ik neem aan dat er minimaal 1 server per continent zal zijn. (EU/US/Azie)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit is wel even belangrijk mensen, want schijnbaar zijn de servers qua alles volledig gescheiden. Als Regio 1 bijvoorbeeld wordt gestart op EU1 en jij als speler logt in op EU2 dan kan je de regio niet spelen (is wat ik er tot zover van begrijp). Het zou kunnen dat de stats ook per server worden bijgehouden.
Volgens mij kan je wel wisselen van server als speler zijnde, maar dat moeten we dus wel even afstemmen. Weet iemand of er EU servers beschikbaar komen?
Weet ik dus niet zeker, maar zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat er minimaal 1 server per continent zal zijn. (EU/US/Azie)
maar serieus? alle stats e.d. afzonderlijk per server? dat is wel serieus DOM...
quote:Say you have 300 MW of power available and you are connected to 5 cities, then every city can buy only 60 MW. It doesn't matter if those cities actually buy the power. The same applies to water and probably sewage treatment.
bug bij release?quote:Sewage is currently broken, but should be possible to send out completely.
Het spel is gold dus aanpassen zit er niet meer in. 1st day patch waarschijnlijk.quote:
imho erg slecht, maar door de opzet is er niet een enorme impact als het goed is (deel v/d gamefiles zal je toch moeten downloaden)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het spel is gold dus aanpassen zit er niet meer in. 1st day patch waarschijnlijk.
Ben er inmiddels aan gewend geraakt en het is ook vrij normaal geworden volgens mij. Vroegah, in de jaren 90, was het echt not done om op de eerste dag van release een patch uit te brengen. Tegenwoordig zijn games zo complex dat het wat meer geaccepteerd is. Ook omdat mensen nu makkelijker toegang hebben tot internet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
imho erg slecht, maar door de opzet is er niet een enorme impact als het goed is (deel v/d gamefiles zal je toch moeten downloaden)
met de beta waren er 2 en dat was echt te weinig. Ik denk eerder een server of 4 per continentquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat er minimaal 1 server per continent zal zijn. (EU/US/Azie)
maar serieus? alle stats e.d. afzonderlijk per server? dat is wel serieus DOM...
als ik weer thuis ben pas ik het wel voor je aanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef Mishu het volgende:
O ik zat trouwens ook in regio 4 naast 3 dus kan iemand me daar weer terugzetten? Thanks... (zag dat mijn naam was weggehaald)
het begin vind ik vaak lastig, meestal als ik zo'n 100k inwoners krijg draai ik ongeveer kietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:33 schreef Mishu het volgende:
Zijn er meer mensen die Simcity 4 echt fokking moeilijk vinden? Damn, krijg maar geen echte goed werkende metropool van de grond?
Vanaf het begin een openbaar vervoer netwerk hebben brengt enorm veel geld in het laatje. Gewoon een bus netwerk en je zou bijna nooit in de min moeten komen te staan. Hoe groter de stad hoe hoger je inkomen van openbaar vervoer.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:33 schreef Mishu het volgende:
Zijn er meer mensen die Simcity 4 echt fokking moeilijk vinden? Damn, krijg maar geen echte goed werkende metropool van de grond?
nee mang, tolpoortjes.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Vanaf het begin een openbaar vervoer netwerk hebben brengt enorm veel geld in het laatje. Gewoon een bus netwerk en je zou bijna nooit in de min moeten komen te staan. Hoe groter de stad hoe hoger je inkomen van openbaar vervoer.
ze lijken het niet alleen, ze zijn ook klein.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of lijken de regions en plekken waar je steden kunt bouwen nogal klein. Vooral in vergelijking met bijvoorbeeld sim city 3000.
Dat is wel een flinke afknapper moet ik zeggen. Vond het juist zo leuk om echt reusachtige steden te maken. Lijkt er ook op dat je een beetje gepusht wordt om een specialisatie van je stad te kiezen in plaats van gewoon een random stad bouwen die nergens op gefixeerd is. De keuzevrijheid was juist het paradepaardje.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ze lijken het niet alleen, ze zijn ook klein.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik heb expres een paar dagen rond de release vrij geplant.
"We hebben een klusje voor je op 8 maart, kan je dan?"
"Uh... nee sorry dan heb ik al iets..."![]()
het gaat niet meer om het bouwen van de stad. Het gaat om het beheren van je stad en zeker ook je regio.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke afknapper moet ik zeggen. Vond het juist zo leuk om echt reusachtige steden te maken. Lijkt er ook op dat je een beetje gepusht wordt om een specialisatie van je stad te kiezen in plaats van gewoon een random stad bouwen die nergens op gefixeerd is. De keuzevrijheid was juist het paradepaardje.
Dat is de eerste indruk van velen (waaronder ik zelf) als ze het nog niet gespeeld hebben. Neem van mij aan dat je erg lang zoet kan zijn met dat kleine stukje land. Voornamelijk omdat je nu veel dichter in je stad kan kijken en uren bezig kan zijn met data layers als dat je boeitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat is wel een flinke afknapper moet ik zeggen. Vond het juist zo leuk om echt reusachtige steden te maken. Lijkt er ook op dat je een beetje gepusht wordt om een specialisatie van je stad te kiezen in plaats van gewoon een random stad bouwen die nergens op gefixeerd is. De keuzevrijheid was juist het paradepaardje.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat is de eerste indruk van velen (waaronder ik zelf) als ze het nog niet gespeeld hebben. Neem van mij aan dat je erg lang zoet kan zijn met dat kleine stukje land. Voornamelijk omdat je nu veel dichter in je stad kan kijken en uren bezig kan zijn met data layers als dat je boeit. Het is anders, zeker. Maar dat is niet per definitie slecht.
Daarbij zijn grotere maps een optie (nog niet bevestigd door Maxis, maar ze willen ze aanbieden mits dat mogelijk is en ze daar toestemming voor krijgen).
idd en ocean quinly zij dat het expres gedaan was zodat je je meer zou verdiepen in de stadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:04 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat is de eerste indruk van velen (waaronder ik zelf) als ze het nog niet gespeeld hebben. Neem van mij aan dat je erg lang zoet kan zijn met dat kleine stukje land. Voornamelijk omdat je nu veel dichter in je stad kan kijken en uren bezig kan zijn met data layers als dat je boeit. Het is anders, zeker. Maar dat is niet per definitie slecht.
Daarbij zijn grotere maps een optie (nog niet bevestigd door Maxis, maar ze willen ze aanbieden mits dat mogelijk is en ze daar toestemming voor krijgen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |