC kan ook geen kwaad hoor
Klopt, ik herinner nog wel xdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:14 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb nog eens zo'n muziektopic geopend, ook weer weggezakt.
Omdat het gewoon in alle topics zo gaat. En ik maar verwijderen om het een leuke draai te geven.quote:
Maar het is de waarheid.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Omdat het gewoon in alle topics zo gaat. En ik maar verwijderen om het een leuke draai te geven.
Ja maar dan kunnen we voor ieder genre een nieuw topic aanmaken, ik kom dagelijks nieuwe artiesten tegen maar ik ben dan ook een van de weinige die dat goeie muziek vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik bedoel jou er ook niet perse meemaar daar is een topic dan leuk voor. of als je nieuwe artiesten tegen bent gekomen of weet ik veel.
Dat kan je dan in meer woorden duidelijk maken dan alleen "nee" te zeggen. Het is geen KLB of ONZ.quote:
Hoezo voor ieder genre? Dat is onzin. Muziek is gewoon een belangrijk iets voor jongeren dus daar kan best een topic over. en aangezien iedereen in een andere soort subcultuur zit kunnen al die genres makkelijk bij elkaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we voor ieder genre een nieuw topic aanmaken, ik kom dagelijks nieuwe artiesten tegen maar ik ben dan ook een van de weinige die dat goeie muziek vinden
en dat is waarom heb bij mij de indruk wekt van KLB of ONZquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat kan je dan in meer woorden duidelijk maken dan alleen "nee" te zeggen. Het is geen KLB of ONZ.
Ik vind wel dat MUZ teveel op een bepaalde genres is gericht. Nooit dat een topic over Beyoncé daar van de grond zal komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo voor ieder genre? Dat is onzin. Muziek is gewoon een belangrijk iets voor jongeren dus daar kan best een topic over. en aangezien iedereen in een andere soort subcultuur zitten kunnen al die genres makkelijk bij elkaar.
Nu iets duidelijker...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
en dat is waarom heb bij mij de indruk wekt van KLB of ONZ
Heb je het wel eens geprobeerd? En waarom doe je het anders niet 'gewoon' hier?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind wel dat MUZ teveel op een bepaalde genres is gericht. Nooit dat een topic over Beyoncé daar van de grond zal komen.
Daarom. Dat zijn meer wat oudere die wat andere muzieksmaken leuk vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind wel dat MUZ teveel op een bepaalde genres is gericht. Nooit dat een topic over Beyoncé daar van de grond zal komen.
Omdat iedereen daar haters zijn op alles wat neigt in de top40 te komen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je het wel eens geprobeerd? En waarom doe je het anders niet 'gewoon' hier?
Ik ben heel slecht in goede topics. Echt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Dat zijn meer wat oudere die wat andere muzieksmaken leuk vindenik vind het een goed idee wel. zou het gewoon doen. Leuke OP erbij verzinnen.
Dan open je het in JONGquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Omdat iedereen daar haters zijn op alles wat neigt in de top40 te komen.
Ik wil hem anders ook wel maken. Wel vanavond ofzo. want ik ben zo wegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in goede topics. Echt.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:19 schreef Ro-ald het volgende:
Dit kan in het FB-topic hoor
Nee grapje .
Ik niet, maar als ik een goede maak krijg ik meteen een ban.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in goede topics. Echt.
Ja tuurlijk moet hij in Jong hehequote:
En waarover dan xd Over popmuziek ofzo?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil hem anders ook wel maken. Wel vanavond ofzo. want ik ben zo weg
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik niet, maar als ik een goede maak krijg ik meteen een ban.
Dan zeg je er iets van!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nou dat de meeste topic/reacties de indruk wekken van dat dit KLB of ONZ 2.0 is zegmaar
Nee over alle soorten muziek. + dat je muziek mag posten zoals nu altijd wordt gedaan hier, discussies over muziek. concerten etc etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
En waarover dan xd Over popmuziek ofzo?
Ja oke. Ik vind het een goed idee, maar conflict had toch al eens zoiets gemaakt? Of was dat meer in de trente van 'Wat luister je nu'quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee over alle soorten muziek. + dat je muziek mag posten zoals nu altijd wordt gedaan hier, discussies over muziek. concerten etc etc.
Denk het ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja oke. Ik vind het een goed idee, maar conflict had toch al eens zoiets gemaakt? Of was dat meer in de trente van 'Wat luister je nu'
Die had ik al geopend. Maar open een nieuwe, graag! Ik ben een groot muziekliefhebber en vind het leuk mijn muzieksmaak aan anderen te laten horen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee over alle soorten muziek. + dat je muziek mag posten zoals nu altijd wordt gedaan hier, discussies over muziek. concerten etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |