SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 maart
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
Aldo ovb?
[ Bericht 7% gewijzigd door TheGirlNextDoor op 24-02-2013 12:36:33 ]What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
ik zou een pak rammel van haar niet erg vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarvoor ben je zenuwachtig?
[..]
I know
Oh echt? Wat leukquote:
Ah, leukquote:
Whehequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik zou een pak rammel van haar niet erg vinden
Nee nepquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh echt? Wat leukVeel plezier vanavond
Blijft wel tussen ons he?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, leuk! Veel plezier alvast
[..]
Whehe![]()
Oh dat is jammerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee nep![]()
JaaaHeb er zin in
En ben zenuwachtig
Stuiterstuiter hier
bro hugquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
NatuurlijkDaarvoor zijn we bro's.
Waarom stuiter jij?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dat is jammer![]()
Geloof best dat je er zin in hebtEn dat je zenuwachtig bent
Ik stuiter ook
Overkill aan smileys![]()
Heerlijke taekwondo training gehadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom stuiter jij?SMILEYS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn is dat altijd, een goede trainingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heerlijke taekwondo training gehad
Ja, helemaal leuk als je tijdens warming up je nek laat kraken en iedereen je raar/freaked out aankijktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn is dat altijd, een goede training
Hoihoiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Frustraties!
Zelfs chocoladevla helpt niet!![]()
Hoi allemaal
Hoiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Frustraties!
Hoi allemaal
Opschepperquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:47 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja, helemaal leuk als je tijdens warming up je nek laat kraken en iedereen je raar/freaked out aankijkt
Dat helpt wel denk ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hoi
Een joofunu-kun strawberry piemel een optie?
Heequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Frustraties!
Hoi allemaal
BAM!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:50 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Hoi
Een joofunu-kun strawberry piemel een optie?
Ik haat je!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik schrok van mezelf![]()
[..]
Always a pleasure to help you
Ik mag blij zijn als ik in 2015 weer iets van vochtigheid ervaar.quote:
Doeiquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, ik ga weer. Geen zin in Fok
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ik in 2015 weer iets van vochtigheid ervaar.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag blij zijn als ik in 2015 weer iets van vochtigheid ervaar.
Veel plezier vanaafquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, ik ga weer. Geen zin in Fok
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
Welke vrouw kan ik een massage komen geven?
He is my brother from another mother, hij zou nu al onderweg kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij denk dat Vin hierheen komt.. 2 uur met OV
Boh! Evil!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:04 schreef Vinniiee het volgende:
Welke vrouw kan ik een massage komen geven?
Toevallig ga ik straks met de treinquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij denk dat Vin hierheen komt.. 2 uur met OV
Evil?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh! Evil!
You make me proud!![]()
Veel plezierquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toevallig ga ik straks met de trein
Geen massage voor mij hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:12 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
He is my brother from another mother, hij zou nu al onderweg kunnen zijn![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Vroeger toen ik jong was en Blossom keek vond ik Joey Lawrence echt lekker.
Nu, 20 jaar later, vind ik hem nog steeds een genot om naar te kijken.
Wel jammer dat mijn libido compleet is verziekt door Viro.
Nou ik kan wel wat hulp gebruiken bij het scrubben van mn rug.quote:
Alleen als jij mijn rug ook doetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ik kan wel wat hulp gebruiken bij het scrubben van mn rug.
Is er ook scrub voor mannen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alleen als jij mijn rug ook doet
Dat lukt wel!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon een handje zand en wat axe
NIETquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt wel!
Dus wanneer Vin?
Augustus 2015?quote:
Hij gaat zo met de trein zei hijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat lukt wel!
Dus wanneer Vin?
Klopt. Hij gaat een FOK!ster masseren and it ain't me!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij gaat zo met de trein zei hij
Hmm, dit was nog niet bekend bij mij..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Hij gaat een FOK!ster masseren and it ain't me!
Toch leuk dat ik Viro zn auto krijg nadat ik hem vrijdag pijnlijk heb vermoord!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan. Ik noteer het vast.
Ik ben het ook nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Hij gaat een FOK!ster masseren and it ain't me!
Wat ben je van plan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik Viro zn auto krijg nadat ik hem vrijdag pijnlijk heb vermoord!
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik Viro zn auto krijg nadat ik hem vrijdag pijnlijk heb vermoord!
Ik heb altijd al willen weten of een eendenbek in een piemel past!quote:
Hmm, okequote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb altijd al willen weten of een eendenbek in een piemel past!
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb altijd al willen weten of een eendenbek in een piemel past!
Why the heck did you asked?!!!!quote:
Kan je je vast mentaal voorbereidenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Why the heck did you asked?!!!!
ik ben nu op zoek naar een kuisheidsgordel zoals in naked gun 33 1/3quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je je vast mentaal voorbereiden
Hier valt niet op voor te bereiden!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan je je vast mentaal voorbereiden
Laat op mijn grafsteen het volgende noteren: Died because of Speculumquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier valt niet op voor te bereiden!
Dead by exploding penis!
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik ben nu op zoek naar een kuisheidsgordel zoals in naked gun 33 1/3
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier valt niet op voor te bereiden!
Dead by exploding penis!
Waarom zou hij jou helpen?quote:
Ik kom jou vrijdag niet meer oppikkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan zink je lekker snel.
Maar eerst zet ik dan een gasbrander op je kruis. Lijkt me ook wel een leuke uitwerking hebben.
Heus wel!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:01 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik kom jou vrijdag niet meer oppikken
Winegums in schaal, wodka erbij, uurtje wachten en snoepen maar!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom zitten er altijd meer dropjes in zo'n zak dan winegums?
Als ik vrijdag toch word afgemaakt door jou kan ik net zo goed nu al beginnen met zuipenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Winegums in schaal, wodka erbij, uurtje wachten en snoepen maar!
Ik heb geen wodkaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond dat zooo tegenvallenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt bizar, verwarming staat op 13 graden, zet ik hem op 16 gaat 'ie zo hard fikken dan ik hem na een paar minuten weer op 15 zet omdat het al te warm wordt.quote:
Wow wat koud, ik heb em op 20 gezet, vest aangetrokken en een grote mok thee....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Echt bizar, verwarming staat op 13 graden, zet ik hem op 16 gaat 'ie zo hard fikken dan ik hem na een paar minuten weer op 15 zet omdat het al te warm wordt.
niet alleen binnen (ik ben nu bij m'n ouders)quote:
Nou ja, het is dus niet koud raar genoeg. Mijn verwarming stookt echt bizar hard.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wow wat koud, ik heb em op 20 gezet, vest aangetrokken en een grote mok thee....
* LovelyLady weigert om ziek te worden
Tis idd bizar jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja, het is dus niet koud raar genoeg. Mijn verwarming stookt echt bizar hard.
Jij of Huppel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:40 schreef Ishimaru het volgende:
Huppel gaat mij vrijdag afmaken, dit keer meen ik het echt
Dan lijd je tenminste niet zo'n pijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Oh dat is waar ook, ik ga mezelf afmaken
Dat is waarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan lijd je tenminste niet zo'n pijn
Idemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zooo..
Nu hele avond lekker op de bank hangen
Nouja, eerst mam nog even helpen voor het feestjequote:
ik wou dat ik dat konquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
Zooo..
Nu hele avond lekker op de bank hangen
ik zou naar een verjaardag gaan.quote:
Vroeg naar bed gaan dan maarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou naar een verjaardag gaan.
Maar nadat ik mijn avondmaaltijd eruit had gegooid, toch maar besloten om veilig thuis te blijven
Toch bankhangenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zou naar een verjaardag gaan.
Maar nadat ik mijn avondmaaltijd eruit had gegooid, toch maar besloten om veilig thuis te blijven
yes! Nu eerst heet bad, dan even tv kijken met thee en onder een warm dekentje. Maar zeker voor 23;00uur slapenquote:
Youp is leukquote:
Najib ookquote:
Die is ook goedquote:
Waarom apfelkorn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:04 schreef fietsie het volgende:
Er zit er hier een een fles Apfelkorn leeg te tanken, in die temporele zone is Najib zelfs hilarisch
Aanwezigheid van een fles gevuld met die vloeistofquote:
*knuffel* terugquote:
Goeie redenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aanwezigheid van een fles gevuld met die vloeistof
Ja moet je maar eerlijk zijn met je 1 maart!quote:Op zondag 24 februari 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
Tering wat was het vanavond dood in dit topic
Wait wut?quote:Op zondag 24 februari 2013 00:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja moet je maar eerlijk zijn met je 1 maart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |