Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Voordelen van Steam • Makkelijk toegang tot al je games • Game-updates/Patches worden automatisch geinstalleerd • Vaak voordelige aanbiedingen • Vlotte betaalmogelijkheden, zoals iDEAL!
Gouden regels m.b.t. gebruik van steam • Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt • Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt • Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
SPOILER: Ome Gabe met een gouden regel!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw in steam De nieuwste steam beta (op het moment van schrijven) bied een aantal nieuwe functie's die vermeld mogen worden:
• Steam Big picture mode Hierbij schakelt steam over op een soort van Mediacenter / XBMC interface; Ideaal voor de gamer die verder van zijn scherm zit (b.v als je op tv game's speelt)
SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Aparte steam Library's hiermee wordt het eindelijk mogelijk om een map op een andere harde schijf (b.v. D: of E:) op te geven waar steam games in mag downloaden. Ideaal voor de mensen met een kleine SSD en wel steam snel willen kunnen opstarten
Mensen die ooit 100 gulden betaalden voor pc-games wat voor overpriced winkels heb je dan je spullen gekocht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Morthill op 23-02-2013 14:23:26 ]
<@Richardfun> top Morthill ^O^ <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Morthill het volgende: Mensen die ooit 100 gulden betaalden voor pc-games wat voor overpriced winkels heb je dan je spullen gekocht
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100 gulden, en tegen de euro periode zelfs 120 gulden voor nieuwe pc games was niet vreemd..
PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).
Mortphill, je bent gewoon te oud (of te jong dat je die prijzen niet herinnert ).
Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef VelitoX het volgende: PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).
Mortphill, je bent gewoon te oud (of te jong dat je die prijzen niet herinnert ).
PS2-games, kwamen die ook al uit op de pc
Ik weet alleen hoeveel ik betaalde voor PS1-games en SNES-games, die waren natuurlijk veel hipper dan die oude PS2
100 gulden, en tegen de euro periode zelfs 120 gulden voor nieuwe pc games was niet vreemd..
120 gulden heb ik sowieso nooit betaald voor een pc-game
<@Richardfun> top Morthill ^O^ <@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Ik kan me gewoon niet herinneren dat ik voor games als Civilization III 100 gulden betaald heb
120 gulden heb ik sowieso nooit betaald voor een pc-game
Flight Simulator
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Morthill het volgende: Mensen die ooit 100 gulden betaalden voor pc-games wat voor overpriced winkels heb je dan je spullen gekocht
SPOILER
Was een normale prijs voor games toendertijd hoor.
Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef rubbels het volgende: Haha, ik heb de guldens niet eens meer bewust meegemaakt Dus heb geen flauw idee waar deze discussie over gaat
SPOILER
Joh, zag van de week een advertentie uit tweede helft jaren tachtig voor console-games. Fucking acht bit: 150 gulden.
Ik heb redelijk vaak rond de honderd gulden betaald voor games. Indy & Atlantis, Stunt Island, X-Wing, en nog veel meer.
Joh, zag van de week een advertentie uit tweede helft jaren tachtig voor console-games. Fucking acht bit: 150 gulden.
Ik heb redelijk vaak rond de honderd gulden betaald voor games. Indy & Atlantis, Stunt Island, X-Wing, en nog veel meer.
V.
Waarom begint iedereen toch over PS2 en 8-bitgames
Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef VelitoX het volgende: PS2 titels enzo waren ook gewoon 125 gulden. Games zijn 1 vd weinige dingen die met de gulden-euro verandering nauwelijks duurder zijn geworden (al zijn we wel genaaid met de waarde van de gulden, was gewoon hoger).
Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef rubbels het volgende: Haha, ik heb de guldens niet eens meer bewust meegemaakt Dus heb geen flauw idee waar deze discussie over gaat