ik doe zowiezo bijna geen aankopen meer w.b.t. games in fysieke winkels...quote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik gebruik die site nooit. De winkel overigens ook weinig, alleen voor Special Editions enzo doe ik mijn pre-orders daar.
quote:firstly people must know these definitions.
Dale- an area between two mountains
Port- an town or city where ships unload
ville- french for city. short for village
view- a place of natural beauty
vista- spanish for view
polis- greek for city/state or community
springs- an area of natural water
with these in mine you can use these general rules to come up with a fictional city name pretty quickly. ( most of these are suffixes, but a few can be used as prefixes and these rules dont have to be followed exactly)
Dale- add a place of natural beauty before it
port- add a extremely hard earthy short word before it. if used as a prefix add a short name to the begining of it
ville- add a extremely common noun to the front
view- follow the rules of dale
vista- add spanish, portugese, or french word to begining
polis- any word not ending with "e" in the front ( usually common name or general noun)
heights- any word in front
here are a few examples of how these rules work
" Oceandale, Glendale, Riverdale, Prariedale, Hillsdale, Steelport, Rockport, Woodsport, Coalport, Ironsport,Port Micheal, Port Anne, Townsville, Seaville, forestville, Valleyview, Forestview, Lakeview, Alto Vista, Blanco Vista, Noir vista, Rubro Vista, Pizzalopolis, Indianapolis, Vermanopolis, Minneapolis, Annapolis, Arlington Heights, Dearborn Heights, Caldera Heights, Valleyview Heights, Springvale heights, Hemingway Heights"
Ik weet nu waar weer ik jouw naam van herkende trouwensquote:
Nou?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik weet nu waar weer ik jouw naam van herkende trouwens![]()
Ik vind alles primaquote:Op zondag 24 februari 2013 15:14 schreef BarbaClan het volgende:
troeltje mijn nieuwe naam is porto d'figaro past beter dan bridgeport denk ik
Dat je daar bezig mee bentquote:Op zondag 24 februari 2013 15:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ik weet nog steeds niet welke naam mijn stad krijgt
Beter daarmee dan de 500.000e post van Tongquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Beter daarmee dan de 500.000e post van Tong
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Vreemde mensen hoor, die Fokkers...quote:Op zondag 24 februari 2013 15:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Imo doen we even wat roll calls. Regios lopen wel mooi vol, maar mensen posten niet/accepteren geen Origin friend invites. Handiger om te weten wie nou wel en niet in is. Kunnen we 'lege' plekken nog opvullen.quote:
volgende week donderdag/vrijdag lijkt mij vroeg genoeg toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:00 schreef Metonae het volgende:
[..]
Imo doen we even wat roll calls. Regios lopen wel mooi vol, maar mensen posten niet/accepteren geen Origin friend invites.
Top! Dankjewelquote:Op zondag 24 februari 2013 16:02 schreef mschol het volgende:
[..]
volgende week donderdag/vrijdag lijkt mij vroeg genoeg toch?
Dan moet men definitief beslissen of hij/zij meespeelt (en mee kan spelen) tijdens de launch en er voor zorgt dat alle mensen in de regio in origin heeft staan.. (dus geen requests meer heeft uitstaan)
ik pm iig even de 2 waarvan ik nog geen origin naam zie staan.. voor de andere moet gewoon even een masspm de deur uit te zijner tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |