SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
Aldo ovb?
[ Bericht 7% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 24-02-2013 12:36:33 ]What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
ik zou een pak rammel van haar niet erg vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarvoor ben je zenuwachtig?
[..]
I know
Oh echt? Wat leukquote:
Ah, leukquote:
Whehequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik zou een pak rammel van haar niet erg vinden
Nee nepquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh echt? Wat leukVeel plezier vanavond
Blijft wel tussen ons he?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, leuk! Veel plezier alvast
[..]
Whehe![]()
Oh dat is jammerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee nep![]()
JaaaHeb er zin in
En ben zenuwachtig
Stuiterstuiter hier
bro hugquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NatuurlijkDaarvoor zijn we bro's.
Waarom stuiter jij?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dat is jammer![]()
Geloof best dat je er zin in hebtEn dat je zenuwachtig bent
Ik stuiter ook
Overkill aan smileys![]()
Heerlijke taekwondo training gehadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom stuiter jij?SMILEYS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn is dat altijd, een goede trainingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heerlijke taekwondo training gehad
Ja, helemaal leuk als je tijdens warming up je nek laat kraken en iedereen je raar/freaked out aankijktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn is dat altijd, een goede training
Hoihoiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Frustraties!
Zelfs chocoladevla helpt niet!![]()
Hoi allemaal
Hoiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Frustraties!
Hoi allemaal
Opschepperquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja, helemaal leuk als je tijdens warming up je nek laat kraken en iedereen je raar/freaked out aankijkt
Dat helpt wel denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hoi
Een joofunu-kun strawberry piemel een optie?
Heequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Frustraties!
Hoi allemaal
BAM!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hoi
Een joofunu-kun strawberry piemel een optie?
Ik haat je!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik schrok van mezelf![]()
[..]
Always a pleasure to help you
Ik mag blij zijn als ik in 2015 weer iets van vochtigheid ervaar.quote:
Doeiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, ik ga weer. Geen zin in Fok
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ik in 2015 weer iets van vochtigheid ervaar.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ik in 2015 weer iets van vochtigheid ervaar.
Veel plezier vanaafquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, ik ga weer. Geen zin in Fok
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
Welke vrouw kan ik een massage komen geven?
He is my brother from another mother, hij zou nu al onderweg kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij denk dat Vin hierheen komt.. 2 uur met OV
Boh! Evil!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
Welke vrouw kan ik een massage komen geven?
Toevallig ga ik straks met de treinquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij denk dat Vin hierheen komt.. 2 uur met OV
Evil?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh! Evil!
You make me proud!![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig ga ik straks met de trein
Geen massage voor mij hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
He is my brother from another mother, hij zou nu al onderweg kunnen zijn![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Vroeger toen ik jong was en Blossom keek vond ik Joey Lawrence echt lekker.
Nu, 20 jaar later, vind ik hem nog steeds een genot om naar te kijken.
Wel jammer dat mijn libido compleet is verziekt door Viro.
Nou ik kan wel wat hulp gebruiken bij het scrubben van mn rug.quote:
Alleen als jij mijn rug ook doetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik kan wel wat hulp gebruiken bij het scrubben van mn rug.
Is er ook scrub voor mannen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen als jij mijn rug ook doet
Dat lukt wel!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon een handje zand en wat axe
NIETquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt wel!
Dus wanneer Vin?
Augustus 2015?quote:
Hij gaat zo met de trein zei hijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt wel!
Dus wanneer Vin?
Klopt. Hij gaat een FOK!ster masseren and it ain't me!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij gaat zo met de trein zei hij
Hmm, dit was nog niet bekend bij mij..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Hij gaat een FOK!ster masseren and it ain't me!
Toch leuk dat ik Viro zn auto krijg nadat ik hem vrijdag pijnlijk heb vermoord!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik noteer het vast.
Ik ben het ook nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Hij gaat een FOK!ster masseren and it ain't me!
Wat ben je van plan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik Viro zn auto krijg nadat ik hem vrijdag pijnlijk heb vermoord!
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik Viro zn auto krijg nadat ik hem vrijdag pijnlijk heb vermoord!
Ik heb altijd al willen weten of een eendenbek in een piemel past!quote:
Hmm, okequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb altijd al willen weten of een eendenbek in een piemel past!
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb altijd al willen weten of een eendenbek in een piemel past!
Why the heck did you asked?!!!!quote:
Kan je je vast mentaal voorbereidenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Why the heck did you asked?!!!!
ik ben nu op zoek naar een kuisheidsgordel zoals in naked gun 33 1/3quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je je vast mentaal voorbereiden
Hier valt niet op voor te bereiden!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je je vast mentaal voorbereiden
Laat op mijn grafsteen het volgende noteren: Died because of Speculumquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier valt niet op voor te bereiden!
Dead by exploding penis!
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik ben nu op zoek naar een kuisheidsgordel zoals in naked gun 33 1/3
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier valt niet op voor te bereiden!
Dead by exploding penis!
Waarom zou hij jou helpen?quote:
Ik kom jou vrijdag niet meer oppikkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan zink je lekker snel.
Maar eerst zet ik dan een gasbrander op je kruis. Lijkt me ook wel een leuke uitwerking hebben.
Heus wel!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik kom jou vrijdag niet meer oppikken
Winegums in schaal, wodka erbij, uurtje wachten en snoepen maar!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zitten er altijd meer dropjes in zo'n zak dan winegums?
Als ik vrijdag toch word afgemaakt door jou kan ik net zo goed nu al beginnen met zuipenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Winegums in schaal, wodka erbij, uurtje wachten en snoepen maar!
Ik heb geen wodkaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond dat zooo tegenvallenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt bizar, verwarming staat op 13 graden, zet ik hem op 16 gaat 'ie zo hard fikken dan ik hem na een paar minuten weer op 15 zet omdat het al te warm wordt.quote:
Wow wat koud, ik heb em op 20 gezet, vest aangetrokken en een grote mok thee....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt bizar, verwarming staat op 13 graden, zet ik hem op 16 gaat 'ie zo hard fikken dan ik hem na een paar minuten weer op 15 zet omdat het al te warm wordt.
niet alleen binnen (ik ben nu bij m'n ouders)quote:
Nou ja, het is dus niet koud raar genoeg. Mijn verwarming stookt echt bizar hard.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wow wat koud, ik heb em op 20 gezet, vest aangetrokken en een grote mok thee....
* LovelyLady weigert om ziek te worden
Tis idd bizar jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, het is dus niet koud raar genoeg. Mijn verwarming stookt echt bizar hard.
Jij of Huppel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:40 schreef Ishimaru het volgende:
Huppel gaat mij vrijdag afmaken, dit keer meen ik het echt
Dan lijd je tenminste niet zo'n pijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dat is waar ook, ik ga mezelf afmaken
Dat is waarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan lijd je tenminste niet zo'n pijn
Idemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zooo..
Nu hele avond lekker op de bank hangen
Nouja, eerst mam nog even helpen voor het feestjequote:
ik wou dat ik dat konquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zooo..
Nu hele avond lekker op de bank hangen
ik zou naar een verjaardag gaan.quote:
Vroeg naar bed gaan dan maarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou naar een verjaardag gaan.
Maar nadat ik mijn avondmaaltijd eruit had gegooid, toch maar besloten om veilig thuis te blijven
Toch bankhangenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou naar een verjaardag gaan.
Maar nadat ik mijn avondmaaltijd eruit had gegooid, toch maar besloten om veilig thuis te blijven
yes! Nu eerst heet bad, dan even tv kijken met thee en onder een warm dekentje. Maar zeker voor 23;00uur slapenquote:
Youp is leukquote:
Najib ookquote:
Die is ook goedquote:
Waarom apfelkorn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:04 schreef fietsie het volgende:
Er zit er hier een een fles Apfelkorn leeg te tanken, in die temporele zone is Najib zelfs hilarisch
Aanwezigheid van een fles gevuld met die vloeistofquote:
*knuffel* terugquote:
Goeie redenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aanwezigheid van een fles gevuld met die vloeistof
Ja moet je maar eerlijk zijn met je 1 maart!quote:Op zondag 24 februari 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
Tering wat was het vanavond dood in dit topic
Wait wut?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja moet je maar eerlijk zijn met je 1 maart!
Met jou? Nou, vooruit dan maar.quote:
Ik dacht dat je niet kon, vandaag.quote:
Nee, maar betekent niet dat ik geen zin erin heb.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niet kon, vandaag.
Hoe was het gister?
Balen wel.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar betekent niet dat ik geen zin erin heb.
Hij was wederom afstandelijk. Ben een beetje klaar ermee even.
quote:
quote:
Moggequote:Op zondag 24 februari 2013 11:53 schreef AldoTheApache het volgende:
vandaag bijna een ongeluk gehad op de weg
Ja. Hij heeft het me wel uitgelegd de vorige keer. Maar ik weet niet, ik voel gewoon niet dat hij mij ook leuk vind. Hij laat het aan helemaal niks, 0, nada merken. Dus ik vraag me echt af hoeveel zin het heeft om mij zo op hem te storten als ik toch helemaal niks terugkrijg. Zegmaar.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Balen wel.
Enig idee hoe dat komt?
Mes, stom..quote:Op zondag 24 februari 2013 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft het me wel uitgelegd de vorige keer. Maar ik weet niet, ik voel gewoon niet dat hij mij ook leuk vind. Hij laat het aan helemaal niks, 0, nada merken. Dus ik vraag me echt af hoeveel zin het heeft om mij zo op hem te storten als ik toch helemaal niks terugkrijg. Zegmaar.
Ik zat in een rijtje auto's die 2 vrachtwagens aan het inhalen waren. Op een gegeven moment gaat de achterste vrachtwagen naar links, die de auto voor mij klemrijdt. Die auto gaat ineens vol in de rem, waardoor ik ook vol in de ankers moest, en de auto achter mij moest ook vol in de ankersquote:
Ik vroeg jou gisteren watquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 00:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja moet je maar eerlijk zijn met je 1 maart!
quote:
Niet iedereen is even goed in het uiten, nee.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Hij heeft het me wel uitgelegd de vorige keer. Maar ik weet niet, ik voel gewoon niet dat hij mij ook leuk vind. Hij laat het aan helemaal niks, 0, nada merken. Dus ik vraag me echt af hoeveel zin het heeft om mij zo op hem te storten als ik toch helemaal niks terugkrijg. Zegmaar.
Goed voorbeeld van de noodzaak voor een verbod op van baan wisselen voor vrachtwagens op meerbaanswegen....quote:Op zondag 24 februari 2013 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat in een rijtje auto's die 2 vrachtwagens aan het inhalen waren. Op een gegeven moment gaat de achterste vrachtwagen naar links, die de auto voor mij klemrijdt. Die auto gaat ineens vol in de rem, waardoor ik ook vol in de ankers moest, en de auto achter mij moest ook vol in de ankersWas nogal druk dus iedereen reed net iets te dicht op elkaar.
Stomme kut Pool in die vrachtwagen
Inderdaad, maar als die vrachtwagen gewoon had opgelet, zag hij dat een rij van 10 auto's hem aan het inhalen wasquote:Op zondag 24 februari 2013 12:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goed voorbeeld van de noodzaak voor een verbod op van baan wisselen voor vrachtwagens op meerbaanswegen....
Don't know if this should help me or make me feel bad a little morequote:Op zondag 24 februari 2013 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen is even goed in het uiten, nee.
Misschien was je op het tweede gezicht toch anders dan op het eerste gezicht.
Tja, Randstad hèquote:Op zondag 24 februari 2013 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zat in een rijtje auto's die 2 vrachtwagens aan het inhalen waren. Op een gegeven moment gaat de achterste vrachtwagen naar links, die de auto voor mij klemrijdt. Die auto gaat ineens vol in de rem, waardoor ik ook vol in de ankers moest, en de auto achter mij moest ook vol in de ankersWas nogal druk dus iedereen reed net iets te dicht op elkaar.
Stomme kut Pool in die vrachtwagen
Helpen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Don't know if this should help me or make me feel bad a little more
Ik heb me niet helemaal ingelezen maar soms heb je pech... Volgende keer beter.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Don't know if this should help me or make me feel bad a little more
Ik weet wel een andere manier waarop je mij kan helpenquote:
Ik waarschijnlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal mee naar Arnhem 1 maart?
Bitchquote:
Dat is ook randstad en waarom kwam je niet ff op visite?quote:
Ik wist niet dat je daar woondequote:Op zondag 24 februari 2013 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ook randstad en waarom kwam je niet ff op visite?
Owja,?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet wel een andere manier waarop je mij kan helpen
Over helpen gesproken, ik heb hier nog wat voor jou liggenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet wel een andere manier waarop je mij kan helpen
Is het een piemel?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over helpen gesproken, ik heb hier nog wat voor jou liggen![]()
Ik liep er vannacht doorheen. Kut bendequote:Op zondag 24 februari 2013 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog meer sneeuw, verdomme, is het nou nog niet op?
Oja. Ik denk dat je het beter aan iemand anders kan verkopen, sorryquote:Op zondag 24 februari 2013 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Over helpen gesproken, ik heb hier nog wat voor jou liggen![]()
Ik sta net naar buiten te kijken, de schade valt mee, maar het begint gewoon voor mijn neus weer te sneeuwen..quote:Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik liep er vannacht doorheen. Kut bende
Hier lopen we het de hele winter al zo'n beetje mis he, soms eens een centimetertje ofzo, meer niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nog meer sneeuw, verdomme, is het nou nog niet op?
Ja, bah. Ik ben er wel klaar mee. Ik wil weer motor rijdenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik sta net naar buiten te kijken, de schade valt mee, maar het begint gewoon voor mijn neus weer te sneeuwen..
Duidelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Ik denk dat je het beter aan iemand anders kan verkopen, sorry![]()
Ben gestopt met mijn studie dus stufi en vrij reizen valt weg. Ga een dure periode tegemoet.
Tja, Friesland hè?!quote:Op zondag 24 februari 2013 12:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier lopen we het de hele winter al zo'n beetje mis he, soms eens een centimetertje ofzo, meer niet.
Ik denk nog met weemoed terug aan die maart, ergens een jaar of 3 geleden, met 48cm in 1 nacht....
Ach, ben blij om te weten dat ik zo weinig op internet zit dat ik hem nog niet kendequote:
Dan zit je er inderdaad wel heel weinig op.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ben blij om te weten dat ik zo weinig op internet zit dat ik hem nog niet kende
Liep het niet of vond je het niet boeiend etc?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ben gestopt met mijn studie dus stufi en vrij reizen valt weg. Ga een dure periode tegemoet.
En ik heb mijn motor in het najaar verkocht dus is het niet -heel- erg dat er steeds sneeuw en gladdigheid is.... Besloten niet naar de motorbeurs te gaan om mezelf niet al teveel te kwellenquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of arme TGND, tis maar hoe je het bekijkt
En vorig jaar bijna een elfstedentochtquote:Op zondag 24 februari 2013 12:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier lopen we het de hele winter al zo'n beetje mis he, soms eens een centimetertje ofzo, meer niet.
Ik denk nog met weemoed terug aan die maart, ergens een jaar of 3 geleden, met 48cm in 1 nacht....
Vrije dag terwijl je daar niet ophad gerekend is altijd fijnquote:Op zondag 24 februari 2013 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Denken dat je moet werken en dan op je rooster zien dat je mis gekeken had en dus vrij bent, is toch eigenlijk best wel nice
Ik wou al zeggen, volgens mij heb ik die vorige week al hier gepost ofzoquote:
Andersom is minder fijn.. Vrijdagmiddag hoorde ik dat ik vrij was vandaag en maandag.. 's avonds werd het toch weer omgegooid..quote:Op zondag 24 februari 2013 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vrije dag terwijl je daar niet ophad gerekend is altijd fijn
Oh, waarom heb je 'm weg gedaan? Ik ben ook niet geweest, ben er dan toch met 2 uurtjes weer weg. Vind ik zondequote:Op zondag 24 februari 2013 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
En ik heb mijn motor in het najaar verkocht dus is het niet -heel- erg dat er steeds sneeuw en gladdigheid is.... Besloten niet naar de motorbeurs te gaan om mezelf niet al teveel te kwellen
Ja, of nog eerderquote:Op zondag 24 februari 2013 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, volgens mij heb ik die vorige week al hier gepost ofzo
Grapjas!quote:Op zondag 24 februari 2013 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of arme TGND, tis maar hoe je het bekijkt
Sjah mijn vader-zijn conflicteerde wat met het speels gemak waarmee je met een ZZR-1400 boven de 200 komt.... en het aantal bekeuringen was ook niet leuk meer...quote:Op zondag 24 februari 2013 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, waarom heb je 'm weg gedaan? Ik ben ook niet geweest, ben er dan toch met 2 uurtjes weer weg. Vind ik zonde
Tja, dan moet je jezelf gewoon inhoudenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah mijn vader-zijn conflicteerde wat met het speels gemak waarmee je met een ZZR-1400 boven de 200 komt.... en het aantal bekeuringen was ook niet leuk meer...
Hoeveel bekeuring heb jij gehad?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dan moet je jezelf gewoon inhouden
Komt er nog iets voor terug?
Vind de opleiding heel erg boeiend. Alleen zie ik het mezelf niet doen. Er ontstaat ook enorme weerstand in mijn lichaam als ik denk aan het geven van therapie.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Liep het niet of vond je het niet boeiend etc?
Volgens mij is volgend studiejaar het laatste jaar zonder sociaal leenstelsel... Dus als ik jou was zou ik er dan wel goed achteraan gaan.
Inhouden is niet voldoende op die fiets.... Onder de 130 heb je sowieso veel druk op je armen omdat je voorover zit, dus je gaat al snel cruisen rond de 140-150 zodat je lekker kan ontspannen met rug en armenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, dan moet je jezelf gewoon inhouden
Komt er nog iets voor terug?
Een van 240 euro voor te hard rijden. Maar het was toen 32 graden of zo, reed in volledig motorpak naar huis en ik wilde verkoeling.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel bekeuring heb jij gehad?
Het kan dat je het niet verkeerd vindt natuurlijk...quote:Op zondag 24 februari 2013 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind de opleiding heel erg boeiend. Alleen zie ik het mezelf niet doen. Er ontstaat ook enorme weerstand in mijn lichaam als ik denk aan het geven van therapie.
Ik zie het allemaal wel. Ik vind het sociale leenstelsel nog helemaal niet zo verkeerd.
quote:
140-150 kan nog prima op de snelweg hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 12:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Inhouden is niet voldoende op die fiets.... Onder de 130 heb je sowieso veel druk op je armen omdat je voorover zit, dus je gaat al snel cruisen rond de 140-150 zodat je lekker kan ontspannen met rug en armen
Er komt zeker -iets- voor terug, alleen denk niet dit jaar. Heb mijn zinnen gezet op een grote Harley. Ff sparen eerst nog....
Het sociale leenstelsel is puur gebasseerd op dat je terug moet betalen wat je terug kan betalen. Je draagkracht wordt gewoon gemeten zodra je afgestudeerd bent, en aan de hand daarvan wordt bepaald hoeveel van de lening je terug moet betalen. Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Ik zie wel hoe het loopt. Het leven is hoe dan ook duur. Met of zonder leenstelsel.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het kan dat je het niet verkeerd vindt natuurlijk...
Maar als je naar je eigen situatie kijkt dan zou het je 10.000 euro kunnen schelen allicht... Lijkt mij de moeite waard.
Daarvoor had ik een GTR1000, als je daar met warm weer rustig mee reed werd je gegrild...quote:Op zondag 24 februari 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
140-150 kan nog prima op de snelweg hoorMaar goed... Harley's zijn wel duur
Hmm, dat is wel klote met warm weer jaquote:Op zondag 24 februari 2013 12:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Daarvoor had ik een GTR1000, als je daar met warm weer rustig mee reed werd je gegrild...
De actieve fans op de radiator blazen de hitte bij je benen de kuip uit, zodat het heerlijk over je pak omhoog gaat..... (ideaal bij koud weer zoals nu)
Damnquote:Op zondag 24 februari 2013 12:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een van 240 euro voor te hard rijden. Maar het was toen 32 graden of zo, reed in volledig motorpak naar huis en ik wilde verkoeling.
Was op een weg waar ik wist dat een flitser stond, maar ik kwam van tegengestelde richting. Bleek er dus zo'n onopvallende flitser ergens te staan
Enige vraagstuk is of de "15 jaar termijn" blijft bestaan he; die is er nu nog maar er dreigt dat die verdwijnt....quote:Op zondag 24 februari 2013 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het sociale leenstelsel is puur gebasseerd op dat je terug moet betalen wat je terug kan betalen. Je draagkracht wordt gewoon gemeten zodra je afgestudeerd bent, en aan de hand daarvan wordt bepaald hoeveel van de lening je terug moet betalen. Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Ik zie wel hoe het loopt. Het leven is hoe dan ook duur. Met of zonder leenstelsel.
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel klote met warm weer ja
Ik heb wel eens totaal uitgeteld in een berm liggen afkoelen op een dag > 30 gradenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel klote met warm weer ja
Ja, ach, ik zie het allemaal wel. Ik wil nu even een periode waarin ik mij even om dat soort dingen niet druk hoef te maken. Dus al die geldzaken, dat komt allemaal wel weer zodra ik deze kloteperiode weer achter me heb.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enige vraagstuk is of de "15 jaar termijn" blijft bestaan he; die is er nu nog maar er dreigt dat die verdwijnt....
Gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 24 februari 2013 12:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wel eens totaal uitgeteld in een berm liggen afkoelen op een dag > 30 graden
De draagkrachtberekening zal vast niet veel veranderen, je praat bij een normale " HBO baan " over 100-120 euro / maandquote:Op zondag 24 februari 2013 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ach, ik zie het allemaal wel. Ik wil nu even een periode waarin ik mij even om dat soort dingen niet druk hoef te maken. Dus al die geldzaken, dat komt allemaal wel weer zodra ik deze kloteperiode weer achter me heb.
Okequote:Op zondag 24 februari 2013 12:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
De draagkrachtberekening zal vast niet veel veranderen, je praat bij een normale " HBO baan " over 100-120 euro / maand
Toertocht van 400 km gereden, met sochtends al 25 graden, rond 14:00 was het 36 graden....quote:
Bleh, 400km 50-60 wegen is kutquote:Op zondag 24 februari 2013 12:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toertocht van 400 km gereden, met sochtends al 25 graden, rond 14:00 was het 36 graden....
En bijna overal 50 - 60 wegen..... Rest van de groep deed pak uit enzo, maar ik ben in ziekenhuis al te veel geschrokken van wat ik gezien heb bij de SEH dus hield alles aan en vast,....
Hoe hoog worden die leningen eigenlijk?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het sociale leenstelsel is puur gebasseerd op dat je terug moet betalen wat je terug kan betalen. Je draagkracht wordt gewoon gemeten zodra je afgestudeerd bent, en aan de hand daarvan wordt bepaald hoeveel van de lening je terug moet betalen. Ik vind het allemaal nog wel meevallen. Ik zie wel hoe het loopt. Het leven is hoe dan ook duur. Met of zonder leenstelsel.
Misschien nu nog niet maar wie weet over 20 jaar welquote:Op zondag 24 februari 2013 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe hoog worden die leningen eigenlijk?
Niet Amerikaans achtig hoog toch?
Geen idee.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe hoog worden die leningen eigenlijk?
Niet Amerikaans achtig hoog toch?
Als dat gebeurt begin ik een eigen politieke partij.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien nu nog niet maar wie weet over 20 jaar wel
Lijkt mij een goed ideequote:Op zondag 24 februari 2013 12:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als dat gebeurt begin ik een eigen politieke partij.
Doe dan maar linksomquote:Op zondag 24 februari 2013 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Linksom of rechtsom, het geld voor onderwijs moet ergens vandaan komen.
Lefty-Loosy?quote:
Ik vind het sowieso al raar dat de overheid ieder jaar weer een tekort heeft.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat er sociale wetgeving van kracht is die krankzinnige bedragen uitgeeft aan zaken die jaarlijks groter en groter worden. Terwijl het prijsniveau, zeer zeker ook als gevolg van steeds gedetailleerd wordende regelgeving, hard stijgt.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al raar dat de overheid ieder jaar weer een tekort heeft.
Dan zeuren er weer andere mensen. Je kunt het nooit goed doen.quote:
Nee hoor. Als je ziet hoe verschrikkelijk veel geld alles kost. Dingen waarvan men vindt dat de overheid het dient te regelen. Dan is het helemaal niet raar.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso al raar dat de overheid ieder jaar weer een tekort heeft.
Daarom.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat er sociale wetgeving van kracht is die krankzinnige bedragen uitgeeft aan zaken die jaarlijks groter en groter worden. Terwijl het prijsniveau, zeer zeker ook als gevolg van steeds gedetailleerd wordende regelgeving, hard stijgt.
Vanuit het middenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tuurlijk is het dan wel raar.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zeuren er weer andere mensen. Je kunt het nooit goed doen.
[..]
Nee hoor. Als je ziet hoe verschrikkelijk veel geld alles kost. Dingen waarvan men vindt dat de overheid het dient te regelen. Dan is het helemaal niet raar.
Nee, want de belastingdruk in Nederland is al immens hoog. Dit nog hoger maken, levert alleen maar minder geld op door ontduiking en mensen die minder werken omdat het niet loont.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tuurlijk is het dan wel raar.
We betalen toch belasting en alles? Structureel tekort / dan wel de overheid te grote uitgaven.
Helaas is dit waar. Politici zouden niet links of rechts moeten zijn maar recht door zeequote:Op zondag 24 februari 2013 12:44 schreef Tamashii het volgende:
C'est democratie. Nooit is iemand helemaal tevreden.
Ik blijf erbij Kaneel, tuurlijk is dat wel raar.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, want de belastingdruk in Nederland is al immens hoog. Dit nog hoger maken, levert alleen maar minder geld op door ontduiking en mensen die minder werken omdat het niet loont.
Toch blijven ze zitten met enorme uitgaven, zoals een enorm ambtenaren bestand en de sociale zekerheid.
Dat betekent dat er bezuinigd dient te worden op onderwijs, zorg en sociale zekerheid. Het is niet anders.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
Daarom moeten de inkomsten en uitgaven van de overheid hervormd wroden
Rechtstreeks in zee met alle politiciquote:Op zondag 24 februari 2013 12:51 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Helaas is dit waar. Politici zouden niet links of rechts moeten zijn maar recht door zee
Op alles, dus die JSF hoeft er wat mij betreft niet te komen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betekent dat er bezuinigd dient te worden op onderwijs, zorg en sociale zekerheid. Het is niet anders.
Maar ook daar slaat het ambtenarenapparaat de plank mis. Ze bezuiningen op de uitvoering van al die diensten, in plaats van rigoreus afschaffen van 90% van de regeltjes en de macht terugleggen bij de rechter: ononderbouwd en onbeargumenteerd goed of fout.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat betekent dat er bezuinigd dient te worden op onderwijs, zorg en sociale zekerheid. Het is niet anders.
Geen enkele politicus kan het verkopen aan zijn of haar achterban om te bezuinigen op onderwijs, sociale zekerheid of zorg. En toch blijven die kosten ieder jaar stijgen door graaien en door het feit dat men steeds betere zorg en onderwijs verlangd. Maar men wil er niet voor betalen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij Kaneel, tuurlijk is dat wel raar.
Dus je bent het met mij eens dat het niet komt door de belastingen maar door de te hoge uitgaven.
Maar het blijft raar want het is een onhoudbare situatie waar weinig structureels inzit.
Wat dacht je van minder controle etc.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Onhoudbaarrrrr.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen enkele politicus kan het verkopen aan zijn of haar achterban om te bezuinigen op onderwijs, sociale zekerheid of zorg. En toch blijven die kosten ieder jaar stijgen door graaien en door het feit dat men steeds betere zorg en onderwijs verlangd. Maar men wil er niet voor betalen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op alles, dus die JSF hoeft er wat mij betreft niet te komen.
Tuurlijk, dat zal al schelen. Praten met ZZP'ers levert een goed beeld van onze overheid op. Machts en regelgeil.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar ook daar slaat het ambtenarenapparaat de plank mis. Ze bezuiningen op de uitvoering van al die diensten, in plaats van rigoreus afschaffen van 90% van de regeltjes en de macht terugleggen bij de rechter: ononderbouwd en onbeargumenteerd goed of fout.
Zie hierboven.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat dacht je van minder controle etc.
Al die regeltjes die nagelezen moeten worden door ambtenaren die niks toevoegen
Dat laatste is onmogelijk dan verzinnen ze wel iets anders of de topinkomens gaan uit Nederlandquote:Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onhoudbaarrrrr.
Als het graaien is dan valt daar wel een oplossing voor te verzinnen... Inkomens boven een miljoen 90% laten belasten oid....
Wat inhoudt dat de beste mensen naar het buitenland gaan. Hierdoor loop je weer hun belasting mis.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Onhoudbaarrrrr.
Als het graaien is dan valt daar wel een oplossing voor te verzinnen... Inkomens boven een miljoen 90% laten belasten oid....
Ik kan me niet indenken dat de grootste graaier echt wakker ligt van zijn verschillen in salaris boven de miljoen..quote:Op zondag 24 februari 2013 12:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat laatste is onmogelijk dan verzinnen ze wel iets anders of de topinkomens gaan uit Nederland
Waarom zou JSF geen kut boeien?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe dit in verhouding staat? Heel defensie heeft maar 7 miljard. Zorg meer dan 70. Sociale zekerheid meer dan 70.
Daarnaast: als er bezuinigd wordt op defensie, verlies je geld op al je materiaal dat je verkoopt, al je werknemers die je ontslaat en die een uitkering krijgen, omscholing moeten krijgen etc. JSF boeit geen kut. Het is symboolpolitiek.
[..]
Tuurlijk, dat zal al schelen. Praten met ZZP'ers levert een goed beeld van onze overheid op. Machts en regelgeil.
[..]
Zie hierboven.
Toch is dat slechts een druppel.
De beste mensen zullen 1 miljoen echt niet weinig vinden.. Lijkt me sterk.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat inhoudt dat de beste mensen naar het buitenland gaan. Hierdoor loop je weer hun belasting mis.
Vergeet niet hoe belangrijk de rijken zijn voor Nederland. Iedere miljonair betaalt genoeg belasting om hele straten in hun uitkering te voorzien.
Jawel, daarom krijgt hij een laag salaris maar heel veel bonussen en onkosten vergoedingen die weer anders belast wordenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan me niet indenken dat de grootste graaier echt wakker ligt van zijn verschillen in salaris boven de miljoen..
Schat. Als jij 1 miljoen hebt, maar je buurman heeft 10000 miljoen, dan weet jij het verschil toch zeker ook wel?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De beste mensen zullen 1 miljoen echt niet weinig vinden.. Lijkt me sterk.
Vraag me af of mensen echt zo arrogant zijn.
Maar ik heb dan nog steeds super veel?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Schat. Als jij 1 miljoen hebt, maar je buurman heeft 10000 miljoen, dan weet jij het verschil toch zeker ook wel?
Er gaat zo weinig geld om in Defensie, en dus de JSF (in vergelijking dan met Zorg, Onderwijs en Sociale zekerheid) dat het niet logisch is om daar te bezuinigen. Net zoals bezuinigen op het Koningshuis. Het is dusdanig weinig, dat het bijna zinloos is.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Waarom zou JSF geen kut boeien?
Waarom zou je geld verliezen op je materiaal? Dat wordt toch gewoon afgeschreven?
En die mensen die geen werk meer hebben kunnen dan in een apparaat gaan werken wat geld opleverd?
Zou jij werken voor 1 miljoen als je 10 km verder 5 miljoen krijgt?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De beste mensen zullen 1 miljoen echt niet weinig vinden.. Lijkt me sterk.
Vraag me af of mensen echt zo arrogant zijn.
Wat een onzin..quote:Op zondag 24 februari 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaat zo weinig geld om in Defensie, en dus de JSF (in vergelijking dan met Zorg, Onderwijs en Sociale zekerheid) dat het niet logisch is om daar te bezuinigen. Net zoals bezuinigen op het Koningshuis. Het is dusdanig weinig, dat het bijna zinloos is.
Daarnaast zijn er meer dan genoeg militairen en ondersteunend personeel dat dus hun baan kwijtraakt. Die kun je niet zomaar ergens neerplempen. Dat gaat je dus geld kosten qua uitkeringen en omscholing. Het levert dus geen geld op, dus is het geen bezuiniging, dus is het zinloos om er over te praten.
Relatief gezien dus niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik heb dan nog steeds super veel?
Ik zeg niet dat je dat ongestructureerd moet doen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daarnaast zijn er meer dan genoeg militairen en ondersteunend personeel dat dus hun baan kwijtraakt. Die kun je niet zomaar ergens neerplempen. Dat gaat je dus geld kosten qua uitkeringen en omscholing. Het levert dus geen geld op, dus is het geen bezuiniging, dus is het zinloos om er over te praten.
Maar?quote:
Dan moet je uit Nederland verkassen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een onzin..
Als je ergens onnodige kosten maakt blijven ze ONNODIG, in geval van koningshuis kan je het sowieso niet verkopen eigenlijk.
Ja zondag is ruk. Ik ben ook moe.quote:
Nee dat is duidelijk ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar?
Ik snap het punt niet zo goed... Als dat de situatie zou zijn zou ik nog steeds niet 100000 miljoen hoeven te verdienen.
Nederland bestaat niet alleen uit het koningshuis natuurlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan moet je uit Nederland verkassen.
Ik vind dat Kaneelstokje het heel goed uitlegt. Beter dan dat gaat geloof ik niet. Als je het er niet mee eens bent c.q. het allemaal onzin vindt, moet je je eens gaan inlezen over de politiek.quote:
Een bezuiniging op het koningshuis daar zou wel een symbolisch waarde vanuit gaan die veel meer oplevert dan het bedrag dat bezuinigd wordt. Dus alleen voor het staatshoofd een salaris en verder niet. Zeg 250000 verder nog wat onkosten.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gaat zo weinig geld om in Defensie, en dus de JSF (in vergelijking dan met Zorg, Onderwijs en Sociale zekerheid) dat het niet logisch is om daar te bezuinigen. Net zoals bezuinigen op het Koningshuis. Het is dusdanig weinig, dat het bijna zinloos is.
Heel volwassen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind dat Kaneelstokje het heel goed uitlegt. Beter dan dat gaat geloof ik niet. Als je het er niet mee eens bent c.q. het allemaal onzin vindt, moet je je eens gaan inlezen over de politiek.
Dan verzand je weer in regeltjes, "graai cultuur" as such is gevolg van bergen regeltjes (waarbinnen het dus gewoon -terecht- is te graaien)quote:Op zondag 24 februari 2013 13:10 schreef Spezza19 het volgende:
Van mij mag de hele graai cultuur aangepakt worden... Maar ja, dat zal nooit gebeuren. Verder dan een foei komen we niet.
Dat lijkt me geen goed punt dat laatste. Het weglaten van Jeugdzorg als controle apparaat is juist een misvatting die vele gezinnen zouden kunnen verwoesten.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:11 schreef fietsie het volgende:
Persoonlijk denk ik dat we sowieso zorg en kosten voor het leven moeten loskoppelen; de "leef" compontent zou degene die zorg ontvangt zelf moeten betalen (dat betaal je immers ook als je de zorg niet nodig hebt".
En daarnaast het schrappen van controle-apparaten zoals Jeugdzorg, Onderwijsinspectie, Nieuwe VWA en dit weer vervangen door kortcyclische "goed-fout" rechtspraak zonder beroepsmogelijkheden en inspraak.
Als je 20 miljard te kort hebt, ga je niet eerst kijken naar iets waar je 200 miljoen op kunt besparen. Als je dit niet snapt, kun je hier beter gelijk over ophouden.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat een onzin..
Als je ergens onnodige kosten maakt blijven ze ONNODIG, in geval van koningshuis kan je het sowieso niet verkopen eigenlijk.
Heeft niks met ongestructureerd te maken. Je creëert of werkloosheid, of Melkertbanen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dat ongestructureerd moet doen.
Juist.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heel volwassen.
Zeg dat maar tegen alle politieke partijen overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |