quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
This is bogy 1, reqeusting permision to drop MOAB on UN
All Clear
MOAB gone
target down
Ik mis de secondes...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef mschol het volgende:
[..]
zo, en hij telt ook niet door na release (dus geen negatieve getallen)
quote:
| 1 | Notice: Undefined offset: 3 in /home/mizovgw93/domains/mizovgw93.ninetythree.axc.nl/public_html/Chart.php on line 67 |
dat (=auto refresh) kan ik niet voor je fixen in een plaatjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
zit geen auto refresh op, blijft stil staan op 0 sec
dat kan en heb ik gefixtquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef mschol het volgende:
[..]
dat (=auto refresh) kan ik niet voor je fixen in een plaatjeaftellen op secondes doet hij wel..
[..]
dat kan en heb ik gefixt
Dit is wel even belangrijk mensen, want schijnbaar zijn de servers qua alles volledig gescheiden. Als Regio 1 bijvoorbeeld wordt gestart op EU1 en jij als speler logt in op EU2 dan kan je de regio niet spelen (is wat ik er tot zover van begrijp). Het zou kunnen dat de stats ook per server worden bijgehouden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:51 schreef davedavy het volgende:
Is het niet een goed idee af te spreken in welke server we de regio's gaan bouwen? Bijv EU1 of EU2?
Dat is vrij logisch dat die er komen, die gaan volgens mij direct met de Europese release aan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef TigerXtrm het volgende:
Weet iemand of er EU servers beschikbaar komen?
ik neem aan dat er minimaal 1 server per continent zal zijn. (EU/US/Azie)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit is wel even belangrijk mensen, want schijnbaar zijn de servers qua alles volledig gescheiden. Als Regio 1 bijvoorbeeld wordt gestart op EU1 en jij als speler logt in op EU2 dan kan je de regio niet spelen (is wat ik er tot zover van begrijp). Het zou kunnen dat de stats ook per server worden bijgehouden.
Volgens mij kan je wel wisselen van server als speler zijnde, maar dat moeten we dus wel even afstemmen. Weet iemand of er EU servers beschikbaar komen?
Weet ik dus niet zeker, maar zou me niet verbazen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat er minimaal 1 server per continent zal zijn. (EU/US/Azie)
maar serieus? alle stats e.d. afzonderlijk per server? dat is wel serieus DOM...
quote:Say you have 300 MW of power available and you are connected to 5 cities, then every city can buy only 60 MW. It doesn't matter if those cities actually buy the power. The same applies to water and probably sewage treatment.
bug bij release?quote:Sewage is currently broken, but should be possible to send out completely.
Het spel is gold dus aanpassen zit er niet meer in. 1st day patch waarschijnlijk.quote:
imho erg slecht, maar door de opzet is er niet een enorme impact als het goed is (deel v/d gamefiles zal je toch moeten downloaden)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het spel is gold dus aanpassen zit er niet meer in. 1st day patch waarschijnlijk.
Ben er inmiddels aan gewend geraakt en het is ook vrij normaal geworden volgens mij. Vroegah, in de jaren 90, was het echt not done om op de eerste dag van release een patch uit te brengen. Tegenwoordig zijn games zo complex dat het wat meer geaccepteerd is. Ook omdat mensen nu makkelijker toegang hebben tot internet, natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
imho erg slecht, maar door de opzet is er niet een enorme impact als het goed is (deel v/d gamefiles zal je toch moeten downloaden)
met de beta waren er 2 en dat was echt te weinig. Ik denk eerder een server of 4 per continentquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik neem aan dat er minimaal 1 server per continent zal zijn. (EU/US/Azie)
maar serieus? alle stats e.d. afzonderlijk per server? dat is wel serieus DOM...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |