je kan je regio toch gewoon op public zetten, dan is er niet zo'n probleem?quote:Op zondag 24 februari 2013 09:46 schreef Thrilled het volgende:
Onze regioleidster kan bijvoorbeeld zo zeggen wie er bij ons nog niet actief is geweest, maar voor andere regio's zal dat ook nog wel wat uitzoekwerk zijn ben ik bang.
Krijg je dan niet veel andere ongewenste mensen ?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:07 schreef mschol het volgende:
[..]
je kan je regio toch gewoon op public zetten, dan is er niet zo'n probleem?
ik denk het niet, zeker in het begin lijkt mij dat wat onwaarschijnlijk..quote:Op zondag 24 februari 2013 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Krijg je dan niet veel andere ongewenste mensen ?
Onze regio leidster is ook gewoon tof!quote:Op zondag 24 februari 2013 09:46 schreef Thrilled het volgende:
Onze regioleidster kan bijvoorbeeld zo zeggen wie er bij ons nog niet actief is geweest
en dan, "it giet oan"quote:Op zondag 24 februari 2013 12:08 schreef LeaderRoel het volgende:
Regio 2 is bijna helemaal ingevuld!
Nu alleen nog Boterbartje, Lockie en Qunix die moeten reageren
ditquote:Op zondag 24 februari 2013 12:43 schreef Romanus het volgende:
Hij vraagt het omdat jij bij EU 8 maart had gezet
Das geen OST, das 1 soundtrackquote:Op zondag 24 februari 2013 12:49 schreef Qunix het volgende:
Was al bekend dat de OST gratis te downloaden is?
http://dl.simcity.com/SimCity_Theme.zip
Dat zijn dan de officiële data. Wat nou als ik op 5 maart al een key zou hebben? Kan ik die dan gewoon vrolijk op Origin activeren en gewoon spelen?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:27 schreef Qunix het volgende:
Het is net dat ik een handicap heb...
Release date(s) Windows
JP March 7, 2013
NA March 5, 2013
EU March 8, 2013
AUS March 7, 2013
Mac
Q1/Q2 2013 (?)
activeren ja, spelen denk ik niet..quote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat zijn dan de officiële data. Wat nou als ik op 5 maart al een key zou hebben? Kan ik die dan gewoon vrolijk op Origin activeren en gewoon spelen?
Zegt vaak niets. Het komt vaak genoeg voor dat game winkels de goederen al dagen van tevoren binnen krijgen maar pas toestemming krijgen om het te verkopen op een bepaalde datum.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:03 schreef mschol het volgende:
[..]
activeren ja, spelen denk ik niet..
maar zowiezo zijn volgens mij vrijwel (zo niet) alle cdkey sites in de EU gevestigd en heb je je key dus niet voor de 8ste,
mwha, meestal pas 1 of 2 dagen voor release, juist om zaken die eerder willen verkopen de pas af te snijden..quote:Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zegt vaak niets. Het komt vaak genoeg voor dat game winkels de goederen al dagen van tevoren binnen krijgen maar pas toestemming krijgen om het te verkopen op een bepaalde datum.
gamemania is ook webshop toch? die mogen altijd de dag voor release verzenden inprinciepe (en dus kunnen ze ook verkopen)quote:Zo bel ik altijd een dag van tevoren met Game Mania om te vragen of mijn Pre-order al binnen is. De laatste keer belde ik letterlijk 5 seconden nadat ze een telefoontje hadden gekregen dat ze mochten beginnen met verkopen.
klinkt omslachtig, is niet zo heel omslachtig:quote:Zouden de EU keys dan echt gescheiden zijn van US keys? Dus als je een US key hebt kan je wel spelen op 5 maart maar met een EU key niet. Klinkt erg omslachtig.
Nee, gewoon een retail winkel hier in het centrumquote:Op zondag 24 februari 2013 13:22 schreef mschol het volgende:
gamemania is ook webshop toch? die mogen altijd de dag voor release verzenden inprinciepe (en dus kunnen ze ook verkopen)
En een webshop, dus. http://www.gamemania.nl/default.aspxquote:Op zondag 24 februari 2013 13:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, gewoon een retail winkel hier in het centrum
de heletijd alleen WK organiserenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |